.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
همکاران شهید فخری‌زاده از او به عنوان «ذوالفنون» یاد می‌کنند و رهبر معظم انقلاب در توصیف این شخصیت فرمودند «دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور عنصر علمی کم‌نظیر بود». دستاورد‌های شهید «فخری‌زاده» که از آن بی خبرید
همکاران شهید فخری‌زاده از او به عنوان «ذوالفنون» یاد می‌کنند و رهبر معظم انقلاب در توصیف این شخصیت فرمودند «دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور عنصر علمی کم‌نظیر بود».(ادامه)
جزییات جدید از ترور شهید محسن فخری‌زاده
سه سال پیش در چنین روزی شهید محسن فخزی‌زاده از دانشمندان پرافتخار هسته‌ای و دفاعی کشورمان به‌وسیلهٔ رژیم صهیونیستی ترور شد.(ادامه)
شب گذشته در پی مزاحمت ۳ شرور برای ۲ خانم، دو نفر از شهروندان برای امر به معروف و کمک به بانوان وارد عمل شدند، اما با ضربات چاقوی اراذل مواجه شدند. حمله مزاحمین نوامیس به دو آمر به معروف با چاقو
شب گذشته در پی مزاحمت ۳ شرور برای ۲ خانم، دو نفر از شهروندان برای امر به معروف و کمک به بانوان وارد عمل شدند، اما با ضربات چاقوی اراذل مواجه شدند.(ادامه)
سبقت ملوان از سپاهان و پرسپولیس با شکست هوادار
هفته یازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی ملوان در خانه هوادار و شکست خانگی مس رفسنجان مقابل صنعت نفت آبادان پیگیری شد.(ادامه)
بسیج فرصت چاره ساز ملی وایمانی برای امروز و فردای کشور است که در پرتو عزم و اراده بسیجیان، اهداف روشن انقلاب درعرصه های پیشتازانه تحقق خواهد یافت.

بسیج ؛ نماد چاره ساز ملی در عرصه پیشرفت(يادداشت)
بسیج فرصت چاره ساز ملی وایمانی برای امروز و فردای کشور است که در پرتو عزم و اراده بسیجیان، اهداف روشن انقلاب درعرصه های پیشتازانه تحقق خواهد یافت. (ادامه)
سرپرست گروه ارزیابی فناوری سلامت و مطالعات مدیریتی و اقتصادی سازمان غذا و دارو، با تأکید بر لزوم تجویز و مصرف به جای آنتی‌بیوتیک‌ها نسبت به خطرات مقاومت آنتی بیوتیکی هشدار داد. کدام آنتی‌بیوتیک ها در ایران بالاترین مصرف را دارند
سرپرست گروه ارزیابی فناوری سلامت و مطالعات مدیریتی و اقتصادی سازمان غذا و دارو، با تأکید بر لزوم تجویز و مصرف به جای آنتی‌بیوتیک‌ها نسبت به خطرات مقاومت آنتی بیوتیکی هشدار داد.(ادامه)
اسامی 25 نماینده رد صلاحیت شده از سوی هیات‌های اجرایی
25 نماینده فعلی مجلس از سوی هیات‌های اجرایی انتخابات رد صلاحیت شدند.(ادامه)
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

اعضای جدید شورای مرکزی جبهه پایداری مشخص شدند
مجمع جدید شورای مرکزی جبهه پایداری تشکیل و در این مجمع با برگزاری انتخابات شورای مرکزی، ۱۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل انتخاب شدند. (ادامه)
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد . استیضاح امیرعبداللهیان به دلیل رفتار عربستان
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد .(ادامه)
میزان نوشت: روابط عمومی دادستانی عمومی و انقلاب تهران توضیحاتی در مورد شایعه متواری بودن شبنم نعمت‌زاده ارائه داد. شبنم نعمت‌زاده کجاست؟/ توضیحات دادستانی تهران
میزان نوشت: روابط عمومی دادستانی عمومی و انقلاب تهران توضیحاتی در مورد شایعه متواری بودن شبنم نعمت‌زاده ارائه داد.(ادامه)
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس گفت: به ما گزارش شده که خانم شبنم نعمت‌زاده (دختر وزیر صمت دولت سابق) متواری شده و اصلاً در زندان نیست. خضریان: «شبنم نعمت‌زاده» متواری شده و اصلاً در زندان نیست
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس گفت: به ما گزارش شده که خانم شبنم نعمت‌زاده (دختر وزیر صمت دولت سابق) متواری شده و اصلاً در زندان نیست.(ادامه)
سردار حاجی زاده: آمریکا در یک شب سه مرحله با ایران مکاتبه و تمنا داشت/ ایران در اوج قدرت است و کسی نمی‌تواند ما را تهدید کند +جزئیات(خبر)
(ادامه)
 نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مراسم و همایش بزرگداشت سه شهید روحانی و شاخص استان از جمله شیخ فضل الله نوری برگزار می شود.

همایش بزرگداشت سه روحانی شهید شاخص مازندران برگزار می شود
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مراسم و همایش بزرگداشت سه شهید روحانی و شاخص استان از جمله شیخ فضل الله نوری برگزار می شود. (ادامه)
تصویر / برادرزاده همسر نتانیاهو در غزه کشته شد
منابع عبری زبان با انتشار تصاویری اعلام کرده اند که بارکیتزی ماتانیا ارتزی برادر زاده سارا آرتزی همسر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در میدان جنگ در غزه کشته شده است.(ادامه)
سرمربی تیم ملی فوتبال اسامی ۲۰ بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی برای دو دیدار برابر هنگ کنگ چین و ازبکستان اعلام کرد. فهرست تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
سرمربی تیم ملی فوتبال اسامی ۲۰ بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی برای دو دیدار برابر هنگ کنگ چین و ازبکستان اعلام کرد.(ادامه)
اظهارات رهبری را در تابستان سال ۷۴ در جمع جانبازان ورزشکار پیدا کرده اند و آن را با اظهارات خانمی که در تلویزیون مملکت را فقط متعلق به حزب اللهی ها دانست تطبیق داده اند. آیا رهبری هم گفته بود «مملکت مال حزب اللهی هاست»؟!
اظهارات رهبری را در تابستان سال ۷۴ در جمع جانبازان ورزشکار پیدا کرده اند و آن را با اظهارات خانمی که در تلویزیون مملکت را فقط متعلق به حزب اللهی ها دانست تطبیق داده اند.(ادامه)
عباس راکی دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان را قضاوت می‌کند اعلام داوران بازی‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال
عباس راکی دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان را قضاوت می‌کند(ادامه)
پدر شهیدان والامقام علی و، ولی الله ولایتی در شهرستان بهشهر به فرزندان شهیدش پیوست. پدر شهیدان ولایتی آسمانی شد
پدر شهیدان والامقام علی و، ولی الله ولایتی در شهرستان بهشهر به فرزندان شهیدش پیوست.(ادامه)
رژیم صهیونیستی در صورت بمباران اتمی غزه، ساعت صفر نابودی خود را کوک کرده است. تهدید اتمی غزه، ساعت صفر نابودی اسرائیل
رژیم صهیونیستی در صورت بمباران اتمی غزه، ساعت صفر نابودی خود را کوک کرده است.(ادامه)
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در خصوص کسری خدمت مهارت‌آموزی سربازان توضیح داد. کسری خدمت مهارت‌آموزی شامل چه کسانی می‌شود؟
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در خصوص کسری خدمت مهارت‌آموزی سربازان توضیح داد.(ادامه)
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در مازندران
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد.(ادامه)
تغییر ناگهانی ۶ مدیر صدا و سیما / ماجرا چیست؟
طی حکمی از سوی معاون سیما، مدیران شبکه تهران، شبکه مستند، شبکه نمایش و تماشا، روابط عمومی، رسانه‌های نوین، دبیر جشنواره جام‌جم و مشاور معاون سیما منصوب شدند.(ادامه)
علیرضا منادی سفیدان که نام خود را نماینده «مردم» گذاشته، جلوی معلمی که گویا به عنوان نماینده معلمان خوزستان به نزد او رفته تا مشکلات این قشر را مطرح کند، هرکاری که نشانه بی احترامی باشد، را انجام می دهد؛ از تمز کردن دندان هایش با دست گرفته تا تکان دادن صندلی به چپ و راست و خوردن آجیل و تنقلات. چرا هیچ نماینده ای نسبت به رفتار تحقیرآمیز همکارش موضع نمی گیرد؟!
علیرضا منادی سفیدان که نام خود را نماینده «مردم» گذاشته، جلوی معلمی که گویا به عنوان نماینده معلمان خوزستان به نزد او رفته تا مشکلات این قشر را مطرح کند، هرکاری که نشانه بی احترامی باشد، را انجام می دهد؛ از تمز کردن دندان هایش با دست گرفته تا تکان دادن صندلی به چپ و راست و خوردن آجیل و تنقلات.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی مهلت قانونی ثبت نام نهایی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ا زحوزه انتخابیه نوشهر ، چالوس و کلاردشت به پایان رسید که 53 نفر برای تصاحب یک کرسی اعلام آمادگی کردند . اسامی نامزدهای ثبت نام نهایی شده حوزه انتخابیه نوشهر ، چالوس و کلاردشت
شمال نیوز : در حالی مهلت قانونی ثبت نام نهایی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ا زحوزه انتخابیه نوشهر ، چالوس و کلاردشت به پایان رسید که 53 نفر برای تصاحب یک کرسی اعلام آمادگی کردند .(ادامه)
شمال نیوز : به گفته احمدوند سال گذشته کارخانه کاغذ مازندران بیش از ۴۰ هزار تن کاغذ تولید کرد، که حدود ۳۵ هزار تن در اختیار وزارت آموزش و پرورش برای انتشار کتب درسی قرار داد و بقیه هم در حوزه نشر کشور مصرف شد. «سنگ» و «قیچی»‌های مسیر تولید «کاغذ» تحریر / امیدواری برای تولید ۶۰ هزار تن کاغذ در کارخانه مازندران
شمال نیوز : به گفته احمدوند سال گذشته کارخانه کاغذ مازندران بیش از ۴۰ هزار تن کاغذ تولید کرد، که حدود ۳۵ هزار تن در اختیار وزارت آموزش و پرورش برای انتشار کتب درسی قرار داد و بقیه هم در حوزه نشر کشور مصرف شد.(ادامه)
مهم ترین نیروهای نظامی آمریکا به صورت مستقیم با حماس درگیر شده‌اند/ مشارکت ۵ هزار نظامی آمریکایی در عملیات دیشب/ شکست مشترک آمریکا و اسرائیل در زورآزمایی اولیه با حماس ....(خبر)
(ادامه)
رئیس جمهور آمریکا به موضوع آزادی اسرای آمریکایی در غزه اشاره کرد. نخستین واکنش بایدن درباره آزادی اسرای آمریکایی توسط حماس
رئیس جمهور آمریکا به موضوع آزادی اسرای آمریکایی در غزه اشاره کرد.(ادامه)
تیم ملی فوتبال ایران با برتری چهار بر صفر برابر قطر قهرمان تورنمنت چهار جانبه اردن شد. قهرمانی قاطعانه ایران در تورنومنت اردن/ قلعه‌نویی مچ کی‌روش را خواباند
تیم ملی فوتبال ایران با برتری چهار بر صفر برابر قطر قهرمان تورنمنت چهار جانبه اردن شد.(ادامه)
جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر علمی کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند. نمایش این تصاویر خاص در محل دیدار رهبری با نخبگان + عکس
جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر علمی کشور با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.(ادامه)
شمال نیوز : تورهای صیادان در دریای مازندران پهن شد اما جسم و روح آنان در سایه مشکلات و وعده های عملی نشده، خسته و درمانده است. صیادان مازندران خسته از وعده های هر ساله !
شمال نیوز : تورهای صیادان در دریای مازندران پهن شد اما جسم و روح آنان در سایه مشکلات و وعده های عملی نشده، خسته و درمانده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 370 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.412 seconds.