.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
"رئیس‌جمهور درباره پرونده کردان گفت که کردان در تیم ما نبود. در تیم مقابل بود. از آنها جدا شد، آمد پیش من و قسم خورد که می‌خواهد کار کند. برایش پیغام دادند که بلایی به سرت می‌آوریم که نتوانی سرت را بلند کنی، و بعد پرونده مدرکش را علم کردند." روایتی از پشت پرده پرونده کردان
"رئیس‌جمهور درباره پرونده کردان گفت که کردان در تیم ما نبود. در تیم مقابل بود. از آنها جدا شد، آمد پیش من و قسم خورد که می‌خواهد کار کند. برایش پیغام دادند که بلایی به سرت می‌آوریم که نتوانی سرت را بلند کنی، و بعد پرونده مدرکش را علم کردند."(ادامه)
شمارش معکوس برای انصراف کروبی
(ادامه)
رشد130درصدی اعتبارات ملی راههای مازندران
(ادامه)
 برغم تلاش دشمن برای خدشه دار جلوه دادن انتخابات در ایران ملت بزرگ ایران با حضور پرشور و صمیمانه خود در انتخابات ریاست جمهوری انتخاباتی می آفریند که دشمن را خشمگین کند... ملت انتخاباتی می آفریند که دشمن را خشمگین می کند
برغم تلاش دشمن برای خدشه دار جلوه دادن انتخابات در ایران ملت بزرگ ایران با حضور پرشور و صمیمانه خود در انتخابات ریاست جمهوری انتخاباتی می آفریند که دشمن را خشمگین کند...(ادامه)
تینا را بشناسیم
(ادامه)
کاشت سیب وعلوفه در مزارع شیب دار مازندران
(ادامه)
نماینده مردم قائمشهر ، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی گفت: اصولگرایی یک تئوری و تفکر بنیادین در اندیشه انقلاب دارد و نباید اردوگاه اصولگرایی را به حزب محدود کنیم بلکه اقیانوسی در عرصه سیاسی کشور است. اصولگرایی اقیانوسی در عرصه سیاسی کشور است
نماینده مردم قائمشهر ، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی گفت: اصولگرایی یک تئوری و تفکر بنیادین در اندیشه انقلاب دارد و نباید اردوگاه اصولگرایی را به حزب محدود کنیم بلکه اقیانوسی در عرصه سیاسی کشور است.(ادامه)
تذكرات مراجع و علما به دولت در ديدار با لاريجاني
(ادامه)
خیلی از شب ها،از صدای خودم دوباره بیدار می شوم. یعنی همه را بیدار می کنم، خیس آبم، دست ها یا سرم خیلی درد می کند، بعدها می فهمم که یا به چیزی خوردم یا به کسی آسیب زدم، بیچاره همسرم، خیلی آهسته گریه می کند، خیلی تلاش می کنم ناراحت یا اذیت نشوم، به کسی گیر ندهم!! میگوید خیلی دوستم دارد مردم چرا ما را فراموش کردند؟!
خیلی از شب ها،از صدای خودم دوباره بیدار می شوم. یعنی همه را بیدار می کنم، خیس آبم، دست ها یا سرم خیلی درد می کند، بعدها می فهمم که یا به چیزی خوردم یا به کسی آسیب زدم، بیچاره همسرم، خیلی آهسته گریه می کند، خیلی تلاش می کنم ناراحت یا اذیت نشوم، به کسی گیر ندهم!! میگوید خیلی دوستم دارد(ادامه)
خوش‌چهره: شاید کاندیدا شوم
(ادامه)
شیر تولیدی دامداران مازندران مطلوب نیست
(ادامه)
روزهای خوش رونق چای داخله در راه است
(ادامه)
برنج طارم 50 درصد ارزان شد
(ادامه)
مشایی: سفرهای قسطی در راه است
(ادامه)
مرتضی طلایی وفاداری به اصل (يادداشت)
مرتضی طلایی(ادامه)
افزایش قیمت قیروكندي عملیات آسفالت درنوشهر
(ادامه)
قیمت خرید تضمینی برنج و چای اعلام شد
(ادامه)
شهروندان مازندرانی از افزایش بی رویه و بی مورد نرخ کرایه های خطوط بین شهری در نقاط مختلف این استان همچنان از مسئولان به شدت گلایه دارند... گلایه شهروندان مازنی ازافزایش بی رویه کرایه خطوط بین شهری
شهروندان مازندرانی از افزایش بی رویه و بی مورد نرخ کرایه های خطوط بین شهری در نقاط مختلف این استان همچنان از مسئولان به شدت گلایه دارند...(ادامه)
عرضه بنزین به صورت 2 نرخی در سال 88
(ادامه)
نفس ماهیان خاویاری دریای مازندران بشماره افتاد
(ادامه)
علي دايي سزاوار توبيخ است و ديگران همه معاف!
(ادامه)
کمبود تسهیلات و کام تلخ گردشگران درگلستان
(ادامه)
جریمه 3 میلیاردی متخلفان صنفی در مازندران
(ادامه)
نامه عجیب ابطحی به رئیس جمهور آینده
(ادامه)
افزایش 10درصدی قیمت برنج درسال زراعی جدید
(ادامه)
افزایش 180 درصدی ورود مسافر به مازندران
(ادامه)
دکتر بهزاد قره یاضی اصلاح الگوی مصرف و غیرت ملی(ديدگاه)
دکتر بهزاد قره یاضی(ادامه)
آزادسازی کامل سواحل در ساری
(ادامه)
قیمت نفت ؛ 52دلار
(ادامه)
آغاز تورهای گیلانگردی در رشت
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.645 seconds.