.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ناگفته‌هاي هیأت ویژه شورای نگهبان
(ادامه)
خادم : یک سال و نیم گذشته شورای نگهبان جوابم را نداده
(ادامه)
مهمترين عناوين خبري روزنامه هاي صبح
(ادامه)
من در خطبه ها از کسی اسم نمی برم ولی چون اسم برده شده ، من هم نام می برم و مشخصا از آقای هاشمی و ناطق نوری یاد می کنم. آقای هاشمی را من از سال 1336 یعنی از 52 سال قبل از نزدیک می شناسم . ایشان از اصلی ترین افراد نهضت بود در دوران مبارزات . بعد از پیروزی انقلاب هم از موثرترین شخصیت ها بود در کنار امام و بعد هم در کنار رهبری تا امروز ... عظيم‌ترين نماز جمعه تاريخ انقلاب به امامت حضرت آيت الله خامنه اي
من در خطبه ها از کسی اسم نمی برم ولی چون اسم برده شده ، من هم نام می برم و مشخصا از آقای هاشمی و ناطق نوری یاد می کنم. آقای هاشمی را من از سال 1336 یعنی از 52 سال قبل از نزدیک می شناسم . ایشان از اصلی ترین افراد نهضت بود در دوران مبارزات . بعد از پیروزی انقلاب هم از موثرترین شخصیت ها بود در کنار امام و بعد هم در کنار رهبری تا امروز ...(ادامه)
متن كامل سخنان دكتر رضايي در برنامه گفتگوي ويژه شبكه دو
(ادامه)
حداد عادل: حساب هواداران موسوی با آشوب طلبان جداست
(ادامه)
استقبال مردم از کاندیدایی با هواپیمای اختصاصی
(ادامه)
سوءاستفاده انتخاباتی احمدی نژاد ازBRT
(ادامه)
دیوارکشی شهرداری مقابل فروشگاه رفاه ساري
(ادامه)
پاسخ محکم دفتر هاشمی به تحریفات حامیان دولت
(ادامه)
متن کامل مناظره احمدي نژاد و موسوي
(ادامه)
در حالی که قوانین رسمی هرگونه استفاده از امکانات عمومی و دولتی در راستای تبلیغات انتخاباتی را به صراحت «غیر قانونی» و «جرم» دانسته و این قانون هم‌اکنون درباره سه کاندیدا با سخت‌گیرانه‌ترین شکل ممکن اجرا می‌شود؛ محمود احمدی‌نژاد برای سفر انتخاباتی به پاکدشت از هلی‌کوپتر استفاده کرد احمدی‌نژاد با هلی‌کوپتر؛ موسوی و کروبی و رضایی با اتوبوس
در حالی که قوانین رسمی هرگونه استفاده از امکانات عمومی و دولتی در راستای تبلیغات انتخاباتی را به صراحت «غیر قانونی» و «جرم» دانسته و این قانون هم‌اکنون درباره سه کاندیدا با سخت‌گیرانه‌ترین شکل ممکن اجرا می‌شود؛ محمود احمدی‌نژاد برای سفر انتخاباتی به پاکدشت از هلی‌کوپتر استفاده کرد (ادامه)
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر احمدی نژاد روز دوشنبه را در مازندران گذراند تا با حضور در ستاد های انتخاباتی دکتر احمدی نژاد مردم را به دادن رای به وی ترقیب نماید . شهر به شهر ، دیار دیار ، می گردم دنبال یار
رئیس ستاد انتخاباتی دکتر احمدی نژاد روز دوشنبه را در مازندران گذراند تا با حضور در ستاد های انتخاباتی دکتر احمدی نژاد مردم را به دادن رای به وی ترقیب نماید .(ادامه)
به دنبال پخش فيلم تبليغاتي مهندس موسوي از شبكه اول سيما كه با استقبال گسترده مردم ايران نيز همراه بود ، برخی رسانه هابا انتشار خبر خلاف واقع و كذبي سعي در مخدوش كردن و زير سوال بردن سازندگان اين فيلم كرد . سوء استفاده كنندگان را به خدا واگذار مي‌كنم
به دنبال پخش فيلم تبليغاتي مهندس موسوي از شبكه اول سيما كه با استقبال گسترده مردم ايران نيز همراه بود ، برخی رسانه هابا انتشار خبر خلاف واقع و كذبي سعي در مخدوش كردن و زير سوال بردن سازندگان اين فيلم كرد .(ادامه)
کارناوال دولتي ها براي احمدي نژاد
(ادامه)
نخستين كاروان پياده مازندران به مرقد امام‌ (ره)
(ادامه)
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) دو کاروان پیاده از مازندران به سمت مرقد امام حرکت می کنند. اعزام دو کاروان پیاده از مازندران به مرقد امام (ره)
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) دو کاروان پیاده از مازندران به سمت مرقد امام حرکت می کنند.(ادامه)
تدابير ويژه ترافيكي 22 خرداد در گيلان
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های صبح امروز
(ادامه)
افزايش14درصدي اهداي خون در مازندران
(ادامه)
واژگونی اتوبوس با 36 مسافر در جاده چالوس
(ادامه)
اقتدای کروبی به امام جماعت اهل سنت
(ادامه)
افزایش نرخ بليت اتوبوس‌هاي شهري رشت
(ادامه)
وساطت رضایی نزد امام برای موسوی
(ادامه)
حاشيه‌‌های حضور موسوی در مازندران
(ادامه)
اخبار ويژه قدس
(ادامه)
آنچه در این گزارش مورد بررسی قرار می گیرد ابهاماتی  است که در خصوص مبالغ دریافتی از زائران و میزان هزینه های انجام شده برای آنان است و این پول های به کجا و نصیب چه کسانی می شود؟ در حج و زیارت؛ پول ها نصیب چه کسانی می شود؟
آنچه در این گزارش مورد بررسی قرار می گیرد ابهاماتی است که در خصوص مبالغ دریافتی از زائران و میزان هزینه های انجام شده برای آنان است و این پول های به کجا و نصیب چه کسانی می شود؟ (ادامه)
1000 نفر داوطلب ریاست جمهوری شدند
(ادامه)
ناگفته‌هايي از خانواده احمدي‌نژاد
(ادامه)
دلایل حمایت قالیباف از نامزدی احمدی نژاد !
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.