.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کارگردان سریال تحسین شده «چرنوبیل» زندگی صدام حسین را موضوع یک فیلم سینمایی می‌کند. کارگردان چرنوبیل، «زندانی در کاخش» را می‌سازد / صدام فیلم می شود
کارگردان سریال تحسین شده «چرنوبیل» زندگی صدام حسین را موضوع یک فیلم سینمایی می‌کند.(ادامه)
حضور شهاب حسینی در اردوی تیم‌های ملی کشتی با یک سؤال تکراری درباره معمای سریال «پوست شیر» و جواب قابل تأمل این بازیگر همراه بود. پاسخ جالب شهاب حسینی به ملی پوشان
حضور شهاب حسینی در اردوی تیم‌های ملی کشتی با یک سؤال تکراری درباره معمای سریال «پوست شیر» و جواب قابل تأمل این بازیگر همراه بود.(ادامه)
اردشیر کاظمی، بازیگر پیشکسوت کشورمان که بیشتر او را به عنوان کاراکتری جدی، اما طنز و شیرین به یاد داریم، تاکید می‌کند که «همه مرا پیرترین بازیگر ایران خطاب می‌کنند، اما باور کنید اشتباه است و من پیرترین نیستم!» کاظمی که همیشه با چهره صامتش و در کمال جدیت مخاطب را می‌خنداند، این روز‌ها فعلا در حال استراحت است، اما می‌گوید اگر کار خوبی پیشنهاد شود بازی می‌کند و خستگی و کهولت سن برایش معنی ندارد. من پیرترین بازیگر ایران نیستم، باور کنید!
اردشیر کاظمی، بازیگر پیشکسوت کشورمان که بیشتر او را به عنوان کاراکتری جدی، اما طنز و شیرین به یاد داریم، تاکید می‌کند که «همه مرا پیرترین بازیگر ایران خطاب می‌کنند، اما باور کنید اشتباه است و من پیرترین نیستم!» کاظمی که همیشه با چهره صامتش و در کمال جدیت مخاطب را می‌خنداند، این روز‌ها فعلا در حال استراحت است، اما می‌گوید اگر کار خوبی پیشنهاد شود بازی می‌کند و خستگی و کهولت سن برایش معنی ندارد.(ادامه)
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موج هشتم ویروس کرونا باعث افزایش مراجعه به مراکز درمانی شده است و  مهمترین مسأله برای پیشگیری از ابتلا به کرونا تزریق واکسن است. هشدار وزیر بهداشت درباره موج هشتم ویروس کرونا
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موج هشتم ویروس کرونا باعث افزایش مراجعه به مراکز درمانی شده است و مهمترین مسأله برای پیشگیری از ابتلا به کرونا تزریق واکسن است.(ادامه)
شبکه MBC عربستان سریال بحث‌برانگیز «معاویه» را از کنداکتور پخش خود در ماه رمضان خارج کرده است. عربستان پخش سریال جنجالی «معاویه» را متوقف کرد
شبکه MBC عربستان سریال بحث‌برانگیز «معاویه» را از کنداکتور پخش خود در ماه رمضان خارج کرده است.(ادامه)
عکسی از همسر و دختران کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان در نون خ منتشر شده است. عکس همسر سلمان نون خ + عکس شباهت دخترانش به مادر یا پدر ؟!
عکسی از همسر و دختران کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان در نون خ منتشر شده است.(ادامه)
اینترنت مصرفی کاربران شرکت مخابرات ایران در تلویزیون تعاملی تلوبیون، از آغاز سال ۱۴۰۲ تا پایان سیزدهمین روز از فروردین رایگان شد. تماشای تلوبیون با اینترنت خانگی رایگان شد
اینترنت مصرفی کاربران شرکت مخابرات ایران در تلویزیون تعاملی تلوبیون، از آغاز سال ۱۴۰۲ تا پایان سیزدهمین روز از فروردین رایگان شد.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
همزمان با نوروز ۱۴۰۲ شبکه تماشا کنداکتور روتین خودش را تغییر داد. «پژمان» باردیگر به تلویزیون بازمی‌گردد/ تغییر کنداکتور «تماشا»
همزمان با نوروز ۱۴۰۲ شبکه تماشا کنداکتور روتین خودش را تغییر داد.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)
مجموعه «نون خ ۴» در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان شنبه تا چهارشنبه از شبکه یک روی آنتن می‌رود. آغاز پخش «نون خ۴» از امروز
مجموعه «نون خ ۴» در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان شنبه تا چهارشنبه از شبکه یک روی آنتن می‌رود.(ادامه)
«حاج قاسم» به سریال حبیب رسید +عکس
تصویری از گریم جالب بازیگر نقش حاج قاسم سلیمانی در فیلم حبیب را ببینید.(ادامه)
 سابقه سریال تکراری واژگونی خودروها در برخی از جاده های پرتردد مازندران در سال های گذشته و همچنین نشر فیلم کوتاه در فضای مجازی در روزهای اخیر به دلیل آنچه که آغشته بودن سطح برخی خیابان های استان به .... «گازوئیل‌پاشی» در جاده‌های مازندران خبرپراکنی یا واقعیت؟
سابقه سریال تکراری واژگونی خودروها در برخی از جاده های پرتردد مازندران در سال های گذشته و همچنین نشر فیلم کوتاه در فضای مجازی در روزهای اخیر به دلیل آنچه که آغشته بودن سطح برخی خیابان های استان به ....(ادامه)
بر مبنای زندگی و مبارزات محمد علی کلی، اسطوره بوکس جهان یک مجموعه تلویزیونی ۸ قسمتی ساخته می‌شود.
محمدعلی کلی ستاره یک سریال می‌شود
بر مبنای زندگی و مبارزات محمد علی کلی، اسطوره بوکس جهان یک مجموعه تلویزیونی ۸ قسمتی ساخته می‌شود. (ادامه)
عکسی از لیلا بلوکات منتشر شد که جذابترین چهره خانم بازیگر را به رخ کشید. عکس جذاب ترین چهره لیلا بلوکات ! / با این چهره و حجاب به شهرت رسید !
عکسی از لیلا بلوکات منتشر شد که جذابترین چهره خانم بازیگر را به رخ کشید.(ادامه)
شهرام عبدلی بازیگر توانمند سینما و تلویزیون کشورمان شنبه ۶ اسفند در سن ۴۶ سالگی به دلیل خونریزی مغزی درگذشت. آخرین پست شهرام عبدلی در اینستاگرام
شهرام عبدلی بازیگر توانمند سینما و تلویزیون کشورمان شنبه ۶ اسفند در سن ۴۶ سالگی به دلیل خونریزی مغزی درگذشت.(ادامه)
شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون که از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود، امروز شنبه ۶ اسفند در بیمارستان قائم مشهد درگذشت. شهرام عبدلی درگذشت
شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون که از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود، امروز شنبه ۶ اسفند در بیمارستان قائم مشهد درگذشت.(ادامه)

شمال نیوز: امام جمعه بابل به تخریب آثار میراثی این شهرستان و از بی‌توجهی مسئولان متبوع گلایه‌مند شد و گفت: مردم بابل خیانت متولیان امر برای تخریب خانه موقوفی شیخ کبیر بزرگ را فراموش نخواهند کرد. واکنش امام جمعه بابل نسبت به تخریب خانه تاریخی "شیخ کبیر"/ اوقاف و میراث فرهنگی حساسیتی نشان ندادند
شمال نیوز: امام جمعه بابل به تخریب آثار میراثی این شهرستان و از بی‌توجهی مسئولان متبوع گلایه‌مند شد و گفت: مردم بابل خیانت متولیان امر برای تخریب خانه موقوفی شیخ کبیر بزرگ را فراموش نخواهند کرد.(ادامه)
اگر گوشی‌تان گم شده یا به سرقت رفته می‌توانید با استفاده از امکاناتی که اپراتور‌ها دارند یا قابلیت‌های خود گوشی، آن را پیدا کنید؛ البته این امکان در صورتی فراهم است که گوشی همراه روشن باشد. راهکار پیدا کردن گوشی‌های سرقتی چیست؟
اگر گوشی‌تان گم شده یا به سرقت رفته می‌توانید با استفاده از امکاناتی که اپراتور‌ها دارند یا قابلیت‌های خود گوشی، آن را پیدا کنید؛ البته این امکان در صورتی فراهم است که گوشی همراه روشن باشد.(ادامه)
شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون به علت خونریزی مغزی در بیمارستان قائم مشهد بستری شد. شهرام عبدلی به علت خونریزی مغزی در بیمارستان بستری شد
شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون به علت خونریزی مغزی در بیمارستان قائم مشهد بستری شد.(ادامه)
پخش سریال «حبیب» محصول مشترک ایران و سوریه درباره داعش از شبکه دو سیما
مجموعه تلویزیونی «حبیب» محصول مشترک ایران و سوریه با روایتی از مدافعان حرم و نبرد با داعش از ۳۰ بهمن ماه از شبکه دو سیما پخش می شود.(ادامه)
عکس جدید اوشین تاناکورا که نزدیک به ۷۰ سال دارد به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است. عکس / چهره عجیب اوشین در ۷۰ سالگی
عکس جدید اوشین تاناکورا که نزدیک به ۷۰ سال دارد به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است.(ادامه)
عکسی از کودکی صهبا شرافتی خانم بازیگر معروف سریال نون خ با چهره ای بسیار متفاوت در کودکی منتشر شد. چهره جالب خانم بازیگر «نون خ» در کودکی/ عکس
عکسی از کودکی صهبا شرافتی خانم بازیگر معروف سریال نون خ با چهره ای بسیار متفاوت در کودکی منتشر شد.(ادامه)
خواننده جوان با شکایت دو خواهرش مبنی بر اتهام سهل‌انگاری در مرگ پدر به دادسرا رفت. شکایت ۲خواهر از خواننده پاپ به‌خاطر مـرگ پـدر
خواننده جوان با شکایت دو خواهرش مبنی بر اتهام سهل‌انگاری در مرگ پدر به دادسرا رفت.(ادامه)

عزت‌الله ضرغامی حضور در انتخابات ۱۴۰۸ را رد کرد و در پاسخ به حاشیه‌های حرف‌های پُرتیترش گفت: «هرکس تحریک می‌شود نگاه نکند» مرّ صریح دستورات شرعی و موضع امام (ره) است. راهی جز گفت‌وگو نداریم. عمل به سفارش رهبری در همراهی با مردم نباید اینقدر هزینه داشته باشد. مردم را نسبت به دین خدا بدبین نکنیم. کاندیدا نمی‌شوم؛ دولت رئیسی ۸ ساله است / سخت‌گیری به مردم نتیجه‌اش همین است که می‌بینید! / ما را از خودمان نترسانید؛ همین هستم که می‌بینید
عزت‌الله ضرغامی حضور در انتخابات ۱۴۰۸ را رد کرد و در پاسخ به حاشیه‌های حرف‌های پُرتیترش گفت: «هرکس تحریک می‌شود نگاه نکند» مرّ صریح دستورات شرعی و موضع امام (ره) است. راهی جز گفت‌وگو نداریم. عمل به سفارش رهبری در همراهی با مردم نباید اینقدر هزینه داشته باشد. مردم را نسبت به دین خدا بدبین نکنیم.(ادامه)
رئیس سازمان صداوسیما در واکنش به بازتاب‌های نامه‌ای که خطاب به رئیس‌جمهور درباره عملکرد یکی از پلتفرم‌های مجازی نوشته بود، تأکید کرد که هیچ احساس رقابت و چالشی با پلتفرم‌ها ندارد. توضیح رئیس صداوسیما درباره نامه‌اش به رئیسی
رئیس سازمان صداوسیما در واکنش به بازتاب‌های نامه‌ای که خطاب به رئیس‌جمهور درباره عملکرد یکی از پلتفرم‌های مجازی نوشته بود، تأکید کرد که هیچ احساس رقابت و چالشی با پلتفرم‌ها ندارد.(ادامه)
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است.

تحول در صدا و سیمای مازندران با HD سازی شبکه/ صیانت از هویت دینی دغدغه رسانه استانی
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است. (ادامه)
رئیس صدا و سیما : دستمزد میلیاردی در تلویزیون نداریم
(ادامه)
پاسداران برای وطن انقلاب و مردم جان می‌دهندمن آن روزی که اینجا پا نهادم، ترکِ سر کردم. این را همان روز‌های اولیه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک پاسدار روی دیوار نوشته بود. پاسداران برای وطن انقلاب و مردم جان می‌دهند(يادداشت)
پاسداران برای وطن انقلاب و مردم جان می‌دهندمن آن روزی که اینجا پا نهادم، ترکِ سر کردم. این را همان روز‌های اولیه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک پاسدار روی دیوار نوشته بود.(ادامه)
در این گزارش نگاهی به مجموعه‌هایی داریم که در گذشته جزو آثار پربیننده بودند و تکیه‌کلام‌های‌شان مورد توجه مردم قرار گرفت. تکیه کلام‌هایی از فیلم‌ها که معروف شدند
در این گزارش نگاهی به مجموعه‌هایی داریم که در گذشته جزو آثار پربیننده بودند و تکیه‌کلام‌های‌شان مورد توجه مردم قرار گرفت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.