.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آیت‌الله محمدی لائینی گفت: همانطور که جبهه باطل بعثیان را شکستیم کربلا را آزاد کرده و از کربلا عبور کردیم امروز هم جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد. جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد
آیت‌الله محمدی لائینی گفت: همانطور که جبهه باطل بعثیان را شکستیم کربلا را آزاد کرده و از کربلا عبور کردیم امروز هم جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد.(ادامه)
روزنامه یدیعوت آحارونوت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از ترس انتقام ایران، ۲۸ نمایندگی دیپلماتیک اسرائیل در سراسر جهان تعطیل شده است. تعطیلی ۲۸ نمایندگی دیپلماتیک رژیم صهیونیستی از ترس ایران
روزنامه یدیعوت آحارونوت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: از ترس انتقام ایران، ۲۸ نمایندگی دیپلماتیک اسرائیل در سراسر جهان تعطیل شده است.(ادامه)
حقیقت دعا چیست؟
(ادامه)
با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه رمضان و در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر، دفاتر مراجع تقلید (حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و مراجع عظام آیت‌الله مکارم شیرازی، نوری همدانی و جوادی آملی) میزان فطریه را برای مقلدین خود اعلام کردند.

فطریه امسال چقدر است؟ + احکام پرداخت زکات فطره و حکم فطریه مهمان
با نزدیک شدن به روزهای پایانی ماه رمضان و در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر، دفاتر مراجع تقلید (حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و مراجع عظام آیت‌الله مکارم شیرازی، نوری همدانی و جوادی آملی) میزان فطریه را برای مقلدین خود اعلام کردند. (ادامه)
در ادامه ماجرای عروسی فرزند رهبر انقلاب را مشاهده می کنید. مراسم عروسی متفاوت فرزند رهبر معظم انقلاب / از انگشتره نقره با نگین عقیق تا خانه 70 متری!
در ادامه ماجرای عروسی فرزند رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.(ادامه)
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در استان
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
میزان زکات فطریه و کفاره روزه ماه رمضان ۱۴۰۳ توسط دفاتر مراجع تقلید اعلام شد. فطریه سال ۱۴۰۳ چقدر است؟
میزان زکات فطریه و کفاره روزه ماه رمضان ۱۴۰۳ توسط دفاتر مراجع تقلید اعلام شد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند.
اقدامات اقتصادی باید در زندگی مردم اثر محسوس داشته باشد/ رژیم صهیونیستی به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد/ حجاب یک حکم مسلم شرعی است و باید آن را رعایت کنند، نمی‌توان از آن صرف نظر کرد / روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب خواهد بود(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند. (ادامه)
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از حادثه برای تانکر حامل گازوئیل در بزرگراه شهید باکری خبرداد. حادثه برای تانکر حامل گازوئیل در بزرگراه شهید باکری
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از حادثه برای تانکر حامل گازوئیل در بزرگراه شهید باکری خبرداد.(ادامه)
ارتش جمهوری اسلامی ایران، تنها راه حل مسئله فلسطین را مقاومت و مبارزه تا نابودی رژیم صهیونیستی عنوان کرد. بیانیه ارتش به مناسبت روز قدس
ارتش جمهوری اسلامی ایران، تنها راه حل مسئله فلسطین را مقاومت و مبارزه تا نابودی رژیم صهیونیستی عنوان کرد.(ادامه)
تصویر دیده‌نشده‌ از دیدار سردار شهید محمدرضا زاهدی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای
در این مطلب تصویری از دیدار سردار شهید محمدرضا زاهدی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را مشاهده خواهید کرد.(ادامه)
پیام رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران در محکومیت حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران
شمال نیوز : در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت حمعی از مستشاران نظامی کشورمان ، رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران با صدور پیامی این جنایت آشکار بین المللی را محکوم کرد .(ادامه)
نمایندگان کشورهای عضو در شورای امینت سازمان ملل در نشست اضطراری این شورا درباره حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه را محکوم کردند و درباره اقدامات این رژیم و آشوب های بیشتر در منطقه هشدار دادند....(خبر)
(ادامه)
سران قوا و جمعی از کارگزاران نظام امروز ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد. دیدار رمضانی کارگزاران نظام با رهبر انقلاب امروز برگزار می‌شود
سران قوا و جمعی از کارگزاران نظام امروز ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.(ادامه)
فردا ؛ دیدار رمضانی کارگزاران نظام با رهبر انقلاب
ایسنا : سران قوا و جمعی از کارگزاران نظام فردا چهارشنبه پانزده فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.(ادامه)
سردار زاهدی از دهه شصت در میدان‌های خطر و مجاهدت، چشم انتظار شهادت بود. آنها چیزی را از دست نداده و پاداش خود را دریافت کرده‌اند، ولی غم فقدان آنان برای ملت ایران به‌ویژه هرکه آنان را می‌شناخت سنگین است. رژیم خبیث صهیونیست به دست دلاورمردان ما مجازات خواهد شد/ آنها را از این جنایت و امثال آن پشیمان خواهیم کرد
سردار زاهدی از دهه شصت در میدان‌های خطر و مجاهدت، چشم انتظار شهادت بود. آنها چیزی را از دست نداده و پاداش خود را دریافت کرده‌اند، ولی غم فقدان آنان برای ملت ایران به‌ویژه هرکه آنان را می‌شناخت سنگین است.(ادامه)
سردار شهید محمدرضا زاهدی، تنها پنج روز قبل یعنی هشتم فروردین ماه امسال، در نامه‌ای به خواهرزاده‌اش آرزو کرد او از یاران منجی عالم مهدی موعود باشد. آخرین نامه دست‌نوشته سردار شهید زاهدی به خواهرزاده‌اش
سردار شهید محمدرضا زاهدی، تنها پنج روز قبل یعنی هشتم فروردین ماه امسال، در نامه‌ای به خواهرزاده‌اش آرزو کرد او از یاران منجی عالم مهدی موعود باشد.(ادامه)
تصاویری از سردار شهید زاهدی در کنار سید حسن نصرالله
تصاویری از سردار شهید محمدرضا زاهدی در کنار سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را می‌بینید.(ادامه)

یک رسانه آمریکایی در گزارشی مطرح کرد که یک مقام شورای امنیت ملی آمریکا می‌گوید کاخ سفید در حمله اسرائیل به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق نقش نداشته و اسرائیل تنها در دقایق آغازین این عملیات متجاوزانه و بدون ارائه جزئیات به آن‌ها اطلاع داده است. آمریکا با ارسال پیام «مستقیم» به ایران اعلام کرده که از حمله اسرائیل به سفارت ایران در دمشق اطلاع نداشته / تل‌آویو صرفا در دقایق ابتدایی عملیات، بدون ذکر جزئیات، آن را به واشنگتن اطلاع داده؛ مثلا نگفته بودند قصد دارند یکی از ساختمان‌های سفارت ایران را هدف قرار دهند(خبر)
یک رسانه آمریکایی در گزارشی مطرح کرد که یک مقام شورای امنیت ملی آمریکا می‌گوید کاخ سفید در حمله اسرائیل به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق نقش نداشته و اسرائیل تنها در دقایق آغازین این عملیات متجاوزانه و بدون ارائه جزئیات به آن‌ها اطلاع داده است.(ادامه)
اسامی شهدای حمله اسرائیل به ساختمان مجاور کنسولگری ایران در سوریه منتشر شد. اسامی ۳ سردار شهید شده در حمله اسرائیل به سوریه /سردار حسین امین الله کیست؟
اسامی شهدای حمله اسرائیل به ساختمان مجاور کنسولگری ایران در سوریه منتشر شد.(ادامه)
رئیس مجلس با اشاره به شهادت سردار محمدرضا زاهدی و تعدادی دیگر از اعضای سپاه پاسداران در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه عنوان کرد: سردمداران جاهل رژیم غاصب اسرائیل بدانند اقدام تجاوزگرانه و ددمنشانه آنان با مجازات سختی مواجه خواهد گشت. واکنش قالیباف به شهادت سردار زاهدی
رئیس مجلس با اشاره به شهادت سردار محمدرضا زاهدی و تعدادی دیگر از اعضای سپاه پاسداران در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه عنوان کرد: سردمداران جاهل رژیم غاصب اسرائیل بدانند اقدام تجاوزگرانه و ددمنشانه آنان با مجازات سختی مواجه خواهد گشت.(ادامه)
مراسم افطار آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور در جمع کودکان و نوجوانان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. افطار رئیس‌جمهور در جمع ایتام
مراسم افطار آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور در جمع کودکان و نوجوانان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.(ادامه)
خبر شهادت سردار ایزدی (حاج رمضان) تکذیب شد
(ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
سپاه پاسداران شهادت ۷ تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه را اعلام کرد.

اسامی شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران در دمشق/اعلام شهادت هفت مستشار نظامی ایرانی در اطلاعیه سپاه پاسداران
سپاه پاسداران شهادت ۷ تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه را اعلام کرد. (ادامه)
این روز‌ها اوضاع دامپروری و دامداری در کشور کشمشی است و قیمت گوشت در حال میل به بی‌نهایت است. این لابلا هم رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام زنده کشور، از حباب ۲۰ هزار تومانی در قیمت گوشت قرمز خبر داد اما همزمان رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان این تحلیل را اشتباه خواند و اذعان داشت حبابی وجود ندارد. گوشت از شما، شوک از ما!(بخوانيد)
این روز‌ها اوضاع دامپروری و دامداری در کشور کشمشی است و قیمت گوشت در حال میل به بی‌نهایت است. این لابلا هم رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام زنده کشور، از حباب ۲۰ هزار تومانی در قیمت گوشت قرمز خبر داد اما همزمان رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان این تحلیل را اشتباه خواند و اذعان داشت حبابی وجود ندارد.(ادامه)
شمال نیوز: دفتر آیت الله سیدعلی سیستانی، مرجع تقلید شیعیان مبلغ فطریه سال 1403 را اعلام کرده است. دفتر آیت الله سیستانی مبلغ فطریه ۱۴۰۳ را اعلام کرد؛ از ۷۰ تا ۱۸۰ هزار تومان
شمال نیوز: دفتر آیت الله سیدعلی سیستانی، مرجع تقلید شیعیان مبلغ فطریه سال 1403 را اعلام کرده است.(ادامه)
رئیس‌جمهور با تاکید بر حفظ و ارتقای انسجام و وحدت در جامعه تاکید کرد: دولت مردمی معتقد است بالا بردن آستانه تحمل برای شنیدن نقد مصلحانه و منصفانه برخلاف تهمت، تخریب و اتهام می‌تواند مشکلات را حل کند.
با بالا بردن آستانه تحمل می‌توان مشکلات را حل کرد/ تریبون‌داران باید در جهت حفظ وحدت در جامعه تلاش کنند/ دشمن امروز رشد اقتصادی ما را نمی خواهد/ امام(ره) به مردم اعتقاد و باور داشت/ نشاط سیاسی در کشور آری، نزاع هرگز(خبر)
رئیس‌جمهور با تاکید بر حفظ و ارتقای انسجام و وحدت در جامعه تاکید کرد: دولت مردمی معتقد است بالا بردن آستانه تحمل برای شنیدن نقد مصلحانه و منصفانه برخلاف تهمت، تخریب و اتهام می‌تواند مشکلات را حل کند. (ادامه)
شمال نیوز: علی فروغی رئیس شبکه۳ سیما در یادداشتی به دفاع از حجت الاسلام کاظم صدیقی پرداخت. اطلاعات حوزه علمیه آقای صدیقی از درون مجموعه اش لو رفته/ می خواستند روحانیت انقلابی را بدنام کنند
شمال نیوز: علی فروغی رئیس شبکه۳ سیما در یادداشتی به دفاع از حجت الاسلام کاظم صدیقی پرداخت.(ادامه)
شورای نگهبان در بیانیه‌ای فرارسیدن سالروز برگزاری همه‌پرسی نظام جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۵۸ و روز «جمهوری اسلامی ایران» را گرامی داشت. شورای نگهبان بیانیه مهم داد
شورای نگهبان در بیانیه‌ای فرارسیدن سالروز برگزاری همه‌پرسی نظام جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۵۸ و روز «جمهوری اسلامی ایران» را گرامی داشت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.818 seconds.