.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
زمان احتمالی پایان بررسی بودجه سال ۹۸ در مجلس
عضو هیئت‌رئیسه مجلس زمان احتمالی پایان بررسی بودجه سال ۹۸ در پارلمان را اعلام کرد. (ادامه)
آغاز توزیع کارت آزمون دکتری از امروز
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت ورود به جلسه آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۸ از امروز سه‌شنبه ۳۰ بهمن ماه روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه ۲ اسفند ماه نسبت به دریافت پرینت کارت آزمون ورود به جلسه اقدام کنند.(ادامه)
عکس/ گران‌ترین "مرسدس بنز" ایران
خودروی مرسدس بنز (SLS Black series) با پلاک ملی که در ایران ارزشی نزدیک به 10 میلیارد تومان دارد.(ادامه)
احتمال تمدید تعلیق ایران در FATF
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از احتمال تمدید وضعیت تعلیقی ایران در "FATF " خبر داد.(ادامه)
تصویری هولناک از تیبا بعد از تصادف با تریلی
تیبا بعد از تصادف با تریلی . جاده اهواز - خرمشهر(ادامه)
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد با اشاره به اینکه وضعیت کشور از نظر اقتصادی به اضطرار رسیده است خواستار برگزاری رفراندوم اقتصادی شد. .... پیشنهاد احمدی نژاد برای برگزاری رفراندوم + مفاد
شمال نیوز: محمود احمدی نژاد با اشاره به اینکه وضعیت کشور از نظر اقتصادی به اضطرار رسیده است خواستار برگزاری رفراندوم اقتصادی شد. ....(ادامه)
شمال نیوز : پزشکیان از هدف دنبال کنندگان استیضاح رییس جمهور اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: استیضاح آقای روحانی هر هدفی که داشته باشد به نفع انقلاب نیست. مشکلاتی هم که در حال حاضر در کشور شاهد آن هستیم تقصیر دولت به تنهایی نیست. مگر ما در مجلس یا جاهای دیگر چه کاری انجام دادیم که بتوانیم از آن دفاع کنیم.... پزشکیان: استیضاح روحانی به نفع انقلاب نیست/ بنا بر استیضاح باشد باید همه استیضاح شویم/ مشکلات کشور فقط تقصیر دولت نیست
شمال نیوز : پزشکیان از هدف دنبال کنندگان استیضاح رییس جمهور اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: استیضاح آقای روحانی هر هدفی که داشته باشد به نفع انقلاب نیست. مشکلاتی هم که در حال حاضر در کشور شاهد آن هستیم تقصیر دولت به تنهایی نیست. مگر ما در مجلس یا جاهای دیگر چه کاری انجام دادیم که بتوانیم از آن دفاع کنیم....(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز:  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وظیفه بخش خصوصی در طول ۴۰ سال گذشته سنگین‌تر است هم آنچه دارد باید به میدان بیاورد و هم به دولت در تصمیم‌گیری‌ها کمک کند..... حداد عادل : شرایط امروز مانند مرداد 1332 است !
شمال نیوز : شمال نیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وظیفه بخش خصوصی در طول ۴۰ سال گذشته سنگین‌تر است هم آنچه دارد باید به میدان بیاورد و هم به دولت در تصمیم‌گیری‌ها کمک کند.....(ادامه)
شبنم قلی‌خانی، بازیگر فیلم «انتقال آتش» به کارگردانی محمد کرمانشاهی، عکسی از گریم مردانه خود در این اثر سینمایی را منتشر کرد. تصویری از شبنم قلی خانی که شما را شوکه میکند
شبنم قلی‌خانی، بازیگر فیلم «انتقال آتش» به کارگردانی محمد کرمانشاهی، عکسی از گریم مردانه خود در این اثر سینمایی را منتشر کرد.(ادامه)
رفع کم‌خونی با مصرف تخم مرغ
تقویت بدن، مقاوم‌سازی بدن برای مقابله با میکروب‌ها، پایین آوردن کلسترول بدن، کاهش وزن و رفع کم‌خونی از مزایای مصرف تخم مرغ است.(ادامه)
واکنش ضرغامی به طرح استیضاح روحانی در مجلس
سید عزت الله ضرغامی عضو شوراهای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی، در توئیتر درباره طرح استیضاح روحانی در مجلس شورای اسلامی، نوشت:(ادامه)
افزایش 97 درصدی حقوق
(ادامه)
عکس/ روزنامه‌های ورزشی سه شنبه 30 بهمن
(ادامه)
جواب دندان‌شکن ستاره استقلالی به توهین‌های مهرداد میناوند + عکس
بهنام برزای بهنام برزای اختصاصی | مهاجم سابق استقلال و فعلی پدیده مشهد در پاسخ به صحبت‌های تمسخرآمیز میناوند، با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش واکنش نشان داد.(ادامه)
طبیعت زمستانی منطقه لاریجان آمل
(ادامه)
آداب غذاخوردن از دیدگاه امام‌رضا(ع)
حضرت امام رضا (ع) در کتاب طب الرضا به چگونگی آداب و رسوم غذاخوردن می‌پردازند.(ادامه)
۵۱ نقطه پرتصادف در مازندران شناسایی شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران با اشاره به کاهش ۳.۷ درصدی تصادفات در استان از شناسایی ۵۱۱ نقطه پرتصادف در استان خبر داد.(ادامه)
قاتل جوان 21 ساله آملی دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از شناسایی و دستگیری عامل درگیری و قتل جوان 21 ساله در کمتر از 12 ساعت خبر داد.(ادامه)
با ۶۰ میلیون چه خودرویی می‌توان خرید؟ +جدول
(ادامه)
عکس خاص الناز شاکردوست در سیستان و بلوچستان
الناز شاکردوست بازیگر برنده سیمرغ بلورین جشنواره سی‌وهفتم فیلم فجر تصویر زیر را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «دل تنگ تونم. رفیق‌های روز‌های سخت»(ادامه)
عکس/ واکنش بیرانوند پس از مهار پنالتی بازیکن پدیده
علیرضا بیرانوند بار دیگر در مهار ضربه پنالتی درخشید و این بار با گرفتن پنالتی بازیکن پدیده یکی از عوامل اصلی صعود پرسپولیس به نیمه نهایی جام حذفی شد.(ادامه)
مازندرانی بارانی و برفی
آسمان مازندران امروز ابری بتدریج همراه با بارندگی در ارتفاعات مه‌آلود با بارش برف پیش بینی می‌شود.(ادامه)
کاهش 8 درجه‌ای دمای هوای مازندران/ سه‌شنبه‌ای بارانی و سرد
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: اواخر امشب آسمان مازندران تحت تاثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرد که همراه با افزایش ابر و بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات مازندران، ۵ نفر از عوامل اصلی باند فساد ارزی را دستگیر و تحویل مرجع قضایی گردیدند. عوامل اصلی باند فساد ارزی در مازندران دستگیر شدند
شمال نیوز: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات مازندران، ۵ نفر از عوامل اصلی باند فساد ارزی را دستگیر و تحویل مرجع قضایی گردیدند. (ادامه)
برف و کولاک، نیمی از کشور را فرا می‌گیرد
سازمان هواشناسی کشور برای فردا در تهران و ۸ استان کشورمان، "برف و کولاک" پیش‌بینی کرد.(ادامه)
یک عده خودشان ضعیف شده‌اند و می‌گویند انقلاب ضعیف شده؛ آنان ضعف‌های خود را به ملت نسبت می‌دهند/ مسئولان به‌ نام جلوگیری از ایجاد مشکل برای کشور فریب دشمن را نخورند/ درود خدا بر سپاه پاسداران و همه‌ی عناصر حافظ امنیت و نیروی انتظامی و دیگران(خبر)
(ادامه)
قسمت ویژه سریال پایتخت برای شب عید
سیروس مقدم و محسن تنابنده، کارگردان و طراح سری مجموعه پایتخت قصد دارند برای شب سال نو مطابق با رسم معمول و پرطرفدار جهانی صنعت سریال سازی اپیزود ویژه یا Special Episode این مجموعه را تولید و آماده پخش کنند.(ادامه)
پیامدهای ترسناک کمبود ویتامین D
ویتامین D می تواند بر خلق و خوی انسان تاثیرگذار باشد. مطالعات مختلف ارتباط بین کمبود ویتامین D و افسردگی را نشان داده اند.(ادامه)
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از دستگیری مظنون به قتل زن جوان سمنانی خبر داد.
رسیدگی به پرونده قتل زن جوان در ساری/ مظنون به قتل در دامغان دستگیر شد

رسیدگی به پرونده قتل زن جوان در ساری/ مظنون به قتل در دامغان دستگیر شد
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از دستگیری مظنون به قتل زن جوان سمنانی خبر داد. رسیدگی به پرونده قتل زن جوان در ساری/ مظنون به قتل در دامغان دستگیر شد (ادامه)
عکس: قایق سواری روی دریاچه ارومیه، یکصد سال پیش
تصویری از قایق سواری روی دریاچه ارومیه، یکصد سال پیش از آلبوم یک کشیش آمریکایی منتشر شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.211 seconds.