.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم، جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. هدف اغتشاشات از بین بردن نقاط قوت کشور بود، نه برطرف کردن ضعف‌ها/ راه علاج وسوسه تبلیغاتیِ اثرگذار بر ذهن جوان و نوجوان باتوم نیست بلکه تبیین است / نیازمند کارهای بزرگ و تحولی هستیم که با وجود مسئولان و جوانان پر تلاش شدنی است(خبر)
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم، جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
شمال نیوز:  روزنامه اطلاعات در یادداشتی به مناسبت سالگرد درگذشت مرحوم اکبرهاشمی رفسنجانی به نقش این دولتمرد فقید در جامعه ایران پرداخت. هاشمی میانجی مردم و حکومت بود
شمال نیوز: روزنامه اطلاعات در یادداشتی به مناسبت سالگرد درگذشت مرحوم اکبرهاشمی رفسنجانی به نقش این دولتمرد فقید در جامعه ایران پرداخت.(ادامه)
حماسه بزرگ ۱۸ دی ۱۳۵۷ که تجلی حضور خونین انقلابیون ساری در جریان انقلاب اسلامی است، بدون تردید، برگ زرین لبیک مازندرانی ها به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان، یعنی خمینی کبیر است. ۱۸ دی، سالروز تظاهرات خونین ساروی ها علیه رژیم ستمشاهی(يادداشت)
حماسه بزرگ ۱۸ دی ۱۳۵۷ که تجلی حضور خونین انقلابیون ساری در جریان انقلاب اسلامی است، بدون تردید، برگ زرین لبیک مازندرانی ها به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان، یعنی خمینی کبیر است.(ادامه)
دشمنان انقلاب اسلامی حَرَم جمهوری اسلامی را از طریق فشار اقتصادی به مردم و تلاش برای ایجاد فاصله میان امام امت و مردم مورد هجمه قرار دادند. مهمترین هدف دشمن در ۱۴۰۱ ایجاد دوقطبی است/ دشمنان با نگاه و تصمیم براندازی به میدان آمده‌اند/ اگر فوت خانم امینی نبود با بهانه دیگر آشوب‌ها را رقم می‌زدند(خبر)
دشمنان انقلاب اسلامی حَرَم جمهوری اسلامی را از طریق فشار اقتصادی به مردم و تلاش برای ایجاد فاصله میان امام امت و مردم مورد هجمه قرار دادند.(ادامه)
عکس/ در کنار مرادشان خمینی کبیر
تشییع پیکر مطهر 18 شهید گمنام دفاع مقدس در حرم امام خمینی(ادامه)
رئیس پلیس آگاهی مازندران از متلاشی شدن باند موبایل قاپ‌ها در معابر شهرستان‌های بابل و بهشهر خبر داد. متلاشی شدن باند موبایل قاپ‌ها
رئیس پلیس آگاهی مازندران از متلاشی شدن باند موبایل قاپ‌ها در معابر شهرستان‌های بابل و بهشهر خبر داد.(ادامه)
محمدرضا عابدپور مربی و معلم سازنده فوتبال شهرستان بابلسر و مازندران دارفانی را وداع گفت. درگذشت مربی سازنده فوتبال مازندران
محمدرضا عابدپور مربی و معلم سازنده فوتبال شهرستان بابلسر و مازندران دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس امروز در بابلسر تشییع شد. تشیع پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس در بابلسر
پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس امروز در بابلسر تشییع شد.(ادامه)
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری/ رئیس جمهور از همه مسئولان به ویژه مدیران دستگاه‌های دولتی خواست در کنار ارائه گزارش‌های امیدبخش، درباره آن دسته از اقدامات که به دلایل مختلف به سرانجام نرسیده نیز به مردم گزارش دهند و با اشاره به ضرورت تهیه پیوست رسانه‌ای برای طرح‌ها و اقدامات دولت، مسئولان اطلاع‌رسانی بخش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی و نیز سخنگویان دولت را مکلف کرد، به شکل مستمر برای بهبود نحوه اطلاع‌رسانی از عملکرد دولت برنامه‌ریزی کنند. ماموریت رئیس‌جمهور به مسئولان و سخنگویان دولت
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری/ رئیس جمهور از همه مسئولان به ویژه مدیران دستگاه‌های دولتی خواست در کنار ارائه گزارش‌های امیدبخش، درباره آن دسته از اقدامات که به دلایل مختلف به سرانجام نرسیده نیز به مردم گزارش دهند و با اشاره به ضرورت تهیه پیوست رسانه‌ای برای طرح‌ها و اقدامات دولت، مسئولان اطلاع‌رسانی بخش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی و نیز سخنگویان دولت را مکلف کرد، به شکل مستمر برای بهبود نحوه اطلاع‌رسانی از عملکرد دولت برنامه‌ریزی کنند.(ادامه)
توئیت مدیر کل صدا و سیمای مازندران در تشییع شهدای گمنام در روز شهادت حضرت زهرا(س)
دکتر هادی ابراهیمی مدیر کل صدا و سیمای مازندران پیام توئیتی که تقارن تشییع پیکر 14 شهید گمنام، با روز شهادت صدیقه‌ طاهره حضرت زهرا صادر کرد. (ادامه)
عکس/ گمنام در خاک، معروف در افلاک
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت تشییع شهدای گمنام ، لوح «گمنام در خاک، معروف در افلاک» را منتشر کرد(ادامه)
با ما همراه باشید تا با چهل حدیث از حضرت فاطمه زهرا (س) آشنا شوید. چهل حدیث از حضرت فاطمه زهرا (س)
با ما همراه باشید تا با چهل حدیث از حضرت فاطمه زهرا (س) آشنا شوید.(ادامه)
عکس/ سردار قاآنی در مراسم تشییع شهدای گمنام
تصویری از حضور سردار قاآنی در مراسم تشییع شهدای گمنام را مشاهده می کنید.(ادامه)
شمال نیوز: دکتر هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران توئیتی به مناسبت تشییع شهدای گمنام در روز شهادت حضرت زهرا (س) صادر کرد. توئیت مدیر کل صد و سیما مازندران به مناسبت تشییع شهدای گمنام در روز شهادت حضرت زهرا (س
شمال نیوز: دکتر هادی ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران توئیتی به مناسبت تشییع شهدای گمنام در روز شهادت حضرت زهرا (س) صادر کرد.(ادامه)
رئیس‌جمهور اغتشاشات اخیر را جنگ احزاب دانست و تاکیدکرد: آغوش ملت برای کسانی که دچار فریب شده‌اند باز است ولی به معاندین رحم نخواهیم کرد . رئیسی : اغتشاشات اخیر جنگ احزاب بود
رئیس‌جمهور اغتشاشات اخیر را جنگ احزاب دانست و تاکیدکرد: آغوش ملت برای کسانی که دچار فریب شده‌اند باز است ولی به معاندین رحم نخواهیم کرد .(ادامه)
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری ماموران انتظامی گلشن با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر و شهادت یکی از مأموران جان خبر داد. درگیری ماموران انتظامی و شهادت یک پلیس در شهرستان گلشن
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری ماموران انتظامی گلشن با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر و شهادت یکی از مأموران جان خبر داد.(ادامه)
کشور پیشرفت‌های زیادی کرده و دلیل عصبانیت دشمن این پیشرفت‌ها است بالاترین فشار و تحریم تاریخ را نسبت به ایران کردند تمام فشارها در قبال جمهوری اسلامی شکست خوردند. چرا به ما از کانال‌های مختلف پیام می‌دهید که آماده گفتگو هستیم و قصد براندازی نداریم؟ ما شما را می‌شناسیم / به معاندین رحم نخواهیم کرد / با سخن از آزادی و شعار‌های فریبنده ملت‌ها را به بدبختی می‌اندازند / به دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها بگویید که این نظام رهبری دارد که در هدایت امت بی‌نظیر است(خبر)
کشور پیشرفت‌های زیادی کرده و دلیل عصبانیت دشمن این پیشرفت‌ها است بالاترین فشار و تحریم تاریخ را نسبت به ایران کردند تمام فشارها در قبال جمهوری اسلامی شکست خوردند.(ادامه)
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌الزهرا(س) عطر یاس ۱۴ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس در دیار علویان پیچید و بر روی دستان مردم مازندران تشییع شد. عطر ۱۴ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس در دیار علویان پیچید
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌الزهرا(س) عطر یاس ۱۴ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس در دیار علویان پیچید و بر روی دستان مردم مازندران تشییع شد.(ادامه)
عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه (س) و تشییع پیکر شهدا در حرم رضوی(خبر)
(ادامه)
همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه، مردم مومن و متدین شهر ساری با اجتماع بزرگ معنوی ضمن استقبال از پیکر پاک و مطهر ۱۴ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، با برگزاری آیین عزاداری، با آنان وداع کردند.

آیین وداع با ۱۴ شهید گمنام در ساری برگزار شد
همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه، مردم مومن و متدین شهر ساری با اجتماع بزرگ معنوی ضمن استقبال از پیکر پاک و مطهر ۱۴ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، با برگزاری آیین عزاداری، با آنان وداع کردند. (ادامه)
صحنه‌ای در مراسم ختم که همه را شوکه کرد!+عکس
ده ها نفر از مردمی که در یک مراسم تشییع جنازه در پرو شرکت کرده بودند، پس از اینکه جنازه ظاهراً شروع به کوبیدن تابوت از داخل کرد، شوکه شدند.(ادامه)
عباس شیبانی درگذشت
عباس شیبانی، نماینده سابق تهران در مجلس در سن ۹۱ سالگی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
عباس شیبانی، نماینده سابق تهران در مجلس در سن 91 سالگی دار فانی را وداع گفت. دکترعباس شیبانی درگذشت
عباس شیبانی، نماینده سابق تهران در مجلس در سن 91 سالگی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
جای بازیگر ضدامنیتی البته که سینما نیست
جای بازیگر در زندان نیست، اما کسی که با امنیت بازی می‌کند، باید منتظر رفتار متناسب هم باشد. حتی اگر شهرت خود را مدیون بازیگری باشد(ادامه)
ورود پیکر مطهر ۱۴ شهید گمنام به مازندران
پیکر‌های مطهر ۱۴ شهید گمنام دفاع مقدس عصر دیروز با استقبال مردم شهرستان بابل وارد مازندران شد.(ادامه)
اعلام جزئیات تشییع ۱۴ شهید گمنام در مازندران
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زمان و مکان تشییع پیکر‌های مطهر ۱۴ شهید گمنام در استان را اعلام کرد.(ادامه)
درگذشت پیشکسوت تعزیه مازندران
حاج حسن مصفا یکی از پیشکسوتان تعزیه مازندران دیروز درگذشت.(ادامه)
شمال نیوز : حاج سید رمضان علمدار پدر بزرگوار شهید سید مجتبی علمدار صبح جمعه پس از سال‌ها فراق، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست. پدر شهید سید مجتبی علمدار دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز : حاج سید رمضان علمدار پدر بزرگوار شهید سید مجتبی علمدار صبح جمعه پس از سال‌ها فراق، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.(ادامه)
قدردانی خانواده شهید مولوی عبدالواحد ریگی از عنایت رهبر معظم انقلاب
خانواده شهید مولوی عبدالواحد ریگی امام جماعت مسجد امام حسین(ع) خاش با صدور پیامی از عنایت رهبر معظم انقلاب قدردانی کردند.(ادامه)
خانواده شهیدمدافع امنیت احمد صالحی ، در پیامی از حضورباشکوه و ابراز همدردی مردم و مسیولان در تشییع ، خاکسپاری و حضوردر مراسمات شهید احمدصالحی قدردانی کردند. قدردانی خانواده شهیدمدافع امنیت احمد صالحی از مردم و مسئولان
خانواده شهیدمدافع امنیت احمد صالحی ، در پیامی از حضورباشکوه و ابراز همدردی مردم و مسیولان در تشییع ، خاکسپاری و حضوردر مراسمات شهید احمدصالحی قدردانی کردند.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 99 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.249 seconds.