.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مسئول دفتر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری از وقوع سانحه رانندگی برای نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری در حین بازگشت از مشهد مقدس خبر داد. تصادف نماینده مجلس خبرگان؛ فوت همسر آیت‌الله
مسئول دفتر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری از وقوع سانحه رانندگی برای نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری در حین بازگشت از مشهد مقدس خبر داد.(ادامه)
استقلال سال گذشته را با صدرنشینی شروع و با صدرنشینی تمام کرد. استقلال ۱۴۰۲ و آنچه بر آبی‌پوشان گذشت
استقلال سال گذشته را با صدرنشینی شروع و با صدرنشینی تمام کرد.(ادامه)
عضو شاخص شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: اگر آیت الله هاشمی در انتخابات اخیر و شرایط امروز حضور داشت اصلاح طلبان با انتخابات قهر نمی کردند. اگر آیت‌الله هاشمی بود اصلاح‌طلبان با انتخابات قهر نمی‌کردند
عضو شاخص شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: اگر آیت الله هاشمی در انتخابات اخیر و شرایط امروز حضور داشت اصلاح طلبان با انتخابات قهر نمی کردند.(ادامه)
امام جمعه بابل فقدان مدیریت صحیح را یکی از دلایل عقب ماندگی و توسعه نیافتگی استان مازندران طی سال های اخیر برشمرد. امام جمعه بابل : فقدان مدیریت صحیح از دلایل عقب ماندگی مازندران است
امام جمعه بابل فقدان مدیریت صحیح را یکی از دلایل عقب ماندگی و توسعه نیافتگی استان مازندران طی سال های اخیر برشمرد.(ادامه)
حوزه علمیه امام خمینی (ره) که تحت مدیریت کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اداره می‌شود، با انتشار بیانیه‌ای به ماجرای باغ ازگل پاسخ داد. بیانیه حوزه علمیه تحت مدیریت کاظم صدیقی درباره باغ ۱۰۰۰ میلیاردی
حوزه علمیه امام خمینی (ره) که تحت مدیریت کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر اداره می‌شود، با انتشار بیانیه‌ای به ماجرای باغ ازگل پاسخ داد.(ادامه)
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از ابراز لطف حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به تحرک بین‌المللی دولت در مسائل خارجی، قدردانی کرد. پیام قدردانی امیر عبداللهیان از رهبر معظم انقلاب
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از ابراز لطف حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به تحرک بین‌المللی دولت در مسائل خارجی، قدردانی کرد.(ادامه)
او می خواست راجع به ازدواج با من مشورت کند. از ملاک های انتخاب همسر، بحث های دینی، هم کفو بودن از لحاظ ایمان و نیز اعتقادات مشترک صحبت هایی کرد و من نیز مشورت هایی به او دادم. ماجرای توجه ویژه شهید باقری به مسائل همسرداری
او می خواست راجع به ازدواج با من مشورت کند. از ملاک های انتخاب همسر، بحث های دینی، هم کفو بودن از لحاظ ایمان و نیز اعتقادات مشترک صحبت هایی کرد و من نیز مشورت هایی به او دادم.(ادامه)
مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود سال ۱۴۰۳ را جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند. ۲ نیمه متفاوت در «شعار سال» از سال ۱۳۸۰ تا ۱۴۰۳ / رهبر انقلاب بر کدام حوزه ها بیشتر تاکید دارند؟ +جدول
مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود سال ۱۴۰۳ را جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند.(ادامه)
حضرت خدیجه علاوه بر آنکه برای رسول خدا (ص) همسر نیکو و طاهره‌ای بود، اولین مدافع اسلام و یار و یاور در دورانی بود که حتی بستگان ایشان یعنی همان قریش، به دشمنی ایشان همت گمارده بودند. حضرت خدیجه (س) تا پای جان، از رسالت پیامبر(ص) حمایت کرد
حضرت خدیجه علاوه بر آنکه برای رسول خدا (ص) همسر نیکو و طاهره‌ای بود، اولین مدافع اسلام و یار و یاور در دورانی بود که حتی بستگان ایشان یعنی همان قریش، به دشمنی ایشان همت گمارده بودند.(ادامه)
در این طرح، مروری کوتاه و سریع خواهید داشت بر مهمترین سرفصل ها و محورهای پیام نوروزی رهبر انقلاب و اینکه چرا سال پیش رو به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شد. چرا جهش تولید؟ چرا مشارکت مردم؟ (يادداشت)
در این طرح، مروری کوتاه و سریع خواهید داشت بر مهمترین سرفصل ها و محورهای پیام نوروزی رهبر انقلاب و اینکه چرا سال پیش رو به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شد.(ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد.

یک بسیج مردمی در امر اقتصاد می‌تواند جهش تولید را محقق کند/ نباید اختلاف سلیقه و اختلاف سیاسی موجب نفرت پراکنی شود/ دولت کنونی از لحاظ تلاش و تحرک نمره بالایی می گیرد/ اقتصاد یکی از نقطه‌ضعف‌های ماست / دشمن در قضیه اقتصادی علیه ایران پیگیر و فعال است؛ ما هم باید فعال باشیم (خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای در سخنانی در اولین روز از سال ۱۴۰۳ در جمع مردم با بیان اینکه برای موفقیت از مشارکت مردم به معنای واقعی کلمه استفاده شود، فرمودند: دستیابی به اهداف برنامه هفتم با مردم انجام می‌گیرد. (ادامه)
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است. هفت‌سین سینمایی تلویزیون در اولین روز ۱۴۰۳
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است.(ادامه)
آیت الله رئیسی با تبریک سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان از اقدامات دولت در ۳۰ ماه گذشته و انجام ۴۵ سفر استانی خبر داد.

رییس جمهور: سال ۱۴۰۳ سال کاهش بیشتر نرخ تورم و افزایش تولید خواهد بود
آیت الله رئیسی با تبریک سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان از اقدامات دولت در ۳۰ ماه گذشته و انجام ۴۵ سفر استانی خبر داد. (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری کردند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ ضمن تبریک عید نوروز به ملت ایران به‌ویژه خانواده‌های ایثارگران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، سال جدید را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.(ادامه)
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند. امسال کدام کتاب‌ها مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفتند؟
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند.(ادامه)
جریان ملی شدن صنعت نفت مولود روحیه استعمارستیزی مردم ایران است که در آن مقطع از تاریخ در سال 1332 بروز ملی و جمعی پیدا کرده بود. به تنهایی نمی توانست(يادداشت)
جریان ملی شدن صنعت نفت مولود روحیه استعمارستیزی مردم ایران است که در آن مقطع از تاریخ در سال 1332 بروز ملی و جمعی پیدا کرده بود.(ادامه)
به گزارش شمال نیوز، کانال شهدای ایران مطلبی را با عنوان کنترل زبان و خشم، اولین شرط رسیدن به درجات معنوی که برگرفته از سخنان بزرگان دینی است منتشر کرد و نوشت: شروط رسیدن به درجات معنوی چیست؟
به گزارش شمال نیوز، کانال شهدای ایران مطلبی را با عنوان کنترل زبان و خشم، اولین شرط رسیدن به درجات معنوی که برگرفته از سخنان بزرگان دینی است منتشر کرد و نوشت:(ادامه)
حجت الاسلام صدیقی درباره حواشی پیش آمده پیرامون واگذاری یک باغ در حوزه علمیه امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه داد. ادعای کاظم صدیقی: از ثبت شرکت و انتقال باغ اطلاعی نداشتم!
حجت الاسلام صدیقی درباره حواشی پیش آمده پیرامون واگذاری یک باغ در حوزه علمیه امام خمینی (ره) توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
برنامه دولت برای جبران عقب‌ماندگی‌ها در وضع مقررات برای فعالیت کسب‌وکارهای دیجیتال
رئیس‌جمهور با بیان این‌که «نظام اجرایی کشور به فعالین بخش اقتصاد دیجیتال اعتماد دارد و مسائل و چالش‌های احتمالی پیش‌روی فعالین این بخش را پیگیری خواهد کرد ...(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اهانت به حجاب و شعائر را اهانت به دین دانست و گفت: اگر شخصی خودش حریم خویش را حفظ نکند حق اعتراض به عکس گرفتن را ندارد زیرا این فرد دیگر حریمی ندارد؛ گاهی تصویر برداری از شخص، او و جامعه را تحت تاثیر نهی از منکر قرار داده و رویکرد مثبتی دارد، در این مورد هم تصویر برداری بلامانع است. تصویربرداری از فردی که حریمی برای خود قائل نیست بلامانع است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، اهانت به حجاب و شعائر را اهانت به دین دانست و گفت: اگر شخصی خودش حریم خویش را حفظ نکند حق اعتراض به عکس گرفتن را ندارد زیرا این فرد دیگر حریمی ندارد؛ گاهی تصویر برداری از شخص، او و جامعه را تحت تاثیر نهی از منکر قرار داده و رویکرد مثبتی دارد، در این مورد هم تصویر برداری بلامانع است.(ادامه)
دعای روز ششم ماه رمضان دعای روز ششم ماه رمضان
دعای روز ششم ماه رمضان(ادامه)
فاجعه بیخ گوش شهر است. قرعه آتش‌سوزی بعد از گاندی این‌بار به «هتل هما» افتاد و به گفته مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران این هتل «تاییدیه ایمنی ندارد.» آتش‌سوزی در هتل هما و ماجرای درگیری مدیران هتل با آتش‌نشانان
فاجعه بیخ گوش شهر است. قرعه آتش‌سوزی بعد از گاندی این‌بار به «هتل هما» افتاد و به گفته مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران این هتل «تاییدیه ایمنی ندارد.»(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی، مبلغ بیست میلیارد ریال برای آزادی زندانیان نیازمند اختصاص دادند. کمک ۲میلیارد تومانی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند
رهبر انقلاب اسلامی، مبلغ بیست میلیارد ریال برای آزادی زندانیان نیازمند اختصاص دادند.(ادامه)
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند. سال ۱۴۰۲ دفتر زندگی این هنرمندان را بست +تصاویر
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.(ادامه)
 آداب و رسوم ماه مبارك رمضان يكي از مباحث مهم فرهنگ مردم است كه به واسطه قدمت خود، از قداست ويژه اي برخوردار است. فرهنگ رمضان درمازندران(يادداشت)
آداب و رسوم ماه مبارك رمضان يكي از مباحث مهم فرهنگ مردم است كه به واسطه قدمت خود، از قداست ويژه اي برخوردار است.(ادامه)
شمال نیوز : سید میلاد تقوی با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شد. ریاست فدراسیون والیبال به مازندرانی ها رسید
شمال نیوز : سید میلاد تقوی با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شد.(ادامه)
آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری، مدرس سطح خارج حوزه علمیه قم در توئیتی نوشت:

رزق خاص ماه رمضان چیست؟
آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری، مدرس سطح خارج حوزه علمیه قم در توئیتی نوشت: (ادامه)
عکسی از سیدحسن خمینی در کنار برادرش
تصاویری از 2 نوه معروف امام خمینی (ره) در جماران منتشر شده است.(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت همسر بختیاری رئیس  کمیته امداد امام خمینی (ره) را تسلیت گفت. فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد +جزئیات
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی درگذشت همسر بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) را تسلیت گفت.(ادامه)
عکس/ نشست مدیران رسانه‌ها با رئیس جمهور
نشست جمعی از مدیران رسانه‌ها با آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور عصر پنجشنبه ۲۴ اسفند در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.707 seconds.