.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
رازهایی که گروه خونی‌تان فاش می‌کند
لابد شما هم بارها آزمایش خون داده‌اید تا بدانید چه مشکلی دارید و درواقع خون به‌عنوان مرجعی برای شناخت بدن به کار می‌رود. خون یکی از مهم‌ترین موادی است که در بدن ما جاری است و روزی چندصدبار در بدن ما جریان می‌یابد. (ادامه)
اعضای 13 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی مشخص شدند. با این حال،تا زمان تنظیم و انتشار این خبر 13 عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مشخص شده، اما هنوز نهایی نشده است که در ساعات آتی مشخص می‌شود.
اسامی نهایی اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی مجلس
اعضای 13 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی مشخص شدند. با این حال،تا زمان تنظیم و انتشار این خبر 13 عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مشخص شده، اما هنوز نهایی نشده است که در ساعات آتی مشخص می‌شود. (ادامه)
روحانی: از صداوسیما بوی بهار احساس می‌کنیم
دولت یازدهم دولتی فراجناحی است و وقتی دولت حزبی باشد بدون تردید روزنامه‌ها و تشکل‌های مختلف از آن حمایت می‌کنند، اما وقتی که بخواهد فراجناحی عمل کند، کار دشوار می‌شود و زمانی که پیشرفت و دستاوردی به دست می‌آورد جناح‌های مختلف خود را در آن سهیم می‌دانند و وقتی با مشکلی مواجه شود، خودشان را کنار کشیده و می‌گویند به ما ارتباطی ندارد (ادامه)
حضرت آیت الله خامنه ای درخصوص «پیشرفت علمی»، بر لزوم افزایش سرعت رشد علمی تأکید کردند و گفتند: من چندی پیش نیز درخصوص کاهش سرعت رشد علمی تذکر دادم زیرا سرعت کم شده است و برای جبران فاصله عقب ماندگی علمی چاره ای جز افزایش سرعت رشد علمی وجود ندارد.
اقتصاد مقاومتی هم عزت ملی است، هم گره‌گشایی فعلی(خبر)
حضرت آیت الله خامنه ای درخصوص «پیشرفت علمی»، بر لزوم افزایش سرعت رشد علمی تأکید کردند و گفتند: من چندی پیش نیز درخصوص کاهش سرعت رشد علمی تذکر دادم زیرا سرعت کم شده است و برای جبران فاصله عقب ماندگی علمی چاره ای جز افزایش سرعت رشد علمی وجود ندارد. (ادامه)
شمشیر دو لبه فیش های حقوقی
وزير بهداشت در يادداشتي با عنوان شمشير دولبه به موضوع فيش هاي حقوقي غيرمتعارف پرداخت. (ادامه)
دعای روز سیزدهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
انتقاد نماینده بابلسر از عملکرد دانشگاه مازندران
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار با بیان اینکه دانشگاه مازندران از دیگر ظرفیت‌های خوب شهرستان بابلسر بوده و بسیاری از رشته‌های تخصصی در این دانشگاه دایر است، گفت: دانشگاه نتوانست مردم را از خدمات علمی خود بهره‌مند کند و ما از مسؤولان دانشگاه گلایه داریم، انتظار ما از دانشگاه این است که از آورده علمی را برای خدمت به مردم به‌کار گیرد. (ادامه)
روحانی در برطرف کردن بیکاری ناموفق بود
زیباکلام با بیان اینکه رکود کمر اقتصاد را شکسته و فلج کرده است، خاطر نشان کرد: کشور 7 میلیون بیکار دارد و روحانی در برطرف کردن بیکاری موفق نبوده است.(ادامه)
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی صبح امروز با حکم عبدالرضا رحمانی‌فضلی و پس از دو دوره نمایندگی مردم ساری و میاندرود از بهارستان به بدنه دولت در فاطمی پیوست ..... مسئولیت جدید نماینده سابق ساری و میاندرود مشخص شد
شمال نیوز : سید رمضان شجاعی صبح امروز با حکم عبدالرضا رحمانی‌فضلی و پس از دو دوره نمایندگی مردم ساری و میاندرود از بهارستان به بدنه دولت در فاطمی پیوست .....(ادامه)
یوسف نژاد:جامعه نیازمند برنامه های فاخر فرهنگی است
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه امروز ما نیازمند برگزاری برنامه‌های فرهنگی فاخر است تا بتوانیم از برخی آسیب‌ها پیشگیری کنیم.(ادامه)
شجاعی کیاسری: پیشنهاد مشاور وزارت کشور را پذیرفتم
نماینده مردم ساری در مجلس نهم با اعلام خبر پذیرش پست مشاور فرهنگی و اجتماعی وزارت کشور، گفت: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس، این شکایت و دلائل مطرح‌شده را بررسی کرده و به این نتیجه رسیده که آن‌چه بنده بیان کرده‌بودم، در راستای وظیفه نمایندگی‌ و عضویتم در شورای نظات بر عملکرد سازمان صداوسیما در مجلس بوده است. (ادامه)
یوسف‌نژاد نایب رئیس فراکسیون ورزش شد
اعضای هیات رئیسه فراکسیون ورزش دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند و براین اساس محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان رئیس این فراکسیون شد.(ادامه)
شناسایی هویت ۲ شهید گمنام مازندرانی ۷ سال پس از تدفین
هویت پیکر مطهر دو تن از شهدای هشت سال دفاع مقدس شناسایی شد. این شهدا که ۷ سال پیش به عنوان شهید گمنام به خاک سپرده شده بودند، از طریق آزمایش DNA و تطبیق ژنتیکی شناسایی شده‌اند.(ادامه)
تعطیلی یک مدرسه در مازندران با مصوبه شورای نظارت بر مدارس
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر اخذ مجوز برای تأسیس مدارس غیردولتی در استان، گفت: تعطیلی مدرسه حکمت مازندران با مصوبه شورای نظارت مدارس غیردولتی بوده است.(ادامه)
از خواص هندوانه چه می دانید؟
هندوانه با بیش از ۹۰ درصد آب، میوه‌ای فوق‌العاده برای روزهای گرم است. در این مطلب کوتاه گوشه‌ای از خواص هندوانه را با هم مرور می‌کنیم. (ادامه)
تصاویر: بازگشت ساکنین شهر فلوجه پس از آزاد سازی
(ادامه)
ساخت 500 خانه برای محرومان مازندرانی
500خانه برای محرومان مازندران در حال ساخت است.(ادامه)
فکری در نساجی
محمود فکری سرمربی نساجی قائمشهر شد.(ادامه)
بسته شدن شبانه جاده هراز
تردد در جاده هراز از ساعت 20 امشب تا اول تیر ممنوع است.(ادامه)
زمان برگزاری بازپرسی شکایت مهدی‌هاشمی از نشریه رمزعبور
براساس اعلام شعبه رسیدگی کننده قرار است جلسه بازپرسی شکایت مهدی هاشمی از نشریه رمز عبور دوشنبه برگزار شود.(ادامه)
عکس/ دیدار کمیسر عالی سازمان ملل با ظریف
«فیلیپو گرندی»‏ کمیسر عالی سازمان ملل در امور پناهندگان روز شنبه با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در محل وزارت خارجه دیدار و گفت و گو کرد.(ادامه)
۴ نشانه مهم که خبر مشکل در کلیه می‌دهد!
کلیه ها در بدن نقش اساسی دارند که اختلال در آن می تواند نتایج زیان باری را موجب شود. پس اگر جانتان را دوست دارید به این نشانه ها توجه کنید!(ادامه)
عکس/ مرزبان ایرانی در سال ۱۳۳۲
تصویر زیر از یک مرزبان ایرانی در مرز ایران و شوروی سابق در سال 1322 به ثبت رسیده است.(ادامه)
مراسم چهلمین روز شهادت سردار ناظری برگزار می‌شود
مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت فرمانده یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه ۳۱ خرداد در امامزاده علی‌اکبر چیذر برگزار می‌شود.(ادامه)
جامعه نیازمند برنامه های فاخر فرهنگی است
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه امروز ما نیازمند برگزاری برنامه‌های فرهنگی فاخر است تا بتوانیم از برخی آسیب‌ها پیشگیری کنیم.(ادامه)
قیمت سکه و ارز، شنبه29 خرداد 1395
هر سکه تمام بهار آزادی امروز در بازار سکه و طلا ، 10 میلیون و 460 هزار ریال قیمت گذاری شد.(ادامه)
اطلاعیه جالب پروین علیه سودجویان!‎+عکس
علی پروین در اوج دوران شهرتش مجبور شده بود با این اطلاعیه جالب توجه جلوی هرگونه سوء استفاده سودجویان از نام و شهرت سلطان آن روزهای فوتبال ایران را بگیرد.(ادامه)
عکس: رهبر معظم انقلاب سوار بر قایق
آیت الله خامنه ای در جوانی سوار بر قایقی در مرداب انزلی(ادامه)
عکس: نفیسه روشن در لباس حج
نفیسه روشن در سیزدهم اردیبهشت سال ۱۳۶۱در محله باغ صبا تهران به دنیا آمد. او لیسانس حقوق اسلامی دارد.(ادامه)
مراسم اربعین شهدای خان طومان در حسینیه عاشقان کربلای ساری
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.