.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری
آسمان مازندران امروز شنبه ۲۷ آبان صاف تا نیمه ابری پیش بینی می‌شود. (ادامه)
«بست‌نشینی یاران احمدی‌نژاد با اظهارات تند رییس دولت‌های نهم و دهم آغاز شد.» از انتشار بخشی از سخنان احمدی‌نژاد معذوریم!
«بست‌نشینی یاران احمدی‌نژاد با اظهارات تند رییس دولت‌های نهم و دهم آغاز شد.»(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران با بیان اینکه فضای سیاسی و انتخابات پایان یافت و زمان فعالیت و کار است، افزود: انتخابات در استان تمام شد اما فضا همچنان انتخاباتی است، فراموش نکنید که برنده اصلی انتخابات، مردم و حضور باشکوه آنان در صحنه بوده است..... اسلامی : فضای مازندران همچنان انتخاباتی است!
شمال نیوز : استاندار مازندران با بیان اینکه فضای سیاسی و انتخابات پایان یافت و زمان فعالیت و کار است، افزود: انتخابات در استان تمام شد اما فضا همچنان انتخاباتی است، فراموش نکنید که برنده اصلی انتخابات، مردم و حضور باشکوه آنان در صحنه بوده است.....(ادامه)
تصاویر/ دسته‌روی نیروهای مسلح در ساری
به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) مراسم دسته‌روی و عزاداری مشترک نیروهای مسلح مازندران در ساری برگزار شد.(ادامه)
حضور ۲۳ هزار و ۵۶۳ نفر از هیئت‌های مازندرانی در مشهد مقدس
رییس شورای هیئات مذهبی مازندران در حاشیه بازدیداستاندار و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از هیئت‌های مذهبی مازندران در مشهد مقدس گفت: بیش از ۲۰۰۰۰ نفر از هیئات مذهبی مازندران در بیست و هشت صفر در جوار ملکوتی امام هشتم آقا علی بن موسی الرضا (ع) گرد هم آمدند.(ادامه)
این مرد ۴۱ ساله در حین اجرای حکم تخریب ملک تجاری مسکونی اش به دلیل مخالفت با اجرای حکم، سوار بر کابین راننده ... اجرای شبانه حکم قلع و قمع در آمل یک کشته بر جای گذاشت
این مرد ۴۱ ساله در حین اجرای حکم تخریب ملک تجاری مسکونی اش به دلیل مخالفت با اجرای حکم، سوار بر کابین راننده ...(ادامه)
تصویری جالب از مسی قبل از خواب
لیونل مسی، اوقات فراغتش را بیشتر در کنار خانواده اش سپری می کند. چند روز قبل تصویری از مسی در حال بازی پلی استیشن با پسرش منتشر شد، حالا هم مسی تصویری از خودش در حال خواندن کتاب داستان برای پسرش قبل از خواب منتشر کرده است.(ادامه)
صدای اعتراض پرسپولیسی‌ها بلند شد
بازیکنان پرسپولیس از کاپیتان تیم‎شان خواستند وارد عمل شده و صدای اعتراض‌شان را به گوش مسئولان باشگاه برساند.(ادامه)
واکنش احمدی نژاد به انتقادات از مسکن مهر
محمود احمدی نژاد با اشاره به حضورش در مناطق زلزله زده اظهار کرد: امروز از جاهایی که کمترین تا بیشترین خسارت را داشتند، بازدید کردم؛ وسعت خسارات بسیار زیاد است.(ادامه)
عکس/لامبورگینی یک میلیاردی با رنگ خاص در تهران
(ادامه)
واشنگتن پست با انتشار گزارشی اقدام به شمارش دروغ های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا کرده است! ترامپ در روز چقدر دروغ می گوید؟
واشنگتن پست با انتشار گزارشی اقدام به شمارش دروغ های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا کرده است!(ادامه)
تفریحات خاص زنان و دختران در زمان قاجار! +عکس
تفریحات زنان تا اواخر دوره قاجار شامل حمام‌رفتن و دورهمی‌های خاطره‌انگیز، گشت‌وگذار در بازارها و تماشای شکوه لشکریان از بالای پشت‌بام و رفتن به زیارتگاهها، روضه خوانی و تماشای تعزیه بود. در زمان قاجار زنان هیچ جایگاهی در امورات دولتی نداشته و تنها به کار در خانه می پرداختند.(ادامه)
قند خون نرمال چند است؟
(ادامه)
عذرخواهی فاطمه رهبر از جهانگیری بخاطر یک شایعه
نماینده سابق مجلس از جهانگیری بخاطر انتشار یک شایعه عذرخواهی کرد.(ادامه)
درخواست بست‌نشینان از رهبر انقلاب
حمید بقایی، علی‌اکبر جوانفکر و حبیب‌الله خراسانی در اطلاعیه‌ای از رهبر انقلاب کمک خواستند.(ادامه)
فرمانده بهداشت و درمان ارتش از شهادت یکی دیگر از نیروهای ارتش در حین کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان خبر داد. فوت یکی دیگر از نیروهای ارتشی حین کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان
فرمانده بهداشت و درمان ارتش از شهادت یکی دیگر از نیروهای ارتش در حین کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان خبر داد.(ادامه)
فریبا کوثری از چهره هایی بود که در مناطق زلزله زده کرمانشاه حضور پیدا کرده است. حضور خانم بازیگر در مناطق زلزله‌زده غرب ایران+عکس
فریبا کوثری از چهره هایی بود که در مناطق زلزله زده کرمانشاه حضور پیدا کرده است.(ادامه)
عکس/ حضور علی دایی در مناطق زلزله زده کرمانشاه
علی دایی پیش از در فضای مجازی برای جمع آوری کمک برای زلزله زدگان غرب کشور اعلام آمادگی کرده بود و پس از گذشت چند روز از این حادثه در شهرستان سرپل ذهاب حاضر شد.(ادامه)

پیامبر فرمود: ای علی، آن ها را راحت بگذار تا مرا ببویند و آن ها را ببویم. بگذار آن ها از من بهره ببرند و من از آن ها بهره ببرم. دیری نمی گذرد که پس از من به مصیبت و مشکلات بزرگی گرفتار می شوند... واپسین ساعات حیات پیامبر چگونه گذشت؟
پیامبر فرمود: ای علی، آن ها را راحت بگذار تا مرا ببویند و آن ها را ببویم. بگذار آن ها از من بهره ببرند و من از آن ها بهره ببرم. دیری نمی گذرد که پس از من به مصیبت و مشکلات بزرگی گرفتار می شوند... (ادامه)
احمدی‌نژاد به کرمانشاه رفت +عکس
رئیس جمهور سابق کشورمان به کرمانشاه رفت.(ادامه)
 محمد پورستار بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون دار فانی را وداع گفت. بازیگر "مریم مقدس" درگذشت + عکس
محمد پورستار بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
شهادت یکی از نیروهای ارتش حین امدادرسانی به زلزله‌زدگان غرب کشور
(ادامه)
دست های کوچک کودکان زلزله زده(يادداشت)
(ادامه)
قیمت جدید نان و مصیبت پس گرفتن بقیه‌ی پول!
به موجب تصمیم ستاد تنظیم بازار، قرار است از ماه آینده قیمت نان های سنتی در تهران ۱۵ درصد بیش از قیمتی باشد که در حال حاضر در بازار عرضه می شود. اما آنچه حائز اهمیت است، مشکلات احتمالی ای است که در نتیجه ی نوع قیمت گذاری انجام شده بر روی نان برای مردم ایجاد می شود. (ادامه)
لباس متفاوت ترامپ و پوتین در ویتنام‎ +عکس
روسای جمهور آمریکا و روسیه در حاشیه نشست سازمان همکاری های اقتصادی آسیا-اقیانوسیه (اپک) در دانانگ ویتنام با یکدیگر دیدار کردند(ادامه)
یارانه نقدی آبان ماه امشب واریز می‌شود
سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد: هشتاد و یکمین مرحله یارانه نقدی مربوط به آبان ماه به حساب سرپرستان خانوارها، ساعت 24 پنجشنبه بیست و پنجم آبان ماه - امشب - در حساب سرپرستان خانوارها واریز می شود و بلافاصله امکان برداشت آن وجود خواهد داشت.(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده مجلس با تاکید بر اهمیت فاصله و پرهیز از سیاست‌زدگی، گفت: باید برای بازکردن گره‌های کور صنعت و اقتصاد فکری شود و بخش خصوصی واقعی و دلسوز را وارد میدان کرد..... رضیان : «اسلامی » مراقب افراد فرصت طلب باشد
شمال نیوز : این نماینده مجلس با تاکید بر اهمیت فاصله و پرهیز از سیاست‌زدگی، گفت: باید برای بازکردن گره‌های کور صنعت و اقتصاد فکری شود و بخش خصوصی واقعی و دلسوز را وارد میدان کرد.....(ادامه)
عکس/عزیمت کارگردان معروف به مناطق زلزله زده
مجید مجیدی کارگردان فیلم سینمایی محمد رسول الله(ص) به همراه دکتر کاکاوند در حال عزیمت به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه(ادامه)
ترک برداشتن زمین در زلزله کرمانشاه + عکس
شدت زلزله 7.3 ریشتری شامگاه یکشنبه که کانون آن در نزدیکی ازگله در استان کرمانشاه قرار داشت به حدی بود که خسارات بسیار زیادی را از خود بجای گذاشت.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران پنج شنبه ۲۵ آبان
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.