.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جدایی یورگن لوکادیا مهاجم هلندی ضربه بزرگی به پرسپولیس و یحیی گل محمدی زد و دست سرخ ها برای ادامه فصل خالی کرد. هر گل ستاره فراری پرسپولیس معادل یک آپارتمان در تهران!
جدایی یورگن لوکادیا مهاجم هلندی ضربه بزرگی به پرسپولیس و یحیی گل محمدی زد و دست سرخ ها برای ادامه فصل خالی کرد.(ادامه)
خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد، عده‌ای در پایتخت فرانسه با هدف گرامی‌داشت کشته‌های تیراندازی اخیر علیه مرکز فرهنگی کردها در این شهر تجمع و پرچم‌های گروه پ.ک.ک را حمل کرده‌اند. پ.ک.ک در خیابان‌های پاریس
خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد، عده‌ای در پایتخت فرانسه با هدف گرامی‌داشت کشته‌های تیراندازی اخیر علیه مرکز فرهنگی کردها در این شهر تجمع و پرچم‌های گروه پ.ک.ک را حمل کرده‌اند.(ادامه)
اختلاف اپوزیسیون صدای فرخ نژاد راهم درآورد
اپوزیسیون با خشونت، فحاشی و وندالیسم به مصاف نظامی آمد که ابتناء به پشتوانه‌های گران سنگ معرفتی و آرمانی دارد. این تهی مایگی سبب عدم اقبال ملت به حرکتی بود که تصور می‌شد به دنبال آزادی است.(ادامه)
مهر نوشت: رئیس جمهور روسیه گفت: هدف ما دامن زدن به جنگ نیست، بلکه پایان دادن به آن است، این چیزی است که ما به دنبالش هستیم و تلاش خواهیم کرد که انجام دهیم. پوتین: پاتریوت بفرستند نابودش می کنیم
مهر نوشت: رئیس جمهور روسیه گفت: هدف ما دامن زدن به جنگ نیست، بلکه پایان دادن به آن است، این چیزی است که ما به دنبالش هستیم و تلاش خواهیم کرد که انجام دهیم.(ادامه)
 لادن برومند از همراهان مصی علینژاد در دیدار با مکرون گفت رئیس جمهور فرانسه در این دیدار اعلام کرده که نه وظیفه داریم، نه اعتقاد داریم و نه مایلیم که نظام سیاسی شما را تغییر دهیم! صحبت‌های محرمانه مکرون در ملاقات با مسیح علینژاد فاش شد
لادن برومند از همراهان مصی علینژاد در دیدار با مکرون گفت رئیس جمهور فرانسه در این دیدار اعلام کرده که نه وظیفه داریم، نه اعتقاد داریم و نه مایلیم که نظام سیاسی شما را تغییر دهیم!(ادامه)
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قدرت پهپادی و موشکی و ایران ‌برای دشمن قابل تصور نیست، گفت: ما برای مقابله سخت با دشمن آماده هستیم اما عالم بودن و مبارزه با جهل کارزار اصلی است و در میدان نبرد اندیشه‌ها و نبرد میان جهل و آگاهی نیازمند عمل هستیم. سردار سلامی: راه وسطی نداریم؛ یا باید قوی شویم یا تسلیم
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قدرت پهپادی و موشکی و ایران ‌برای دشمن قابل تصور نیست، گفت: ما برای مقابله سخت با دشمن آماده هستیم اما عالم بودن و مبارزه با جهل کارزار اصلی است و در میدان نبرد اندیشه‌ها و نبرد میان جهل و آگاهی نیازمند عمل هستیم.(ادامه)
گرفتن چند کلیک به قیمت جان مردم!
رسانه‌های زرد در شرایط گل آلوده شدن آب و هنگامی که حقایق و دروغ‌ها با هم ترکیب می‌شوند برای دیده شدن خود شروع به شایعه پراکنی می‌کنند بدون آن‌که به عواقب کار خود فکر کنند.(ادامه)
۵ گزینه روزنامه دولت برای جانشینی کی‌روش
کی‌روش بدون مذاکره جدی با فدراسیون فوتبال تهران را ترک کرد و در روز‌های گذشته گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره وضعیت نیمکت تیم ملی مطرح شده است.(ادامه)
در زبان فارسی کسی که جیبش خالی است را گدا می گویند، کلمه گدا بار علمی ندارد، قرآن کریم از چنین شخصی با نام «فقیر» یاد می کند، فقیر یعنی کسی که ستون فقراتش شکسته است و قدرت .... اگر بین مردم و نان مردم فاصله بیافتد دیگر خبری از دین نخواهد بود
در زبان فارسی کسی که جیبش خالی است را گدا می گویند، کلمه گدا بار علمی ندارد، قرآن کریم از چنین شخصی با نام «فقیر» یاد می کند، فقیر یعنی کسی که ستون فقراتش شکسته است و قدرت ....(ادامه)
شمال نیوز : خیزش تدریجی از مدارس تا مرز‌های کشور و مستطیل سبز فوتبال، پروژه‌ چند مرحله‌ای دشمن برای اجرای یک سیاست بود براندازی و تجزیه ایران .... نوبراندازان اجاره‌ای از ایران چه می‌خواهند؟ / دشمن در مدارس تحریک عواطف انسانی را نشانه گرفته بود/ مشت رسانه‌های معاند برای مخاطبانی که سواد رسانه‌ای دارند باز شده است
شمال نیوز : خیزش تدریجی از مدارس تا مرز‌های کشور و مستطیل سبز فوتبال، پروژه‌ چند مرحله‌ای دشمن برای اجرای یک سیاست بود براندازی و تجزیه ایران ....(ادامه)
زوایای پنهان دیدار رئیس جمهور فرانسه با مسیح علینژاد
شاید تا به امروز در اخبار و رسانه‌ها اسم برنارد هنری لوی را شنیده باشید که در دیدار مکرون با علینژاد نقش مهمی داشته است؛ اما این فرد کیست.(ادامه)
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در دهه پنجم انقلاب کار تشخیص خودی و غیرخودی سخت شده و تشخیص جبهه حق و باطل به راحتی نیست و راه حل پیروزی جلوگیری از نفوذ در مجموعه‌های انقلابی است. نماینده تهران: تشخیص خودی و غیرخودی سخت شده است
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در دهه پنجم انقلاب کار تشخیص خودی و غیرخودی سخت شده و تشخیص جبهه حق و باطل به راحتی نیست و راه حل پیروزی جلوگیری از نفوذ در مجموعه‌های انقلابی است.(ادامه)
جزئیاتی جدید از ماجرای دردناک دختر بچه ای که جسدش در یخچال پیدا شد
جسد باران، دختربچه ۶ ساله، در یخچال خانه یک قاچاقچی پیدا شد، مادر باران و مرد قاچاقچی دستگیر شدند، اما در بازجویی‌ها ادعا‌های عجیبی مطرح کردند.(ادامه)
شمال نیوز : مسعود ستایشی در سیزدهمین نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدا و کشته شدگان حوادث اخیر گفت: صحنه‌هایی که در خیابان و میدان برخی شهرها رخ داد به خوبی عمق خواب‌های آشفته و برنامه‌های آنان برای ایران یکپارچه را نشان داد. تروریست‌ها را در هر موقعیتی که باشند به سزای اعمالشان خواهیم رساند/ از خون شهدا نمی‌گذریم
شمال نیوز : مسعود ستایشی در سیزدهمین نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدا و کشته شدگان حوادث اخیر گفت: صحنه‌هایی که در خیابان و میدان برخی شهرها رخ داد به خوبی عمق خواب‌های آشفته و برنامه‌های آنان برای ایران یکپارچه را نشان داد.(ادامه)
آیت الله جوادی آملی گفت: «اگر بین مردم و نان مردم فاصله بیافتد دیگر خبری از دین نخواهد بود. اقتصاد یعنی نان مملکت، باید جلوی غارت ها و اختلاس های میلیاردی گرفته شود و مشکلات اقتصادی حل شود!» اگر بین مردم و نان مردم فاصله بیفتد دیگر خبری از دین نخواهد بود / باید به نیاز‌های مردم توجه کرد / امور مدیریتی راه‌حل می‌خواهد نه نصیحت
آیت الله جوادی آملی گفت: «اگر بین مردم و نان مردم فاصله بیافتد دیگر خبری از دین نخواهد بود. اقتصاد یعنی نان مملکت، باید جلوی غارت ها و اختلاس های میلیاردی گرفته شود و مشکلات اقتصادی حل شود!»(ادامه)
تصمیم عجیب کی‌روش علیه آچار فرانسه تیم ملی
بازیکنی که پیش‌بینی می‌شد یکی از ۵ پدیده آسیایی جام‌جهانی باشد، ناباورانه خط خورد.(ادامه)
شمال نیوز: پای حرفهای بلند قامت ترین مرد ایران و دومین مرد بلند قد زنده جهان نشستیم و او در مورد نحوه ورودش به ورزش و موفقیت‌هایش در رشته والیبال نشسته سخن گفت. بلندقامت‌ترین مرد ایران: والیبال نشسته مرا دگرگون کرد/ بارها از زندگی ناامید شدم اما برگشتم
شمال نیوز: پای حرفهای بلند قامت ترین مرد ایران و دومین مرد بلند قد زنده جهان نشستیم و او در مورد نحوه ورودش به ورزش و موفقیت‌هایش در رشته والیبال نشسته سخن گفت.(ادامه)
شمال نیوز: پای حرفهای بلند قامت ترین مرد ایران و دومین مرد بلند قد زنده جهان نشستیم و او در مورد نحوه ورودش به ورزش و موفقیت‌هایش در رشته والیبال نشسته سخن گفت. بلندقامت‌ترین مرد ایران: والیبال نشسته مرا دگرگون کرد/ بارها از زندگی ناامید شدم اما برگشتم
شمال نیوز: پای حرفهای بلند قامت ترین مرد ایران و دومین مرد بلند قد زنده جهان نشستیم و او در مورد نحوه ورودش به ورزش و موفقیت‌هایش در رشته والیبال نشسته سخن گفت.(ادامه)
مولوی عبدالحمید، این جمعه چه گفت؟ / ناآرامی در برخی شهرهای سیستان و بلوچستان مولوی عبدالحمید، این جمعه چه گفت؟
مولوی عبدالحمید، این جمعه چه گفت؟ / ناآرامی در برخی شهرهای سیستان و بلوچستان(ادامه)
شمال نیوز : آقای دکتر یزدی آن موقع وزیر امورخارجه بود. او می‌گفت من رفتم پیش امام و امام گفت برو ببین اینها چه کسانی هستند و آنها را بریز بیرون. بعد ایشان زنگ می‌زند به آقای خوئینی‌ها و او می‌گوید که ما دو سه روز بیشتر در اینجا کار نداریم. روایت روح‌الامینی از تسخیر سفارت امریکا در سیزدهم آبان ۱۳۵۸
شمال نیوز : آقای دکتر یزدی آن موقع وزیر امورخارجه بود. او می‌گفت من رفتم پیش امام و امام گفت برو ببین اینها چه کسانی هستند و آنها را بریز بیرون. بعد ایشان زنگ می‌زند به آقای خوئینی‌ها و او می‌گوید که ما دو سه روز بیشتر در اینجا کار نداریم.(ادامه)
 کاوه رضایی یکی از بازیکنانی است که شایعاتی پیرامون جدایی‌اش از تراکتور در نیم فصل به گوش می‌رسد. پیراهن سرخ کاوه رضایی آبی می شود؟
کاوه رضایی یکی از بازیکنانی است که شایعاتی پیرامون جدایی‌اش از تراکتور در نیم فصل به گوش می‌رسد.(ادامه)
یکی، دو روز قبل شایعات جدیدی درباره این بازیکن به راه افتاده که مربوط به شب قبل از دیدار فولاد و پیکان در لیگ برتر است. در این زمینه روایت‌ها متعدد است و عنوان شده که شب قبل از بازی، نیرو‌های امنیتی برای بازداشت وریا غفوری در اردوی تیم حاضر شده؛ ولی از این مورد صرف‌نظر کرده و آن را به روز‌های دیگر موکول کرده‌اند واکنش به شایعه بازداشت وریا غفوری
یکی، دو روز قبل شایعات جدیدی درباره این بازیکن به راه افتاده که مربوط به شب قبل از دیدار فولاد و پیکان در لیگ برتر است. در این زمینه روایت‌ها متعدد است و عنوان شده که شب قبل از بازی، نیرو‌های امنیتی برای بازداشت وریا غفوری در اردوی تیم حاضر شده؛ ولی از این مورد صرف‌نظر کرده و آن را به روز‌های دیگر موکول کرده‌اند(ادامه)
فواید تغذیه ای قوی دانه های کنجد ممکن است شامل توانایی آنها در بهبود سلامت قلب، کاهش فشار خون، ساخت استخوان های قوی، بهبود باروری مردان و مدیریت دیابت باشد. خواص بی‌نظیر کنجد برای سلامتی
فواید تغذیه ای قوی دانه های کنجد ممکن است شامل توانایی آنها در بهبود سلامت قلب، کاهش فشار خون، ساخت استخوان های قوی، بهبود باروری مردان و مدیریت دیابت باشد.(ادامه)
سناریو تجزیه‌طلبان بعد از دختر کرد، بلوچ و ترک / «دختر عرب» چه زمانی وارد داستان می‌شود؟
تجزیه‌طلبان در جریان فتنه اخیر برای تحقق اهداف خود 2 کار را همزمان پیگیری کردند؛ کشته‌سازی از اقوام مختلف از بلوچ تا تُرک و قربانی کردن دختران جوان برای تهییج عواطف مردم. حالا باید دید دختر عرب کی وارد داستان تجزیه‌طلبان می‌شود.(ادامه)
امروز دیدم برخی رسانه‌ها گفتند که علت جدایی اختلاس و این حرف‌ها بوده است، این حرف‌ها را زدن گناه است و این وصله‌ها به آجورلو نمی‌چسبد. واکنش فتح‌الله‌زاده به اتهام اختلاس آجورلو
امروز دیدم برخی رسانه‌ها گفتند که علت جدایی اختلاس و این حرف‌ها بوده است، این حرف‌ها را زدن گناه است و این وصله‌ها به آجورلو نمی‌چسبد.(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: امروز روز به روز بیشتر واضح میشود که نقشه‌ی سیاسی دنیا در حال تغییر است. آن مسئله‌ی یک قطبی بودن و زورگویی کردن یک قدرت یا دو قدرت بر کشور‌ها و ملت‌ها مشروعیت خودش را از دست داده، یعنی ملت‌ها بیدار شدند. نظام تک قطبی مطرود شده است، به تدریج دارد مطرودتر میشود. نقشه سیاسی دنیا در حال تغییر است / نهال جمهوری اسلامی امروز به یک درخت تناور تبدیل شده است؛ غلط میکند فکر کندن آن را هم کسی بکند / رنج‌های امت اسلامی ناشی از باهم نبودن است/ ایستادگی موجب پیشرفت و تسلیم باعث عقب‌رفت است (خبر)
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: امروز روز به روز بیشتر واضح میشود که نقشه‌ی سیاسی دنیا در حال تغییر است. آن مسئله‌ی یک قطبی بودن و زورگویی کردن یک قدرت یا دو قدرت بر کشور‌ها و ملت‌ها مشروعیت خودش را از دست داده، یعنی ملت‌ها بیدار شدند. نظام تک قطبی مطرود شده است، به تدریج دارد مطرودتر میشود.(ادامه)
نامه ایران به شورای امنیت درباره حمله به مقر تروریست‌ها در شمال عراق
نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به رئیس شورای امنیت اعلام کرد: ایران انتخابی جز اعمال حق و پاسخ متناسب به حملات تروریستی نداشت.(ادامه)
وریا غفوری دیروز برای اولین بار پس از جدایی از استقلال مقابل این تیم قرار گرفت./عکس:نعیم احمدی وریا با لباس قرمز در نیمکت استقلال/عکس
وریا غفوری دیروز برای اولین بار پس از جدایی از استقلال مقابل این تیم قرار گرفت./عکس:نعیم احمدی(ادامه)
دربی ۹۹ پایتخت در صورت تغییر نکردن برنامه تیم ملی فوتبال به احتمال فراوان روز ۱۳ آبان برگزار می‌شود. تاریخ دربی استقلال و پرسپولیس مشخص شد؟
دربی ۹۹ پایتخت در صورت تغییر نکردن برنامه تیم ملی فوتبال به احتمال فراوان روز ۱۳ آبان برگزار می‌شود.(ادامه)
دربی پایتخت چند آبان برگزار می‌شود؟
دربی 99 پایتخت در صورت تغییر نکردن برنامه تیم ملی فوتبال به احتمال فراوان روز 13 آبان برگزار می‌شود.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 67 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.171 seconds.