.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تیم فوتبال استقلال هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را با برتری مقابل ملوان بندر انزلی پشت سر گذاشت تا نخستین سه امتیاز در کارنامه تیم ساپینتو به ثبت برسد. اولین پیروزی فصلِ استقلال با ساپینتو/ دشت سه امتیازی آبی‌ها با شکست ملوان
تیم فوتبال استقلال هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را با برتری مقابل ملوان بندر انزلی پشت سر گذاشت تا نخستین سه امتیاز در کارنامه تیم ساپینتو به ثبت برسد.(ادامه)
شمال نیوز : سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی به دعوت استاندار مازندران و با هدف بررسی اجرای طرح آزاد راه قائم شهر به ساری و بررسی وضعیت اقتصادی در قالب سفر یک روزه وارد این استان شد. وزیر امور اقتصاد و دارایی وارد مازندران شد + برنامه ها
شمال نیوز : سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی به دعوت استاندار مازندران و با هدف بررسی اجرای طرح آزاد راه قائم شهر به ساری و بررسی وضعیت اقتصادی در قالب سفر یک روزه وارد این استان شد.(ادامه)
مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران در سیزده بند به نقد عملکرد مدیریتی در استان پرداخت و عنوان کرد؛ مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت تلاش خواهد کرد تا در راستای دسترسی به مازندرانی آباد، پیشرفته ... نامه‌ای سرگشاده مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران به عملکرد مدیریتی استان
مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت مازندران در سیزده بند به نقد عملکرد مدیریتی در استان پرداخت و عنوان کرد؛ مجمع گفتمانی دیده‌بان شفافیت تلاش خواهد کرد تا در راستای دسترسی به مازندرانی آباد، پیشرفته ...(ادامه)
لزوم رفع موانع تخلیه و انتقال کالا‌ها در بنادر
رئیس کل دادگستری مازندران بر لزوم رفع موانع تخلیه و انتقال کالا‌ها در بنادر تاکید کرد.(ادامه)
سرمایه گذاری ۱۹ هزار میلیارد ریالی در بندر امیرآباد
مدیرکل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی از سرمایه گذاری ۱۹ هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در بندر امیرآباد خبر داد.(ادامه)
رییس ستاد زائران اربعین: روزانه ۱۰۰ هزار زائر از مرز خسروی عبور می کنند
رییس ستاد مدیریت و سامان دهی زائران اربعین حسینی در قصرشیرین گفت: با اقدام ها و تمهیدات صورت گرفته منتظر ورود زوار هستیم و پیش بینی می کنیم روزانه ۱۰۰ هزار زائر از این مرز رسمی عبور کنند.(ادامه)
تلاش لهستان برای سیطره بر اقتصاد اوکراین
سازمان اطلاعات خارجی روسیه اعلام کرد لهستان در تلاش برای تحت کنترل گرفتن بخش‌هایی از اقتصاد اوکراین از جمله بخش کشاورزی این کشور است. (ادامه)
۹ شهر گلستان در وضعیت قرمز کرونایی
وزارت بهداشت و درمان آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی شهر‌های کشور را اعلام کرد. در استان گلستان شهرستان‌های آزادشهر، آق قلا، بندر گز، ترکمن، علی آباد، کردکوی، کلاله مینودشت و گمیشان در وضعیت قرمز قرار گرفتند.(ادامه)
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه : سوآپ نفت در خزر فعال می شود
(ادامه)
به آب اندازی بزرگترین قفس متحرک دریایی خاورمیانه در بندر امیرآباد
بزرگترین قفس متحرک دریایی خاورمیانه با قابلیت پرورش ۳۰ تن ماهی در هر دوره، در بندر امیرآباد به آب انداخته شد.(ادامه)
قابلیت بالای بندر امیرآباد در پهلودهی شناور‌ها
مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت: بندر امیرآباد قابلیت پهلودهی شناور‌های فعال در دریای خزر با هر عمقی را دارا است.(ادامه)
صید ۵۴۰ تن ماهی کیلکا در مازندران
سرپرست اداره کل شیلات مازندران از صید ۵۴۰ تن ماهی کیلکا در استان خبر داد.(ادامه)
کمپانی نفتی فرانسه مسئولان ساده دل قبلی ما را تشویق به قطع همکاری با چین کرد/ وزارت نفت روحانی این توصیه را قبول کرد/ توتال عکس یادگاری‌اش با مسئولین ما را گرفت و رفت/ برخی ساده لوحان می‌گویند به سمت غرب برویم!(خبر)
(ادامه)
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: پتروشیمی از بهشهر به شهر دیگر منتقل نخواهد شد در خصوص جانمایی جدید و استانداردهای زیست محیطی پتروشیمی تابع ضوابط و نظرات کارشناسان هستیم. 

پتروشیمی از بهشهر خارج نمی شود/ بهشهر بالاترین نرخ بیکاری در مازندران را دارد
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: پتروشیمی از بهشهر به شهر دیگر منتقل نخواهد شد در خصوص جانمایی جدید و استانداردهای زیست محیطی پتروشیمی تابع ضوابط و نظرات کارشناسان هستیم. (ادامه)
محرومیت ۱۰ باشگاه فوتبال از ثبت بازیکن جدید
کمیته انضباطی، ۱۰ باشگاه فوتبال را از ثبت نام بازیکن جدید محکوم کرد.(ادامه)
زارع سرمربی ملوان ماند
سرمربی ملوان بندر انزلی، قرارداد خود را با این باشگاه به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.(ادامه)
بارگیری نخستین محموله صادراتی مصالح ساختمانی در بندر نوشهر
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از بارگیری نخستین محموله صادراتی مصالح ساختمانی در بندر نوشهر خبر داد.(ادامه)
ترانزیت یک هزار خودرو از بندر امیرآباد به کشور‌های حاشیه دریای خزر
مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد از ترانزیت حدود یک هزار دستگاه خودرو از این بندر به کشور‌های حاشیه دریای خزر خبر داد.(ادامه)
تخلیه و بارگیری همزمان ۱۱ فروند شناور در بندر امیرآباد
مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد از تخلیه و بارگیری همزمان ۱۱ فروند شناور در اسکله‌های این بندر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : معمای ترخیص خودروهای لوکس در گمرکات مازندران پیچده و کلاف آن هر سال سردرگم می شود با این حال هر روز خودروهای خارجی با پلاک های گذر موقت در شهرهای استان تردد دارند .... خودروهای لوکس دپو شده در انبارهای مازندران چه می کند ؟
شمال نیوز : معمای ترخیص خودروهای لوکس در گمرکات مازندران پیچده و کلاف آن هر سال سردرگم می شود با این حال هر روز خودروهای خارجی با پلاک های گذر موقت در شهرهای استان تردد دارند ....(ادامه)
۳ عضو خانواده شامل داماد ۲۴ساله، عروس ۲۰ساله و خواهر ۱۳ساله عروس جانشان را در دریا از دست دادند مرگ دلخراش ۳ عضو خانواده اشک همه را درآورد!
۳ عضو خانواده شامل داماد ۲۴ساله، عروس ۲۰ساله و خواهر ۱۳ساله عروس جانشان را در دریا از دست دادند(ادامه)
مازندران یک ایران کوچک است / رکوردار انتصاب مدیران جوان هستیم / برای صدورمجوزها در مازندران اتاق شیشه‌ای ایجاد کرده‌ایم / آقای علی دایی رفیق ۲۰ ساله ماست / برخی مدیران و مسئولان از پیگیری مطالبات توسط رسانه ها فرار می‌کنند....(خبر)
(ادامه)
خاک خوردن خودرو‌های چند میلیارد تومانی در بندر نوشهر
۷۷ دستگاه پورشه، بنز، بی ام و کادیلاک در انبار گمرکات نوشهر خاک می‌خورند.(ادامه)
آمادگی کامل بندر نوشهر در پذیرش شناور‌های استاندارد
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران نوشهر از آمادگی کامل این بندر در پذیرش شناور‌های مسافربری و تفریحی استاندارد خبر داد.(ادامه)
یک زلزله به بزرگی ۶ و سه دهم ریشتر ساعت ۳:۵۵ و دو زلزله دیگر به بزرگی شش و یک دهم ریشتر ساعت ۲:۰۲ و ۳:۵۴ بامداد شنبه حوالی بندرلنگه را لرزاند. سه زلزله بسیار شدید هرمزگان را لرزاند/ ۵ فوتی و ۴۴ مصدوم تاکنون
یک زلزله به بزرگی ۶ و سه دهم ریشتر ساعت ۳:۵۵ و دو زلزله دیگر به بزرگی شش و یک دهم ریشتر ساعت ۲:۰۲ و ۳:۵۴ بامداد شنبه حوالی بندرلنگه را لرزاند.(ادامه)
شمال نیوز :  استاندار مازندران گفت که حاشیه سازی، فرافکنی و اختلافات باعث توسعه نیافتن این استان می شود که به نفع مردم نیست.

استاندار: اختلافات باعث توسعه نیافتن مازندران می شود
شمال نیوز : استاندار مازندران گفت که حاشیه سازی، فرافکنی و اختلافات باعث توسعه نیافتن این استان می شود که به نفع مردم نیست. (ادامه)
استاندار : عقب ماندن نوشهر از قطار توسعه/ دنبال کوچک شدن مازندران نباشیم
استاندار مازندران با بیان اینکه نوشهر هنوز از قطار توسعه عقب مانده است، راه اندازی جاده دسترسی نوشهر - کجور را از مهمترین برنامه ها بیان کرد.(ادامه)
فرماندار نوشهر معرفی شد
رستم زرودی در مراسمی با حضور استاندار مازندران به عنوان فرماندار نوشهر معرفی شد.(ادامه)
ایران به دنبال سهم بیشتری از محور ترانزیتی تراسیکا
مدیر کل بندر امیرآباد از فراهم بودن زمینه برای همکاری با کشورهای عضو تراسیکا برای ترانزیت کالا خبر داد.(ادامه)
خداحافظی ستاره والیبال ایران از دنیای قهرمانی
ملی‌پوش سابق والیبال ایران که سابقه بازی در المپیک را هم دارد از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 91 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.