.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: اين شركت داراي مجوزهاي فني از شوراي عالي انفورماتيك كشور و مجوز خدمات مهندسي از وزارت صنايع و عضو نظام صنفي رايانه كشور، توليدكننده ي نرم افزارهاي سازماني و كسب و كار به ويژه نرم افزارهــاي مالــي و مديـــريتي در سـطح كشور مي باشد.... تجليل ویژه از شركت نرم افزاري جادوي فكر+ کلکسیون افتخارات
شمال نیوز: اين شركت داراي مجوزهاي فني از شوراي عالي انفورماتيك كشور و مجوز خدمات مهندسي از وزارت صنايع و عضو نظام صنفي رايانه كشور، توليدكننده ي نرم افزارهاي سازماني و كسب و كار به ويژه نرم افزارهــاي مالــي و مديـــريتي در سـطح كشور مي باشد....(ادامه)
پزشکی‌که می‌خواست قاسم‌سلیمانی رابکشد
شمال نیوز: قاسم سليماني چند ماه مجروح بود و کسی اطلاع نداشت کجاست . بعدها مشخص شد که در مشهد بستري بوده است. يک پزشک منافقي بود که نمي‌خواست او را مداوا کند. شکم او را باز گذاشته بود و بحران پیدا کرده بود. در حقیقت آن از خدا بیخبر مي‌خواست او را بکشد.(ادامه)
این رازها را به همسرتان می گویید؟
(ادامه)
عارف: در حادثه كوي ٧٨ كسی با من مشورت نكرد
در مورد كوي دانشگاه هيچ‌كس، نه رييس‌جمهور وقت، نه وزير علوم و نه وزير اطلاعات، هيچ مشورتي با من نكرد اما به‌شدت نگران بودم چرا كه احساس مي‌كردم كم كم دارد كار از دستمان در مي‌رود.(ادامه)
برگزاري دوره بازآموزي امدادگران هلال احمر مازندران
(ادامه)
آغاز نام‌نویسی متقاضیان در آزمون قرآن و عترت موسسه قرآنی نکا
(ادامه)
شمال نیوز : رئيس پليس استان سمنان خاطر نشان ساخت: ماموران در ابتداي امر به يك دستگاه وانت مزداي تك كابين كه كنار جاده رها شده بود برخورد و بررسي موضوع از همان ابتدا آغاز شد.....
راز مرگ دو برادر ساروی در سمنان فاش شد !
شمال نیوز : رئيس پليس استان سمنان خاطر نشان ساخت: ماموران در ابتداي امر به يك دستگاه وانت مزداي تك كابين كه كنار جاده رها شده بود برخورد و بررسي موضوع از همان ابتدا آغاز شد..... (ادامه)
خانم تك‌تيرانداز، جانباز شیمیایی ۷۵ درصد
امینه وهاب زاده تنها زن ایرانی امدادگر و تك‌تیر انداز گروه جنگ‌های نامنظم شهید چمران به دليل تسلط بر زبان عربي در عمليات‌هاي زيادي دوشادوش مردان مبارز جنگید و اكنون با 75 درصد عارضه شيميايي روزگارش را با ياد و هم صحبتي با شهدا و رزمندگان مي‌گذراند.(ادامه)
نقش "پارتي" در ادارات از زبان نمایندگان مجلس
حتما براي شما هم پيش آمده كه براي كاري به يك اداره يا دستگاه دولتي مراجعه كرده باشيد و متوجه شده باشيد كه بدون پارتي يا سفارش كارتان پيش نمي‌رود.(ادامه)
ایـست! ارزان‌فروشی ممنوع
(ادامه)
اصولگرایان به احمدی‌نژاد بازمی‌گردند
(ادامه)
شمال نیوز : عنوان  جلسه  غير رسمي  عنوان  جعلي  است  وفق قانون  جلسات  شوراي شهر  يا علني  است  يا  غير علني  و هر كدام  به محض  رسيدن  به  حد نصاب  رسميت  مي يابد  وگرنه  تخلف  از قانون  مي باشد  كه متاسفانه  برخي  از افراد ... چرا جلسه شورای شهر ساری به حد نصاب نرسید ؟!
شمال نیوز : عنوان جلسه غير رسمي عنوان جعلي است وفق قانون جلسات شوراي شهر يا علني است يا غير علني و هر كدام به محض رسيدن به حد نصاب رسميت مي يابد وگرنه تخلف از قانون مي باشد كه متاسفانه برخي از افراد ...(ادامه)
سست شدن اعتقادات کانون خانواده را متزلزل می کند
(ادامه)
پيامدهاي مبهم استاني شدن انتخابات مجلس
طرح ياد شده در دوره هاي مختلف مجلس چارچوبي متفاوت داشته است؛ بر اساس اين طرح در دوره هاي گذشته، نمايندگان عمدتاً تلاش داشتند تا با تغيير سبک نمايندگي مجلس از حوزه هاي انتخابي به حوزه هاي استاني، انتخاباتي شبيه انتخابات مجلس خبرگان را جايگزين شيوه فعلي کنند.(ادامه)
تقویت همکاری كميسيون نظارت بر اصناف و اداره کل استاندارد مازندران
جلسه اعضاي كميسيون نظارت بر اصناف مازندران با هدف آشنايي وظايف استاندارد در حوزه مراكز صنفي در اداره كل استاندارد استان برگزار شد (ادامه)
متولی امانتدار موقوفه است نه صاحب موقوفه
(ادامه)
روابط والدين و فرزندان در کلام امام سجاد(ع)
(ادامه)
توزيع كلاه ايمني بين موتورسواران شهر دلند
(ادامه)
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد از آن قسم سیاست مدارانی است که از جنجال و هیاهو نمی ترسد. از زمانی که وی کلید پاستور را تحویل روحانی داده است تا کنون کمتر در صحنه ظاهر شده است.


خیز احمدی نژاد برای مجلس دهم/دیدار با حسن خمینی، یک پیشنهاد به صادق خرازی و رایزنی در جامعه روحانیت
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد از آن قسم سیاست مدارانی است که از جنجال و هیاهو نمی ترسد. از زمانی که وی کلید پاستور را تحویل روحانی داده است تا کنون کمتر در صحنه ظاهر شده است. (ادامه)
برنامه هاي آموزشی ویژه والدین درجشن هفته ملی کودک
(ادامه)
وزیراحمدی‌نژاد:روحاني با كوتوله‌ها كارنمي‌كند
تمام تلاش جريان احمدي‌نژاد از همان ابتدا اين بود كه نيروهاي همفكر خود را در سيستم اجرايي تزريق كند. همين امر دولت يازدهم را با مشكل روبه‌رو مي‌كند، چراكه دولت يازدهم نمي‌تواند با نيروهاي دولت‌های نهم و دهم به وعده‌هايش عمل كند.(ادامه)
انگلیسی‌ها شرورترین اعضای داعش
(ادامه)
تعداد سبز ياوران با همكاري مدارس افزايش يابد
(ادامه)
راه اندازي مركز مجازي فرهنگي، هنري و ادبي كودك ونوجوان
(ادامه)
روايتي ازديدار روحاني بارهبري پيش ازانتخابات
رهبري نسبت به شخص روحاني آشنايي و قرابت بسياري دارد. به هر حال حسن روحاني به دستور يا رهنمود رهبري سال‌ها دبير شوراي عالي امنيت ملي و 20 سال نيز نماينده مردم بود.(ادامه)
ازدواج موقت با کارت ملي
کافرها ورود پيدا نمي‌کنند. اينجا همه چيز شرعي است. در قسمت معرفي‌ها آمده: «کد خانم 4: باکلاس، شيک با زيبايي خوب، مدرن و...». « کد خانم 6: جوان، زيبا، بسيار جذاب و هاي‌کلاس امروزي ـ شيطون و گرم».(ادامه)
تقدیر استاندار مازندران از دانشگاه آزاد ساري
(ادامه)
شمال نیوز: پنجاه و سومین جلسه شورای شهر ساری شامگاه گذشته با حضور اعضای شورای شهر و مشاور شهردار ساری در امور شورا و اصحاب رسانه برگزار شد. از نمایندگان ساری در مجلس جدا گله دارم
شمال نیوز: پنجاه و سومین جلسه شورای شهر ساری شامگاه گذشته با حضور اعضای شورای شهر و مشاور شهردار ساری در امور شورا و اصحاب رسانه برگزار شد.(ادامه)
مهرنازکالمرزی مقدم حقوق شهروندی ناشنوایان(گزارش)
مهرنازکالمرزی مقدم(ادامه)
ايجاد سرويس كودك ونوجوان در سايت خبري شمال نيوز
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.