.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم نوشهر و شهرستان های اطراف در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه .... خزر استان می‌شود؟+واکنش رئیس جمهور به ایجاد استان جدید در غرب مازندران
آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم نوشهر و شهرستان های اطراف در واکنش به ایجاد استان جدید در کشور و درخواست مردم در غرب مازندران،گفت: ایجاد استان جدید در این منطقه ....(ادامه)
تلاش‌های ستودنی در ایام دهه کرامت برای معرفی امام رضا(ع) در سطح ملی و بین‌المللی به طور چشمگیری هر ساله بیشتر می‌شود و جشن‌های میلاد در این روزها با گردهمایی‌های مهم علمی و پژوهشی و فرهنگی و هنری همراه شده است. الزامات جهانی‌سازی معارف حضرت رضا(ع)(يادداشت)
تلاش‌های ستودنی در ایام دهه کرامت برای معرفی امام رضا(ع) در سطح ملی و بین‌المللی به طور چشمگیری هر ساله بیشتر می‌شود و جشن‌های میلاد در این روزها با گردهمایی‌های مهم علمی و پژوهشی و فرهنگی و هنری همراه شده است.(ادامه)
تلاش‌های ستودنی در ایام دهه کرامت برای معرفی امام رضا(ع) در سطح ملی و بین‌المللی به طور چشمگیری هر ساله بیشتر می‌شود و جشن‌های میلاد در این روزها با گردهمایی‌های مهم علمی و پژوهشی و فرهنگی و هنری همراه شده است. الزامات جهانی‌سازی معارف حضرت رضا(ع)(يادداشت)
تلاش‌های ستودنی در ایام دهه کرامت برای معرفی امام رضا(ع) در سطح ملی و بین‌المللی به طور چشمگیری هر ساله بیشتر می‌شود و جشن‌های میلاد در این روزها با گردهمایی‌های مهم علمی و پژوهشی و فرهنگی و هنری همراه شده است.(ادامه)
رئیس جمهور با انتقاد ‌از تعطیلی ۱۰ ساله برخی واحدهای تولیدی در کشور گفت: در بازدیدی که از برخی واحدهای احیا شده داشتیم، تاریخ تعطیلی آنها سال‌های دهه ۹۰ و احیای آنها سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ عنوان شده بود.
انتقاد رئیس‌جمهور از تعطیلی ۱۰ ساله برخی واحدهای تولیدی استان مازندران
رئیس جمهور با انتقاد ‌از تعطیلی ۱۰ ساله برخی واحدهای تولیدی در کشور گفت: در بازدیدی که از برخی واحدهای احیا شده داشتیم، تاریخ تعطیلی آنها سال‌های دهه ۹۰ و احیای آنها سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ عنوان شده بود. (ادامه)
امیررضا رفیعی در بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی جوانان شرایط مطلوبی نداشت. برزخ تغییر وضعیت برای جانشین بیرانوند
امیررضا رفیعی در بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی جوانان شرایط مطلوبی نداشت.(ادامه)
در آستانه سفر رئیس‌جمهور به مازندران محل استقرار میز‌های ارتباطات مردمی در حوزه‌های مختلف وزارتی و سازمانی فعال شده است. فعال شدن میز‌های ارتباطات مردمی در آستانه سفر رئیس جمهور
در آستانه سفر رئیس‌جمهور به مازندران محل استقرار میز‌های ارتباطات مردمی در حوزه‌های مختلف وزارتی و سازمانی فعال شده است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور دقایقی قبل برای انجام دور دوم سفر استانی وارد فرودگاه شهدای ساری شد. رییس جمهور وارد مازندران شد
شمال نیوز : رئیس جمهور دقایقی قبل برای انجام دور دوم سفر استانی وارد فرودگاه شهدای ساری شد.(ادامه)
دیدار‌های مردمی رئیس جمهور روز‌های پنج شنبه و جمعه در شهر‌های ساری و نوشهر انجام خواهد شد. برگزاری ۲ دیدار مردمی در جریان سفر رئیس جمهور به استان
دیدار‌های مردمی رئیس جمهور روز‌های پنج شنبه و جمعه در شهر‌های ساری و نوشهر انجام خواهد شد.(ادامه)
مدیر عامل بیمه سلامت گفت: ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری در کشور توسط بیمه سلامت پرداخت می شود. ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری توسط بیمه سلامت پرداخت می شود
مدیر عامل بیمه سلامت گفت: ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری در کشور توسط بیمه سلامت پرداخت می شود.(ادامه)
دو بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال امروز چهارشنبه بخشی از مطالبات خود را دریافت کردند. خبر خوش برای ۲ ستاره خارجی استقلال
دو بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال امروز چهارشنبه بخشی از مطالبات خود را دریافت کردند.(ادامه)
بازیکنان پرسپولیس حاضر به تمدید قرارداد خود قبل از پایان فصل جاری نشدند و قصد دارند ابتدا تکلیف مطالبات خود را مشخص کنند و پس از آگاهی در وضعیت نقل و انتقالات قدم بعدی را بردارند. پاسخ منفی ۸ بازیکن به پرسپولیس
بازیکنان پرسپولیس حاضر به تمدید قرارداد خود قبل از پایان فصل جاری نشدند و قصد دارند ابتدا تکلیف مطالبات خود را مشخص کنند و پس از آگاهی در وضعیت نقل و انتقالات قدم بعدی را بردارند.(ادامه)
حضور در بین مردم و برگزاری دیدار مردمی در مرکز استان با حضور مردم شهرستان‌های مرکزی و شرق استان در مصلی مرکز استان از مهم‌ترین برنامه‌های رییس‌جمهوری در سفر به استان است. برنامه‌های سفر دو روزه رییس جمهور و هیات دولت به مازندران تشریح شد
حضور در بین مردم و برگزاری دیدار مردمی در مرکز استان با حضور مردم شهرستان‌های مرکزی و شرق استان در مصلی مرکز استان از مهم‌ترین برنامه‌های رییس‌جمهوری در سفر به استان است.(ادامه)
روز نخست از هشتیمن دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا با کسب ۷ مدال توسط نمایندگان ایران به پایان رسید. ۷ مدال پومسه ایران در روز نخست قهرمانی آسیا
روز نخست از هشتیمن دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا با کسب ۷ مدال توسط نمایندگان ایران به پایان رسید.(ادامه)
هفتاد و یک درصد مصوبات دور اول سفر استانی رئیس جمهور به مازندران محقق شده است تحقق ۷۱ درصدی مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به مازندران
هفتاد و یک درصد مصوبات دور اول سفر استانی رئیس جمهور به مازندران محقق شده است(ادامه)
مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران و همرزم شهید حسن طهرانی‌مقدم ناگفته‌هایی از مسیر دستیابی جمهوری اسلامی به توانمندی موشکی را بیان کرد / از ماجرای کارشکنی لیبی در وسط جنگ تا اعزام تیم ۱۳ نفره ایرانی به دمشق ....(خبر)
(ادامه)
یک جنگ فوق‌العاده‌ غیر نظامی، یعنی جنگ سیاسی در واقع، بین حضرت و مأمون راه افتاده و حضرت در این جنگ مأمون را خُرد و خمیر کرده؛ طوری که مأمون مجبور شده حضرت را به قتل برساند. همه ائمه(ع) دنبال حاکمیت اسلامی بودند/ ما شیعیان باید ائمه‌ خودمان را به دنیا معرفی کنیم/ راجع به زندگی ائمه(ع) در سه بُعد ‌معنوی و الهی، زندگی و سیاست باید کار بشود(خبر)
یک جنگ فوق‌العاده‌ غیر نظامی، یعنی جنگ سیاسی در واقع، بین حضرت و مأمون راه افتاده و حضرت در این جنگ مأمون را خُرد و خمیر کرده؛ طوری که مأمون مجبور شده حضرت را به قتل برساند.(ادامه)
شمال نیوز : آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در دور دوم سفرهای استانی پنجشنبه 27 اردیبهشت‌ماه به استان مازندران سفر می‌کند . رئیس‌جمهور پنجشنبه به مازندران سفر می‌کند
شمال نیوز : آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در دور دوم سفرهای استانی پنجشنبه 27 اردیبهشت‌ماه به استان مازندران سفر می‌کند .(ادامه)
براساس برنامه‌ریزی سفر‌های استانی، رئیس جمهور پنجشنبه به مازندران سفر می‌کند. رئیسی آخر هفته به مازندران می آید
براساس برنامه‌ریزی سفر‌های استانی، رئیس جمهور پنجشنبه به مازندران سفر می‌کند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - دوشنبه ۲۴ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر دیدار خانواده شهید زاهدی با رهبر معظم انقلاب و جهانی شدن حمایت از مردم مظلوم غزه پرداخته‌اند.(ادامه)
اشتباهات بزرگ داوری بخشی جدایی‌ناپذیر از فوتبال و متوجه تیم‌های زیادی است. بزرگ‌ترین اشتباهات داوری تاریخ فوتبال
اشتباهات بزرگ داوری بخشی جدایی‌ناپذیر از فوتبال و متوجه تیم‌های زیادی است.(ادامه)
دفتر مراجع تقلید با انتشار بیانیه ای نسبت به تحریف سخنان مراجع عظام تقلید در دیدار با رئیس جمهور تاکید کردند که ناديده گرفتن خدمات دولت برای رفع مشکلات مردم خلاف انصاف می‌باشد. انتقاد دفتر مراجع عظام تقلید به تحریف اخبار دیدار رئیس جمهور
دفتر مراجع تقلید با انتشار بیانیه ای نسبت به تحریف سخنان مراجع عظام تقلید در دیدار با رئیس جمهور تاکید کردند که ناديده گرفتن خدمات دولت برای رفع مشکلات مردم خلاف انصاف می‌باشد.(ادامه)
با توجه به نتایج به دست آمده در دیدارهای روز شنبه لیگ برتر فوتبال، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس هیچ شانسی برای تصاحب دستکش طلا ندارد. دروازه‌بان پرسپولیس یک عنوان را از دست داد
با توجه به نتایج به دست آمده در دیدارهای روز شنبه لیگ برتر فوتبال، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس هیچ شانسی برای تصاحب دستکش طلا ندارد.(ادامه)
بایدن کیم را رئیس‌جمهور کره جنوبی کرد!
رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن در یک نشست جمع آوری کمک مالی برای انتخابات ریاست جمهوری در کالیفرنیا، رهبر کره شمالی را رئیس‌جمهور کره جنوبی خواند.(ادامه)
روسیه در حوزه غلات ایران سرمایه‌گذاری می‌کند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: یک شرکت حمل و نقل زمینی روسیه‌ای نسبت به سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیون دلاری برای ایجاد «هاب» ترانزیت، لجستیک و کریدور زمینی غلات در منطقه ویژه اقتصادی سرخس اعلام آمادگی کرده است.(ادامه)
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل هوادار با دو ابهام
تیم پرسپولیس در دیداری بسیار حساس به مصاف هوادار خواهد رفت.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۲۲ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حضور مردم در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی پرداخته‌اند.(ادامه)
رهبر انقلاب خطاب به بارزانی: «جامعه کُردی» جزو ما هستند
رهبر انقلاب در دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق ضمن تاکید بر نزدیکی رابطه مردم ایران با کردها، فرمودند: «جامعه کُردی» جزو ما هستند.(ادامه)
تصاویر | تلاش احمدی‌نژاد برای نشاندن چهارزانوی هوگو چاوز بر سر سفره زرشک پلو
۱۵ شهریور ۱۳۸۸ هوگو چاوز به ایران آمد که عکسی از این دیدار به تازگی منتشر شده است. احمدی نژاد و هوگو چاوز سر سفره زرشک پلو با مرغ نشسه و احمدی‌نژاد برای نشاندن چهارزانوی هوگو چاوز بر سر سفره غذا تلاش میکند./چندثانیه(ادامه)
مدیران استقلال در صدد هستند تا قبل از دیدار با فولاد مطالبات مهاجم خارجی خود را پرداخت کنند. اقدام جنجالی مالک جدید علیه یک ستاره استقلال
مدیران استقلال در صدد هستند تا قبل از دیدار با فولاد مطالبات مهاجم خارجی خود را پرداخت کنند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت
برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در روز جمعه و دیدار اعضای تیم ملی فوتسال با رهبر انقلاب از عناوین روزنامه‌های امروز هستند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 542 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.458 seconds.