.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران در واکنش به حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان گفت: انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد ترسو نباید مسؤول شوند؛ مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نقد در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد.

انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد نباید مسؤول شوند / مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نه در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران در واکنش به حاشیه مراسم تجلیل از پزشکان گفت: انسان‌های ضعیف‌الاعتقاد ترسو نباید مسؤول شوند؛ مسؤول کسی باید باشد که شهامت گفتن نقد در مقابل منکر را داشته باشد و چسبیده به پست و مقامش نباشد. (ادامه)
همزمان با قطع کامل شبکه‌های ارتباطی در نوار غزه، رژیم صهیونیستی در حملاتی سنگین مناطق مختلف غزه را هدف قرار داده است. تشدید حملات رژیم صهیونیستی به غزه همزمان با قطع کامل اینترنت
همزمان با قطع کامل شبکه‌های ارتباطی در نوار غزه، رژیم صهیونیستی در حملاتی سنگین مناطق مختلف غزه را هدف قرار داده است.(ادامه)
وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه تهران به دنبال گسترش دامنه درگیری نیست و از حماس حمایت سیاسی می‌کند، گفت: منطقه به خاطر تداوم جنایات رژیم اسرائیل به یک بشکه باروت تبدیل شده است. امیرعبداللهیان: منطقه به بشکه باروت تبدیل شده است
وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه تهران به دنبال گسترش دامنه درگیری نیست و از حماس حمایت سیاسی می‌کند، گفت: منطقه به خاطر تداوم جنایات رژیم اسرائیل به یک بشکه باروت تبدیل شده است.(ادامه)
وزیر کشور با بیان اینکه هیچ شناسنامه‌ای برای افغانستانی‌های مهاجر صادر نمی‌شود، گفت: تنها صدور شناسه ( کد شناسایی) برای مهاجران مجاز در دستور کار است. وزیر کشور: افغانستانی‌های مهاجر شناسنامه دریافت نمی‌کنند
وزیر کشور با بیان اینکه هیچ شناسنامه‌ای برای افغانستانی‌های مهاجر صادر نمی‌شود، گفت: تنها صدور شناسه ( کد شناسایی) برای مهاجران مجاز در دستور کار است.(ادامه)
جمهوری اسلامی از مظلوم حمایت می‌کند اما حمایتش برای ماندن او در میدان مقاومت است.قرار است مجاهد مبارز در میدان بماند.میداندار اوست.جمهوری اسلامی به این مجاهدت‌ها مدد می‌دهداما جای آنها را نخواهد گرفت. چرا ایران ورود مستقیم نمی‌کند؟
جمهوری اسلامی از مظلوم حمایت می‌کند اما حمایتش برای ماندن او در میدان مقاومت است.قرار است مجاهد مبارز در میدان بماند.میداندار اوست.جمهوری اسلامی به این مجاهدت‌ها مدد می‌دهداما جای آنها را نخواهد گرفت.(ادامه)
تقریبا هر حیوانی می‌تواند برای شما واکنش‌های آلرژیک ایجاد کند؛ چرا که مواد شیمیایی موجود در مو، بزاق یا شوره آن‌ها می‌تواند به‌عنوان آلرژن عمل کرده و در برخی افراد باعث ایجاد آلرژی شود. بیماری‌هایی که حیوانات خانگی می‌توانند به انسان منتقل کنند
تقریبا هر حیوانی می‌تواند برای شما واکنش‌های آلرژیک ایجاد کند؛ چرا که مواد شیمیایی موجود در مو، بزاق یا شوره آن‌ها می‌تواند به‌عنوان آلرژن عمل کرده و در برخی افراد باعث ایجاد آلرژی شود.(ادامه)
کارشناسان سلامت مدت‌هاست درباره اینکه دقیقا چه چیزی باعث افزایش وزن می‌شود، تحقیق می‌کنند. معمای چاقی بالاخره حل شد
کارشناسان سلامت مدت‌هاست درباره اینکه دقیقا چه چیزی باعث افزایش وزن می‌شود، تحقیق می‌کنند.(ادامه)
آمریکا و دولت‌هایی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند بدانند، مردم منطقه، مردم آزادی‌خواه و انسان‌های عدالت‌طلب و ضد ظلم جهان، این حمایت‌ آن‌ها را بی‌جواب نخواهند گذاشت و باید منتظر انتقام الهی و انتقامی که به‌وسیله مردم بر آن‌ها تحمیل خواهد شد باشند ....(خبر)
(ادامه)
رئیسی : آمریکایی‌ها شریک جنایات رژیم صهیونیستی هستند/ سفارتخانه‌های رژیم کودک کش تعطیل شود/ شکست اسرائیل با جنایت جنگی و کشتار مردم جبران نخواهد شد/ تجمع‌کنندگان تهرانی: آمریکای جنایتکار را مسئول اصلی نسل‌کشی در غزه می‌‌دانیم ....(خبر)
(ادامه)
وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین آخرین آمار تلفات حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را منتشر کرد. افزایش شمار شهدای غزه به ۳ هزار نفر
وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین آخرین آمار تلفات حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را منتشر کرد.(ادامه)
اعتمادآنلاین نوشت: مهدی کروبی امروز در بیانیه‌ای با انتقاد از رهبران دول غربی مجازات جمعی مردم غزه توسط اسرائیل را محکوم کرده است. بیانیه مهدی کروبی در واکنش به جنگ حماس و اسرائیل +جزئیات
اعتمادآنلاین نوشت: مهدی کروبی امروز در بیانیه‌ای با انتقاد از رهبران دول غربی مجازات جمعی مردم غزه توسط اسرائیل را محکوم کرده است.(ادامه)
رئیس جمهور کشورمان رویکرد کشور‌های غربی در حمایت کورکورانه از رژیم صهیونیستی را مشوقی برای تشدید و ادامه نسل‌کشی در غزه دانست. رئیسی: وضعیت فعلی غزه احتمال گسترش دامنه درگیری به جبهه‌های دیگر را بالا می‌برد
رئیس جمهور کشورمان رویکرد کشور‌های غربی در حمایت کورکورانه از رژیم صهیونیستی را مشوقی برای تشدید و ادامه نسل‌کشی در غزه دانست.(ادامه)
دادستان تهران گفت: در رابطه با بر قتل یکی از کارگردانان سینمای کشور، مدیران رسانه‌های اعتماد و فراز احضار شدند. احضار مدیران رسانه های اعتماد و فراز در رابطه با پرونده مهرجویی
دادستان تهران گفت: در رابطه با بر قتل یکی از کارگردانان سینمای کشور، مدیران رسانه‌های اعتماد و فراز احضار شدند.(ادامه)
دختر هنرمند ایرانی به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد. دختر هنرمند ایرانی : تمام اخبار مربوط به شکایت از رونالدو را کاملا رد وتکذیب می‌کنم
دختر هنرمند ایرانی به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد.(ادامه)
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد. آیا عبدالحمید مفتی صهیونیست‌ها شده است؟
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد.(ادامه)
تاریخ خواهد نوشت(يادداشت)
(ادامه)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. «ن و القلم» ترجمان حیات و ممات عارف دوران(يادداشت)
روز‌هایی که بر ما می‌گذرد، نشان از سالروز عروج عارف بالله، زنده‌یاد آیت‌الله علامه حسن حسن‌زاده آملی دارد. هم از این روی، مقال پی آمده در تبیین سیره نظری و عملی آن بزرگ به شما تقدیم می‌شود. امید آنکه علاقه‌مندان را مفید و مقبول آید. (ادامه)
6 تن از مراجع عظام تقلید قم و نجف در سخنرانی‌ها و پیام‌های خود، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بر ایستادگی کشورهای اسلامی مقابل اهداف پلیدانه رژیم صهیونیستی تاکید کردند. واکنش مراجع عظام تقلید به جنایات رژیم صهیونیستی
6 تن از مراجع عظام تقلید قم و نجف در سخنرانی‌ها و پیام‌های خود، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بر ایستادگی کشورهای اسلامی مقابل اهداف پلیدانه رژیم صهیونیستی تاکید کردند.(ادامه)
جنگنده‌های رژیم اشغالگر برای ششمین روز متوالی همچنان به بمباران وحشیانه مناطق مسکونی نوار غزه و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع در سایه چراغ سبز آمریکا و دیگر کشورهای غربی و سکوت و همدستی سازشکاران عرب ادامه می‌دهند + تصاویر(خبر)
(ادامه)
کارگردان و تهیه‌کننده سینما که با ادعای داشتن قدرت ماورایی و به بهانه دور کردن شیاطین از روح دختران، آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، با شکایت سه دختر نوجوان بزودی محاکمه خواهد شد. دام شیطانی آقای کارگردان برای دختران
کارگردان و تهیه‌کننده سینما که با ادعای داشتن قدرت ماورایی و به بهانه دور کردن شیاطین از روح دختران، آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، با شکایت سه دختر نوجوان بزودی محاکمه خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش ملی بزرگداشت آیت الله شیخ محمد کوهستانی (رحمت الله علیه) در دانشگاه علم و فناوری مازندران-بهشهر، بیان داشت: شخصیت آیت الله کوهستانی یک شخصیت مغفول مانده در تاریخ معاصر است و در حقیقت این عالم وارسته از ستارگان جهان تشیع محسوب می شود.
آیت‌الله کوهستانی از ستارگان جهان تشیع محسوب می‌شود
شمال نیوز: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش ملی بزرگداشت آیت الله شیخ محمد کوهستانی (رحمت الله علیه) در دانشگاه علم و فناوری مازندران-بهشهر، بیان داشت: شخصیت آیت الله کوهستانی یک شخصیت مغفول مانده در تاریخ معاصر است و در حقیقت این عالم وارسته از ستارگان جهان تشیع محسوب می شود. (ادامه)
تعریف ساده و بی‌آلایش قمر در عقرب اینست که کره ماه در حرکت گردشی خود به دور زمین از صورت فلکی عقرب و یا برج عقرب عبور کرده و خود را در این مسیر در این نواحی قرار می‌دهد. قمر در عقرب را چقدر جدی بگیریم؟
تعریف ساده و بی‌آلایش قمر در عقرب اینست که کره ماه در حرکت گردشی خود به دور زمین از صورت فلکی عقرب و یا برج عقرب عبور کرده و خود را در این مسیر در این نواحی قرار می‌دهد.(ادامه)
معاون سفارت ایران در کابل گفت که ایران خواستار بازگشت عزت‌مندانه مهاجران افغانستانی به کشورشان هستند و از طالبان خواست که جلو ورود غیرقانونی شهروندان افغانستان به ایران را بگیرند. درخواست ایران از طالبان برای جلوگیری از ورود غیرقانونی اتباع افغانستان
معاون سفارت ایران در کابل گفت که ایران خواستار بازگشت عزت‌مندانه مهاجران افغانستانی به کشورشان هستند و از طالبان خواست که جلو ورود غیرقانونی شهروندان افغانستان به ایران را بگیرند.(ادامه)
مراسم تجلیل و بزرگداشت شهدای نیروگاه نکا امروز شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و کارکنان در محل این شرکت برگزار شد. بزرگداشت ۳۳شهید نیروگاه نکا برگزار شد
مراسم تجلیل و بزرگداشت شهدای نیروگاه نکا امروز شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و کارکنان در محل این شرکت برگزار شد.(ادامه)
دفتر نخست‌وزیر ارمنستان اعلام کرد که شمار ارمنی‌تبارهای پناهجو که از قره باغ خارج و وارد ارمنستان شدند به بیش از ۹۷ هزار نفر افزایش یافته است. حدود صد هزار ارمنی تبار از قره باغ خارج شدند
دفتر نخست‌وزیر ارمنستان اعلام کرد که شمار ارمنی‌تبارهای پناهجو که از قره باغ خارج و وارد ارمنستان شدند به بیش از ۹۷ هزار نفر افزایش یافته است.(ادامه)
زاکانی گفت: خانه‌دار کردن خانواده بزرگ شهرداری تهران مانند آتش‌نشانان، برنامه ماست. آتش‌نشانان صاحب مسکن می‌شوند
زاکانی گفت: خانه‌دار کردن خانواده بزرگ شهرداری تهران مانند آتش‌نشانان، برنامه ماست.(ادامه)
دبیر جشنواره بین‌المللی رسانه خورشید معتقد است هیچ کشوری مثل ایران با این حجم از هجمه رسانه‌ای رو‌به رو نیست. هیچ کشوری مثل ایران با این حجم از هجمه رسانه‌ای رو‌به رو نیست
دبیر جشنواره بین‌المللی رسانه خورشید معتقد است هیچ کشوری مثل ایران با این حجم از هجمه رسانه‌ای رو‌به رو نیست.(ادامه)
شمال نیوز : خانوارهای کم‌درآمد (دهک اول) نیمی از هزینه‌های خود را صرف خرید خوراکی می‌کنند که این رقم برای خانوارهای پردرآمد (دهک دهم) ۲۰درصد است. با توجه به این آمار، بالا بودن تورم خوراکی‌ها بیشترین آسیب را به دهک‌های کم‌درآمد وارد می‌کند. عصر جدید تورم خوراکی؛ تغییر الگوی غذایی خانوارها / کاهش فاصله طبقه متوسط با خط فقر !
شمال نیوز : خانوارهای کم‌درآمد (دهک اول) نیمی از هزینه‌های خود را صرف خرید خوراکی می‌کنند که این رقم برای خانوارهای پردرآمد (دهک دهم) ۲۰درصد است. با توجه به این آمار، بالا بودن تورم خوراکی‌ها بیشترین آسیب را به دهک‌های کم‌درآمد وارد می‌کند.(ادامه)
۲ عامل مخرب و تاثیرگذار استرس و فکر زیاد ذهن و روح را درگیر می سازد، دهها راه و روش برای رهایی از این حالت کشف شده است اما ساده ترین آنها راهی است که هرکسی می تواند به سادگی انجام دهد. استرس و فکر زیاد را فقط با این روش ساده متوقف کنید!
۲ عامل مخرب و تاثیرگذار استرس و فکر زیاد ذهن و روح را درگیر می سازد، دهها راه و روش برای رهایی از این حالت کشف شده است اما ساده ترین آنها راهی است که هرکسی می تواند به سادگی انجام دهد.(ادامه)
شمال نیوز : جابر قدرت قدرت بخشیدن به فعالان رسانه ای را بطور مستمر به نمایش می گذاشت، طوری که در حوزه فعالیتی اش به وضوح، رکن چهارم دمکراسی بودن رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری ملموس بود. « جابر معافی » جلوه جاوید اصحاب جراید در مازندران
شمال نیوز : جابر قدرت قدرت بخشیدن به فعالان رسانه ای را بطور مستمر به نمایش می گذاشت، طوری که در حوزه فعالیتی اش به وضوح، رکن چهارم دمکراسی بودن رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری ملموس بود.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 335 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.312 seconds.