.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یکی از رسانه های عربی در خبری به دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و فلسطین پرداخته و ترکیب احتمالی این دو تیم برای بازی شامگاه یکشنبه را پیش بینی کرده است. ترکیب احتمالی تیم ملی ایران برابر فلسطین/ بیرانوند نیمکت‌نشین شد!
یکی از رسانه های عربی در خبری به دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و فلسطین پرداخته و ترکیب احتمالی این دو تیم برای بازی شامگاه یکشنبه را پیش بینی کرده است.(ادامه)
حجت‌الاسلام والمسلمین نواب گفت:متاسفانه با توجه به گفته مسئولان عربستان به دلیل مسائل فنی سفر عمره تا اطلاع ثانوی تعلیق است. عربستان به دلیل فنی حج عمره را تا اطلاع ثانوی تعلیق کرده است
حجت‌الاسلام والمسلمین نواب گفت:متاسفانه با توجه به گفته مسئولان عربستان به دلیل مسائل فنی سفر عمره تا اطلاع ثانوی تعلیق است.(ادامه)
شمال نیوز : دیدار مردمی و‌ میز خدمت دادستان مرکز استان  در هفته سوم دی ماه در آستانه امامزاده عباس علیه السلام ساری برگزار خواهد شد. برگزاری دیدار مردمی دادستان مرکز استان در آستانه امامزاده عباس (ع) ساری
شمال نیوز : دیدار مردمی و‌ میز خدمت دادستان مرکز استان در هفته سوم دی ماه در آستانه امامزاده عباس علیه السلام ساری برگزار خواهد شد. (ادامه)
شمال نیوز : نماینده آمل گفت : متاسفانه اینجانب را بخاطر بند 2و31 قانون انتخابات عدم التزام عملی به اسلام و ولایت فقیه رد صلاحیت کردند

دلیل رد صلاحیت نماینده مردم شهرستان آمل درمجلس از زبان خودش
شمال نیوز : نماینده آمل گفت : متاسفانه اینجانب را بخاطر بند 2و31 قانون انتخابات عدم التزام عملی به اسلام و ولایت فقیه رد صلاحیت کردند (ادامه)
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم .... اسامی ۳۵۸ نفری که برای انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم ....(ادامه)
لیست اسامی تایید صلاحیت شده های انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه شهرستان آمل، که توسط هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ... فهرست تایید صلاحیت شده های انتخابات مجلس حوزه انتخابیه آمل اعلام شد
لیست اسامی تایید صلاحیت شده های انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه شهرستان آمل، که توسط هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ...(ادامه)
شمال نیوز: خبرگزاری دولت اسامی نمایندگان فعلی مجلس که صلاحیت آن‌ها تایید یا احراز نشده را اعلام کرد اسامی ۲۶ نماینده فعلی مجلس که رد صلاحیت شدند /نام ۲ نماینده از مازندران
شمال نیوز: خبرگزاری دولت اسامی نمایندگان فعلی مجلس که صلاحیت آن‌ها تایید یا احراز نشده را اعلام کرد(ادامه)
در دو انفجار ترویستی در نزدیکی مسجد صاحب‌الزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد سردار قاسم سلیمانی ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴  نفر مجروح شدند. اسامی ۸۴ شهید انفجار تروریستی کرمان اعلام شد
در دو انفجار ترویستی در نزدیکی مسجد صاحب‌الزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در مراسم چهارمین سالگرد سردار قاسم سلیمانی ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شدند.(ادامه)
عکس/ بدل حاج قاسم در مراسم گرامیداشت شهید رضی موسوی
تصویری از فردی شبیه به شهید قاسم سلیمانی منتشر شده است که او را در مراسم گرامیداشت شهید سیدرضی موسوی نشان می دهد .(ادامه)
شمال نیوز: نخبگان مازندرانی در هفتمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان با پهپاد نجات غریق هوشمند به عنوان برگزیده علمی انتخاب شدند . نخبگان مازندرانی با پهپاد نجات غریق هوشمند برگزیده شدند + تصاویر
شمال نیوز: نخبگان مازندرانی در هفتمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان با پهپاد نجات غریق هوشمند به عنوان برگزیده علمی انتخاب شدند . (ادامه)
مراسم تشییع پیکر شهید سیدرضی موسوی با حضور پر شور مردم صبح پنجشنبه ۷ دی ماه در میدان امام حسین برگزار شد. تشییع پیکر شهید سید رضی از میدان امام حسین تا تجریش/ سردار سلامی: انتقام سیدرضی چیزی جز نابودی رژیم صهیونیستی نخواهد بود/ شهید سید رضی در امام زاده صالح آرام گرفت +عکس
مراسم تشییع پیکر شهید سیدرضی موسوی با حضور پر شور مردم صبح پنجشنبه ۷ دی ماه در میدان امام حسین برگزار شد.(ادامه)
نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد طی نامه‌ای ترور شهید سید رضی موسوی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. نامه ایران به شورای امنیت در محکومیت ترور شهید موسوی
نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد طی نامه‌ای ترور شهید سید رضی موسوی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.(ادامه)
در مراسم گرامیداشت روز ثبت احوال از سند سجلی شهید فخری زاده با حضور وزیر کشور رونمایی شد. رونمایی از سند هویتی شهید فخری زاده
در مراسم گرامیداشت روز ثبت احوال از سند سجلی شهید فخری زاده با حضور وزیر کشور رونمایی شد.(ادامه)
نتایج رتبه‌بندی و ارزیابی ۱۱۵ دانشگاه دولتی و ۱۷ دانشگاه غیردولتی کشور توسط مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) اعلام شد. رتبه‌بندی دانشگاه‌های کشور اعلام شد
نتایج رتبه‌بندی و ارزیابی ۱۱۵ دانشگاه دولتی و ۱۷ دانشگاه غیردولتی کشور توسط مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) اعلام شد.(ادامه)
تبادل نظر در خصوص وصول مطالبات مشترکین ادارات غرب استان مازندران
(ادامه)
آیت‌الله جوادی آملی به رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: اینکه هم فضای مجازی بسته شود و هم فیلتر شکن فروخته شود با اخلاق سازگار نیست. انتقاد فنی آیت‌الله جوادی آملی از فیلترینگ و فروش فیلترشکن!
آیت‌الله جوادی آملی به رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: اینکه هم فضای مجازی بسته شود و هم فیلتر شکن فروخته شود با اخلاق سازگار نیست.(ادامه)
بر اساس اعلام انجمن نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، صلاحیت سلاح ورزی برای انتخابات مجدد ریاست اتاق بازرگانی رد شد. صلاحیت سلاح ورزی برای انتخابات مجدد ریاست اتاق بازرگانی رد شد + اسامی ۱۳ ننامزد تایید صلاحیت شده
بر اساس اعلام انجمن نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، صلاحیت سلاح ورزی برای انتخابات مجدد ریاست اتاق بازرگانی رد شد.(ادامه)
طوفان‌ الاقصی شروع حوادث بزرگی در جهان و منطقه است/ ایران امروز یک قدرت جهانی است نه منطقه‌ای/ چشم امید دشمن در مقابل ما به عملیات شناختی است / جنگ غزه بسیاری از مسائل را آشکار کرد و موجب شد تا عمق جنایات آمریکا و صهیونیست‌ها ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: لیست داوطلبان هشتمین دوره عضویت در هیات مدیره خانه مطبوعات مازندران اعلام شد. لیست داوطلبان انتخابات خانه مطبوعات در مازندران اعلام شد
شمال نیوز: لیست داوطلبان هشتمین دوره عضویت در هیات مدیره خانه مطبوعات مازندران اعلام شد.(ادامه)
وزارت نفت اعلام کرد اختلال در جایگاه های بنزین به هیچ وجه به تغییر قیمت بنزین ارتباطی ندارد. آیا بنزین گران می‌شود؟
وزارت نفت اعلام کرد اختلال در جایگاه های بنزین به هیچ وجه به تغییر قیمت بنزین ارتباطی ندارد.(ادامه)
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: برادران و خواهران عزیز، عاقبت بخیری ما در گرو بصیرت و تشخیص جبهه خودی از دشمن است. سردار حاجی زاده : عملیات طوفان الاقصی شروع حوادث بزرگ در جهان و منطقه است
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: برادران و خواهران عزیز، عاقبت بخیری ما در گرو بصیرت و تشخیص جبهه خودی از دشمن است.(ادامه)
شمال نیوز : بروز اختلال در سامانه هوشمند بنزین برخی جایگاه‌ها را از دسترس خارج کرد بگونه ای که در اولین ساعات صبح امروز ، برخی جایگاه‌های پمپ بنزین با قطع سامانه هوشمند مواجه شدند. اختلال در سامانه هوشمند بنزین/ قیمت و سهمیه بنزین تغییر می‌کند؟
شمال نیوز : بروز اختلال در سامانه هوشمند بنزین برخی جایگاه‌ها را از دسترس خارج کرد بگونه ای که در اولین ساعات صبح امروز ، برخی جایگاه‌های پمپ بنزین با قطع سامانه هوشمند مواجه شدند.(ادامه)
سریال «نون. خ ۵»، «مهیار عیار»، «رستگاری»، «زیرخاکی ۴» گزینه‌هایی برای پخش از تلویزیون در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ هستند. کدام سریال‌ها در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ از تلویزیون پخش می‌شوند؟
سریال «نون. خ ۵»، «مهیار عیار»، «رستگاری»، «زیرخاکی ۴» گزینه‌هایی برای پخش از تلویزیون در رمضان و نوروز ۱۴۰۳ هستند.(ادامه)
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند.

۵۱۰ داوطلب برای تصاحب ۸۸ کرسی مجلس خبرگان/ رئیسی ازخراسان جنوبی و جنتی غایب انتخابات
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند. (ادامه)
 مجمع عمومی عادی نوبت دوم و انتخابات دوره جدید هیات مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران برگزار شد . ترکیب هیات مدیره هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران مشخص شد
مجمع عمومی عادی نوبت دوم و انتخابات دوره جدید هیات مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران برگزار شد .(ادامه)
آمریکا اخلاق را باخته، نمی‌داند که هنوز نمی‌توان با کشتن انسان‌های مظلوم پیروزی را به دست آورد / آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال نوشتن نسخه زوال خود هستند/ هیچ کس جرات جسارت به ملت ایران را ندارد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : عدم توجه به بحران آب و خشکسالی در ایران، ممکن است به‌بهای نابودی کشور و تمدنی چندهزار ساله باشد و این معضل عمیق، باید اولی‌ترین مسئله ممکن برای حاکمیت تلقی شود. بر خلاف برخی تعابیر، بحران از آنچه تصور می‌کنیم، به ما نزدیک تر است! بحران آب و خشکسالی از آنچه فکر می‌کنیم نزدیک تر است!
شمال نیوز : عدم توجه به بحران آب و خشکسالی در ایران، ممکن است به‌بهای نابودی کشور و تمدنی چندهزار ساله باشد و این معضل عمیق، باید اولی‌ترین مسئله ممکن برای حاکمیت تلقی شود. بر خلاف برخی تعابیر، بحران از آنچه تصور می‌کنیم، به ما نزدیک تر است!(ادامه)
جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: قاتل مسلح که عروس خود را در یکی از روستاهای ارومیه به قتل رسانده و متواری شده بود در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد. قاتل عروس ارومیه‌ای در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: قاتل مسلح که عروس خود را در یکی از روستاهای ارومیه به قتل رسانده و متواری شده بود در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.(ادامه)
محمد مخبر در حکمی معاون بین الملل و همکاری های منطقه‌ای  معاون اول رئیس جمهور را منصوب کرد. یک مازندرانی «معاون بین الملل و همکاری های منطقه ای» معاون اول رئیس جمهور شد
محمد مخبر در حکمی معاون بین الملل و همکاری های منطقه‌ای معاون اول رئیس جمهور را منصوب کرد.(ادامه)
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌هایی را صادر کرد. محرومیت موقت یک سرمربی و اعلام رای دیدار جنجالی لیگ یک
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌هایی را صادر کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.525 seconds.