.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس: دست‌نوشته رهبرانقلاب برای حاج احمد متوسلیان
تصویری از دست‌نوشته رهبرانقلاب برای حاج احمد متوسلیان را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
کمک رهبرانقلاب برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد +عکس
رهبر معظم انقلاب با احتساب مبالغ اهدایی از سال ۱۳۸۱ تا خردادماه امسال ۱۸ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان، در گلریزان‌های ویژه ماه رمضان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد زندان‌های کشور کمک کرده‌اند.(ادامه)
عکس/ دیدار مسئولان قوه قضائیه با رهبرانقلاب
هم‌زمان با ایام سالگرد شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و فرارسیدن هفته‌ی قوه‌ی قضائیه، رئیس و مسئولان دستگاه قضائی و رؤسای کل دادگستری‌های سراسر کشور، صبح امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
برگزاری مراسم شکرگزاری سلامتی رهبرانقلاب در تهران
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری مراسم شکرگزاری سلامتی مقام معظم رهبری خبر داد.(ادامه)

راهپیمایان طبق روال هر سال با درست داشتن پلاکاردها و سردادن شعارهایی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند. احمدی نژاد با سلام و صلوات آمد، آذری جهرمی با آستین کوتاه و کلاه/ دو غائب بزرگ راهپیمایی تهران/ از تشبیه ترامپ به الاغ تا اعدام نمادین+تصاویر
راهپیمایان طبق روال هر سال با درست داشتن پلاکاردها و سردادن شعارهایی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.(ادامه)
تصویری از اولین دیدارهای آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبرانقلاب
صفحه‌ی اینستاگرام رهبر انقلاب تصویری از اولین دیدارهای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی را منتشر کرد. (ادامه)
عکس/ انتشار لوح یکی از اشعار رهبرانقلاب
به‌مناسبت برگزاری دیدار رمضانی شاعران با رهبر انقلاب، لوح یکی از اشعار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، که به قلم استاد غلام‌حسین امیرخانی در بهمن‌ماه ۱۳۷۵ خوشنویسی شده‌است، منتشر شد.(ادامه)
جمله امیدبخش رهبر انقلاب +عکس
صفحه اینستاگرام دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با انتشار بخشی از سخنان ایشان به روزرسانی شد. (ادامه)
عکس/ کتاب جنجالی آمریکا در دستان رهبرانقلاب
مطالعه کتاب جنجالی «آتش و خشم» توسط رهبر انقلاب در جریان بازدید ایشان از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران. «آتش و خشم» نوشته مایکل ولف است که پشت پرده ۹ ماه ریاست جمهوری دونالد ترامپ را تشریح می کند.(ادامه)
واکنش امروز رهبرانقلاب به سخنان دیشب ترامپ
رهبرانقلاب صبح امروز در جمع دانشجویان به سخنان ضدایرانی دیشب رئیس‌جمهور آمریکا واکنش نشان دادند.(ادامه)
اتاق جنگ ایران کجاست؟ +دانلود
رهبر انقلاب روز دوشنبه، اتاق جنگ آمریکا علیه ایران را معرفی کردند حال سوال این است: اتاق جنگ ایران کجاست؟(ادامه)
موافقت رهبرانقلاب با عفو و تخفیف مجازات برخی محکومان
بمناسبت اعیاد فرخنده‌ی شعبانیه و در آستانه‌ی فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت حجت‌ابن‌الحسن العسکری (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات ۷۱۵ نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح موافقت کردند.(ادامه)
عکس/ دیدار جمعی از کارگران با رهبرانقلاب
در آستانه‌ی روز کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور، صبح امروز (دوشنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی (رحمه‌الله) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. (ادامه)
عکس/ بازیگر معروف در دیدار قاریان قرآن با رهبر انقلاب
حضور الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون در دیدار شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم با رهبرانقلاب.(ادامه)
عکس/ بوسه رهبرانقلاب بر تابوت شهید صیاد
فرمانده کل قوا روز ۲۳ فروردین ۷۸ در ساعات اولیه مراسم تشییع پیکر پاک شهید سرافراز سپاه اسلام امیر سپهبد علی صیاد شیرازی حضور یافتند.(ادامه)
عکس/ انگشتر رهبرانقلاب
تصویری از انگشتر رهبرانقلاب در دیدار نوروزی جمعی از مسئولان کشور با رهبر معظم انقلاب که ظهر امروز (دوشنبه) برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که برداشت گندم آغاز شده و برداشت برخی محصولات استراتژیک از جمله کلزا نیز بزودی شروع خواهد شد؛ دولت همچنان به نقض قانون و عدم اعلام نرخ خرید تضمینی ادامه می‌دهد..... «خریدتضمینی»درمسلخ تئوری‌های سایه و تاکتیک جدید دولت مقابل کشاورزان!
شمال نیوز : در حالی که برداشت گندم آغاز شده و برداشت برخی محصولات استراتژیک از جمله کلزا نیز بزودی شروع خواهد شد؛ دولت همچنان به نقض قانون و عدم اعلام نرخ خرید تضمینی ادامه می‌دهد.....(ادامه)
تصویری متفاوت از رهبرانقلاب در سحرگاه لیلة‌الرغائب
تصویری از حضور رهبرانقلاب در کهف‌الشهدای تهران /سحرگاه لیلة‌الرغائب ۱۳۸۶(ادامه)
روحانی سال نو را به رهبرانقلاب تبریک گفت
رئیس جمهور در گفت ‌وگویی تلفنی با حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرا رسیدن سال ۱۳۹۷ هجری شمسی را به معظم له تبریک گفت.(ادامه)
شمال نیوز : وی در پاسخ به این سئوال که «رهبر انقلاب چه عناصر و مؤلفه‌هایی را در انتخاب نام سال لحاظ می‌كنند؟» گفته: «در واقع نوعی جمع‌بندی مجموع عوامل است؛ از جمله آسیب‌هایی اجتماعی كه باید برطرف گردد. جوانه‌های نویی كه در جامعه روییده است. گاهی نیز ممكن است شرایط بین‌المللی یا اقتضائات داخلی هم اثرگذار باشد.».... چرا رهبرانقلاب نام هر سال را انتخاب و معرفی می‌کنند؟
شمال نیوز : وی در پاسخ به این سئوال که «رهبر انقلاب چه عناصر و مؤلفه‌هایی را در انتخاب نام سال لحاظ می‌كنند؟» گفته: «در واقع نوعی جمع‌بندی مجموع عوامل است؛ از جمله آسیب‌هایی اجتماعی كه باید برطرف گردد. جوانه‌های نویی كه در جامعه روییده است. گاهی نیز ممكن است شرایط بین‌المللی یا اقتضائات داخلی هم اثرگذار باشد.»....(ادامه)
موافقت رهبرانقلاب با کناره‌گیری آیت الله جنتی از امامت جمعه تهران
آیت­‌الله احمد جنتی در نامه‌ای به رهبر انقلاب درخواست کناره‌گیری از امامت جمعه تهران را مطرح کرد که آیت‌الله خامنه‌ای با این درخواست موافقت کردند.(ادامه)
بیانات امروز رهبرانقلاب در روز درختگاری
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیش از ظهر امروز دو اصله نهال میوه غرس کردند.(ادامه)
عکس/ بازدید رهبرانقلاب و آیت‌الله طبسی از یک مرکز تحصیلی
تصویری از بازدید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی از کلاس درس یکی از مراکز تحصیلی در دهه ۶۰ را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
عکس: فرزند رهبرانقلاب، شب گذشته در حرم مطهر رضوی
تصویری از فرزند رهبرانقلاب، شب گذشته در حرم مطهر رضوی منتشر شد.(ادامه)
عکس/ وزیر اوقاف سوریه در آغوش رهبرانقلاب
وزیر اوقاف سوریه و هیأت همراه ظهر پنج‌شنبه( پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.(ادامه)
واقعاً تصوّر من این است که اگر ما این چیزها را به چشم خودمان در عرصه‌ی واقعیّت و در زندگی نمی دیدیم، آدم سختش بود باور کند؛ این‌همه [غیرت]؛ جوانِ کارگرِ علاقه‌مندِ مؤمن، از اندک درآمد زندگی خود بگذرد و به امید خدا رها کند، برود به‌ سمت میدان جنگ برای جنگ! وقتی هم حرف می زنند با او، با منطق جواب می دهد، می گوید من باید بروم از کشورم دفاع کنم. کارگران ما همیشه مقاومت کرده‌اند؛ همیشه ایستاده‌اند؛ همیشه با بصیرت، دست دشمن را رد کرده‌اند؛ اینها خیلی مهم است(خبر)
واقعاً تصوّر من این است که اگر ما این چیزها را به چشم خودمان در عرصه‌ی واقعیّت و در زندگی نمی دیدیم، آدم سختش بود باور کند؛ این‌همه [غیرت]؛ جوانِ کارگرِ علاقه‌مندِ مؤمن، از اندک درآمد زندگی خود بگذرد و به امید خدا رها کند، برود به‌ سمت میدان جنگ برای جنگ! وقتی هم حرف می زنند با او، با منطق جواب می دهد، می گوید من باید بروم از کشورم دفاع کنم.(ادامه)
عکس: حضور فرزند رهبرانقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن
سید مجتبی خامنه‌ای فرزند مقام معظم رهبری در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند.(ادامه)
طرح/ روایت رهبرانقلاب از ستاد استقبال از امام‌ خمینی(ره)
مروری بر مبارزات و فعالیت‌های انقلابی رهبر انقلاب در پنج ماه منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357(ادامه)
اولین صحبتی که آیت‌الله خامنه‌ای از امام خمینی شنید
(ادامه)
عکس/ قرائت فاتحه رهبرانقلاب بر مزار همسر امام خمینی(ره)
صبح امروز( ۹۶/۱۱/۱۱)؛ رهبرانقلاب بر مزار حاجیه خانم ثقفی همسر مکرم امام خمینی (ره) حضور یافتند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.