.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
عکس/ منوی عجیب سلف سرویس یک دانشگاه
در عکس زیر فروش قیمه و قورمه سبزی بدون گوشت در رستوران یکی از دانشگاه‌ها را می‌بینید. (ادامه)
شکست نساجی در باتلاق جم
تیم فوتبال پارس جنوبی موفق شد از سد نساجی مازندران عبور کند.(ادامه)
عادت دیرینه ما همیشه بر این محور استوار بوده که از عملکرد مدیران “انتقاد” کنیم و کمتر دیده شده است که به شکل منطقی از عملکردشان دفاع حداقل به میان آوریم. بررسی عملکرد استانداران غیربومی استان گیلان در سه دهه ی گذشته نشان میدهد که برخی از آنان حتی با ٢ “اتوبوس” پر از مدیران […] بی انصافی نشود؛ “ترمز” اتوبوس کشیده شد
عادت دیرینه ما همیشه بر این محور استوار بوده که از عملکرد مدیران “انتقاد” کنیم و کمتر دیده شده است که به شکل منطقی از عملکردشان دفاع حداقل به میان آوریم. بررسی عملکرد استانداران غیربومی استان گیلان در سه دهه ی گذشته نشان میدهد که برخی از آنان حتی با ٢ “اتوبوس” پر از مدیران […](ادامه)
جلالی: داور روند بازی را تغییر داد
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:: بازی را خیلی خوب شروع کردیم، ولی اتفاقی که داور در بازی رقم زد شرایط را تغییر داد.(ادامه)
قیمت جدید خودرو در بازار تهران + جدول
(ادامه)
عکس/ دیدار پارس جنوبی و نساجی مازندران
پارس جنوبی‌جم در دیدار با نساجی مازندران در هفته هجدهم لیگ برتر سه بر یک حریف خود را شکست داد تا با یک پله صعود در رده ششم جدول لیگ برتر قرار گیرد.(ادامه)
مطالبات 130 میلیارد تومان شرکت توزیع برق مازندران
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: مطالبات شرکت توزیع برق مازندران در بخش‌های مختلف خانگی، اداری، صنعتی، کشاورزی و سایر 130 میلیارد تومان است.(ادامه)
انسداد جاده کندوان از امشب
رئیس پلیس راه مازندران گفت: جاده کندوان از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۵ بامداد امشب شنبه ۲۷ بهمن تا روز سه شنبه ۳۰ بهمن بسته می‌شود.(ادامه)
سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت که قرار است سید ابراهیم رئیسی به جای آملی لاریجانی سکان دار قوه قضائیه شود. «رئیسی» به جای «آملی‌لاریجانی» سکان‌دار قوه قضائیه می‌شود
سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت که قرار است سید ابراهیم رئیسی به جای آملی لاریجانی سکان دار قوه قضائیه شود.(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران در ادامه انتصابات خود مدیر کل جدید بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری منصوب کرد. مدیر کل جدید بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری منصوب شد
شمال نیوز: استاندار مازندران در ادامه انتصابات خود مدیر کل جدید بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری منصوب کرد.(ادامه)
شهرداران جدید رامسر و کلارآباد منصوب شدند
طی احکام جداگانه ای از سوی احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران، رضا کحالی به عنوان شهردار رامسر و نادر جعفری به عنوان شهردار کلارآباد منصوب شدند. ‎(ادامه)
فرزند بر سر تابوت پدر/ عکس
عصر روز چهارشنبه (۲۴ بهمن) یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام مأموریت مرزبانی از منطقه، عازم موطن خود بودند، در جاده خاش زاهدان هدف حمله انتحاری قرار گرفت. در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودروی مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت پذیرفت، ۲۷ نفر از حافظین مرزهای میهن اسلامی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند. یک کاربر فضای مجازی در توئیتر با انتشار تصویری از فرزند شهید امید اکبری نوشت (ادامه)
آقای گل سابق پرسپولیس سرپرست این تیم شد +عکس
آقای گل و بازیکن سابق سرخپوشان به عنوان مدیر جدید تیم فوتبال پرسپولیس از سوی سرپرست باشگاه منصوب و معرفی شد.(ادامه)
‏پدرم گریه مکن داغ دلت ما را کشت / عکس
یک کاربر فضای مجازی در توئیتر عکسی از پدر شهید حادثه تروریستی زاهدان را به اشتراک گذاشت (ادامه)
تصویر منحصر به فرد از هاشمی رفسنجانی
(ادامه)
واکنش گوسفندها به کاهش قیمت گوشت!/کاریکاتور
موضوع واردات دام زنده به کشور که همچنان به شکسته شدن قیمت گوشت در بازار منجر نشده، سوژه کارتونی از بهرنگ جدی در کانال طنز و کارتون نیش خط شد. (ادامه)
رئیس‌کل دادگستری: تاکنون به شوراهای حل اختلاف نظم و نظام داده نشده است
رئیس‌کل دادگستری مازندران گفت: از ابتدای تاسیس شورای حل اختلاف تاکنون آنطور که باید به شوراهای حل اختلاف نظم و نظام داده نشده است.(ادامه)
کیهان نوشت: علی مطهری بسیار بی‌جا و غلط می‌کند که تعیین تکلیف می‌کند امام چه باید می‌نوشته و چه نمی‌نوشته یا نامه ایشان (نعوذبالله) از سر دلخوری و شرایط جسمی و... بوده است. این رویکرد همان روش منکر ولایت امیرمومنان‌(ع) است که وقتی پیامبراعظم ,,,, بسیار بیجا و غلط کرده که برای امام تعیین تکلیف می‌کند / او با سوءاستفاده از نام پدرش، در حال خیانت به منظومه فکری شهید مطهری است (خبر)
کیهان نوشت: علی مطهری بسیار بی‌جا و غلط می‌کند که تعیین تکلیف می‌کند امام چه باید می‌نوشته و چه نمی‌نوشته یا نامه ایشان (نعوذبالله) از سر دلخوری و شرایط جسمی و... بوده است. این رویکرد همان روش منکر ولایت امیرمومنان‌(ع) است که وقتی پیامبراعظم ,,,,(ادامه)
ثبت بیش از 11 میلیون هزار تردد خودرو در مازندران
فرمانده انتظامی استان مازندران از ثبت تردد بیش از 11 میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو در سطح استان از 17 تا 22 بهمن ماه خبر داد.(ادامه)
جدول/ قیمت خودرو در بازار امروز ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز 1397/11/27 به شرح زیراست:(ادامه)
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام بار دیگر تصمیم‌گیری درباره لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فراملّی (پالرمو) را به نشست بعدی خود موکول کردند. مجمع تشخیص باز هم تصمیم‌گیری درباره «پالرمو» را به تعویق انداخت
اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام بار دیگر تصمیم‌گیری درباره لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فراملّی (پالرمو) را به نشست بعدی خود موکول کردند. (ادامه)
بارش برف در ارتفاعات هراز و کندوان
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: همه جاده‌های مازندران بارانی و جاده هراز و کندوان نیز برفی است.(ادامه)
بودجه ۹۸ در کمیسیون تلفیق بسته شد
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ گفت: کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ را در یک سقف و با رقم ۱۷۳۹ هزار میلیارد تومان تقدیم مجلس شورای اسلامی کرده است.(ادامه)
عکس/ نمایی متفاوت از دبی
رسانه‌های دبی تنها از برج‌های غول پیکر شهرهای خود تصویر منتشر می‌کنند اما این تصویر که توسط کاربران فضای مجازی منتشر شده است تصویری متفاوت از زاغه نشینی بیخ گوش برج‌های لاکچری دبی را نشان می‌دهد.(ادامه)
وجود ۴۷۳ هزار کارت ملی غیر هوشمند در مازندران
مدیرکل ثبت احوال مازندران گفت: ۴۷۳ هزار و ۳۲ نفر در مازندران کارت ملی هوشمند دریافت نکردند.(ادامه)
این میوه را ناشتا بخورید تا قند خون تان را در طول روز تنظیم کند
یکی از فواید خوردن سیب ناشتا این است که بدن شما توانایی مبارزه با این رادیکال‌ها را بدست می‌آورد. این کار به تولید سلول‌های سالم کمک می‌کند و احتمال بیماری‌های مزمن را کاهش می‌دهد. بنابراین، سیب یکی از بهترین دشمنان بیماری‌های قلبی عروقی و دیابت است. فواید خوردن سیب ناشتا بسیار است و قند خون بدن را در طول روز تنظیم نگاه می‌دارد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب: شهید شما از ملائکه هم بالاتر است +عکس‌
صفحه مجازی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای، به‌بهانه حمله تروریستی اخیر در زاهدان مطلبی را از بیانات ایشان درباره مقام و منزلت شهدا منتشر کرد.(ادامه)
عکس/ شکوفه‌های بهاری در جاده اسالم به خلخال
با گلدهی برخی از درختان میوه در مسیرواقع در شهرستان تالش استان گیلان، بهار یک ماه زودتر از موعد مقرر در این منطقه خودنمایی کرده است.(ادامه)
موافقان و مخالفان لایحه بودجه ۹۸ مشخص شدند
عضو هیئت‌رئیسه مجلس اسامی موافقان و مخالفان بودجه سال ۹۸ کل کشور را اعلام کرد.(ادامه)
جدول/ تازه‌ترین قیمت خودروهای داخلی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.