.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برخورد اتوبوس‌ مسافربري‌ با کاميون‌ حامل‌ بار در محور هراز باعث‌ مرگ‌ ‌17‌ نفر و زخمي‌ شدن‌ ‌21‌ نفر شد‌.اين‌ حادثه‌ ‌ بامداد شنبه در مسير رودهن‌ و‌ در محل‌ سه‌ راهي‌ آبعلي‌ رخ‌ داد ، اتوبوس‌ مسافربري اي‌ که‌ از گرگان‌ عازم‌ تهران‌ بود به‌ علت‌ سرعت‌ زياد و خواب‌ آلودگي‌ راننده‌ با ... تصادف‌ خونين درجاده‌ هراز
برخورد اتوبوس‌ مسافربري‌ با کاميون‌ حامل‌ بار در محور هراز باعث‌ مرگ‌ ‌17‌ نفر و زخمي‌ شدن‌ ‌21‌ نفر شد‌.اين‌ حادثه‌ ‌ بامداد شنبه در مسير رودهن‌ و‌ در محل‌ سه‌ راهي‌ آبعلي‌ رخ‌ داد ، اتوبوس‌ مسافربري اي‌ که‌ از گرگان‌ عازم‌ تهران‌ بود به‌ علت‌ سرعت‌ زياد و خواب‌ آلودگي‌ راننده‌ با ...(ادامه)
در مراسمي كه در هتل نارجستان نور برگزار شد، از دفتر خبرگزاري فارس در مازندران به صورت ويژه به عنوان رسانه برتر بخش گردشگري تجليل شد. خبرگزاری فارس مازندران در بخش گردشگری رسانه برتر شد
در مراسمي كه در هتل نارجستان نور برگزار شد، از دفتر خبرگزاري فارس در مازندران به صورت ويژه به عنوان رسانه برتر بخش گردشگري تجليل شد. (ادامه)
هتلداران و شاغلان محلي در مازندران تقريبا درآمد امسال خود را به خاطر موضوع سهميه‌بندي بنزين از دست دادند و در اين بين بسياري از اقشار محلي خسارت‌هاي جبران ناپذيري متحمل شدند.  
افت80 درصدي گردشگري مازندران
هتلداران و شاغلان محلي در مازندران تقريبا درآمد امسال خود را به خاطر موضوع سهميه‌بندي بنزين از دست دادند و در اين بين بسياري از اقشار محلي خسارت‌هاي جبران ناپذيري متحمل شدند. (ادامه)
حسين برزگر وليكچالي تأثير سهميه بندي بنزين بر اقتصاد استان مازندران(يادداشت)
حسين برزگر وليكچالي(ادامه)
۴ کشته در تصادف دیروز رودبار
(ادامه)
عمر ناوگان حمل و نقل مازندران بالاست
(ادامه)
مرگ 5 زائر مازندرانی حرم حضرت زینب
(ادامه)
مازندران نيازمندترين استان به گروههای خونی
رييس سازمان انتقال خون استان مازندران گفت: مازندران با داشتن 4 هزار بيمار خاص که 3 هزار نفر آنان را بيماران تالاسمى تشکيل مى‌دهند، يکى از نيازمندترين استان‌ها به خون است. (ادامه)
۲۶۵‬فقره تصادف ظرف يك هفته در استان گلستان
(ادامه)
عيادت استاندار مازندران از دانشجويان مصدوم پيام نور ساري
استاندار مازندران امروز براي سومين بار با حضور در 4 بيمارستان شهرستان ساري از مصدومان دانشگاه پيام نور ساري عيادت كرد و از نزديك در روند درمان و بهبودي آنها قرار گرفت.(ادامه)
اسامي جان‌باختگان ومصدومين تصادف اتوبوس دانشجويان پيام‌نورساري
اسامي جان‌باختگان ومصدومين تصادف اتوبوس دانشجويان پيام‌نورساري که در حين بازگشت از اردوي علمي در 35 كيلومتري جاده‌ كياسر به ساري به كشته شدن 5 تن گردید(ادامه)
۱۸كشته و مجروح در تصادف دیروز بندرترکمن
تلاش راننده يك دستگاه خودرو ميني‌بوس براي عدم برخورد با موتورسيكلت در استان گلستان، منجر به واژگوني و كشته و مجروح شدن ‪ ۱۸‬مسافر شد. (ادامه)
تلفن همگانی دراتوبوس هاي بين شهري مازندران
به منظور برخورداري مطلوب ودسترسي آسان مسافران و خدمت گيرندگان بخش مسافر از تلفن كارتي طرح راه اندازي آزمايشي تلفن كارتي دراتوبوس هاي بين شهري مازندران به اجرا درآمد. (ادامه)
آغاز طرح جامع قطار شهري رشت
شهردار رشت از اتمام طرح مطالعات جامع ترافيك و حمل و نقل ريلي در رشت خبر داد و گفت: رشت سومين شهري است كه طرح جامع قطار درون شهري در آن آغاز شده است. (ادامه)
يك ميليون و 200 هزار گردشگر نوروزي وارد مازندران شدند
شمال نیوز - رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران اعلام كرد: تا پايان روز چهارم فروردين يك ميليون و 200 هزار گردشگر نوروزي وارد مازندران شدند.(ادامه)
مصوبات هيات وزيران براي استان گيلان
در سومين روز از سفر رييس‌جمهور و هيات وزيران به استان گيلان پنج‌شنبه شب جلسه‌ي استاني هيات وزيران در محل استانداري گيلان در رشت به رياست دكتر محمود احمدي‌نژاد، رييس جمهور تشكيل شد و پس از حدود ‌٦ ساعت بحث و بررسي، بيش از ‌١٢٠ بند مصوبه براي تسريع در پيشرفت اين استان، رفع موانع و مشكلات و خدمت‌رساني بهتر به مردم آن به تصويب رسيد. به گزارش شمال نيوز،مهمترين مصوبات بيست و پنجمين جلسه‌ي استاني هيات وزيران به اين شرح است: (ادامه)
هموطن! بیا و این داغ را زودتر فراموش کنیم. تو می توانی چرا که تاریخ گواه آن بوده است. می دانم خیلی سخت است. اما مگر نمی خواهی آن دختر بچه ی منتظر را شاد کنی. هموطن لبخند بزن. نگذار خون آشامان وسفاکانی نظیر جندالشیطان... تقدیم به لاله های پرپرشده ی شرقی
هموطن! بیا و این داغ را زودتر فراموش کنیم. تو می توانی چرا که تاریخ گواه آن بوده است. می دانم خیلی سخت است. اما مگر نمی خواهی آن دختر بچه ی منتظر را شاد کنی. هموطن لبخند بزن. نگذار خون آشامان وسفاکانی نظیر جندالشیطان...(ادامه)
كسب مقام نخست مازندران در كاهش تصادفات جاده اي
(ادامه)
مسافر قاچاقچي در گلستان دستگير شد
ماموران انتظامي "مينودشت" استان گلستان هنگام ايست و بازرسي خودروها، بيش از 6 کيلوگرم ترياک از يک مسافر کشف کردند. به گزارش خبرنگار شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، ماموران پاسگاه "تنگراه" شهرستان "مينودشت" واقع در استان گلستان هنگام ايست (ادامه)
قطار درون شهرى در رشت راه اندازى مى شود
طرح راه اندازى قطار درون شهرى رشت مراحل اجرايى خود را سپرى مى كند. رضا ساغرى، شهردار رشت دراين باره گفت: طرح راه اندازى قطار سبك شهرى در خرداد امسال به تصويب تمامى اعضاى شوراى شهر رسيد و پس از آن يك گروه چينى و شركت مشاور براى اجرايى كردن طرح ، در رشت مستقر شدند. اين گروه حدود ۶ كيلومتر داخل شهر رشت را مطالعه و هزينه پيشنهادى براى اجراى آن را حدود ۳۰ميليارد تومان برآورد كردند. دراين ارتباط جلسه اى با گروه مشاوران شركت و دست اندركاران شهردارى در شوراى ترافيك استان برگزار و مصوبه شوراى ترافيك نيز اخذ شد. شهردار رشت، هم اكنون درآستانه گرفتن مشاور براى مطالعات راه اندازى قطار شهرى هستم و علاوه برآن صحبت هايى نيز درخصوص اخذ اعتبارات لازم از مجلس، با نمايندگان استان صورت گرفته كه اكنون در حال مذاكره با وزارت كشور هستيم كه مراحل نهايى را پيگيرى مى كنيم. وى تصريح كرد: هزينه راه اندازى قطار شهرى از قطار مترو ارزان تر است و با توجه به گرانى بيش از حد مترو، در وضع فعلى قطار سبك شهرى بهترين گزينه براى شهر رشت است و پيش بينى مى شود ، به ازاى هركيلومتر حدود يك تا ۱‎/۵ ميليارد تومان هزينه داشته باشد كه اين هزينه همراه با ساخت تأسيسات لازم، واگن و خريد لوكوموتيو است ضمن اين كه در مرحله نخست حدود ۵ تا ۱۰كيلومتر را براى راه اندازى قطار شهرى آماده مى كنيم. وى گفت: حاشيه رودخانه ها نيز مى تواند محل مناسبى براى تردد قطار شهرى باشد و اين امر باعث مى شود رودخانه ها نيز از حالت مخروبه اى كه در حال حاضر دارند به يك محيط زيست سبز با فضاى مناسب و توريستى تبديل شوند. شهردار رشت افزود: هر واگن قطار سبك شهرى ظرفيت ۲۵۰مسافر را دارد و داخل آن داراى سيستم هواى سرد و گرم كننده و مطبوع و از نظر مبلمان نيز كاملاً پيشرفته و مطابق با استانداردهاى اروپايى است. اين قطار كاملاً به سطح زمين نزديك است و با سرعت مناسب ۶۰تا ۷۰كيلومتر تردد مى كند و از نظر مصرف انرژى، از انرژى برق استفاده مى كند و كاملاً بى صدا و داراى ترمز و كلاچ استاندارد و مناسب است. بستر قطار شهرى ، قابل استفاده و تردد ساير تاكسى ها و اتوبوس هاى عمومى است و از آنجا كه اين قطار احتياج به ريل گذارى خاصى ندارد از بستر خيابان هاى قطارشهرى مى توان به راحتى استفاده كرد. (ادامه)
کشف بيش از پنج تن پنير غيربهداشتي در گلستان
(ادامه)
راه اندازی اتوبوس دريايي در شمال كشور
نماينده مردم آستانه اشرفيه از صدور مجوز راه‌اندازي اتوبوس دريايي خبر داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس،كيانوش صادق‌دقيقي افزود: مجوز اتوبوس دريايي از آستارا تا گرگان گرفته شد و بايد از سوي سازمان گردشگري براي (ادامه)
7 کشته در تصادف امروز محور جنگل گلستان
بر اثر برخورد دو دستگاه خودرو در مسير بوستان ملي گلستان واقع در بخش گاليكش شهرستان مينودشت هفت نفر كشته شدند. به گزارش خبرنگار ايرنا ، اين حادثه صبح امروز در بوستان ملي گلستان در اثر برخورد يك دستگاه پژوي ‪ ۴۰۵‬با يك دستگاه اتوبوس رخ داده است. (ادامه)
آلودگي صوتي و تهديد سلامتي شهروندان لنگرودي(ديدگاه)
(ادامه)
جاده چالوس ,جان انسانهااينجاارزش ندارد
(ادامه)
پشت پرده اختلافات ويران كننده تيم ملي(بخوانيد)
جواد رستم زاده(ادامه)
اجراي طرح تعويض پلاك خودرو در مازندران
(ادامه)
بازار سياه بليت، ديدار نوژن و پرسپوليس
 (ادامه)
امر‌به‌معروف و نهي‌ازمنکر در جامعه امروز(گزارش)
 دکتر سيد عباس نبوى(ادامه)
افزايش كرايه تاكسي در ساري
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.425 seconds.