.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ذوالفقار جليلي آشنايي با سرشماري عمومي نفوس و مسكن
ذوالفقار جليلي(ادامه)
تدريس زبان فارسي در همه مدارس اسرائيل!
(ادامه)
پشت پرده تکان دهنده کاروان غيرقانوني حج
(ادامه)
دستگيري كلاهبردار از فوتباليست‌هاي مازندران
(ادامه)
حمايت حقوقي از خبرنگاران گيلان
(ادامه)
در جلسه امروز مجلس چه گذشت؟
(ادامه)
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در محفل انس با قرآن خاطرنشان كردند که ضعف ها، عقب ماندگي‌ها و مشكلات امت اسلامي، تنها در پناه آشنايي و عمل به قرآن جبران خواهد شد... ضعف ها و مشکلات امت اسلام تنها با عمل به قرآن جبران می شود
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در محفل انس با قرآن خاطرنشان كردند که ضعف ها، عقب ماندگي‌ها و مشكلات امت اسلامي، تنها در پناه آشنايي و عمل به قرآن جبران خواهد شد...(ادامه)
چطور درباره خواستگار تحقيق کنيم؟
(ادامه)
این وزارتخانه، تنها متولی امر ورزش نیست و فردی که وزیر آن می شود، خود متولی امور جوانان هم می باشد . در چنين فضايي طبيعتا بلاتكليف بودن وزارت ورزش و جوانان و زيرشاخه‌هاي آن مثل فدراسيون‌هاي ورزشي و كميته ملي المپيك مي‌تواند ضربات جبران‌ناپذيري را به بدنه ورزش ايران تحميل كند. شمارش معکوس برای انتخاب اولین وزیر ورزش
این وزارتخانه، تنها متولی امر ورزش نیست و فردی که وزیر آن می شود، خود متولی امور جوانان هم می باشد . در چنين فضايي طبيعتا بلاتكليف بودن وزارت ورزش و جوانان و زيرشاخه‌هاي آن مثل فدراسيون‌هاي ورزشي و كميته ملي المپيك مي‌تواند ضربات جبران‌ناپذيري را به بدنه ورزش ايران تحميل كند.(ادامه)
واکنش عباسی به خبر ملاقاتش با مشایی
(ادامه)
روایت کیهان از پشت پرده يك پروژه
(ادامه)
از این واژه نترسید!(يادداشت)
(ادامه)
انگار اين دوست تازه وارد بر اين مسند تكيه زده يادشان رفته كه خبرنگاران هنوز در دريوزه گي نيافتاده اند كه با يك عدد فنجان آقايان شرافت كاري خود را بفروشند بهتر است بجاي كادو پاسخگوي كارهايي باشند كه مي خواهند انجام دهند و بدانيد كه ما بر مبناي منافع شهري با كسي تعارف نداريم . گلايه از عدم پاسخگويي آقاي شهردار !
انگار اين دوست تازه وارد بر اين مسند تكيه زده يادشان رفته كه خبرنگاران هنوز در دريوزه گي نيافتاده اند كه با يك عدد فنجان آقايان شرافت كاري خود را بفروشند بهتر است بجاي كادو پاسخگوي كارهايي باشند كه مي خواهند انجام دهند و بدانيد كه ما بر مبناي منافع شهري با كسي تعارف نداريم .(ادامه)
كوثري:سخنان اخير فرمانده سپاه درباره اصلاح‌طلبان كاملاً به حق و قانوني است
(ادامه)
معرفي اولين سرپرست بخشداري مركزي مياندرود
(ادامه)
اغفال ۱۰۰دختر در سايت همسريابی
(ادامه)
نصب دستگاه هشدار دهنده زلزله در گيلان
(ادامه)
عباس غفاري هستم اما نه "عباس غفاري جن‌گير "
(ادامه)
بخشداري و فرمانداري آمل بايد سريعا اجراي قانون كرده و دستگاه مسئول را معرفي كنند تا در مجلس از وزير مربوطه سوال شود و در اين زمينه از خبرنگاران خبرگزاريها، مطبوعات و اصحاب رسانه نيز انتظار مي‌رود تا با قاطعيت قلم بزنند... تجاوز به حوزه استحفاظي آمل بدون پاسخ نمي‌ماند
بخشداري و فرمانداري آمل بايد سريعا اجراي قانون كرده و دستگاه مسئول را معرفي كنند تا در مجلس از وزير مربوطه سوال شود و در اين زمينه از خبرنگاران خبرگزاريها، مطبوعات و اصحاب رسانه نيز انتظار مي‌رود تا با قاطعيت قلم بزنند...(ادامه)
آیا واقعاً بر این مدعیان صداقت پیشگی و اصولگرایی در رسانه ها مسجل شده بود که مدیران اصولگرای استان بجای استانبول به آنتالیا رفته و بلا استثناء هم مشغول عیش و نوش و عیاشی و خوشگذرانی های حرام اند ؟! از كارخانه كمپوست استانبول تا سواحل آنتاليا !!
آیا واقعاً بر این مدعیان صداقت پیشگی و اصولگرایی در رسانه ها مسجل شده بود که مدیران اصولگرای استان بجای استانبول به آنتالیا رفته و بلا استثناء هم مشغول عیش و نوش و عیاشی و خوشگذرانی های حرام اند ؟!(ادامه)
بلاتكليفي در صادرات 170ميليون شاخه گل مازندران!
(ادامه)
ناگفته های قالیباف از حضور رهبر انقلاب در جنگ
(ادامه)
حاشیه نگاری سایت رهبر انقلاب از مراسم 14 خرداد
(ادامه)
چرا هاشمی دیرتر به مراسم 14 خرداد رسید؟
(ادامه)
تبديل ساختمان شهرداري ساري به موزه شهر
(ادامه)
تمام داوطلبان كنكور 90 وارد دانشگاه‌ مي‌شوند!
(ادامه)
روايت یک مادر شهيد از ديدار سرزده رهبری
(ادامه)
تکذیب اعزام نیروی سپاه و بسیج به سوریه
(ادامه)
جن گیر هم بند رمضان زاده در زندان شد
(ادامه)
دومين موزه روستايي كشور در گلستان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.