.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محسن رضایی در توئیتی نوشت: سخنان مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب درمورد جفا به برخی کاندیداهای احراز صلاحیت نشده و ضرورت نظر محسن رضایی درباره سخنان امروز رهبرانقلاب
محسن رضایی در توئیتی نوشت: سخنان مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب درمورد جفا به برخی کاندیداهای احراز صلاحیت نشده و ضرورت (ادامه)
۱۰ توصیه رهبرانقلاب به نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری
رهبر انقلاب همواره به مناسب برگزاری انتخابات به نامزد‌های انتخاباتی توصیه‌های کرده اند. (ادامه)
شمال نیوز : اگر وضعیت کنونی کشور ادامه پیدا کند در ۶ ماهه دوم امسال با تورم ۵۰ درصد مواجه خواهیم بود. محسن رضایی: یارانه ۴۵۰ هزار تومانی مبنای علمی دارد/ اقتصاددان هستم و بدون مبنا حرف نمی‌زنم/ برنامه من کنترل تورم و گرانی‌هاست/ خانه‌داری را به عنوان شغل تعریف خواهیم کرد
شمال نیوز : اگر وضعیت کنونی کشور ادامه پیدا کند در ۶ ماهه دوم امسال با تورم ۵۰ درصد مواجه خواهیم بود.(ادامه)

وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم، با صدور بیانیه‌ای ضمن تشریح برنامه‌ها و سوابق خود برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد. وزیر دولت احمدی نژاد اعلام کاندیداتوری کرد + جزئیات
وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم، با صدور بیانیه‌ای ضمن تشریح برنامه‌ها و سوابق خود برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.(ادامه)
سخنرانی مهم رهبرانقلاب ، ساعت ۱۸ امروز
رهبر معظم انقلاب امروز طی ارتباط تلویزیونی با مردم سخن خواهند گفت.(ادامه)
تصویری از مرحوم سردار حجازی در کنار رهبرانقلاب
سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بر اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی گفتند: به کسانی که می‌خواهند داوطلب ریاست جمهوری شوند، می‌گویم انتظار داریم سنگینی کار را بدانید. بدانید چه چیزی را و چه بار سنگینی را بر دوش می‌خواهید بگیرید. رئیس جمهوری انقلابی انتخاب کنید؛ با عملکرد اتوکشیده و این‌ها نمی‌توان کار کرد / برخی میگویند «رئیس جمهور اختیارات ندارد» که این‌ها خلاف واقع است؛ عمده مسئولیت‌ها و همه بودجه در اختیار اوست / داوطلبان ریاست جمهوری سنگینی کار را بدانند / مشارکت بالا و انتخاب رئیس‌جمهور قوی، ضدفساد، جهادی و امیدوار برای ایران قوی(خبر)
رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی گفتند: به کسانی که می‌خواهند داوطلب ریاست جمهوری شوند، می‌گویم انتظار داریم سنگینی کار را بدانید. بدانید چه چیزی را و چه بار سنگینی را بر دوش می‌خواهید بگیرید.(ادامه)
تقدیم پیام رهبرانقلاب به رئیس دومای روسیه
رئیس مجلس شورای اسلامی پیام رهبر معظم انقلاب خطاب به ولادیمیر پوتین را به ویچسلاو والودین رئیس مجلس دومای روسیه تقدیم کرد.(ادامه)
تصویر دیده نشده از رهبرانقلاب در تظاهرات علیه رژیم پهلوی
تصویر دیده نشده از آیت الله خامنه‌ای در تظاهرات علیه رژیم پهلوی در مشهد را می‌بینید. (ادامه)
 رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم حفظ ادب اسلامی در سخن گفتن و پرهیز از بدزبانی و بدگویی علیه یکدیگر در فضای رسانه‌ای و مجازی، تأکید کردند.
رهبر انقلاب: بدگویی و بدزبانی در جامعه باید جمع شود/ نگاه جمهوری اسلامی به زن، نگاه تکریم و احترام است/ لزوم ارج‌گذاری به جایگاه زنان خانه‌دار (خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی بر لزوم حفظ ادب اسلامی در سخن گفتن و پرهیز از بدزبانی و بدگویی علیه یکدیگر در فضای رسانه‌ای و مجازی، تأکید کردند. (ادامه)
اولین تصویر از حضور صبح امروز رهبرانقلاب در حرم امام خمینی (ره)
پست اینستاگرام سایت رهبر انقلاب از حضور صبح امروز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حرم امام خمینی (ره)(ادامه)
 می دانم که در سالهای اخیر برخوردهای نادرستی با تو، خانواده و فرزندت شده است ولی این دلیل نمی شود که به رییس جمهور کشور بیگانه امید ببندی ودم از استقلال بزنی. عذرخواهی کن /صحبتهای خود را اصلاح و از این موضع عذرخواهی کن
می دانم که در سالهای اخیر برخوردهای نادرستی با تو، خانواده و فرزندت شده است ولی این دلیل نمی شود که به رییس جمهور کشور بیگانه امید ببندی ودم از استقلال بزنی.(ادامه)
بیماری که نیاز به پرستار دارد اگر بهترین پزشک بر بالین او حاضر بشود و دستور بدهد اما پرستاری نباشد که او را حمایت کند و در آغوش محبت خودش او را بگیرد، بهبودی بسیار دشوار خواهد شد. امروز پرستاران در چشم مردم ما از همیشه عزیزتر هستند/ پرستار، فرشته رحمت بیمار است/ قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری اجرا شود/ لزوم استخدام ۳۰ هزار پرستار(خبر)
بیماری که نیاز به پرستار دارد اگر بهترین پزشک بر بالین او حاضر بشود و دستور بدهد اما پرستاری نباشد که او را حمایت کند و در آغوش محبت خودش او را بگیرد، بهبودی بسیار دشوار خواهد شد.(ادامه)
داستان تکراری شایعه‌سازی رسانه‌های خارجی و ضدانقلاب درباره سلامتی رهبر انقلاب باز هم اتفاق افتاد. این بار هفته‌نامه آمریکایی نیوزویک در حساب توییتری خود، خبر از اوضاع نابسامان جسمی رهبر انقلاب داد! توهم این رسانه آنقدر بالا گرفت که موضوع انتقال قدرت را هم مطرح کرد! شایعه سازی جدید برای سلامتی رهبرانقلاب +تصاویر
داستان تکراری شایعه‌سازی رسانه‌های خارجی و ضدانقلاب درباره سلامتی رهبر انقلاب باز هم اتفاق افتاد. این بار هفته‌نامه آمریکایی نیوزویک در حساب توییتری خود، خبر از اوضاع نابسامان جسمی رهبر انقلاب داد! توهم این رسانه آنقدر بالا گرفت که موضوع انتقال قدرت را هم مطرح کرد!(ادامه)
 تعدادی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور نسبت به معطلی ترخیص کالاها در گمرک تا برگزاری انتخابات آمریکا از سوی دولت، سؤال کردند. نامه 21 نماینده مجلس به روحانی
تعدادی از نمایندگان مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور نسبت به معطلی ترخیص کالاها در گمرک تا برگزاری انتخابات آمریکا از سوی دولت، سؤال کردند.(ادامه)
تا ساعتی دیگر؛ سخنرانی تلویزیونی رهبرانقلاب در روز میلاد پیامبر (ص)
رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با هفدهم ربیع الاول، سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) از ساعت ۱۰:۳۰ صبح به صورت تلویزیونی سخنرانی خواهند کرد.(ادامه)
عکس/ پوستر جدید سایت رهبر انقلاب درباره ترامپ
تصویری از پوستر جدید سایت رهبرانقلاب از بیانات جدید آیت‌الله خامنه‌ای درباره جنایت ترامپ را مشاهده می کنید.(ادامه)
نامه رهبر انقلاب به رییس مجلس در نهی استیضاح +عکس
مجتبی توانگر نماینده مجلس در صفحه شخصی توییتری خود نامه رهبرانقلاب به رییس مجلس درباره نهی استیضاح در ماههای پایانی دولت را منتشر کرد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به شکست‌های مداوم ایران در جنگ های یکی دو قرن اخیر در دوره قاجار و در دوره پهلوی و تحقیر سران ایران در آن دوران، فرمودند: ملت ایران در دفاع مقدس توانست در مقابل قدرت های شرق و غرب و کشورهای وابسته به آنها بایستد و با سربلندی پیروز شود و بر همین اساس این دفاع پیروزمندانه، بخشی از هویت ملی ایران است. دفاع مقدس یکی از عقلانی‌ترین حرکات ملت ایران بود/ دست تحریف در کمین دفاع مقدس است / دفاع مقدس بخشی از هویت ملی ما است/ پذیرش قطعنامه از سوی امام (ره) مبتنی بر عقلانیت و تدبیر بود/ امسال زیارت اربعین را در منزل بخوانیم (خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به شکست‌های مداوم ایران در جنگ های یکی دو قرن اخیر در دوره قاجار و در دوره پهلوی و تحقیر سران ایران در آن دوران، فرمودند: ملت ایران در دفاع مقدس توانست در مقابل قدرت های شرق و غرب و کشورهای وابسته به آنها بایستد و با سربلندی پیروز شود و بر همین اساس این دفاع پیروزمندانه، بخشی از هویت ملی ایران است. (ادامه)
عکس/ سخنرانی رهبرانقلاب در مراسم هفته دفاع مقدس
هم‌زمان با چهلمین سالروز آغاز دفاع مقدس، سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در ارتباط تصویری با شرکت‌کنندگان آئین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، از دقایقی پیش آغاز شد.(ادامه)
توصیه‌ رهبر انقلاب به دولت: با مردم، مستقیم حرف بزنید/به سال آخر به چشم وقت اضافی نگاه نکنید
کانال اخبار رهبرانقلاب/ رهبر انقلاب، امروز: هفته دولت مناسبتی است برای یادآوری و مرور خدمات یکساله اعضای دولت؛ جمع بندی عملکرد‌ها و نقد نقاط ضعف و نقاط قوت.(ادامه)
مردم ایران برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورمان از پانزدهم بهمن ۵۸ تا خرداد ۹۶، دوازده بار پای صندوق‌های رای رفتند. محبوب‌ترین رئیس‌جمهور ایران کیست؟ + آمار
مردم ایران برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورمان از پانزدهم بهمن ۵۸ تا خرداد ۹۶، دوازده بار پای صندوق‌های رای رفتند. (ادامه)
عکس/ نوشته بر روی تریبون سخنرانی امروز رهبرانقلاب
امام خمینی(ره): به مجلس‌ و دولت‌ توصیه‌ می‌نمایم‌ که‌ قدر این‌ ملت‌ را بدانید و در خدمتگزاری‌ به‌ آنان‌ خصوصاً مستضعفان‌ و محرومان‌ فروگذاری نکنید.(ادامه)
عکسی کمتر دیده شده از امام خمینی در صفحه اینستاگرام رهبرانقلاب
صفحه اینستاگرام رهبر انقلاب، به مناست رحلت امام خمینی، عکسی کمتر دیده شده از ایشان را منتشر کرد.(ادامه)
اولین بیانیه نمایندگان مجلس یازدهم قرائت شد
نمایندگان مجلس یازدهم در اولین بیانیه خود تاکید کردند: رسیدگی به اقتصاد و معیشت طبقات ضعیف و ارتقای شاخص‌های عدالت فوری‌ترین مساله امروز ماست.(ادامه)
واکنش عراقی ها به سخنان امروز رهبرانقلاب
شمال نیوز: هشتک "خامنائي منا_ اهل العراق" ترند اول توییتر عراق شد(ادامه)

خبر آنلاین : پس از شهادت سروان خلبان علی اکبر شیرودی در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۳۶۰، شخصیت‌های مملکتی نسبت به شخصیت والا و سلوک اخلاقی وی اظهارات مختلفی مطرح نمودند. اولین چهره نظامی که رهبر انقلاب در نماز به او اقتدا کردند/ عکس
خبر آنلاین : پس از شهادت سروان خلبان علی اکبر شیرودی در تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۳۶۰، شخصیت‌های مملکتی نسبت به شخصیت والا و سلوک اخلاقی وی اظهارات مختلفی مطرح نمودند.(ادامه)
پوستر سایت رهبرانقلاب درباره جهش تولید
پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری؛ پوستری درباره بیانات رهبرانقلاب درباره نامگذاری سال 99 به عنوان سال «جهش تولید» را منتشر کرده است.(ادامه)

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه رئیس قوه قضاییه که به مناسبت اعیاد رجبیه، عید باستانی نوروز و بویژه مبعث پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) و با توجه به ضرورت کاهش جمعیت زندانیان، شرایط و ضوابط عفو یا تخفیف مجازات محکومانی را که محکومیت آنها تا تاریخ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ قطعیت یافته باشد، به تفصیل ارائه و درخواست تصویب آن را مطرح کرده بود، موافقت کردند. به مناسبت اعیاد رجبیه، عید نوروز و مبعث پیامبر اعظم (ص)؛ رهبرانقلاب باشرایط وضوابط عفو یاتخفیف مجازات محکومان موافقت کردند(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه رئیس قوه قضاییه که به مناسبت اعیاد رجبیه، عید باستانی نوروز و بویژه مبعث پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) و با توجه به ضرورت کاهش جمعیت زندانیان، شرایط و ضوابط عفو یا تخفیف مجازات محکومانی را که محکومیت آنها تا تاریخ ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ قطعیت یافته باشد، به تفصیل ارائه و درخواست تصویب آن را مطرح کرده بود، موافقت کردند.(ادامه)
تصویر کمتر دیده‌شده از رهبرانقلاب و سیداحمد خمینی
نشریه خط حزب الله در شماره دویست و بیست و هشت خود مطلبی درباره نقش حاج سید احمد خمینی در انقلاب اسلامی منتشر کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.