.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نظام هرروز پایه‌های خود را محکم و ‌آسیب‌ناپذیر کرده است. انقلاب از جنگ‌های «سخت» و «نرم» پیروز بیرون آمده است. قطار انقلاب همچنان با سرعت پیش می‌رود. دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌ها جایگاه ویژه‌ای در این حرکت‌دارند و خوش درخشیدند. قطار انقلاب کجا می‌رود؟(يادداشت)
نظام هرروز پایه‌های خود را محکم و ‌آسیب‌ناپذیر کرده است. انقلاب از جنگ‌های «سخت» و «نرم» پیروز بیرون آمده است. قطار انقلاب همچنان با سرعت پیش می‌رود. دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌ها جایگاه ویژه‌ای در این حرکت‌دارند و خوش درخشیدند.(ادامه)
حجت‌السلام والمسلمين حاج شیخ عبد الله رحمانی داغدار شد
(ادامه)
مراسم چهلمین روز شهادت شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی(ره) عضو مجلس خبرگان و نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، شب گذشته در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد. چهلمین روز شهادت آیت‌الله سلیمانی در قم برگزار شد
مراسم چهلمین روز شهادت شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی(ره) عضو مجلس خبرگان و نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، شب گذشته در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.(ادامه)
مادر بابلی شهیدان هشت سال دفاع مقدس سید صاحب و سید مهدی محمدی به فرزندان شهیدش پیوست.

مادر دو شهید بابلی به فرزندان شهیدشان پیوست
مادر بابلی شهیدان هشت سال دفاع مقدس سید صاحب و سید مهدی محمدی به فرزندان شهیدش پیوست. (ادامه)
شمال نیوز : حاج عسگری بهمنش ، برادر ارشد سردار شهید مهدی بهمنش از یادگاران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به برادر و دیگر همرزمان شهیدش پیوست .

« حاج عسگری بهمنش » به برادر شهیدش پیوست
شمال نیوز : حاج عسگری بهمنش ، برادر ارشد سردار شهید مهدی بهمنش از یادگاران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به برادر و دیگر همرزمان شهیدش پیوست . (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه سوم خرداد
روزنامه‌های امروز به امضای یازده سند همکاری میان ایران و اندونزی و متلاشی شدن یک شبکه همکار با سرویس اطلاعاتی بیگانه توسط وزارت اطلاعات پرداخته‌اند.(ادامه)
پدر علی رضوانی خبرنگار و مجری برنامه بدون تعارف خبر ۲۰۳۰ فوت شد. مجری معروف تلویزیون عزادار شد
پدر علی رضوانی خبرنگار و مجری برنامه بدون تعارف خبر ۲۰۳۰ فوت شد.(ادامه)
شمال نیوز : جانباز سرافراز اسلام حاج اصغر رستمی پس از سال ها تحمل درد و رنج مجروحیت به برادر شهیدش پیوست و آسمانی شد .

جانباز 70 درصد نکایی آسمانی شد و به برادر شهیدش پیوست
شمال نیوز : جانباز سرافراز اسلام حاج اصغر رستمی پس از سال ها تحمل درد و رنج مجروحیت به برادر شهیدش پیوست و آسمانی شد . (ادامه)
در پی حضور بدون حجاب باران کوثری در مراسم تشییع مرحوم حسام محمودی، برای وی پرونده قضایی تشکیل شد. پرونده قضایی برای باران کوثری تشکیل شد
در پی حضور بدون حجاب باران کوثری در مراسم تشییع مرحوم حسام محمودی، برای وی پرونده قضایی تشکیل شد.(ادامه)
شمال نیوز:

پیکر حجت الاسلام ابراهیم فاضل فرزند مرحوم آیت‌الله فاضل استرآبادی دیروزدر ساحل جویبار در استان مازندران کشف شد.
کشـف جسد حجت الاسلام فاضل در سواحل جویبار ؛ حادثه امنیتی است؟ / اطلاعیه مهم حوزه علمیه / اعلام زمان و مکان تشییع و خاکسپاری
شمال نیوز: پیکر حجت الاسلام ابراهیم فاضل فرزند مرحوم آیت‌الله فاضل استرآبادی دیروزدر ساحل جویبار در استان مازندران کشف شد. (ادامه)
پیکر حجت الاسلام ابراهیم فاضل شب گذشته در ساحل جویبار کشف شد. پیدا شدن پیکر حجت الاسلام فاضل در ساحل جویبار
پیکر حجت الاسلام ابراهیم فاضل شب گذشته در ساحل جویبار کشف شد.(ادامه)
حسام محمودی بازیگر جوان سینما و تلویزیون در سن ۳۷ سالگی درگذشت. حسام محمودی بازیگر جوان سینما درگذشت
حسام محمودی بازیگر جوان سینما و تلویزیون در سن ۳۷ سالگی درگذشت.(ادامه)
تصویری زیبا از احترام نظامی در مراسم تشییع پیکر جوانمرد «حمید الداغی»
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت
حضور گسترده مردم مشهد در مراسم تشییع پیکر پاک شهید حمیدرضا الداغی بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
همسر شهید علیرضا شهرکی رئیس آگاهی شهرستان سراوان که صبح امروز مورد ترور معاندین قرار گرفت، بر اثر شدت جراحات وارده ساعتی قبل به شهادت رسید همسر رئیس آگاهی سراوان هم به شهادت رسید
همسر شهید علیرضا شهرکی رئیس آگاهی شهرستان سراوان که صبح امروز مورد ترور معاندین قرار گرفت، بر اثر شدت جراحات وارده ساعتی قبل به شهادت رسید(ادامه)
پیکر مطهر شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی امروز در قم تشییع و در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) به خاک سپرده شد. پیکر شهید آیت‌الله سلیمانی در قم تشییع و به خاک سپرده شد+ عکس
پیکر مطهر شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی امروز در قم تشییع و در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) به خاک سپرده شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۹ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به سفر رئیس جمهور به استان خوزستان و بیانیه وزارت اطلاعات درباره بد حالی دانش آموزان پرداخته‌اند.(ادامه)
چه شوری برپاست. مراسمی بی نظیر و تشییعی که می‌توان به درستی آن را دلدادگی ملت ولایتمدار و ارادتمند به علمای مکتب حسینی نامید، آری اینجا بابلسر و صحبت از تشییع پیکر پاک عالم ربانی آیت الله سلیمانی است.
بدرقه باشکوه پیکر مطهر آیت الله سلیمانی در دیار علویان/ بغض شهر در تشییع «عالم ماندگار» ترکید
چه شوری برپاست. مراسمی بی نظیر و تشییعی که می‌توان به درستی آن را دلدادگی ملت ولایتمدار و ارادتمند به علمای مکتب حسینی نامید، آری اینجا بابلسر و صحبت از تشییع پیکر پاک عالم ربانی آیت الله سلیمانی است. (ادامه)
آیین وداع با پیکر عالم ربانی آیت الله عباسعلی سلیمانی شامگاه پنجشنبه با حضور جمع زیادی از مسوولان و مردم ولایتمدار مازندران با قرائت پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب از سوی امام جمعه بابلسر در در مصلی این شهر برگزار شد. آیین وداع با پیکر آیت الله سلیمانی در بابلسر برگزار شد
آیین وداع با پیکر عالم ربانی آیت الله عباسعلی سلیمانی شامگاه پنجشنبه با حضور جمع زیادی از مسوولان و مردم ولایتمدار مازندران با قرائت پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب از سوی امام جمعه بابلسر در در مصلی این شهر برگزار شد.(ادامه)
مراسم وداع با پیکر آیت الله سلیمانی امشب در مصلای بابلسر و تشییع پیکرش فردا در بابلسر، قائم شهر و شیرگاه برگزار می‌شود. برنامه تشییع و خاکسپاری پیکر آیت الله سلیمانی
مراسم وداع با پیکر آیت الله سلیمانی امشب در مصلای بابلسر و تشییع پیکرش فردا در بابلسر، قائم شهر و شیرگاه برگزار می‌شود.(ادامه)
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از اعلام ۳ روز عزای عمومی در استان به مناسبت شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی خبر داد. جزئیات تشییع و تدفین آیت الله سلیمانی / اعلام ۳ روز عزای عمومی در مازندران
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از اعلام ۳ روز عزای عمومی در استان به مناسبت شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی خبر داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۵ اردیبهشت
بررسی پس گرفتن درخواست استیضاح وزیر صمت توسط برخی از نمایندگان بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
استاد عباسعلی براتی‌پور، شاعر بلندآوازه انقلاب و دفاع مقدس در ۸۰ سالگی دار فانی را وداع گفت. شاعر بلندآوازه انقلاب و دفاع مقدس درگذشت
استاد عباسعلی براتی‌پور، شاعر بلندآوازه انقلاب و دفاع مقدس در ۸۰ سالگی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
عکسی از ناطق نوری در یک مراسم
پیکر مرحوم آیت الله نورالله شاه آبادی(ره) امروز اول اردیبهشت 1402 با حضور حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری، حجت الاسلام و المسلمین مسیح بروجردی و جمعهی از روحانیون و علما از مسجد آیت الله شاه آبادی واقع در خیابان پامنار تهران تشییع و سپس به قم منتقل شد.(ادامه)

"خلیل طریقت‌پیما" معروف به پهلوان عقاب که با بلندکردن فیل ۲ تنی نامش در کتاب گینس به ثبت رسید سرانجام در سن ۹۸ سالگی شامگاه پنجشنبه در بیمارستانی در شیراز جان را جان آفرین تقدیم کرد و جامعه ورزش کشور را به سوگ نشاند. پهلوان «خلیل عقاب» درگذشت
"خلیل طریقت‌پیما" معروف به پهلوان عقاب که با بلندکردن فیل ۲ تنی نامش در کتاب گینس به ثبت رسید سرانجام در سن ۹۸ سالگی شامگاه پنجشنبه در بیمارستانی در شیراز جان را جان آفرین تقدیم کرد و جامعه ورزش کشور را به سوگ نشاند.(ادامه)
پیکر عماد افروغ نویسنده، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه فردا -شنبه ۲۶ فروردین- از دانشگاه تهران تشییع می‌شود. اعلام زمان تشییع پیکر مرحوم عماد افروغ
پیکر عماد افروغ نویسنده، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه فردا -شنبه ۲۶ فروردین- از دانشگاه تهران تشییع می‌شود.(ادامه)
عماد افروغ نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه به دلیل عارضه قلبی بامداد امرور ز- ۲۵ فروردین - درگذشت.  عماد افروغ از اساتید مطرح حوزه علوم اجتماعی بود که در مجلس هفتم نمایندگی مردم تهران را بر عهده داشت؛ وی در این دوره رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بود. دکتر عماد افروغ درگذشت
عماد افروغ نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و استاد دانشگاه به دلیل عارضه قلبی بامداد امرور ز- ۲۵ فروردین - درگذشت. عماد افروغ از اساتید مطرح حوزه علوم اجتماعی بود که در مجلس هفتم نمایندگی مردم تهران را بر عهده داشت؛ وی در این دوره رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بود.(ادامه)
«کارو پشابادی» 16 ساله، اصالتا کردستانی و ساکن شهرقدس تهران بر اثر بیماری کلیوی، در بیمارستان میلاد فوت کرده اما رسانه‌های ضدانقلاب در جدیدترین دروغ‌پردازی خود، از مرگ این دانش‌آموز به نفع اهداف پلید خود سوء استفاده کردند. دروغ جدید رسانه‌های ضدانقلاب
«کارو پشابادی» 16 ساله، اصالتا کردستانی و ساکن شهرقدس تهران بر اثر بیماری کلیوی، در بیمارستان میلاد فوت کرده اما رسانه‌های ضدانقلاب در جدیدترین دروغ‌پردازی خود، از مرگ این دانش‌آموز به نفع اهداف پلید خود سوء استفاده کردند.(ادامه)
انتخاب : دختر کیومرث پوراحمد به انتشار تصویری از صحنه خودکشی پدرش واکنش نشان داد. واکنش دختر کیومرث پوراحمد به انتشار تصویر صحنه خودکشی پدرش
انتخاب : دختر کیومرث پوراحمد به انتشار تصویری از صحنه خودکشی پدرش واکنش نشان داد.(ادامه)
مدیریت دل انگیز شهید طوسی، از ایشان فرمانده محبوبی ساخته بود که نیروهایش در فرایند ارتباطات دلی، نه تنها از او تبعیت می کردند، بلکه به او عشق می ورزیدند و عروج ناگهانی اش، عزای عمومی لشکر شد! سردار شهید طوسی، قهرمان واقعی مازندران(يادداشت)
مدیریت دل انگیز شهید طوسی، از ایشان فرمانده محبوبی ساخته بود که نیروهایش در فرایند ارتباطات دلی، نه تنها از او تبعیت می کردند، بلکه به او عشق می ورزیدند و عروج ناگهانی اش، عزای عمومی لشکر شد!(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.212 seconds.