.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مسئله اقتصاد، مسئله اول کشور است/ یک زمانی رئیس جمهور وقت هم اجازه بازدید از زندان را نداشت/ دولت به دنبال اصلاح ۲۱۰ گلوگاه فساد است/ تمامی برنامه های دشمنان در اغتشاشات اخیر گفته نشد/ دشمن به دنبال انسجام بین خانواده های زندانیان اغتشاشات بود ....(خبر)
(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: هفت متهم که با صدرو حواله های جعلی، آردهای یارانه ای را در بازار آزاد مازندران توزیع می کردند دستگیر و ۲ مدیر نیز در این ارتباط احضار شدند. هفت متهم توزیع غیرقانونی آرد در مازندران دستگیر شدند
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: هفت متهم که با صدرو حواله های جعلی، آردهای یارانه ای را در بازار آزاد مازندران توزیع می کردند دستگیر و ۲ مدیر نیز در این ارتباط احضار شدند.(ادامه)
رییس کل دادگستری مازندران گفت: ۳۸ هزار تن روغن در سیلوهای بنادر استان در امیرآباد و نوشهر نگهداری می‌شود که تا روزهای آینده با دستور قضایی تعیین تکلیف خواهند شد.

دستور قضایی برای ترخیص ۳۸ هزار تن روغن از بنادر مازندران صادر شد
رییس کل دادگستری مازندران گفت: ۳۸ هزار تن روغن در سیلوهای بنادر استان در امیرآباد و نوشهر نگهداری می‌شود که تا روزهای آینده با دستور قضایی تعیین تکلیف خواهند شد. (ادامه)
شمال نیوز: رئیس قوه قضائیه در سفری بدون تشریفات و از پیش اعلام نشده، وارد ساری مرکز استان مازندران شد. رئیس قوه قضائیه در سفری از پیش اعلام نشده و بدون تشریفات وارد ساری شد
شمال نیوز: رئیس قوه قضائیه در سفری بدون تشریفات و از پیش اعلام نشده، وارد ساری مرکز استان مازندران شد.(ادامه)
نیمار در مسابقات گرندپری موناکو شرکت کرد اما گزارش‌ها حاکی از آن است که این مهاجم برزیلی به سراغ تورنمنت پوکر در بندر موناکو هم رفت. خیانت جدید ستاره فوتبال!
نیمار در مسابقات گرندپری موناکو شرکت کرد اما گزارش‌ها حاکی از آن است که این مهاجم برزیلی به سراغ تورنمنت پوکر در بندر موناکو هم رفت.(ادامه)
با حکم علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی امیرآباد منصوب شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد منصوب شد
با حکم علی اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل جدید بنادر و دریانوردی امیرآباد منصوب شد. (ادامه)
تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «نشان ارادت» از ساخت فصل ششم این برنامه تلویزیونی برای پخش در محرم و صفر امسال خبر داد. این برنامه‌ساز اعلام کرد که در سری جدید برای پرهیز از تکرار فصل‌های گذشته، از حضور سلبریتی‌ها به چهره‌های مردمی رسیدیم. هدایتی: از سلبریتی‌ها به مردم عادی رسیدیم
تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «نشان ارادت» از ساخت فصل ششم این برنامه تلویزیونی برای پخش در محرم و صفر امسال خبر داد. این برنامه‌ساز اعلام کرد که در سری جدید برای پرهیز از تکرار فصل‌های گذشته، از حضور سلبریتی‌ها به چهره‌های مردمی رسیدیم.(ادامه)
اگر روزی آمریکایی‌ها با شلیک موشک‌های پی در پی ناو سهند ایران را در خلیج‌فارس غرق کردند، ‌امروز ناوهای ایرانی دنا و مکران با پرچم جمهوری اسلامی به دور کره زمین حرکت کرده، ‌وارد حیاط خلوت‌های آمریکا شده، برخلاف میل آمریکایی‌ها در بنادری، مانند بندر برزیل پهلو می‌گیرد و آمریکایی‌ها هم چاره‌ای جز تماشا کردن ندارند. از غرق شدن سهند تا دنیاگردی دنا و مکران(يادداشت)
اگر روزی آمریکایی‌ها با شلیک موشک‌های پی در پی ناو سهند ایران را در خلیج‌فارس غرق کردند، ‌امروز ناوهای ایرانی دنا و مکران با پرچم جمهوری اسلامی به دور کره زمین حرکت کرده، ‌وارد حیاط خلوت‌های آمریکا شده، برخلاف میل آمریکایی‌ها در بنادری، مانند بندر برزیل پهلو می‌گیرد و آمریکایی‌ها هم چاره‌ای جز تماشا کردن ندارند.(ادامه)
سردار علی‌اکبر احمدیان با حکم رهبر معظم انقلاب به عضویت در شورای عالی امنیت ملی درآمد و با حکم رئیس جمهور به عنوان دبیر این نهاد انتخاب شد. 

سردار «علی اکبر احمدیان» دبیر شورای عالی امنیت ملی شد
سردار علی‌اکبر احمدیان با حکم رهبر معظم انقلاب به عضویت در شورای عالی امنیت ملی درآمد و با حکم رئیس جمهور به عنوان دبیر این نهاد انتخاب شد. (ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت
بررسی ریزش بی سابقه بورس بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز (دوشنبه) به پایان می‌رسد که سپاهان برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس، به میدان می‌رود. تلاش سپاهان برای پس گرفتن صدر جدول؛ ملوان دوباره به داد پرسپولیس می‌رسد؟!
هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز (دوشنبه) به پایان می‌رسد که سپاهان برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس، به میدان می‌رود.(ادامه)
تصویرِ بنر عجیب تبلیغِ فرزندآوری در بندر ترکمن!
(ادامه)
ارتقاء سطح گردشگری دریایی در نوروز ۱۴۰۲ / رتبه نخست عملکرد اداره کل در بخش تعداد شناورهای تفریحی
(ادامه)
شمال نیوز:  برنامه صادرات چند میلیارد دلاری از مازندران در حالی تدوین شد که با گذشت چند سال از برنامه نه تنها این هدف بزرگ برآورده نشد بلکه هر سال پسرفت داشته است. صادرات مازندران پس رفت !
شمال نیوز: برنامه صادرات چند میلیارد دلاری از مازندران در حالی تدوین شد که با گذشت چند سال از برنامه نه تنها این هدف بزرگ برآورده نشد بلکه هر سال پسرفت داشته است.(ادامه)
شمال نیوز : این مقام عالی در توانیر پس از بازدید میدانی و در نشست شبانه با عوامل اجرایی پروژه ها، مدیران و مجریان شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در پست 400/63 آزادشهر، با تمجید از عملکرد ممتاز برق منطقه ای مازندران و گلستان در گذر از پیک 1401 و نیز پیشرفت فیزیکی خوب پروژه ها عنوان کرد . دکتر مهران گلابکش : وزارت نیرو در رفع تنگناهای شبکه انتقال و فوق توزیع نیروی برق استان های مازندران و گلستان مصمم است / دکتر موسوی تاکامی : پیشرفت فیزیکی پروژه ها در برق منطقه ای مازندران و گلستان در سطح ممتازی است
شمال نیوز : این مقام عالی در توانیر پس از بازدید میدانی و در نشست شبانه با عوامل اجرایی پروژه ها، مدیران و مجریان شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در پست 400/63 آزادشهر، با تمجید از عملکرد ممتاز برق منطقه ای مازندران و گلستان در گذر از پیک 1401 و نیز پیشرفت فیزیکی خوب پروژه ها عنوان کرد .(ادامه)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است. مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است(خبر)
مجلس شورای اسلامی در سالی که گذشت، مصوبات مهمی را به ویژه با هدف تحول در قوانین اقتصادی به تصویب رساند که اجرای دقیق این قوانین راهکاری مهم برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی است.(ادامه)
نخستین اتوبوس دریایی مازندران که روز یکشنبه برای انجام مراحل آزمایشی و آماده سازی به منظور ارایه خدمات به مهمان نوروزی در ساحل نوشهر به آب انداخته شد.

نخستین اتوبوس دریایی مازندران در ساحل نوشهر به آب انداخته شد
نخستین اتوبوس دریایی مازندران که روز یکشنبه برای انجام مراحل آزمایشی و آماده سازی به منظور ارایه خدمات به مهمان نوروزی در ساحل نوشهر به آب انداخته شد. (ادامه)
وزیر امور اقتصادی و دارایی از واریز مرحله دوم سود سهام عدالت تا پایان اسفند خبر داد. واریز مرحله دوم سود سهام عدالت تا پایان اسفند
وزیر امور اقتصادی و دارایی از واریز مرحله دوم سود سهام عدالت تا پایان اسفند خبر داد.(ادامه)
پس از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان عنوان شد باشگاه پرسپولیس از یک بازیکن تیم اصفهانی شکایت کرده است. شکایت پرسپولیس از مدافع شمالی سپاهان؛ نتیجه بازی برمی‌گردد؟
پس از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان عنوان شد باشگاه پرسپولیس از یک بازیکن تیم اصفهانی شکایت کرده است.(ادامه)
امام‌جمعه رشت با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس گفت: رهبر انقلاب از ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان با عنوان جنایت بزرگ یاد کردند و خواستار مجازات برای عاملین آن شدند لذا مسؤولان و متولیان مکلفند تا عاملین و مسببین را دستگیر و مجازات کنند. واکنش تند امام‌جمعه رشت به مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس
امام‌جمعه رشت با اشاره به مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس گفت: رهبر انقلاب از ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان با عنوان جنایت بزرگ یاد کردند و خواستار مجازات برای عاملین آن شدند لذا مسؤولان و متولیان مکلفند تا عاملین و مسببین را دستگیر و مجازات کنند.(ادامه)
سخنگوی کاخ سفید در تداوم عصبانیت واشنگتن از پهلو گرفتن ناو‌های ایران در برزیل، اتهامات علیه تهران را تکرار کرد. نگرانی دوباره آمریکا از پهلو گرفتن ناو‌های ایران در برزیل
سخنگوی کاخ سفید در تداوم عصبانیت واشنگتن از پهلو گرفتن ناو‌های ایران در برزیل، اتهامات علیه تهران را تکرار کرد.(ادامه)
معاون امور دریایی بندر امیرآباد از نجات ۳ سرنشین مفقود شده شناور صیادی در آب‌های تحت حاکمیت این بندر خبر داد. نجات ۳ سرنشین مفقود شده شناور صیادی در مازندران
معاون امور دریایی بندر امیرآباد از نجات ۳ سرنشین مفقود شده شناور صیادی در آب‌های تحت حاکمیت این بندر خبر داد.(ادامه)
جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر به اتهام افساد فی‌الارض از طریق طراحی و هدایت اقدامات تروریستی به اعدام محکوم شد. سرکرده گروهک تروریستی تندر به اعدام محکوم شد
جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر به اتهام افساد فی‌الارض از طریق طراحی و هدایت اقدامات تروریستی به اعدام محکوم شد.(ادامه)
سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران گفت: هشت سرمایه‌گذار کشتی قرار است در خزر فعالیت کنند که طبق برآورد ما تا ۱۰۰ کشتی خواهد رسید، البته نه تنها بعد تجاری بلکه به لحاظ گردشگری نیز نیاز به کشتی داریم. برای گردشگری در دریای خزر، نیاز به کشتی داریم / توافق فاینانس ۷ هزار میلیارد تومانی با چین
سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران گفت: هشت سرمایه‌گذار کشتی قرار است در خزر فعالیت کنند که طبق برآورد ما تا ۱۰۰ کشتی خواهد رسید، البته نه تنها بعد تجاری بلکه به لحاظ گردشگری نیز نیاز به کشتی داریم.(ادامه)
کارشناس ترکیه ای ادعا می کند که یک زلزله بزرگ به زودی در نزدیکی بندر چاناکاله رخ خواهد داد. ادعای زلزله شناس ترکی نسبت به زلزله مهیب بعدی
کارشناس ترکیه ای ادعا می کند که یک زلزله بزرگ به زودی در نزدیکی بندر چاناکاله رخ خواهد داد.(ادامه)
موج سواران ساحل نوشهر و ساوانا بهشهر سومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور را با پیروزی شروع کردند. پیروزی تیم‌های مازندرانی در آغاز لیگ برتر والیبال ساحلی
موج سواران ساحل نوشهر و ساوانا بهشهر سومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور را با پیروزی شروع کردند.(ادامه)
شمال نیوز : صادرات بخش قابل توجهی از مرکبات مازندران از استان‌های دیگر ضعف زیرساخت‌های مازندران را نمایان می‌کند و این استان برای رونق صادرات نیازمند تجارت دریایی و خرید کشتی‌های کانتینری و اجاره‌ای است.

مازندران تشنه دریاست، دریا تشنه کشتی؛ ضرورت خزرنوردی کانتینری و اجاره ای برای رونق صادرات
شمال نیوز : صادرات بخش قابل توجهی از مرکبات مازندران از استان‌های دیگر ضعف زیرساخت‌های مازندران را نمایان می‌کند و این استان برای رونق صادرات نیازمند تجارت دریایی و خرید کشتی‌های کانتینری و اجاره‌ای است. (ادامه)
یک کشتی ترکیه‌ای در بندر خرسون واقع در جنوب اوکراین هدف موشک قرار گرفت و طعمه حریق شد. اصابت موشک به کشتی ترکیه در بندر خرسون اوکراین
یک کشتی ترکیه‌ای در بندر خرسون واقع در جنوب اوکراین هدف موشک قرار گرفت و طعمه حریق شد.(ادامه)
‌۱۲۰ دستگاه خودرو وارداتی دیگر امروز وارد بندر شهید باهنر بندرعباس شد. ‌۱۲۰ دستگاه خودرو دیگر وارد کشور شد‌
‌۱۲۰ دستگاه خودرو وارداتی دیگر امروز وارد بندر شهید باهنر بندرعباس شد.(ادامه)
نخستین محموله شناسنامه دار مرکبات مازندران از بندر امیرآباد صادر شد. صادرات نخستین مرکبات شناسنامه دار
نخستین محموله شناسنامه دار مرکبات مازندران از بندر امیرآباد صادر شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.