.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : بدون تردید اظهاراتی از این دست که تنها جنبه تبلیغاتی و رسانه ای دارد نمی تواند مردم مازندران را قانع نماید ، چرا که آنان رشد اقتصادی مورد اشاره استاندار محترم را لمس نمی کنند و در زندگی روزمره خود نمی بینند ..... استاندار : مازندران جزو 5 استان برتر اقتصادی کشور است!
شمال نیوز : بدون تردید اظهاراتی از این دست که تنها جنبه تبلیغاتی و رسانه ای دارد نمی تواند مردم مازندران را قانع نماید ، چرا که آنان رشد اقتصادی مورد اشاره استاندار محترم را لمس نمی کنند و در زندگی روزمره خود نمی بینند .....(ادامه)
۱۱ ترفند برای کاهش وزن بعد از تعطیلات نوروز
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تعطیلات عید وزنتان را افزایش داده و تصمیم دارید این اضافه وزن را کاهش دهید، این مطلب برایتان مفید خواهد بود...(ادامه)
راه های پیشگیری از ابتلا به سرطان روده
برخی تحقیقات نشان می‌دهند که مصرف فراوان یکی از مواد مغذی موجود در گوشت قرمز، مرغ و لبنیات می‌تواند منجر به ایجاد پولیپ‌های روده‌ای شود که در نهایت ممکن است به سرطان روده منتهی شود.(ادامه)
چگونه در 2 هفته یک سایز از لباسمان کم کنیم؟
کاهش سایز لباس کاری است دشوار، مخصوصا اگر فقط 2 هفته زمان داشته باشیم. برای کاهش یک سایز چند کیلو کاهش لازم است؟ (ادامه)
چه غذاهایی برای دندان و لثه‌ها مفید هستند؟
چیزهایی که می خورید یا می نوشید مستقیما روی سلامت دندان و لثه ها تاثیر می گذارد. دهان اولین جایی است که با غذا ارتباط برقرار می کند، و اسیدیته آن روی دندان ها و لثه ها می نشیند و روی آنها تاثیر می گذارد. ما معمولا کیفیت غذا روی سلامت و وزن مورد توجه قرار می دهیم، اما کیفیت برنامه غذایی دندان ها را هم تحت تاثیر قرار می دهد.(ادامه)
آجیلی که کار قرص لاغری را انجام می‌دهد!
دانه‌های مغذی و پر ویتامین آجیل عید می‌تواند علاوه بر رشد و نمو در کودکان از چاقی آنها جلوگیری کند.(ادامه)
علت اصلی عادات غذایی ناسالم
طبق مطالعه جدید محققان، کمبود خواب نه تنها موجب افزایش مصرف کالری می شود بلکه موجب بروز تغییراتی در لذت بردن از خوردن غذا هم می شود.(ادامه)
خوردن بادام به تقویت مغز کمک می‌کند
به گفته محققان، مصرف بادام علاوه بر تقویت مغز می تواند به بهبود رژیم غذایی هم کمک کند. (ادامه)
7 روش‌ساده برای كم كردن وزن
منتظر هفته بعد، فردا یا شنبه‌ای که هیچ‌گاه نمی‌آید، نباشید. بعد از خواندن این مقاله عزم خود را جزم کنید و از همین الان شروع کنید.(ادامه)
این غذاها دشمن مغز هستند
مغز پیچیده‌ترین بخش بدن انسان است که از نرون‌های کنترل کننده حرکات بدن، احساس و تفکر تشکیل شده و از این رو، حفظ سلامت مغز از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در نوع تغذیه دقت لازم را داشت.(ادامه)
دو عادت غذایی موثر برای تناسب‌اندام بهتر
در صورتی که زیاد می‌خورید اما هنوز احساس گرسنگی می‌کنید یک جای کار می‌لنگد. عادت‌های غذایی اشتباه می‌تواند اهداف تناسب اندامی شما را کمرنگ کنند. در صورتی که برای کاهش وزن جدی هستید باید عادت‌های غذایی اشتباه را از زندگی خود پاک کنید. به نقل از متخصصان دکترسوشا برای مثال دست کشیدن از بیسکویت‌ها و چیپس‌های بعد از صبحانه کار آسانی نیست اما جایگزین‌های سالم‌تری وجود دارند که احساس گرسنگی را تا مدت طولانی‌تری مهار می‌کنند. با این جایگزین‌ها، تغییرات مثبت را به رژیم غذایی خود وارد کنید.(ادامه)
غذاهای دشمن مغز را بشناسید
مغز پیچیده‌ترین بخش بدن انسان است که از نرون‌های کنترل کننده حرکات بدن، احساس و تفکر تشکیل شده و از این رو، حفظ سلامت مغز از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در نوع تغذیه دقت لازم را داشت. (ادامه)
6 خوراکی افزایش دهنده چاقی شکمی
بعضی از خوراکی ها هستند که به طور مستقیم چاقی شکمی را مورد هدف قرار می دهند و باعث افزایش چربی در این ناحیه از بدن می شوند. (ادامه)
چربی هایی که موجب ناباروری می‌شوند
ناباروری دلایل مختلفی دارد که یکی از مهمترین آن ها تغذیه است. تغذیه ی سالم به افزایش باروری کمک و در مقابل تغذیه ناسالم از قدرت باروری، هم در زنان و هم در مردان می‌کاهد.(ادامه)
20 غذای مضر برای عضلات
ممکن است شما شدیدا برای پرورش عضلات تمرین و ورزش کنید و به اندازه کافی بخوابید، اما تغذیه مناسب نداشته باشید. این شرایط مانع پیشرفت در روند پرورش عضلات شما خواهد شد.(ادامه)
خوش اندامی با هزینه ای اندک
رعایت یک رژیم سالم، فقط این نیست که بدانیم چه بخوریم و چه نخوریم.(ادامه)
این غذاها شما را کم کم می کشد
شمال نیوز: اکثر ما سعی می کنیم غذای خود را بهتر کنیم، اما اگر رژیم غذایی‌تان، این ۱۰ غذاست، دوباره فکر کنید. زمان آن رسیده که شما خطرات پنهان در غذاهای محبوب‌تان را بدانید. (ادامه)
بدترین غذاهایی که شب ها نباید خورد
اگر شب ها احساس گرسنگی می کنید هیچ اشکالی ندارد که برای خود یک میان وعده در نظر بگیرید. اما وقتی بحث ، دیر وقت غذا خوردن است باید انتخابی هوشمندانه داشته باشید.انتخاب اشتباه علاوه بر اضافه کردن کالری بی مورد به برنامه روزانه باعث می شود خوابتان نیز بهم بخورد. (ادامه)
چرا پیاده روی برای کاهش وزن مناسب است؟
قبلا هم این را می دانستید که پیاده روی با سوزاندن کالری به کاهش وزن کمک می کند. سوزاندن 400 کالری در یک ساعت کم هم نیست. اما گذاشتن یک پا جلوی پای دیگر بیش از یک کالری سوزی ساده به کاهش وزن کمک می کند.(ادامه)
فداکار ترین پدر دنیا +تصاویر
پدر هندی برای تامین هزینه درمان فرزندانش قصد فروش یکی از کلیه هایش را دارد(ادامه)
غذاهایی که عصبانی‌تان می‌کند
محمد کاظم‌زاده با اشاره به تأثیر برخی از غذاها بر اعصاب و روان عنوان کرد: همه‌ ما از عوامل استرس‌زایی که هر روز و هر ساعت اعصاب و روان ما را تحریک می‌کند، آگاهیم. در این زمینه برخی غذاها هم دخالت دارند، در واقع مصرف این غذاها شما را نسبت به تأثیرات این عوامل استرس‌زا تحریک‌پذیرتر می‌کند، و شما بر اثر کوچک‌ترین تحریک از کوره در می‌روید. (ادامه)
ویژگی‌های افرادی که هوش احساسی دارند
(ادامه)
۹ شب به بعد آجیل نخورید! ‌
(ادامه)
استخدام ۵ هزار نیرو در آموزش و پرورش
معاون توسعه و مدیریت پشتیبانی آموزش و پرورش گفت: در حال پیگیری دریافت مجوز استخدام ۵ هزار نیرو در آموزش و پرورش هستیم که مربیان پیش دبستانی در اولویت این استخدام هستند.(ادامه)
هشدار وزیر درباره مصرف چیپس و پفک
وزیر بهداشت در خصوص برخی تبلیغات و تولید تنقلات و سایر کالاهای آسیب رسان با تاکید بر اینکه نمی توان تولید را متوقف کرد گفت: باید با وضع عوارض مصرف را کنترل کرد.(ادامه)
7محصول غذایی غیرمجاز اعلام شد
وی شرکت و محصولات غذایی فاقد پروانه ساخت و مجوز از وزارت بهداشت را شرکت پنیر لیقوان با نام‌های تجاری آرخاایل و فیروز امجدی، نوشیدنی ویتامین C با نام تجاری pokka) vitaene)، کوهساران عنوان کرد.(ادامه)
نقش نمک در یک سرطان کشنده
(ادامه)
چند توصیه به بیماران کلیوی و فشار خونی
(ادامه)
غذاهای سرطانزا را بشناسید
بیماری‌های و اگیردار که روزگاری به عنوان اولین عامل مرگ و میر به حساب می‌آمدند، امروزه بطور نسبی تحت کنترل درآمده‌اند در حالیکه بر اساس آخرین بررسی‌های آماری در حال حاضر تقریبا 20 میلیون نفر در دنیا با سرطان زندگی می‌کنند. سرطان عامل 12 درصد تمامی مرگ‌ها در سرتاسر جهان است. (ادامه)
توصیه هایی عالی برای کاهش اشتها
تمام آنهایی که اهل رژیم گرفتن هستند، حتما این نکته را تجربه کرده اند که کنترل اشتهای کاذب و به موقع غذا خوردن یکی از بهترین راه های مبارزه با اضافه وزن است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.