.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۱۸ نفر امسال در دریای مازندران غرق شدند
رئیس هیئت نجات غریق مازندران، شمار غریق در دریای استان را از اول خردادماه تاکنون ۱۸ نفر اعلام کرد.(ادامه)
قطع ۴۰ اصله درخت سوزنی برگ در چالوس
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس از قطع و کف برشدن ۳۰ تا ۴۰ اصله درخت سوزنی برگ در روشن دره روستای سینوا خبر داد.(ادامه)
جاده چالوس یکطرفه می‌شود
پلیس راه مازندران عصر فردا در نخستین جمعه مردادماه جاده چالوس را برای تخلیه بار ترافیکی و سهولت در آمد وشد خودرو‌ها یکطرفه می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : عضو مجمع نمایندگان مازندران همچنین با اشاره به انتصاب مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد در مازندران با بیان اینکه از مجمع نمایندگان در این زمینه نظر خواسته نشده است گفت: ای کاش قبل از این انتصاب، حداقل یک سرپرست انتخاب می شد تا پس از بررسی دقیق نسبت به انتخاب مدیرکل جدید اقدام می شد ..... از خداحافظی استاندار تا انتصاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران !
شمال نیوز : عضو مجمع نمایندگان مازندران همچنین با اشاره به انتصاب مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد در مازندران با بیان اینکه از مجمع نمایندگان در این زمینه نظر خواسته نشده است گفت: ای کاش قبل از این انتصاب، حداقل یک سرپرست انتخاب می شد تا پس از بررسی دقیق نسبت به انتخاب مدیرکل جدید اقدام می شد .....(ادامه)
یک طرفه شدن جاده کندوان در روز جمعه ۵ مرداد ماه
محور کندوان روز جمعه ۵ مرداد ماه یک طرفه خواهد شد.(ادامه)
ناامنی جاده انگوران باز هم قربانی گرفت/نبود گاردریل و بی‌توجهی مسؤولان
ناامنی در جاده انگوران مرزن‌آباد، باز هم قربانی گرفت و ۲ کشته بر اثر سقوط نیسان به دره‌ منارگردن روستای گیجان به‌جای گذاشت.(ادامه)
موافقت وزیر کشور با تاسیس ۱۸۰ دهیاری جدید در مازندران
وزیر کشور در نامه‌ ای به استاندار مازندران با تاسیس ۱۸۰ دهیاری در روستا‌های این استان موافقت کرد.(ادامه)
ترافیک نیمه سنگین در برخی جاده‌های مازندران /یکطرفه شدن جاده چالوس با تاخیر
رییس پلیس راه مازندران از تاخیر یک ساعته اعمال محدودیت ترافیکی جاده چالوس و ترافیک نیمه سنگین برخی جاده‌های استان خبرداد.(ادامه)
یکطرفه شدن جاده چالوس در آخرین جمعه تیرماه
رییس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده چالوس در آخرین جمعه تیرماه ساعت ۱۷ خبرداد.(ادامه)
شیوع بیماری ویروسی ۶۰ روستایی نوشهر را روانه بیمارستان کرد
رئیس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر از شیوع بیماری ویروسی همراه با تب، استفراغ و تهوع در یکی از روستاهای این شهر خبر داد و گفت: ۶۰ بیمار از دیروز تاکنون درگیر این بیماری شدند. (ادامه)
اعمال محدودیت‌ های ترافیکی ۴ روزه در جاده‌ های مازندران
محدودیت‌ های ترافیکی از چهارشنبه ۲۷ تیر تا شنبه ۳۰ تیرماه در جاده‌ های مازندران اعمال می‌ شود.(ادامه)
شمال نیوز : بامداد یکشنبه 24 تیرماه جوان 23 ساله چالوسی در جریان درگیری با دوستش در یک جشن تولد با ضربات چاقو از پا درآمد..... جشن تولد خونین در ویلای «شمعجاران» نوشهر
شمال نیوز : بامداد یکشنبه 24 تیرماه جوان 23 ساله چالوسی در جریان درگیری با دوستش در یک جشن تولد با ضربات چاقو از پا درآمد.....(ادامه)
احمدی‌لاشکی :کشور 4 هزار مگاوات کمبود برق دارد
نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور 4 هزار مگاوات کمبود برق دارد که برنامه‌زیری برای مدیریت مصرف ضروری است. (ادامه)
ممنوعیت رفت و آمد انواع کامیون امروز و فردا در جاده هراز
رییس پلیس راه مازندران از ممنوعیت رفت و آمد انواع کامیون امروز و فردا در جاده هراز و یک طرفه شدن جاده چالوس از فردا خبر داد. (ادامه)
یک طرفه شدن جاده کندوان از ساعت ۱۷ فردا
جاده کندوان ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۱ تیرماه از مرزن آباد به کرج یک طرفه می‌ شود.(ادامه)
طبیعت دهستان کوهستان از بخش مرزن‌آباد شهرستان چالوس
پس از دو هفته گرمای کلافه‌کننده در خطه مازندران از نیمه تیرماه شاهد کاهش دما و انباشت مه در طبیعت دهستان کوهستان از بخش مرزن‌آباد شهرستان چالوس که این چنین نجوای مه با طبیعت را نشان می دهد.(ادامه)
اعلام اسامی شناگاه‌های فوق‌بحرانی و آلوده در دریای مازندران
رئیس اداره دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به پایش سلامت شناگاه‌های استان اسامی شناگاه‌های فوق‌بحرانی و آلوده دریا در مازندران را اعلام کرد.(ادامه)
جاده چالوس عصر امروز ۱۸ تیرماه یکطرفه می‌شود
آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۹ امروز ۱۸ تیرماه از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می‌شود.(ادامه)
احمدی‌لاشکی:قطعه یک آزادراه تهران شمال تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: قطعه یک آزادراه تهران شمال دارای 91 درصد پیشرفت فیزیکی است و بنابراین ما امیدواریم که بتوانیم تا پایان امسال به 100 درصد برسانیم و هر چند اعلام شده است که تا آبان امسال به پایان می‌رسد ولی من به شخصه معتقد هستم که تا پایان سال به طور قطعی اجرایی می‌شود(ادامه)
ادامه محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران
محدودیت‌ های ترافیکی تا روز سه شنبه ۱۹ تیر ماه در جاده‌ های مازندران اعمال می‌ شود.(ادامه)
جاده چالوس فردا و دوشنبه ۱۸ تیرماه یکطرفه می‌شود
یمنظور تسهیل در رفت و آمد خودرو‌ها و سفر ایمن برای مسافران جاده چالوس فردا و دوشنبه ۱۸ تیرماه یکطرفه می‌شود.(ادامه)
گرم ترین روز سال در مازندران رقم خورد/ گرما بلای جان جنگل
با ثبت دمای ۴۰ درجه در مازندران، رکورد گرم‌ترین روز سال در استان شکسته شد و گرمای بی‌سابقه آتش جنگل‌ها را دوباره شعله‌ور کرد.(ادامه)
2 دامدار و 2 روستایی بخش کجور شهرستان نوشهر که علایم تب کریمه کنگو داشتند در بیمارستان طالقانی نوشهر بستری شدند.
چهار مورد مشکوک به تب کریمه کنگو در نوشهر
2 دامدار و 2 روستایی بخش کجور شهرستان نوشهر که علایم تب کریمه کنگو داشتند در بیمارستان طالقانی نوشهر بستری شدند. (ادامه)
شمال نیوز : نماینده مردم چالوس در مجلس با تأکید بر ضرورت ترمیم کابینه، گفت: برخی وزرای دولت خسته،‌ بی‌انگیزه و بی‌برنامه هستند اما نمی‌دانیم چرا آقای روحانی اصرار به ماندن آنها دارد. .... احمدی‌لاشکی:برخی وزرا می‌خواهند بروند روحانی نمی‌گذارد
شمال نیوز : نماینده مردم چالوس در مجلس با تأکید بر ضرورت ترمیم کابینه، گفت: برخی وزرای دولت خسته،‌ بی‌انگیزه و بی‌برنامه هستند اما نمی‌دانیم چرا آقای روحانی اصرار به ماندن آنها دارد. ....(ادامه)
حال فخیم‌زاده مساعد نیست
سخنگوی سازمان اورژانس کشور با تشریح آخرین وضعیت مهدی فخیم‌زاده گفت: فعلا حال او مساعد نیست و تیم پزشکی منتظر افزایش سطح هوشیاری فخیم‌زاده است.(ادامه)
شمال نیوز :  نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای روحانی برخی از وزرای شما خسته، بی‌انگیزه و بی‌برنامه هستند، خودشان هم می‌خواهند بروند با این وجود نمی‌دانیم چرا اصرار به ماندن آنها دارید..... احمدی لاشکی : برخی وزرای دولت خسته و بی‌انگیزه هستند
شمال نیوز : نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای روحانی برخی از وزرای شما خسته، بی‌انگیزه و بی‌برنامه هستند، خودشان هم می‌خواهند بروند با این وجود نمی‌دانیم چرا اصرار به ماندن آنها دارید.....(ادامه)
جاده چالوس عصر فردا یکطرفه می‌شود
بمنظور تسهیل در آمد و شد خودرو‌ها جاده چالوس از مرزن آباد به کرج ساعت ۱۷ یکطرفه می‌شود.(ادامه)
دو موتورسیکلت در محدوده چالوس در یک ساحل آرام با هم برخورد کرده و حادثه دو نفر مصدوم داشته است که یکی از این دو نفر، مهدی فخیم زاده چهره ۷۶ ساله سینمای ایران بوده است.


تصادف شدید مهدی فخیم زاده در جاده چالوس/ اعزام به تهران برای ادامه درمان/ آخرین وضعیت و جزئیات تصادف
دو موتورسیکلت در محدوده چالوس در یک ساحل آرام با هم برخورد کرده و حادثه دو نفر مصدوم داشته است که یکی از این دو نفر، مهدی فخیم زاده چهره ۷۶ ساله سینمای ایران بوده است. (ادامه)
آغاز محدودیت‌ های ترافیکی در جاده‌ های مازندران
محدودیت‌ های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۶ تیرماه تا روز شنبه ۹ تیر در جاده‌ های مازندران اعمال می‌ شود.(ادامه)
ممنوعیت رفت و آمد انواع کشنده‌های سنگین از فردا در جاده‌های چالوس و هراز
رییس پلیس راه مازندران از ممنوعیت رفت و آمد انواع کشنده‌های سنگین از فردا در جاده‌های چالوس و هراز خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.25 seconds.