.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بنابر ادعای برخی رسانه‌ها، رونالدو به مدیران پرسپولیس اعلام کرده اگر بیماری فاطمه حمامی قابل درمان است، تمام هزینه‌ها را پرداخت خواهد کرد. پیشنهاد رونالدو برای پرداخت هزینه درمان دختر هنرمند ایرانی
بنابر ادعای برخی رسانه‌ها، رونالدو به مدیران پرسپولیس اعلام کرده اگر بیماری فاطمه حمامی قابل درمان است، تمام هزینه‌ها را پرداخت خواهد کرد.(ادامه)
زن میانسال مازندرانی که به اتهام قتل یکی پس از دیگری همسرانش در بازداشت است در تازه ترین اعترافات خود آمار قربانیانش را نه ۷ نفر بلکه۱۱ نفر اعلام کرد. اعتراف به ۱۱ قتل در پرونده زن مازندرانی
زن میانسال مازندرانی که به اتهام قتل یکی پس از دیگری همسرانش در بازداشت است در تازه ترین اعترافات خود آمار قربانیانش را نه ۷ نفر بلکه۱۱ نفر اعلام کرد.(ادامه)
رئیس‌جمهور در در نشست با مدیران رسانه‌های آمریکایی گفت:‌ چرا رسانه‌های آمریکایی به دنبال روشنگری درباره ارتکاب قتل‌ از سوی پلیس آمریکا نمی‌روند؟ چرا رسانه‌های غربی در قبال کشتار پلیس آمریکا ساکت‌اند؟
رئیس‌جمهور در در نشست با مدیران رسانه‌های آمریکایی گفت:‌ چرا رسانه‌های آمریکایی به دنبال روشنگری درباره ارتکاب قتل‌ از سوی پلیس آمریکا نمی‌روند؟(ادامه)
رئیس‌جمهور در در نشست با مدیران رسانه‌های آمریکایی گفت:‌ چرا رسانه‌های آمریکایی به دنبال روشنگری درباره ارتکاب قتل‌ از سوی پلیس آمریکا نمی‌روند؟ چرا رسانه‌های غربی در قبال کشتار پلیس آمریکا ساکت‌اند؟
رئیس‌جمهور در در نشست با مدیران رسانه‌های آمریکایی گفت:‌ چرا رسانه‌های آمریکایی به دنبال روشنگری درباره ارتکاب قتل‌ از سوی پلیس آمریکا نمی‌روند؟(ادامه)
ستاره تیم فوتبال النصر عربستان امروز عصر با دختر هنرمند معلولی که با پایش نقاشی رونالدو را می کشید دیدار کرد. دیدار رونالدو با دختر هنرمند و معلول
ستاره تیم فوتبال النصر عربستان امروز عصر با دختر هنرمند معلولی که با پایش نقاشی رونالدو را می کشید دیدار کرد.(ادامه)
زن بلاگر که متهم است با همدستی مردی غریبه شوهرش را کشته در حالی با این مرد پای میز محاکمه ایستادند که هر کدام قتل را به گردن دیگری می‌انداخت. انکار زن و مرد بلاگر در جنایت آتشین
زن بلاگر که متهم است با همدستی مردی غریبه شوهرش را کشته در حالی با این مرد پای میز محاکمه ایستادند که هر کدام قتل را به گردن دیگری می‌انداخت.(ادامه)
ریزش سنگ بر روی خودرو در محور هراز یک نفر را به کام مرگ برد. ریزش مرگبار سنگ در محور هراز
ریزش سنگ بر روی خودرو در محور هراز یک نفر را به کام مرگ برد.(ادامه)
با تلاش مأموران پلیس فتا و یگان ویژه تبریز، ادمین یک صفحه اینستاگرامی که اقدام به صدور فراخوان برای تجمع کرده بود شناسایی و دستگیر شد. علت بازداشت ادمین کانالی با ۲ میلیون عضو
با تلاش مأموران پلیس فتا و یگان ویژه تبریز، ادمین یک صفحه اینستاگرامی که اقدام به صدور فراخوان برای تجمع کرده بود شناسایی و دستگیر شد.(ادامه)
تصویری از محمد اصفهانی در کنار دختر و همسرش منتشر شد که دخترش شباهت زیادی به پدرش دارد. عکس خانوادگی “محمد اصفهانی” همه را شوکه کرد
تصویری از محمد اصفهانی در کنار دختر و همسرش منتشر شد که دخترش شباهت زیادی به پدرش دارد.(ادامه)
فاطمه حمامی هنرمندی معلول است که به مناسبت حضور رونالدو در ایران هدیه ویژه ای برای او آماده کرده و امیدوار است بتواند تصویر هدیه خاص دختر ایرانی برای رونالدو هنگام حضور در ایران
فاطمه حمامی هنرمندی معلول است که به مناسبت حضور رونالدو در ایران هدیه ویژه ای برای او آماده کرده و امیدوار است بتواند(ادامه)
دختر نوجوانی که فیلم رفتار هنجارشکنانه وی در یک مکان عمومی در خروجی شهر قم در فضای مجازی منتشر شده بود در شیراز شناسایی و احضار شد. شناسایی و احضار دختر هنجارشکن در شیراز
دختر نوجوانی که فیلم رفتار هنجارشکنانه وی در یک مکان عمومی در خروجی شهر قم در فضای مجازی منتشر شده بود در شیراز شناسایی و احضار شد.(ادامه)
سه بازیکن آکادمی رئال مادرید که در تیم دوم (کاستیا) و تیم سوم باشگاه بازی می‌کردند به اتهام رسوایی اخلاقی دستگیر شدند. رسوایی در رئال؛ سه بازیکن دستگیر شدند!
سه بازیکن آکادمی رئال مادرید که در تیم دوم (کاستیا) و تیم سوم باشگاه بازی می‌کردند به اتهام رسوایی اخلاقی دستگیر شدند.(ادامه)
باور این که پیامبر رحمت و مهربانی هم عصبانی شوند، سخت است ولی در تاریخ مواردی ذکر شده که رسول خدا(ص) به گونه‌ای خشمگین می‌شدند که کسی جلودارش نبود. آیا پیامبر رحمت عصبانی هم می‌شدند؟(يادداشت)
باور این که پیامبر رحمت و مهربانی هم عصبانی شوند، سخت است ولی در تاریخ مواردی ذکر شده که رسول خدا(ص) به گونه‌ای خشمگین می‌شدند که کسی جلودارش نبود.(ادامه)
ساعت ۶ بعد از ظهر دوشنبه ۲۰ شهریور مأموران کلانتری ۱۳۲ نبرد، در تماس با بازپرس امیرحسین علیمردان از قتل زن میانسالی در پارکینگ خانه‌اش خبر دادند. همسرکشی به خاطر مالکیت خانه ۵۰ متری
ساعت ۶ بعد از ظهر دوشنبه ۲۰ شهریور مأموران کلانتری ۱۳۲ نبرد، در تماس با بازپرس امیرحسین علیمردان از قتل زن میانسالی در پارکینگ خانه‌اش خبر دادند.(ادامه)
رئیس کل دادگستری مازندران از متلاشی شدن باند آدم‌ربایی و تجاوز به عنف در شهرستان بابل خبر داد. متلاشی شدن باند آدم‌ربایی و تجاوز به عنف در بابل
رئیس کل دادگستری مازندران از متلاشی شدن باند آدم‌ربایی و تجاوز به عنف در شهرستان بابل خبر داد.(ادامه)
هشتمین دوره رقابت‌های پاراتکواندو قهرمانی آسیا در حالی با قهرمانی تیم‌های ملی مردان و زنان کشورمان به پایان رسید که چهار ایرانی در جمع بهترین‌ها معرفی شدند. پاراتکواندوکاران ایران قهرمان آسیا شدند
هشتمین دوره رقابت‌های پاراتکواندو قهرمانی آسیا در حالی با قهرمانی تیم‌های ملی مردان و زنان کشورمان به پایان رسید که چهار ایرانی در جمع بهترین‌ها معرفی شدند.(ادامه)
دولت سوئد در بین سال‌های ۱۹۳۴ تا ۱۹۷۶ برای اصلاح نژادی اقدام به عقیم سازی حدود ۳۳ هزار نفر کرد. عقیم سازی ۳۳ هزار نفر از مردم سوئد برای اصلاح نژادی!
دولت سوئد در بین سال‌های ۱۹۳۴ تا ۱۹۷۶ برای اصلاح نژادی اقدام به عقیم سازی حدود ۳۳ هزار نفر کرد.(ادامه)
۲ شهریور ماه حدود ساعت ۸ شب گزارشی مبنی بر یک فقره قتل در خیابان «تهرانپارس» به پلیس آگاهی اطلاع داده شد. دختری با ۱۸ ضربه چاقو پدر خود را کشت
۲ شهریور ماه حدود ساعت ۸ شب گزارشی مبنی بر یک فقره قتل در خیابان «تهرانپارس» به پلیس آگاهی اطلاع داده شد.(ادامه)
با گذشت یک هفته از افشای راز جنایت‌های سریالی زنی میانسال در مازندران و اعتراف به قتل ۷ مرد سالخورده‌ای که همگی- پشت سر هم-همسران وی بودند، جزئیات تازه‌ای از زندگی خصوصی این زن فاش شده است. جزئیاتی از زندگی عامل قتل ۷ مرد مازندرانی
با گذشت یک هفته از افشای راز جنایت‌های سریالی زنی میانسال در مازندران و اعتراف به قتل ۷ مرد سالخورده‌ای که همگی- پشت سر هم-همسران وی بودند، جزئیات تازه‌ای از زندگی خصوصی این زن فاش شده است.(ادامه)
مهشید اشتری در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل حریف هنگ کنگی به پیروزی رسید و به دور دوم مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد. صعود دختر پینگ پنگ باز ایران به دور دوم مسابقات قهرمانی آسیا
مهشید اشتری در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل حریف هنگ کنگی به پیروزی رسید و به دور دوم مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد.(ادامه)
زن جوانی که متهم است پس از ارتباط پنهانی و نامشروع با دوست شوهرش ، همراه با او نقشه قتل همسر خود را طراحی و اجرا کرده‌اند در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود. دسیسه زن سرایدار برای قتل شوهر بداخلاق
زن جوانی که متهم است پس از ارتباط پنهانی و نامشروع با دوست شوهرش ، همراه با او نقشه قتل همسر خود را طراحی و اجرا کرده‌اند در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.(ادامه)
پلیس در ایالت اوهایوی آمریکا زن بارداری را به دلیل مظنون بودن به سرقت از یک فروشگاه به ضرب گلوله کشت. پلیس آمریکا زن باردار را با گلوله کشت
پلیس در ایالت اوهایوی آمریکا زن بارداری را به دلیل مظنون بودن به سرقت از یک فروشگاه به ضرب گلوله کشت.(ادامه)
مشعل گاز در ۷ روستای لاریجان آمل روشن شد
(ادامه)
عکس / سیدحسن خمینی صاحب نوه شد /اسم دختر سیداحمد خمینی چیست؟
(ادامه)
سیدحسن خمینی نوه دار شد + تصاویر
کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویری از پدر شدن سیداحمد خمینی خبر داده‌اند. این دختر «ایران» نامگذاری شده است.(ادامه)
۲ مرد جوان که متهم‌اند یک زن و مرد مسیحی را حین سرقت به قتل رسانده‌اند، در دادگاه کیفری تهران محاکمه شدند و پرده از اسرار این جنایت‌ها برداشتند. قتل زن و مرد مسیحی در لواسان و تهران؛ ماریا و هیمن چرا کشته شدند؟
۲ مرد جوان که متهم‌اند یک زن و مرد مسیحی را حین سرقت به قتل رسانده‌اند، در دادگاه کیفری تهران محاکمه شدند و پرده از اسرار این جنایت‌ها برداشتند.(ادامه)
در نخستین روز مسابقات مچ‌اندازی قهرمان جهان، آرتین یاری‌نژاد به مدال نقره رسید و کارینا کرمی موفق به تاریخ‌سازی در بخش بانوان شد. تاریخ‌سازی دختر ایرانی در روز اول مسابقات جهانی مچ‌اندازی
در نخستین روز مسابقات مچ‌اندازی قهرمان جهان، آرتین یاری‌نژاد به مدال نقره رسید و کارینا کرمی موفق به تاریخ‌سازی در بخش بانوان شد.(ادامه)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است. قانون حجاب از مهر امسال اجرایی می‌شود/ به‌حدی بازدارنده است که احتمالا پاییز امسال ساختارشکنی‌های حجاب برطرف خواهد شد/ حبس در موارد خاص دیده شده؛ مثلا اگر برای بیش از چهار بار، جرم تکرار شود یا ارتباط با خارجی ها داشته باشد(خبر)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است.(ادامه)
عبدالحمید در طی دوران آشوب‌ها هر هفته در خطبه‌های نماز جمعه با سیاه‌نمایی در خصوص وضعیت اهل سنت و بلوچ‌ها در ایران، تلاش کرد دوقطبی مذهبی- قومیتی مدنظر غرب را در وسعت تأثیرگذاری خود ایجاد و پررنگ کند. تریبون عبدالحمید چند نفر را عزادار می‌کند؟
عبدالحمید در طی دوران آشوب‌ها هر هفته در خطبه‌های نماز جمعه با سیاه‌نمایی در خصوص وضعیت اهل سنت و بلوچ‌ها در ایران، تلاش کرد دوقطبی مذهبی- قومیتی مدنظر غرب را در وسعت تأثیرگذاری خود ایجاد و پررنگ کند.(ادامه)
وزیر کشور در دستوری به استاندار مازندران، خواستار بررسی حاشیه ایجادشده از تقدیر فرماندار کلاردشت از یک دختر ورزشکار شد. پس لرزه تقدیر فرماندار از دختر ورزشکار کلاردشتی/ دستور ویژه وزیر کشور به استاندار مازندران
وزیر کشور در دستوری به استاندار مازندران، خواستار بررسی حاشیه ایجادشده از تقدیر فرماندار کلاردشت از یک دختر ورزشکار شد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 168 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.