.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ادامه کار مسعود شجاعی در نساجی/ «وطنی» به فصل جدید می‌رسد
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: مسعود شجاعی مشکلی برای ادامه کار در تیم ندارد. (ادامه)
قرارداد جدید سیدجلال با پرسپولیس امضا شد
سیدجلال حسینی با امضای قرارداد یکساله به عنوان مربی تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شد.(ادامه)
اولین کسی که به سیدجلال پیشنهاد مربیگری داد
شنیدیم اولین نفری که به سید جلال حسینی پیشنهاد مربیگری در پرسپولیس را داده یحیی گل محمدی بوده است.(ادامه)
مورد جالب نقل و انتقالات پرسپولیس
بهترین پاسورهای فوتبال ایران در چند سال گذشته در پرسپولیس جمع شدند.(ادامه)
خداحافظی سید جلال از فوتبال به شکلی خاص
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس برنامه منحصربه فردی برای خداحافظی از فوتبال در پیش خواهد گرفت.(ادامه)
شمال نیوز: اخبار غیر رسمی از دیدار حسینی پور ، استاندار مازندران و علی دایی سرمربی و کاپیتان سابق تیم ملی خبر می دهند . حسینی پور ، استاندار مازندران و علی دایی دیدار کردند !+ نظرات قابل تامل کاربران
شمال نیوز: اخبار غیر رسمی از دیدار حسینی پور ، استاندار مازندران و علی دایی سرمربی و کاپیتان سابق تیم ملی خبر می دهند .(ادامه)
گل‌محمدی تکلیف سیدجلال را مشخص کرد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با درخواست سرمربی تیم تصمیم به برگزاری جلسه با کاپیتان سرخپوشان گرفت.(ادامه)
تیموریان مذاکره با استقلال را تکذیب کرد
آندرانیک تیموریان بازیکن پیشین استقلال مذاکره برای سرمربیگری در این تیم را تکذیب کرد.(ادامه)
درخواست مهم درویش از گل‌محمدی درباره سیدجلال
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قرار است در نشست پایان هفته جاری خود تکلیف ماندن یا رفتن کاپیتان اول تیمش را مشخص کند.(ادامه)
شمال نیوز: تیم فوتبال استقلال تهران در هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر در ورزشگاه آزادی جام قهرمانی را توسط کاپیتان تیم خود وریا غفوری بالای سر برد. استقلال بدون باخت قهرمان لیگ برتر ۲۱ فوتبال شد/ ۴ رکورد تاریخی آبی ها در پایان لیگ
شمال نیوز: تیم فوتبال استقلال تهران در هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر در ورزشگاه آزادی جام قهرمانی را توسط کاپیتان تیم خود وریا غفوری بالای سر برد.(ادامه)
شمال نیوز : قوهای سپیدانزلی با برد و سه امتیاز  در جدول مسابقات ۶۵ امتیازی شده و در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور و با توجه به شکست و توقف سایر رقبا  به سطح اول فوتبال کشور بازگشتند تا با خیال راحت همراه با نساجی در لیگ برتر به عنوان دو تیم شمالی حضور یابند . ملوان بندرانزلی به لیگ برتر صعود کرد / شمالی ها با دو تیم در لیگ برتر
شمال نیوز : قوهای سپیدانزلی با برد و سه امتیاز در جدول مسابقات ۶۵ امتیازی شده و در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور و با توجه به شکست و توقف سایر رقبا به سطح اول فوتبال کشور بازگشتند تا با خیال راحت همراه با نساجی در لیگ برتر به عنوان دو تیم شمالی حضور یابند .(ادامه)
علی دایی در استوری اینستاگرام خود نوشت: خبر منتشر شده اخیر در خصوص خرید کارخانه فولاد توسط بنده خلاف واقعیت است. اشاره او به خبری است که روز گذشته در رسانه ها منتشر شده و بر اساس آن ادعا شده بود که دایی با خرید کارخانه فولاد بردسیر در استان کرمان، این کارخانه را از ورشکستگی، و دو هزار نفر از کارکنان آن را از بیکاری نجات داده است. علی دایی خبر خرید کارخانه فولاد بردسیر را تکذیب کرد
علی دایی در استوری اینستاگرام خود نوشت: خبر منتشر شده اخیر در خصوص خرید کارخانه فولاد توسط بنده خلاف واقعیت است. اشاره او به خبری است که روز گذشته در رسانه ها منتشر شده و بر اساس آن ادعا شده بود که دایی با خرید کارخانه فولاد بردسیر در استان کرمان، این کارخانه را از ورشکستگی، و دو هزار نفر از کارکنان آن را از بیکاری نجات داده است.(ادامه)
بازیکنان مازاد پرسپولیس مشخص شدند
یحیی گل‌محمدی لیست مازاد بازیکنان خود را در اختیار مدیران پرسپولیس قرار داد(ادامه)
نساجی به دنبال برد در نصف جهان
تیم نساجی مازندران در هفته ۲۹ لیگ برتر فوتبال، فردا در اصفهان مهمان ذوب آهن است.(ادامه)
روزهای آخر سید جلال در پرسپولیس
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس ممکن است روزهای پایانی خود را در جمع سرخپوشان تجربه کند.(ادامه)
جواب مرادمند و یزدانی به دعوت فرهاد مجیدی
سربازهای باشگاه استقلال به دعوت باشگاه برای حضور در جشن قهرمانی این تیم پاسخ مثبت دادند.(ادامه)
ناظر داوری بازی دو تیم پرسپولیس و تراکتور که با جنجال تماشاگران ناتمام ماند، ضمن تایید تصمیمات داور این مسابقه، گفت: در دوران حضورم در فوتبال چنین اتفاقی را ندیده بودم. اظهارات ناظر داوری بازی پرسپولیس - تراکتور/این اتفاق بی سابقه بود
ناظر داوری بازی دو تیم پرسپولیس و تراکتور که با جنجال تماشاگران ناتمام ماند، ضمن تایید تصمیمات داور این مسابقه، گفت: در دوران حضورم در فوتبال چنین اتفاقی را ندیده بودم.(ادامه)
حکم احتمالی درخصوص بازی پرسپولیس-تراکتور
در پرونده بازی نیمه تمام پرسپولیس وتراکتور احتمالا امید عالیشاه محروم خواهد شد.(ادامه)
استاندار آذربایجان شرقی در مورد اتفاقات ناخوشایند ورزشگاه یادگار امام در جریان بازی ناتمام تراکتور و پرسولیس به اظهار نظر پرداخت. انتقاد تند استاندار آذربایجان شرقی از پرسپولیس
استاندار آذربایجان شرقی در مورد اتفاقات ناخوشایند ورزشگاه یادگار امام در جریان بازی ناتمام تراکتور و پرسولیس به اظهار نظر پرداخت.(ادامه)
عالیشاه آتش‌نشان خشم ترابی (عکس)
امید عالیشاه که یکی از چهره‌های جنجالی روز پرالتهاب تبریز بود اجازه نداد ترابی به دردسر بیفتد.(ادامه)
اولین انتخاب محمد محمدی در پرسپولیس لو رفت
محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس که انتخابش با حواشی زیادی همراه شده بود، از کاپیتان سابق این تیم برای فصل بعد برنامه خواست!(ادامه)
جدایی بیرانوند قطعی شد؟
قرارداد دروازه‌بان ۴۱ ساله تیم فوتبال بواویشتا پرتغال تمدید شد تا گمانه‌زنی‌ها از جدایی علیرضا بیرانوند از این تیم بیشتر بشود.(ادامه)
کاپیتان میزبان تمرین امروز پرسپولیس شد
بازیکنان تیم پرسپولیس برای تمرین امروز میهمان کاپیتان خود شدند.(ادامه)
شمال نیوز : تیم نساجی مازندران با پیروزی مقابل استقلال در ضربات پنالتی،به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال صعود کرد صعود نساجی به نیمه نهایی جام حذفی با شکست استقلال
شمال نیوز : تیم نساجی مازندران با پیروزی مقابل استقلال در ضربات پنالتی،به مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال صعود کرد(ادامه)
طلسم تساوی‌ها حتما شکسته می‌شود
تیم نساجی مازندران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فردا در تهران به مصاف تیم استقلال خواهد رفت.(ادامه)
ملی پوش هندبال : با حمایت مسئولان « هندبال ایران » می تواند در مسابقات آسیایی ، جهانی و المپیک افتخارآفرینی کند
(ادامه)
مراسم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با حضور نمایندگان فوتبال ایران و دو چهره بین المللی فوتبال کشورمان یعنی علی دایی و مهدی مهدوی کیا در دوحه قطر انجام شد که دایی در جمع خارج کنندگان گوها بود ....(خبر)
(ادامه)
حمایت جالب نکونام از بازیکنان تیم ملی +عکس
پس از باخت ایران به کره‌ جنوبی در سئول که با بازی غیرمنتظره ملی‌پوشان رقم خورد واکنش‌های زیادی از سوی منتقدان و پیشکسوتان به این شکست نشان داده شد. کاپیتان سابق تیم ملی پس از گذشت یک روز از این شکست با منتشر کردن عکسی از بازیکنان تیم ملی در کپشن پست خود به حمایت از آن‌ها پرداخت. نکونام نوشت: تک تک بازیکنان تیم ملی ایران، شایسته ستایش و احترامند. فراموش نکنیم که آن‌ها در سخت‌ترین شرایط، سزاوارانه تیم ملی را برای سومین بار پیاپی به جام‌جهانی رساندند. با وجود شکست تلخ برابر کره‌جنوبی من همچنان به این بازیکنان اعتماد کامل دارم و مطمئنم اگر حمایت شوند، در جام جهانی قطر، دوباره به مردم شادی هدیه خواهند داد. زنده باد ایران.(ادامه)
بازگشت چهره خاص پرسپولیس برای دربی
رسیدن عالیشاه به فرم بازی آن هم در هفته‌های سرنوشت‌ساز پایان فصل، اتفاق بسیار مهمی است.(ادامه)
پایان قرارداد ۱۰ بازیکن پرسپولیس
با نظر یحیی گل محمدی و تصمیم رضا درویش مذاکره با بازیکنان پرسپولیس برای تمدید قرارداد تا پایان دربی ممنوع شد!(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.