.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جاده چالوس عصر فردا یکطرفه می‌شود
رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده چالوس از عصر فردا خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور و سرپرست سازمان تامین اجتماعی به عنوان استاندار تهران انتخاب شد.


سکان استانداری پایتخت در دست یک مازندرانی / 21 استاندار تهران از دولت موقت تا امروز
شمال نیوز: انوشیروان محسنی بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور و سرپرست سازمان تامین اجتماعی به عنوان استاندار تهران انتخاب شد. (ادامه)
یک طرفه شدن جاده چالوس در ۲۳ آذر
پلیس راه مازندران اعلام کرد محور کندوان ساعت ۱۷ جمعه ۲۳ آذر ماه از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : قاسمی به کمبود فضای آموزشی استان به ویژه در شهرستان های ساری، چالوس، آمل و قائم شهر اشاره کرد و افزود: در هر کدام از این شهرستان ها حداقل به احداث یک مدرسه با ظرفیت 60 تا یکصد نفر که دارای 10 کلاس درس مختص دانش آموزان استثنایی باشد، نیاز است...... آموزش و پرورش استثنایی مازندران با کمبود 60معلم روبرو است
شمال نیوز : قاسمی به کمبود فضای آموزشی استان به ویژه در شهرستان های ساری، چالوس، آمل و قائم شهر اشاره کرد و افزود: در هر کدام از این شهرستان ها حداقل به احداث یک مدرسه با ظرفیت 60 تا یکصد نفر که دارای 10 کلاس درس مختص دانش آموزان استثنایی باشد، نیاز است......(ادامه)
جاده‌ هراز باز / ممنوعیت تردد در جاده هراز لغو شد
رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده هراز قرار بود از ساعت ۸ صبح امروز به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده‌ای بسته شود با پایان یافتن تعمیرات این محدودیت لغو شد و هم اکنون این جاده باز است.(ادامه)
شمال نیوز : سجادی در خصوص شبهاتی در خصوص اینکه مناف هاشمی برای رزومه سازی به گلستان آمده ، گفت : مناف هاشمی خدمت به مردم شریف گلستان را مایه آبرو و عزت خود می داند اما  برای رزومه سازی به گلستان نیامده است ..... فرماندار سابق بهشهر : مناف هاشمی پیشنهاد استانداری مازندران را رد کرد !
شمال نیوز : سجادی در خصوص شبهاتی در خصوص اینکه مناف هاشمی برای رزومه سازی به گلستان آمده ، گفت : مناف هاشمی خدمت به مردم شریف گلستان را مایه آبرو و عزت خود می داند اما برای رزومه سازی به گلستان نیامده است .....(ادامه)
شمال نیوز:  رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندران با بیان اینکه برخی پروژه‌های این استان توجیه فنی و اقتصادی ندارند، گفت: سرمایه‌گذاران رغبتی برای اجرای پروژه‌های مازندران ندارند‌..... غلامی راد : سرمایه‌گذاران رغبتی برای اجرای پروژه‌های مازندران ندارند / بعضی از پروژه های استان ساز و کار سیاسی دارد نه کارشناسی !
شمال نیوز: رئیس سازمان برنامه و بودجه مازندران با بیان اینکه برخی پروژه‌های این استان توجیه فنی و اقتصادی ندارند، گفت: سرمایه‌گذاران رغبتی برای اجرای پروژه‌های مازندران ندارند‌.....(ادامه)
انسداد جاده کندوان از ساعت ۲۱ امشب
جاده کندوان از ساعت ۲۱ تا ۵ بامداد امشب ۱۷ آذر تا روز سه شنبه ۲۰ آذر ماه برای ایمن سازی تونل شماره ۵ امیرکبیر، بسته است.(ادامه)
جاده چالوس فردا یکطرفه می‌شود
رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت ورود انواع کامیون‌ها از صبح امروز به جاده هراز و یکطرفه شدن جاده چالوس از عصر فردا خبر داد.(ادامه)
آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های منتهی به شمال
محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۱۴ تا ۱۷ آذر ماه در جاده‌های مازندران آغاز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : بدون تردید همواره انتصابات فامیلی در دستگاههای اجرایی مورد پسند مردم نبوده و از این منظر افکار عمومی ضمن ناپسند دانستن آن ، نسبت به این گونه انتصابات حساسیت خاصی دارنذ و خواستار شایسته سالاری هستند و..... همه آنچه باید درباره مسئولیت های « برادر و پسرخاله استاندار » بدانید !
شمال نیوز : بدون تردید همواره انتصابات فامیلی در دستگاههای اجرایی مورد پسند مردم نبوده و از این منظر افکار عمومی ضمن ناپسند دانستن آن ، نسبت به این گونه انتصابات حساسیت خاصی دارنذ و خواستار شایسته سالاری هستند و.....(ادامه)
جاده‌های مازندران بارانی و لغزنده
رئیس پلیس راه مازندران از بارش باران و لغزندگی جاده‌های مرکزی و شرق استان خبر داد.(ادامه)
جاده کندوان مقطعی و شبانه بسته می شود
رئیس پلیس راه مازندران از انسداد مقطعی و شبانه جاده کندوان به دلیل انجام عملیات عمرانی تا ۲۰ اسفندماه خبر داد.(ادامه)
دستگیری شکارچیان پرنده در ۴ شهر مازندران
ماموران یگان حفاظت محیط زیست مازندران شکارچیان غیرمجاز انواع پرنده را در شهر‌های چالوس، نور، آمل و ساری دستگیر کردند.(ادامه)
  احمد حسین زادگان استاندار جدید مازندران نخستین برنامه کاری خود را در کسوت نماینده عالی دولت در این خطه شمال کشور توسعه اقتصادی اعلام کرده است. توسعه اقتصادی اولویت برنامه استاندار جدید مازندران
احمد حسین زادگان استاندار جدید مازندران نخستین برنامه کاری خود را در کسوت نماینده عالی دولت در این خطه شمال کشور توسعه اقتصادی اعلام کرده است.(ادامه)
جاده چالوس جمعه ۹ آذرماه یکطرفه می‌شود
رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده چالوس ساعت ۱۷ فردا خبر داد.(ادامه)
آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های منتهی به شمال
محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۷ آذر تا روز شنبه ۱۰ آذر در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.(ادامه)
فوت 4 نفر در حوادث جاده‌ای کندوان و بلده
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: 2 تصادف در جاده‌های کندوان و بلده منجر به فوت 4 تن شد و تعدادی نیز مصدوم بر جای گذاشت.(ادامه)
اجرای طرح امدادرسانی زمستانه در 7 محور مازندران
عاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اجرای طرح امدادرسانی زمستان پیش از این فصل گفت: طرح زمستانه در محورهای گدوک، فیروزکوه، هراز، کندوان و چالوس و محورهای کیاسر به سمنان و گلوگاه به دامغان به‌همراه تجهیزات رهاسازی خودرو، امدادرسانی و اسکان اضطراری مسافران اجرا می‌شود.(ادامه)
۷۱۰ میلیون ریال سوسیس و کالباس فاسد در چالوس کشف شد
فرمانده انتظامی چالوس از کشف یک تن و ۱۴۷ کیلو سوسیس و کالباس تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
تداوم بارش‌ها تا امشب در آسمان مازندران/ استقرار جوی پایدار از فردا
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز و امشب بارش‌ها را به تناوب در آسمان مازندران داریم و از فردا تا روز پنج‌شنبه آسمان استان به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود.(ادامه)
برخی جاده مازندران برفی، بارانی و لغزنده
رئیس پلیس راه مازندران از بارش برف، باران در برخی جاده‌های مازندران خبر داد.(ادامه)
۱۲ امروز ممنوعیت ورود کامیون به جاده هراز برداشته می‌شود
رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت آمد و شد انواع کامیون‌ها صبح امروز دوشنبه ۵ آذرماه در جاده هراز خبر داد.(ادامه)
محور کندوان و هراز برفی است
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران، وضعیت محور هراز و کندوان را در برخی مناطق برفی و بارانی اعلام کرد.(ادامه)
آسمان مازندران امشب می‌بارد؛ هواشناسی ومدیریت بحران استانداری مازندران هشدار دادند
هواشناسی و مدیریت بحران استانداری مازندران درباره احتمال وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر از امشب با آغاز بارندگی‌ها در مناطق غربی استان هشدار دادند.(ادامه)
استقرار ۹۰ تیم پلیس راهور جاده‌های درون شهری مازندران
استقرار ۹۰ تیم پلیس راهور جاده‌های درون شهری مازندران(ادامه)
ورود کامیون به جاده هراز در نخستین روز آذرماه ممنوع
رئیس پلیس راه مازندران از ممنوعیت آمد و شد انواع کامیون‌ها صبح امروز در جاده هراز بمنظور افزایش ایمنی سفر‌های آخرهفته در این مسیر خبر داد.(ادامه)
اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مدت ۶ روز در جاده‌های منتهی به شمال
محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۳۰ آبان تا روز دوشنبه ۵ آذر ماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : وی از جمله به استان‌های خوزستان و فارس که با کم‌آبی شدید هستند، اشاره کرده و افزود که در این مناطق «برنج می‌کارند و ۵۰ درصد سطح زیر کشت آن‌ها اضافه شده، در حالی که در همان مناطق ۵۰ درصد کاهش بارندگی داریم.»..... دلیل مهاجرت روزافزون به مازندران چیست؟
شمال نیوز : وی از جمله به استان‌های خوزستان و فارس که با کم‌آبی شدید هستند، اشاره کرده و افزود که در این مناطق «برنج می‌کارند و ۵۰ درصد سطح زیر کشت آن‌ها اضافه شده، در حالی که در همان مناطق ۵۰ درصد کاهش بارندگی داریم.».....(ادامه)
برخی جاده‌های مازندران مه گرفته، بارانی ولغزنده
رئیس پلیس راه مازندران صبح امروز از مه گرفتگی، بارش باران و لغزنده بودن برخی جاده‌های استان خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.477 seconds.