.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تصمیم تازه درباره سهمیه بنزین خودروها
(ادامه)
(نقدی بر پایه های لرزان کشاورزی در گیلان) وقتی کِشتی کشاورزی به گِل می نشیند(ديدگاه)
(نقدی بر پایه های لرزان کشاورزی در گیلان) (ادامه)
آنها تقاضای اصلاح قیمت را داشتند اما مسئله به اینجا ختم نمیشد بلکه مقامات ترکمنستان خواسته ای داشتند كه آن را مطابق با منافع ملی ایران نمی دانستم؛ خواسته آنها را با عزت ملت ایران در سازگاری نمی دیدم... داستان منتشر نشده کردان از قطع گاز زمستان 86
آنها تقاضای اصلاح قیمت را داشتند اما مسئله به اینجا ختم نمیشد بلکه مقامات ترکمنستان خواسته ای داشتند كه آن را مطابق با منافع ملی ایران نمی دانستم؛ خواسته آنها را با عزت ملت ایران در سازگاری نمی دیدم...(ادامه)
اعلام قیمت جدید برنج توسط دولت
(ادامه)
گفتگویی جالب و خواندنی با وزیر سابق کشور
(ادامه)
نشست تخصصی روسای اتحادیه های املاک مازندران
(ادامه)
                                                            

 خاویار گرانترین محصول شیلاتی جهان است که مرغوب ترین آن خاویار ایران است و دریای خزر به عنوان بزرگترین منبع ماهیان خاویاری دنیا، 90 درصد خاویار جهان را تامین می کند.                                                                                                                                                                     هر کیلو ماهی خاویار معادل30 تا 40 بشکه نفت
خاویار گرانترین محصول شیلاتی جهان است که مرغوب ترین آن خاویار ایران است و دریای خزر به عنوان بزرگترین منبع ماهیان خاویاری دنیا، 90 درصد خاویار جهان را تامین می کند. (ادامه)
رای گیری بین لاریجانی و حداد
فردا بعدازظهر رای گیری غیر رسمی اصولگرایان بین آقایان حداد و لاریجانی انجام می شود و رقابت در صحن مجلس نخواهد بود. هر دوی این بزرگواران قبول کرده اند که تمایل اکثریت اصولگرایان به هر کس بود طرف دیگر کنار بکشد. (ادامه)
قیمت واقعی بنزین چقدر است؟
(ادامه)
گزارشی از ساده زیستی رییس جمهور
(ادامه)
انتقاد مجدد دانش جعفری از سیاست های اقتصادی دولت
(ادامه)
اين بارسخن پيرامون حق طبيعي و قانوني مردمي است كه متاسفانه در گذشته به دليل عدم كارشناسي و بي توجهي افرادي از سوادكوه ساقط شده است و كسي چه در شهرستان وچه در استان تاكنون واكنشي مناسبي نسبت به اين موضوع نشان نداده و به راحتي و در كمال خونسردي تنها به تماشاي از دست دادن حق قانوني مردم ...
مقصر اصلي كيست؟!!
اين بارسخن پيرامون حق طبيعي و قانوني مردمي است كه متاسفانه در گذشته به دليل عدم كارشناسي و بي توجهي افرادي از سوادكوه ساقط شده است و كسي چه در شهرستان وچه در استان تاكنون واكنشي مناسبي نسبت به اين موضوع نشان نداده و به راحتي و در كمال خونسردي تنها به تماشاي از دست دادن حق قانوني مردم ... (ادامه)
توزیع پنجاه هزار تن برنج وارداتي در گيلان
(ادامه)
 کاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا در مجلس در خصوص عملکرد مجلس هفتم گفت:مجلس هفتم بیشتر به دنبال حل مشکلات اقتصادی بود و همیشه در این زمینه بحث می‌کرد...
مجلس هفتم همه را سرکار گذاشت
کاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا در مجلس در خصوص عملکرد مجلس هفتم گفت:مجلس هفتم بیشتر به دنبال حل مشکلات اقتصادی بود و همیشه در این زمینه بحث می‌کرد... (ادامه)
اقدام‌ تحسين آميز يك استاندار درباه برنج
(ادامه)
رشد بی رویه نقدینگی ،عدم هماهنگی سیستم بانکی در تامین به موقع اعتبارات مالی مورد نیاز تعاونی ها در تهیه کالاهای مورد نیاز مردم و همچنین عدم وحدت مدیریت در ستاد تنظیم بازار را عاملی در افزایش قیمت کالاها دانست. عامل اصلی گرانی مشخص شد
رشد بی رویه نقدینگی ،عدم هماهنگی سیستم بانکی در تامین به موقع اعتبارات مالی مورد نیاز تعاونی ها در تهیه کالاهای مورد نیاز مردم و همچنین عدم وحدت مدیریت در ستاد تنظیم بازار را عاملی در افزایش قیمت کالاها دانست.(ادامه)
قیمت برنج کاهش یافت
(ادامه)
این اقدام در حالی صورت می گیرد که برخی ناظران معتقدند، نمایندگان مجلس هفتم که کار خود را با استیضاح موفق احمد خرم وزیر راه و ترابری دولت خاتمی آغاز کردند، قصد دارند با استیضاح میرکاظمی کار خود را به پایان برسانند تا  بر اساس وظایف خویش عمل کرده باشند... استیضاح وزیر بازرگانی سیاسی و تبلیغاتی است
این اقدام در حالی صورت می گیرد که برخی ناظران معتقدند، نمایندگان مجلس هفتم که کار خود را با استیضاح موفق احمد خرم وزیر راه و ترابری دولت خاتمی آغاز کردند، قصد دارند با استیضاح میرکاظمی کار خود را به پایان برسانند تا بر اساس وظایف خویش عمل کرده باشند...(ادامه)
اصناف کشور:سودجویان عامل اصلی گرانی برنج
(ادامه)
گرچه افزایش جهانی قیمت برنج و خشکسالی نیز بی‌تاثیر در افزایش قیمت برنج نبوده است، اما هیچ‌کدام اینها نمی‌تواند باعث این شود که قیمت این کالای اساسی به یکباره افزایش سرسام‌آوری داشته باشد. ما نمایندگان بارها به مسئولان ذیربط تذکر داده‌ایم، اما متاسفانه گوش‌شنوایی وجود ندارد». 
افزايش قيمت برنج داد جمشيدي را هم در آورد
گرچه افزایش جهانی قیمت برنج و خشکسالی نیز بی‌تاثیر در افزایش قیمت برنج نبوده است، اما هیچ‌کدام اینها نمی‌تواند باعث این شود که قیمت این کالای اساسی به یکباره افزایش سرسام‌آوری داشته باشد. ما نمایندگان بارها به مسئولان ذیربط تذکر داده‌ایم، اما متاسفانه گوش‌شنوایی وجود ندارد». (ادامه)
برنج مشکل جديد براي رئيس جمهور
تازه ترين تنگنايي که رئيس جمهور ايران در ان قرار گرفته مهمتر از مشکلات خارجي و قانونگذاري او است زيرا بطور مستقيم همه ايراني ها را تحت تاثير قرار داده و ان افزايش شديد قيمت برنج است که تقريبا از اواسط ماه مارس به سه برابر افزايش يافته است .(ادامه)
از سرگیری واردات برنج از تایلند
(ادامه)
نگرانی مجامع بین المللی از افزایش نجومی قیمت برنج
(ادامه)
برنج طارم که قبل از عید و تا همین 10 روز قبل هم به قیمت 1800 تا 1900 تومان فروخته می شد،اکنون 4100 تومان معامله می شودو برنج صدری 1900 تومانی هم 4200 تومان شده است... آخرین وضعیت بازار آشفته برنج/ويژه برنامه تلويزيون و انصراف عمده فروشان از فروش برنج
برنج طارم که قبل از عید و تا همین 10 روز قبل هم به قیمت 1800 تا 1900 تومان فروخته می شد،اکنون 4100 تومان معامله می شودو برنج صدری 1900 تومانی هم 4200 تومان شده است...(ادامه)
راه‌حل دولت برای کاهش قیمت مسکن
(ادامه)
موارد طرح استیضاح وزیر بازرگانی
(ادامه)
دلایل هشت‌گانه استیضاح وزیر بازرگانی
(ادامه)
افزایش واردات گاز ایران از ترکمنستان
(ادامه)
رییس بزرگترین شرکت صادرات برنج تایلند خواستار تشکیل سازمانی شبیه اوپک نفت در بین صادرکنندگان برنج شد.ویتنام هم اکنون به علت کمبود داخلی، صادرات برنج خود را متوقف کرده و چین نیز برنج زیادی برای صادرات ندارد ...
پیشنهاد تشكيل سازمان اوپک برای برنج
رییس بزرگترین شرکت صادرات برنج تایلند خواستار تشکیل سازمانی شبیه اوپک نفت در بین صادرکنندگان برنج شد.ویتنام هم اکنون به علت کمبود داخلی، صادرات برنج خود را متوقف کرده و چین نیز برنج زیادی برای صادرات ندارد ... (ادامه)
انتظار می رفت که به جای تقبل ساخت بندر و ساختمان در ترکمنستان و صرف هزینه 62 میلیون دلاری دراین کشور و پذیرش افزایش قیمت گاز وارداتی، برخورد سخت تری از سوی مسئولان ایرانی که داعیه «حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران» ... حاتم بخشی به ترکمنستان به پاس قطع گاز در زمستان!
انتظار می رفت که به جای تقبل ساخت بندر و ساختمان در ترکمنستان و صرف هزینه 62 میلیون دلاری دراین کشور و پذیرش افزایش قیمت گاز وارداتی، برخورد سخت تری از سوی مسئولان ایرانی که داعیه «حفظ اقتدار جمهوری اسلامی ایران» ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.639 seconds.