.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برخورد نامناسب با خبرنگاران در مازندران به سریالی تکراری تبدیل شده و این بار به گردهمایی مدیران دام و طیور کشور در این استان رسیده است.

سریال تکراری برخورد نامناسب با خبرنگاران در مازندران ادامه دارد
برخورد نامناسب با خبرنگاران در مازندران به سریالی تکراری تبدیل شده و این بار به گردهمایی مدیران دام و طیور کشور در این استان رسیده است. (ادامه)
این دغدغه و مطالبه مردم انقلابی ما از مسئولان فرهنگی نظام است و خواستار برخورد قاطع و قانونی با هرگونه هنجارشکنی در شبکه نمایش خانگی هستند. چرا با هنجارشکنان در شبکه خانگی باید برخورد قاطع کرد؟
این دغدغه و مطالبه مردم انقلابی ما از مسئولان فرهنگی نظام است و خواستار برخورد قاطع و قانونی با هرگونه هنجارشکنی در شبکه نمایش خانگی هستند.(ادامه)
محمد حسین لطیفی گفت: بالغ بر 16 سال است که در حیطه دفاع مقدس تلاش می‌کنم و ماه گذشته نیز تلاش من در ارتباط با ساخته شدن یک سریال 40 قسمتی درباره خرمشهر بوده است. 6 قسمت اول این سریال قبل از جنگ است و 34 روز، یعنی 34 قسمت از روزهای مقاومت مردم خرمشهر، هر کدام یک قسمت است. لطیفی: یک سریال ۴۰ قسمتی در ارتباط با خرمشهر ساخته می‌شود
محمد حسین لطیفی گفت: بالغ بر 16 سال است که در حیطه دفاع مقدس تلاش می‌کنم و ماه گذشته نیز تلاش من در ارتباط با ساخته شدن یک سریال 40 قسمتی درباره خرمشهر بوده است. 6 قسمت اول این سریال قبل از جنگ است و 34 روز، یعنی 34 قسمت از روزهای مقاومت مردم خرمشهر، هر کدام یک قسمت است.(ادامه)
ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان از امروز  ۹ اردیبهشت آغاز می‌شود. آغاز ثبت سفارش کتب درسی از امروز
ثبت سفارش کتاب های درسی دانش آموزان از امروز ۹ اردیبهشت آغاز می‌شود.(ادامه)
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه دولت نسبت به کشف حجاب برخی بازیگران واکنش نشان داد. بازیگران کشف حجاب کرده مجوز ادامه فعالیت نخواهند داشت
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه دولت نسبت به کشف حجاب برخی بازیگران واکنش نشان داد.(ادامه)
محمد فیلی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان به‌دلیل مشکل مغزی در بیمارستان بستری شده است. مردم برای بازیگر سریال «مختارنامه» دعا کنند
محمد فیلی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان به‌دلیل مشکل مغزی در بیمارستان بستری شده است.(ادامه)

محمد فیلی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان به دلیل مشکل مغزی در بیمارستان بستری شده است. مردم برای این بازیگر سرشناس دعا کنند
محمد فیلی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشورمان به دلیل مشکل مغزی در بیمارستان بستری شده است.(ادامه)
بعد از صحبت‌های مهدی فرجی (ناظر صدا و سیما در سریال «پایتخت») درباره اینکه بعید است فصل جدید این سریال ساخته شود. محسن تنابنده طراح و بازیگر .... «پایتختی» که آقایان می‌خواهند تحت هیچ شرایطی ساخته نخواهد شد
بعد از صحبت‌های مهدی فرجی (ناظر صدا و سیما در سریال «پایتخت») درباره اینکه بعید است فصل جدید این سریال ساخته شود. محسن تنابنده طراح و بازیگر ....(ادامه)
 پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. 100 نکته از دربی به بهانه دربی 100
پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. (ادامه)
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی گفت: پس از حواشی ایجاد شده در برنامه‌ اکران قسمت پایانی پوست شیر، مدیر سینما لوتوس برکنار شد. برخورد با عوامل سریال پوست شیر/ برکناری مدیر سینما لوتوس
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی گفت: پس از حواشی ایجاد شده در برنامه‌ اکران قسمت پایانی پوست شیر، مدیر سینما لوتوس برکنار شد.(ادامه)
تهیه‌کننده سریال «نون خ» همزمان با پخش قسمت‌های پایانی این سریال، ضمن بیان روایتی از بحران ساخت این سریال در شرایط خاص کشور، ناگفته‌هایی از روند ساخت آن را مطرح و در عین حال اعلام کرد که رئیس صدا و سیما شخصا برای ساخت فصل پنجم این سریال سفارش داده است. چرا «نون خ ۴» با قبلی‌ها فرق داشت؟
تهیه‌کننده سریال «نون خ» همزمان با پخش قسمت‌های پایانی این سریال، ضمن بیان روایتی از بحران ساخت این سریال در شرایط خاص کشور، ناگفته‌هایی از روند ساخت آن را مطرح و در عین حال اعلام کرد که رئیس صدا و سیما شخصا برای ساخت فصل پنجم این سریال سفارش داده است.(ادامه)
رضا رویگری می‌گوید چند مرتبه با اینفلوئنسرها کلیپ‌های اینستاگرامی ساخته که مردم انتقاد کرده و گفتند تو که نقشی مانند کیان را در «مختارنامه» بازی کردی نباید سراغ بازی در این کلیپ‌ها بروی و او بر این اساس پس از آن درخواست‌ها را قبول نکرده است به خاطر گلایه مردم در کلیپ‌های اینستاگرامی بازی نمی‌کنم
رضا رویگری می‌گوید چند مرتبه با اینفلوئنسرها کلیپ‌های اینستاگرامی ساخته که مردم انتقاد کرده و گفتند تو که نقشی مانند کیان را در «مختارنامه» بازی کردی نباید سراغ بازی در این کلیپ‌ها بروی و او بر این اساس پس از آن درخواست‌ها را قبول نکرده است(ادامه)
تهیه کننده سریال نون خ گفت: ما در این فصل و فصل‌های قبل به مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی روز کشور هم پرداخته‌ایم. چرا فرزندآوری و مهاجرت سوژه نون خ ۴ شد؟
تهیه کننده سریال نون خ گفت: ما در این فصل و فصل‌های قبل به مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی روز کشور هم پرداخته‌ایم.(ادامه)
محمدرضا مالکی اجرای «لانگ شات» را با تقدیر از حسن رضایی (بازیگر سینمای ایران) آغاز کرد و گفت: امشب می‌خواهم از هنرمندی دعوت کنم که سال‌ها عاشقانه در سینما زندگی کرد. فرآیندی که حاصلش حضور در بیش از ۱۷۰ فیلم سینمایی بود و دربرگیرنده ارزشمندی‌ها و ویژگی‌های ممتازی است که می‌تواند برای ما الگوی مناسبی باشد. این بازیگر را می‌شناسید؟
محمدرضا مالکی اجرای «لانگ شات» را با تقدیر از حسن رضایی (بازیگر سینمای ایران) آغاز کرد و گفت: امشب می‌خواهم از هنرمندی دعوت کنم که سال‌ها عاشقانه در سینما زندگی کرد. فرآیندی که حاصلش حضور در بیش از ۱۷۰ فیلم سینمایی بود و دربرگیرنده ارزشمندی‌ها و ویژگی‌های ممتازی است که می‌تواند برای ما الگوی مناسبی باشد.(ادامه)
ریزش سنگ در جاده چالوس به سریال روزانه در این مسیر بسیار پرتردد تبدیل شده است تا جایی‌که، عوامل حفظ ایمنی جاده فرصت «پاکسازی درست و کامل سنگ‌های ریز و درشت» در نقاط متعدد محل ریزش‌ها را ندارند ریزش سنگ به «تهدید دائمی» مسافران شمال تبدیل شده است/ جزئیات سه علت احتمالی ریزش‌‌‌های سریالی
ریزش سنگ در جاده چالوس به سریال روزانه در این مسیر بسیار پرتردد تبدیل شده است تا جایی‌که، عوامل حفظ ایمنی جاده فرصت «پاکسازی درست و کامل سنگ‌های ریز و درشت» در نقاط متعدد محل ریزش‌ها را ندارند(ادامه)
محمد مهاجری روزنامه‌نگار با انتشار پستی تازه نسبت به راه‌اندازی نانوایی توسط پیام دهکردی واکنش نشان داد و نوشت: «نمیدانم این تصمیم بخاطر بازی در سریال رسوای گاندو است یا دلیل دیگری دارد.» رسوایی گاندو دلیل این کار بود؟
محمد مهاجری روزنامه‌نگار با انتشار پستی تازه نسبت به راه‌اندازی نانوایی توسط پیام دهکردی واکنش نشان داد و نوشت: «نمیدانم این تصمیم بخاطر بازی در سریال رسوای گاندو است یا دلیل دیگری دارد.»(ادامه)
حبیب احمدزاده نویسنده در مراسم خاکسپاری پیکر کیومرث پوراحمد تاکید کرد: او به هر بهانه‌ای این پایان را انتخاب کرد، اما بلایی که سر خانواده تختی آوردیم، سر خانواده پوراحمد نیاوریم. بلایی که سر خانواده تختی آوردیم بر سر خانواده پوراحمد نیاوریم
حبیب احمدزاده نویسنده در مراسم خاکسپاری پیکر کیومرث پوراحمد تاکید کرد: او به هر بهانه‌ای این پایان را انتخاب کرد، اما بلایی که سر خانواده تختی آوردیم، سر خانواده پوراحمد نیاوریم.(ادامه)
کیومرث پوراحمد کارگردان سینمای ایران روز چهارشنبه، ۱۶ فرودین ماه در ۷۴ سالگی از دنیا رفت. کیومرث پوراحمد خودکشی کرد
کیومرث پوراحمد کارگردان سینمای ایران روز چهارشنبه، ۱۶ فرودین ماه در ۷۴ سالگی از دنیا رفت.(ادامه)
کیومرث پوراحمد، کارگردان سینما و تلویزیون که کارگردانی قصه‌های مجید را در کارنامه داشت صبح امروز ۱۶ فروردین ماه در ۷۳ سالگی درگذشت. کیومرث پوراحمد درگذشت
کیومرث پوراحمد، کارگردان سینما و تلویزیون که کارگردانی قصه‌های مجید را در کارنامه داشت صبح امروز ۱۶ فروردین ماه در ۷۳ سالگی درگذشت.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۵ فروردین
واکنش‌ها به استعفای یوسف نوری تیتر امروز روزنامه‌های کشورمان است.(ادامه)
در این گزارش به اتفاقات و برنامه‌های گوناگونی که در رادیو و تلویزیون در دی ماه ۱۴۰۱ رخ داد پرداخته‌ایم. از درگذشت مجری باسابقه تلویزیون تا آمدن مافیایی‌ها به «نسیم»
در این گزارش به اتفاقات و برنامه‌های گوناگونی که در رادیو و تلویزیون در دی ماه ۱۴۰۱ رخ داد پرداخته‌ایم.(ادامه)
دختر ۱۱ ساله سارا پولی در شوخی با مادرش با نامه‌ای از جانب اسکار از وی خواست جایزه‌اش را پس بدهد. دروغ ۱۳ دامن خانم بازیگر را گرفت
دختر ۱۱ ساله سارا پولی در شوخی با مادرش با نامه‌ای از جانب اسکار از وی خواست جایزه‌اش را پس بدهد.(ادامه)
کارگردان سریال تحسین شده «چرنوبیل» زندگی صدام حسین را موضوع یک فیلم سینمایی می‌کند. کارگردان چرنوبیل، «زندانی در کاخش» را می‌سازد / صدام فیلم می شود
کارگردان سریال تحسین شده «چرنوبیل» زندگی صدام حسین را موضوع یک فیلم سینمایی می‌کند.(ادامه)
حضور شهاب حسینی در اردوی تیم‌های ملی کشتی با یک سؤال تکراری درباره معمای سریال «پوست شیر» و جواب قابل تأمل این بازیگر همراه بود. پاسخ جالب شهاب حسینی به ملی پوشان
حضور شهاب حسینی در اردوی تیم‌های ملی کشتی با یک سؤال تکراری درباره معمای سریال «پوست شیر» و جواب قابل تأمل این بازیگر همراه بود.(ادامه)
اردشیر کاظمی، بازیگر پیشکسوت کشورمان که بیشتر او را به عنوان کاراکتری جدی، اما طنز و شیرین به یاد داریم، تاکید می‌کند که «همه مرا پیرترین بازیگر ایران خطاب می‌کنند، اما باور کنید اشتباه است و من پیرترین نیستم!» کاظمی که همیشه با چهره صامتش و در کمال جدیت مخاطب را می‌خنداند، این روز‌ها فعلا در حال استراحت است، اما می‌گوید اگر کار خوبی پیشنهاد شود بازی می‌کند و خستگی و کهولت سن برایش معنی ندارد. من پیرترین بازیگر ایران نیستم، باور کنید!
اردشیر کاظمی، بازیگر پیشکسوت کشورمان که بیشتر او را به عنوان کاراکتری جدی، اما طنز و شیرین به یاد داریم، تاکید می‌کند که «همه مرا پیرترین بازیگر ایران خطاب می‌کنند، اما باور کنید اشتباه است و من پیرترین نیستم!» کاظمی که همیشه با چهره صامتش و در کمال جدیت مخاطب را می‌خنداند، این روز‌ها فعلا در حال استراحت است، اما می‌گوید اگر کار خوبی پیشنهاد شود بازی می‌کند و خستگی و کهولت سن برایش معنی ندارد.(ادامه)
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موج هشتم ویروس کرونا باعث افزایش مراجعه به مراکز درمانی شده است و  مهمترین مسأله برای پیشگیری از ابتلا به کرونا تزریق واکسن است. هشدار وزیر بهداشت درباره موج هشتم ویروس کرونا
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موج هشتم ویروس کرونا باعث افزایش مراجعه به مراکز درمانی شده است و مهمترین مسأله برای پیشگیری از ابتلا به کرونا تزریق واکسن است.(ادامه)
شبکه MBC عربستان سریال بحث‌برانگیز «معاویه» را از کنداکتور پخش خود در ماه رمضان خارج کرده است. عربستان پخش سریال جنجالی «معاویه» را متوقف کرد
شبکه MBC عربستان سریال بحث‌برانگیز «معاویه» را از کنداکتور پخش خود در ماه رمضان خارج کرده است.(ادامه)
عکسی از همسر و دختران کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان در نون خ منتشر شده است. عکس همسر سلمان نون خ + عکس شباهت دخترانش به مادر یا پدر ؟!
عکسی از همسر و دختران کاظم نوربخش بازیگر نقش سلمان در نون خ منتشر شده است.(ادامه)
اینترنت مصرفی کاربران شرکت مخابرات ایران در تلویزیون تعاملی تلوبیون، از آغاز سال ۱۴۰۲ تا پایان سیزدهمین روز از فروردین رایگان شد. تماشای تلوبیون با اینترنت خانگی رایگان شد
اینترنت مصرفی کاربران شرکت مخابرات ایران در تلویزیون تعاملی تلوبیون، از آغاز سال ۱۴۰۲ تا پایان سیزدهمین روز از فروردین رایگان شد.(ادامه)
هنرمندانی که در سال ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفتند
در سال ۱۴۰۱، چهره‌های هنری مختلفی درگذشتند که در این فهرست، به نام اغلب آن‌ها در حوزه‌های تئاتر، سینما، رادیو، تلویزیون و دوبله اشاره کرده‌ایم.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.