.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حمایت جالب نکونام از بازیکنان تیم ملی +عکس
پس از باخت ایران به کره‌ جنوبی در سئول که با بازی غیرمنتظره ملی‌پوشان رقم خورد واکنش‌های زیادی از سوی منتقدان و پیشکسوتان به این شکست نشان داده شد. کاپیتان سابق تیم ملی پس از گذشت یک روز از این شکست با منتشر کردن عکسی از بازیکنان تیم ملی در کپشن پست خود به حمایت از آن‌ها پرداخت. نکونام نوشت: تک تک بازیکنان تیم ملی ایران، شایسته ستایش و احترامند. فراموش نکنیم که آن‌ها در سخت‌ترین شرایط، سزاوارانه تیم ملی را برای سومین بار پیاپی به جام‌جهانی رساندند. با وجود شکست تلخ برابر کره‌جنوبی من همچنان به این بازیکنان اعتماد کامل دارم و مطمئنم اگر حمایت شوند، در جام جهانی قطر، دوباره به مردم شادی هدیه خواهند داد. زنده باد ایران.(ادامه)
بازگشت چهره خاص پرسپولیس برای دربی
رسیدن عالیشاه به فرم بازی آن هم در هفته‌های سرنوشت‌ساز پایان فصل، اتفاق بسیار مهمی است.(ادامه)
پایان قرارداد ۱۰ بازیکن پرسپولیس
با نظر یحیی گل محمدی و تصمیم رضا درویش مذاکره با بازیکنان پرسپولیس برای تمدید قرارداد تا پایان دربی ممنوع شد!(ادامه)
استقلال قهرمان لیگ است
پیشکسوت استقلال می‌گوید قهرمانی این تیم در فصل جاری حتمی است و هیچ تیمی نمی‌تواند این تیم را از صدر جدول پایین بکشد.(ادامه)
جلسه سرنوشت ساز استقلالی‌ها برای غفوری
احتمال اینکه امروز یا فردا جلسه سرنوشت ساز استقلالی‌ها برای بازگشت وریا غفوری به تمرینات این تیم برگزار شود، وجود دارد.(ادامه)
کاپیتان‌های استقلال و پرسپولیس در خط پایان
به‌احتمال زیاد فصل آینده سیدجلال حسینی و وریا غفوری را در پرسپولیس و استقلال نخواهیم دید.(ادامه)
اقدام فوری کاپیتان استقلال علیه مجیدی و باشگاه
وریا غفوری صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال و فرهاد مجیدی را آنفالو کرد. کاپیتان استقلال امروز در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفت. (ادامه)
بازیکنی که عصای دست گل محمدی شد
کاپیتان جدید تیم فوتبال پرسپولیس با بستن بازوبند توانسته انگیز های بیشتری در جریان مسابقات این تیم داشته باشد.(ادامه)
درگیری بازیکنان نساجی تکذیب شد
سرمربی تیم فوتبال نساجی درگیری بازیکنان تیمش را تکذیب کرد.(ادامه)
تلاش برای برقراری پرواز‌های کارگو ویژه صادرات محصول
تلاش‌ها برای برقراری پرواز‌های کارگو ویژه صادرات محصول از فرودگاه شهدای ساری ‎در حال انجام است.(ادامه)
نتیجه بازی پرسپولیس مقابل نساجی مازندران باعث شد تا قهرمان پنج دوره گذشته لیگ برتر همچنان در تعقیب استقلال تهران قدم بردارد. سرخپوشان با دو شوک در اول و انتهای بازی به پیروزی رسیدند. پرسپولیس با دو «شوک» نساجی را شکست داد
نتیجه بازی پرسپولیس مقابل نساجی مازندران باعث شد تا قهرمان پنج دوره گذشته لیگ برتر همچنان در تعقیب استقلال تهران قدم بردارد. سرخپوشان با دو شوک در اول و انتهای بازی به پیروزی رسیدند.(ادامه)
نکونام: سبک کارم کپی کی‌روش نیست
سرمربی تیم فولاد خوزستان که با غلبه بر پرسپولیس قهرمان سوپر جام فوتبال ایران شد، گفت: اینکه از کارلوس کی‌روش الگو برداری کرده ام کاملا درست است اما سبک کاری‌ام را از او کپی نکرده‌ام.(ادامه)
فنونی‌زاده: فوتبال بلد نیست اما با آرایش وارد زمین می‌شود
مهدی فنونی‌زاده از عملکرد مهدی شیری و رضا اسدی در دیدار سوپرجام انتقاد کرد.(ادامه)
تیم ملی فوتبال ایران با گل «مهدی طارمی» برابر عراق به برتری یک بر صفر دست یافت تا مقتدرانه و برای ششمین بار جواز حضور در جام‌جهانی را از آن خود کند. ششمین حضور؛ ایران با شلیک طارمی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه یافت
تیم ملی فوتبال ایران با گل «مهدی طارمی» برابر عراق به برتری یک بر صفر دست یافت تا مقتدرانه و برای ششمین بار جواز حضور در جام‌جهانی را از آن خود کند.(ادامه)
کاپیتان پرسپرسپولیس پولیس برای بازگشت به ترکیب تیم گل‌محمدی آماده می‌شود. ستاره در یک قدمی بازگشت
کاپیتان پرسپرسپولیس پولیس برای بازگشت به ترکیب تیم گل‌محمدی آماده می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : سرپرست فرمانداری آمل در گفتگو با خبرنگاران گفت: بالگرد مستقر در پایگاه هوایی 115 آمل تنها بالگرد مالکیتی مازندران بوده است، که برای اورحال  8 ماه قبل به تهران ارسال شد که متاسفانه در شرکت  دچار حادثه شد.

بازگشت بالگرد اورژانس هوایی شمال کشور به آشیانه / پایان 8 ماه چشم انتظاری
شمال نیوز : سرپرست فرمانداری آمل در گفتگو با خبرنگاران گفت: بالگرد مستقر در پایگاه هوایی 115 آمل تنها بالگرد مالکیتی مازندران بوده است، که برای اورحال 8 ماه قبل به تهران ارسال شد که متاسفانه در شرکت دچار حادثه شد. (ادامه)
سورپرایز گل محمدی برای تراکتور
امید عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس به دلیل مصدومیت دیدار روز دوشنبه تیمش برابر تراکتور تبریز را از دست داد.(ادامه)
شمال نیوز : مربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه حذف استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان مشخص بود گفت: بهتر است مدیران فوتبالی ما به هواداران دروغ نگویند و صادقانه با آنها صحبت کنند. بهتر است به مردم دروغ نگوییم/ نساجی تیم خانه به دوش فوتبال است
شمال نیوز : مربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه حذف استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان مشخص بود گفت: بهتر است مدیران فوتبالی ما به هواداران دروغ نگویند و صادقانه با آنها صحبت کنند.(ادامه)
آخرین وضعیت مصدومیت وریا غفوری
کاپیتان تیم فوتبال استقلال به دیدار این تیم مقابل فولاد هم نمی‌رسد.(ادامه)
اتفاق فوق العاده برای ستاره پرسپولیس و یحیی
این بار نوبت به هافبک شماره ۸۸ رسید که رهبری سرخپوشان داخل زمین را برعهده بگیرد.(ادامه)
رای برانکو برای بهترین بازیکن فوتبال دنیا
سرمربی تیم ملی عمان از رای خود در جایزه بهترین بازیکن فوتبال دنیا پرده برداشت. (ادامه)

بعد از تصادف جنجالی دایی، رئیس جمهور سابق ایران قصد داشت با او صحبت کند. بعد از تصادف جنجالی دایی، رئیس جمهور سابق ایران قصد داشت با او صحبت کند. علی دایی تلفن را روی احمدی‌نژاد قطع کرد!
بعد از تصادف جنجالی دایی، رئیس جمهور سابق ایران قصد داشت با او صحبت کند. بعد از تصادف جنجالی دایی، رئیس جمهور سابق ایران قصد داشت با او صحبت کند.(ادامه)
خبر بد برای استقلال
کاپیتان تیم فوتبال استقلال ۲ دیدار آینده تیمش را از دست داد و وضعیت وی برای بازی جام حذفی نامشخص است.(ادامه)
تیم فوتبال نساجی مازندران پس از ۶ هفته ناکامی در کسب برد، در دیدار هفته هشتم مقابل قعرنشین لیگ برتر حریف مشهدی خود را با شکست بدرقه کرد و دومین برد فصل خود را به دست آورد. نساجی با ۲ گل پدیده خودرو را بدرقه کرد
تیم فوتبال نساجی مازندران پس از ۶ هفته ناکامی در کسب برد، در دیدار هفته هشتم مقابل قعرنشین لیگ برتر حریف مشهدی خود را با شکست بدرقه کرد و دومین برد فصل خود را به دست آورد.(ادامه)
مصدومیت کاپیتان استقلال در آستانه دربی
وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال روز گذشته در دیدار با صنعت نفت آبادان مصدوم شد و قرار است وضعیتش امروز مشخص شود.(ادامه)
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس از دست مان در رفت، اما مقابل استقلال متفاوت خواهیم بود. منصوریان: پرسپولیس از دست‌مان در رفت اما ...
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس از دست مان در رفت، اما مقابل استقلال متفاوت خواهیم بود.(ادامه)
ترکیب استقلال مقابل گل گهر مشخص شد
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای بازی با گل گهر مشخص شد و سیدحسین حسینی دروازه بان آبی پوشان همانند هفته گذشته نیمکت نشین است.(ادامه)
پذیرایی فوتبالیست‌های رایکا از نماینده تهران
تیم‌های رایکا بابل و ویستاتوربین تهران امروز در ورزشگاه سیمرغ شهر کیاکلا به مصاف هم می‌روند.(ادامه)
بیانی: مجیدی هنوز ترکیب تیمش را نمی‌داند
شاهرخ بیانی، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: احساس می‌کنم فرهاد مجیدی هنوز ترکیب اصلی تیمش را پیدا نکرده است.(ادامه)
صعود ۱۰ نفره شاگردان مهدوی‌کیا به جام ملت‌های آسیا
تیم ملی فوتبال المپیک ایران با شکست تاجیکستان در خانه خود، به عنوان تیم صدرنشین مجوز حضور در جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را به دست آورد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.