.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
پامنبری واقعی شهاب مرادی! +عکس
تصویر یکی از کوچکترین مستمعین حجت‌الاسلام شهاب مرادی را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
نشانه های كم آبی بدن را بشناسید
تشنگی و از دست رفتن آب بدن مساله کم‌اهمیتی نیست که بتوان به راحتی از آن عبور کرد. حفظ تعادل آب بدن یکی از نکات اساسی در حفظ سلامت بدن است و کم شدن آن تا حد زیاد می‌تواند جان آدمی را به خطر بیندازد و حتی فرد را تا سر حد مرگ پیش ببرد. (ادامه)
مهار آتش سوزی در چهاردانگه ساری
آتش‌سوزی 15 هکتاری در زمین های کشاورزی منطقه چهاردانگه مهار شد.(ادامه)
از خواص هندوانه چه می دانید؟
هندوانه با بیش از ۹۰ درصد آب، میوه‌ای فوق‌العاده برای روزهای گرم است. در این مطلب کوتاه گوشه‌ای از خواص هندوانه را با هم مرور می‌کنیم. (ادامه)
قیمت روز انواع خودروهای داخلی + جدول
قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار منتشر شد.(ادامه)
رانندگان تاکسی در هاله ای از ابهام
چند روز گذشته بود که خبر تجمع رانندگان تاکسی چند شهر مازندران به علت قطع بیمه تامین اجتماعی رسانه ای شد.(ادامه)
کارخانه قند ورامین هم تعطیل شد +‌تصاویر
تعطیلی کارخانه تصفیه‌خانه قند ورامین، کام 400 کارگر این کارخانه قدیمی را تلخ کرد. حال و روز این کارخانه قدیمی و کارگران آن را از دریچه دوربین خبرنگار مشرق مشاهده می‌کنید.(ادامه)
ویتامینی که نباید از آن غافل شد
با بالا رفتن سن، قابلیت بدن شما برای جذب ویتامین B12 از غذا کند و کندتر می‌شود تا آنجا که از هر ۱۰۰‌زن ۴۰‌تا ۵۹‌ساله، ۴‌نفر دچار کمبود ویتامین‌ B12 هستند و بسیاری هم در آستانه آن قرار دارند.(ادامه)
عکس/ حاج‌قاسم درکنار فرمانده‌شهیدحزب‌‌الله
پس از اینکه در چند روز گذشته رسانه های متعلق به حزب الله شهادت کمال حسن بیز، فرمانده حزب الله در نبرد با تروریست های تکفیری را تایید کردند. تصاویری قدیمی از حضور این سردار شهید در کنار حاج قاسم سلیمانی منتشر شد. کمال حسن بیز از اهالی مشغره البقاع الغربی لبنان بود و پیکر این شهید بزرگوار تا به این لحظه جاوید الاثر می باشد.(ادامه)
جمعه نیمه ابری
آسمان امروز مازندران نیمه ابری از بعد از ظهر با افزایش ابر همراه خواهد بود.(ادامه)
حقوق نجومی این افراد دیده نمی‌شود
چگونه است كه رئيس يا عضو هيأت مديره يك كارخانه و شركت و سازمان دولتي، خود نمي‌تواند قانونا بيش از ۹ ميليون تومان در ماه درآمد از محل بودجه آن كارخانه و شركت داشته باشد اما همان مدير مي‌تواند از همان بودجه، حقوق ۹۰ ميليون توماني در ماه به يك فوتباليست بدهد؟ كدام عقل و منطقي بر اين معادله حاكم است؟(ادامه)
آخرین وضعیت میدانی شهر «فلوجه» و حومه آن
نیروهای ارتش عراق با پاکسازی چندین منطقه شهر فلوجه و پیشروی در چندین جهت به نزدیکی مرکز این شهر رسیده‌اند.(ادامه)
تصاویر/ مدرنترین هواپیمای مسافربری ایران
یکی از هواپیماهای فعال در ناوگان هوایی کشورمان، ایرباس 340 از سری 600 است، این هواپیما به عنوان مدرن‌ترین هواپیمای مسافربری ایران شناخته می‌شود.(ادامه)
زمین لرزه شهر «پول» مازندران را لرزاند
زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۵ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین شهر «پول» از توابع شهرستان نوشهر را لرزاند. (ادامه)
تنها زنی که در مقابل اردوغان می ایستد/ عکس
خیلی ها در ترکیه دلشان می خواهد جلوی جاه طلبی های رجب طیب اردوغان بایستند. یکی از آنها که اتفاقا احتمال زیادی دارد بتواند این کار را بکند، خانم ۵۹ ساله ای به نام مِرال آکسنار است. (ادامه)
دعای روز یازدهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
شمال نیوز: طرفداران دولت فعلی و دولت قبلی به دنبال انتقادات شدید از دولت احمدی‎نژاد در جشن سومین سالگرد انتخاب دولت روحانی، با هم درگیری لفظی پیدا کردند.


درگیری طرفداران روحانی و احمدی‎نژاد در آمل
شمال نیوز: طرفداران دولت فعلی و دولت قبلی به دنبال انتقادات شدید از دولت احمدی‎نژاد در جشن سومین سالگرد انتخاب دولت روحانی، با هم درگیری لفظی پیدا کردند. (ادامه)
دلایل پرداخت‌های چند ده میلیونی به پزشکان/از شیر مادر حلال‌تر است
(ادامه)
سید محمد صادق الحسینی 
سخنی با دست‌اندرکاران کاهش نرخ سود بانکی(يادداشت)
سید محمد صادق الحسینی (ادامه)
با 50 میلیون تومان چه خودرویی بخریم+ جدول قیمت
خودروهایی چون پراید، پژو، رانا و وانت از جمله سواری‌هایی هستند که افراد می‌توانند با نقدینگی 50 میلیون تومان آن‌ها را خریداری کنند. (ادامه)
گفته می شود وی بمب آخر سرخ ها در نقل و انتقالات است از کودکی طرفدار این تیم بوده!
تصویری از آخرین بمب پرسپولیس با پبراهن قرمز
گفته می شود وی بمب آخر سرخ ها در نقل و انتقالات است از کودکی طرفدار این تیم بوده! (ادامه)
شمال نیوز: درحالی که رقم فیش های لو رفته برخی از مدیران طی روزهای اخیر در کانون توجهات قرار گرفته انتشار این نامه در فضای مجازی حیرت کاربران را به همراه داشته است.
این فیش حقوقی لورفته هوش از سرتان می برد+ عکس
شمال نیوز: درحالی که رقم فیش های لو رفته برخی از مدیران طی روزهای اخیر در کانون توجهات قرار گرفته انتشار این نامه در فضای مجازی حیرت کاربران را به همراه داشته است. (ادامه)
روزی كه رئیس دولت ‌اصلاحات غش كرد
(ادامه)
شمال نیوز : مدیرعامل موسسه حکمت خاطر نشان کرد: رویکرد این مدرسه تفاوت در محتوا و مدل آموزشی بود و رویکردهای این مرکز آموزشی در سند چشم‌انداز تحول آموزشی کشور پیش‌بینی شده وجود دارد..... شوک تعطیلی یک مدرسه با رویکرد نوین آموزشی در مازندران !
شمال نیوز : مدیرعامل موسسه حکمت خاطر نشان کرد: رویکرد این مدرسه تفاوت در محتوا و مدل آموزشی بود و رویکردهای این مرکز آموزشی در سند چشم‌انداز تحول آموزشی کشور پیش‌بینی شده وجود دارد.....(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار تهران + جدول
قیمت سکه طرح قدیم به نرخ یک میلیون و 38 هزارتومان به فروش می‌رسد.(ادامه)
عکس: قاچاق چوب با پژو ٢٠۶!
قاچاق چوب همه وقت، همه جا...حتی با پژو ٢٠۶!(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که چند ماه است که پرداخت حقوق و بیمه دهها نفر از کارگزان فولاد امیرآباد با مشکل جدی روبرو شده است که نماینده عالی دولت در بهشهر آنرا تنها مشکل کوچک با تامین اجتماعی دانسته و از رسانه ها خواست بزرگ نمایی نکنند وباعث  سلب آرامش نشوند! فرماندار : کارگران کارخانه فولاد امیرآباد فقط مشکل کوچکی با تامین اجتماعی داشتند !
شمال نیوز : در حالی که چند ماه است که پرداخت حقوق و بیمه دهها نفر از کارگزان فولاد امیرآباد با مشکل جدی روبرو شده است که نماینده عالی دولت در بهشهر آنرا تنها مشکل کوچک با تامین اجتماعی دانسته و از رسانه ها خواست بزرگ نمایی نکنند وباعث سلب آرامش نشوند!(ادامه)
بیماری ام اس درمان شد
بر اساس برآوردهای انجام گرفته، سالانه در حدود ۲.۳ میلیون نفر در سرتاسر جهان مبتلا به بیماری ام اس می شوند که علت آن هدف قرار گرفتن سیستم عصبی بدن از سوی سیستم ایمنی به طور اشتباه است.(ادامه)
عکس/ سفره افطار در دوره ناصرالدین شاه
(ادامه)
عکس/ شلوار جدید سوشا مکانی
سوشا همچنان به پوشیدن شلورهای عجیب ادامه می دهد(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 49 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.