.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران بعد از مدتها سکوت درباره شرایط لیگ برتر و تیم ملی صحبت کرد. دژاگه: کی روش تمام شد و رفت/ کل فوتبال ایران باید عوض شود
کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران بعد از مدتها سکوت درباره شرایط لیگ برتر و تیم ملی صحبت کرد.(ادامه)
ایام الله دهه مبارکه فجر در طول 44 سال گذشته، همواره مظهر مصاف جبهه انقلاب اسلامی با جبهه های کفر و الحاد جهانی و خوش رقصی های پادوهای منطقه ای و ضدانقلاب داخلی بوده و در هر سال، جمعیت ... تقابل میدانی یوم الله 22 بهمن با امپراطوری رسانه ای غرب(ديدگاه)
ایام الله دهه مبارکه فجر در طول 44 سال گذشته، همواره مظهر مصاف جبهه انقلاب اسلامی با جبهه های کفر و الحاد جهانی و خوش رقصی های پادوهای منطقه ای و ضدانقلاب داخلی بوده و در هر سال، جمعیت ...(ادامه)
از ساعات نخست زلزله ترکیه بار دیگر شایعات عجیب درباره احتمال وقوع زلزله بر اثر هارپ در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. در این گزارش به مرور این شایعات و البته اسناد علمی درباره هارپ پرداخته شده است. آیا ارتباط بین هارپ و زلزله واقعی است؟ / شایعات عجیب و غریب درباره زلزله ترکیه
از ساعات نخست زلزله ترکیه بار دیگر شایعات عجیب درباره احتمال وقوع زلزله بر اثر هارپ در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. در این گزارش به مرور این شایعات و البته اسناد علمی درباره هارپ پرداخته شده است.(ادامه)
با فرمان عفو رهبری این سعه صدر، بار دیگر نمود عینی یافت زیرا حتی متهمانی که هنوز برای رسیدگی به اتهامات آنها دادگاهی تشکیل نشده است را نیز در بر گرفت یعنی فارغ از آنچه که اتفاق افتاده، چتر عفو عمومی چنان گسترده است که حتی افرادی را که هنوز در جایگاه متهم قرار دادند را نیز در برگرفته است.

چرا فرمان عفو رهبر انقلاب مهم است؟(يادداشت)
با فرمان عفو رهبری این سعه صدر، بار دیگر نمود عینی یافت زیرا حتی متهمانی که هنوز برای رسیدگی به اتهامات آنها دادگاهی تشکیل نشده است را نیز در بر گرفت یعنی فارغ از آنچه که اتفاق افتاده، چتر عفو عمومی چنان گسترده است که حتی افرادی را که هنوز در جایگاه متهم قرار دادند را نیز در برگرفته است. (ادامه)
اگر شاه مخلوع در ۲۶ دی‌ماه ۱۳۵۷ از ایران فرار نمی‌کرد یا کودتای ژنرال هایزر امریکایی ماجرای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ را برای او تکرار می‌کرد و پیروزمندانه به ایران بازمی‌گشت چه می‌شد؟ اگر ایران در سیطره پهلوی‌ها می‌ماند(يادداشت)
اگر شاه مخلوع در ۲۶ دی‌ماه ۱۳۵۷ از ایران فرار نمی‌کرد یا کودتای ژنرال هایزر امریکایی ماجرای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ را برای او تکرار می‌کرد و پیروزمندانه به ایران بازمی‌گشت چه می‌شد؟(ادامه)
کاپیتان اسبق استقلال تصمیم به پایان دوران حرفه‌ای خود در فوتبال در سن 35 سالگی گرفت. در سن ۳۵ سالگی؛ وریا غفوری از فوتبال خداحافظی کرد
کاپیتان اسبق استقلال تصمیم به پایان دوران حرفه‌ای خود در فوتبال در سن 35 سالگی گرفت.(ادامه)
همسر مهاجم سابق پرسپولیس اعلام کرد از او جدا شده است. عکس | ستاره سابق پرسپولیس از همسرش جدا شد
همسر مهاجم سابق پرسپولیس اعلام کرد از او جدا شده است.(ادامه)
نماینده ادوار مجلس درباره موافقت رهبری با عفو محکومان و متهمان حوادث اخیر، اظهار کرد: این اقدام مثبت و هوشمندانه بوده و فرصت خوبی است تا بسیاری از کدورت‌ها که پیش آمده است، از بین برود. عفو رهبری فرصت خوبی برای آشتی ملی است. علی مطهری: عفو رهبری اینترنشنال و بی‌بی‌سی را خلع سلاح کرد
نماینده ادوار مجلس درباره موافقت رهبری با عفو محکومان و متهمان حوادث اخیر، اظهار کرد: این اقدام مثبت و هوشمندانه بوده و فرصت خوبی است تا بسیاری از کدورت‌ها که پیش آمده است، از بین برود. عفو رهبری فرصت خوبی برای آشتی ملی است.(ادامه)
مدافع تیم ملی ایران بعد از خداحافظی کی روش از تیم ملی به او تاخت. کارلوس کی روش تو به تیم ملی ایران خیانت کردی
مدافع تیم ملی ایران بعد از خداحافظی کی روش از تیم ملی به او تاخت.(ادامه)
مهاجم برزیلی پرسپولیس بعد از عقد قرارداد با این تیم اکنون در مسیر حضور در تهران قرار دارد. (عکس) مهاجم برزیلی پرسپولیس و همسرش در مسیر تهران
مهاجم برزیلی پرسپولیس بعد از عقد قرارداد با این تیم اکنون در مسیر حضور در تهران قرار دارد. (ادامه)
براساس ادعای کارمند سابق «متا»، فیسبوک به طور عمدی باتری گوشی‌های موبایل را تخلیه می‌کند. متا چه بلایی سر گوشی‌ها می‌آورد؟
براساس ادعای کارمند سابق «متا»، فیسبوک به طور عمدی باتری گوشی‌های موبایل را تخلیه می‌کند.(ادامه)
زن جوانی که برای جدایی از همسرش به دفتر طلاق مراجعه کرده بود، توسط ۴ مرد ربوده و با انتقال به خانه‌ای گروگان گرفته شد. ربودن زن تهرانی از مقابل دفتر طلاق
زن جوانی که برای جدایی از همسرش به دفتر طلاق مراجعه کرده بود، توسط ۴ مرد ربوده و با انتقال به خانه‌ای گروگان گرفته شد.(ادامه)
شک شکیرا خواننده معروف کلمبیایی به جرارد پیکه فقط از یک شیشه مربا شروع شده است. شیشه مربا دلیل اصلی طلاق پیکه و شکیرا
شک شکیرا خواننده معروف کلمبیایی به جرارد پیکه فقط از یک شیشه مربا شروع شده است.(ادامه)
فرهاد به دنبال ستاره محبوب استقلالی‌ها
روزنامه الخلیج امارات نوشته است که فرهاد مجیدی قصد دارد در بازار نقل و انتقالات زمستانی، دو مهاجم را جذب کند.(ادامه)
وزارت دفاع با صدور اطلاعیه ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان اعلام کرد: علیرضا اکبری در هیچ دوره وزارت دفاع سابقه معاون وزیر را نداشته است. وزارت دفاع: علیرضا اکبری سابقه معاون وزیر دفاع را نداشته است
وزارت دفاع با صدور اطلاعیه ای ضمن قدردانی از جامعه اطلاعاتی کشور و قوه قضائیه در برخورد قاطع با خائنان اعلام کرد: علیرضا اکبری در هیچ دوره وزارت دفاع سابقه معاون وزیر را نداشته است.(ادامه)
مهدی عبدی، مهاجم شماره 16 پرسپولیس پیام عجیبی را در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشت. پیغام عجیب مهاجم پرسپولیس بوی خداحافظی دارد؟+ سند
مهدی عبدی، مهاجم شماره 16 پرسپولیس پیام عجیبی را در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.(ادامه)
پرسپولیس برای پوشش نقاط ضعف خود در دفاع چپ علاقه‌مند به جذب میلاد است و محمدی هم بدش نمی‌آید برای این تیم بازی کند. پرسپولیس در آستانه توافق با ستاره ملی پوش
پرسپولیس برای پوشش نقاط ضعف خود در دفاع چپ علاقه‌مند به جذب میلاد است و محمدی هم بدش نمی‌آید برای این تیم بازی کند.(ادامه)
به مناسبت روز مادر از ورود یک زن و شوهر به زندان و جدایی آن‌ها از فرزند سه ساله جلوگیری شد. جلوگیری از زندانی شدن یک خانواده به برکت روز مادر
به مناسبت روز مادر از ورود یک زن و شوهر به زندان و جدایی آن‌ها از فرزند سه ساله جلوگیری شد.(ادامه)
امکان سفر در زمان با کمک سیاهچاله‌ها!
سیاهچاله‌ها، در حقیقت نوعی ماشین طبیعی زمان هستند که امکان سفر به گذشته و آینده را فراهم می‌کنند.(ادامه)
عکس | پست معنادار لوکادیا در اینستاگرام؛ زمان ثابت می‌کند...!
مهاجم جنجالی پرسپولیس تصویر جدیدی در صفحه‌اش منتشر کرد.(ادامه)

رئیس جمهور ۷۱ ساله وقتی ایستاده بود لکه تیره رنگی اندک اندک شلوارش را از بالا به پایین فرامی گیرد. ۶ بازداشتی به‌دلیل خیس شدن شلوار رئیس‌جمهور!
رئیس جمهور ۷۱ ساله وقتی ایستاده بود لکه تیره رنگی اندک اندک شلوارش را از بالا به پایین فرامی گیرد.(ادامه)
طلاق بعد از ۱۲ سال نیوشا ضیغمی روز جمعه ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ با انتشار چمد بیت از شعر فروغ فرخ‌زادخبر از تنهایی خود داد. نیوشا ضیغمی خبر جدایی از همسرش را تایید کرد! + عکس
طلاق بعد از ۱۲ سال نیوشا ضیغمی روز جمعه ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ با انتشار چمد بیت از شعر فروغ فرخ‌زادخبر از تنهایی خود داد.(ادامه)
در حالی که قرار است امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال برگزار شود ظاهراً ساعاتی پس از این جلسه مدیرعامل باشگاه به اتفاق یکی از مدیران باشگاه عازم کشور امارات خواهد شد. سفر فتح‌الله‌زاده به دبی برای ملاقات با فرهاد مجیدی
در حالی که قرار است امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال برگزار شود ظاهراً ساعاتی پس از این جلسه مدیرعامل باشگاه به اتفاق یکی از مدیران باشگاه عازم کشور امارات خواهد شد.(ادامه)
قرار است اعضای هیأت‌مدیره استقلال امروز تشکیل جلسه بدهند و یکی از موارد مهمی که مورد بررسی قرار خواهد گرفت، ماندن یا قطع همکاری با ساپینتو است. جلسه سرنوشت ساز در باشگاه استقلال
قرار است اعضای هیأت‌مدیره استقلال امروز تشکیل جلسه بدهند و یکی از موارد مهمی که مورد بررسی قرار خواهد گرفت، ماندن یا قطع همکاری با ساپینتو است.(ادامه)
به نظر می‌رسد مهاجم نیمکت نشین پرسپولیس به زودی از این تیم جدا خواهد شد. اولین خروجی پرسپولیس مشخص شد
به نظر می‌رسد مهاجم نیمکت نشین پرسپولیس به زودی از این تیم جدا خواهد شد.(ادامه)

چنانچه فردی با همسرش متارکه کرده باشد با انتخاب همسر دوم و ثبت رسمی ازدواج و ثبت شدن نام او در شناسنامه‌اش می‌تواند به اداره ثبت احوال مراجعه و درخواست برای حذف نام همسر اول را ارائه دهد. شرایط حذف نام همسر اول از شناسنامه چیست؟
چنانچه فردی با همسرش متارکه کرده باشد با انتخاب همسر دوم و ثبت رسمی ازدواج و ثبت شدن نام او در شناسنامه‌اش می‌تواند به اداره ثبت احوال مراجعه و درخواست برای حذف نام همسر اول را ارائه دهد.(ادامه)
شمال نیوز: برخی اخبار رسیده حاکی از آن دارد که خاندوزی به خاطر عملکرد ضعیفش به زودی با کابینه خداحافظی می کند. خاندوزی در آستانه جدایی از دولت/شمس الدین حسینی در راه باب همایون
شمال نیوز: برخی اخبار رسیده حاکی از آن دارد که خاندوزی به خاطر عملکرد ضعیفش به زودی با کابینه خداحافظی می کند.(ادامه)
به روز شدن تاریخ سقوط نظام این بار توسط دلقک ها
فخر آور در پایان سال 96 مقرر کرده بود که جمهوری اسلامی در سال ۱۳۹۷ ساقط خواهد شد؛ اکنون پهلوی، بنیادی، کریمی، علینژاد، فراهانی و اسماعیلیون با انتشار یک توئیت کپی شده از پایان نظام در سال ۲۰۲۳ گفتند! گویا فخرآور ۵ سال جلوتر بود.(ادامه)
ریخت و پاش عربستانی ها برای جذب ستاره های فوتبال جهان
وزیر ورزش عربستان بعد از جذب کریستیانو رونالدو اعلام کرد که از دیگر باشگاه‌ها برای جذب بازیکنان بزرگ و سرشناس فوتبال جهان حمایت خواهد کرد.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از علت های دیگری که باعث می شود ،استان مازندران ذره ذره یکپارچکی خود را ازدست دهد و به فکر ایجاد دو استان مختلف باشد ، ضعف مدیران ارشد استان و کم توجهی در انتخاب فرمانداران ویژه و .... دغدغه یکپارچگی مازندران ؛ از حرف تا عمل !
شمال نیوز : یکی از علت های دیگری که باعث می شود ،استان مازندران ذره ذره یکپارچکی خود را ازدست دهد و به فکر ایجاد دو استان مختلف باشد ، ضعف مدیران ارشد استان و کم توجهی در انتخاب فرمانداران ویژه و ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.289 seconds.