.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
شمال نیوز : حدود هفت سال است که بازنشستگان مظلوم فولاد کنار مجلس و نهادهای دولتی جمع می‌شوند و علی رغم پیگیری‌های مکرری که مجلس داشت و بارها قانون وضع کرد اما ظاهرا دولت نمی‌خواهد مشکل این بازنشستگان را حل کند..... دامادی : ظاهرا آقای وزیر هنوز خواب است !
شمال نیوز : حدود هفت سال است که بازنشستگان مظلوم فولاد کنار مجلس و نهادهای دولتی جمع می‌شوند و علی رغم پیگیری‌های مکرری که مجلس داشت و بارها قانون وضع کرد اما ظاهرا دولت نمی‌خواهد مشکل این بازنشستگان را حل کند.....(ادامه)
انتشار پیام بسیار مهم سردار سلیمانی به مقام معظم رهبری تا ساعتی دیگر
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک پیروزی بزرگ جبهه مقاومت اسلامی بر فتنه داعش، از انتشار پیام بسیار مهم سرلشکر حاج قاسم سلیمانی به مقام معظم رهبری تا ساعتی دیگر خبر داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌های مازندران سه شنبه ۳۰ آبان
(ادامه)
قدرت رسانه ای یا پروپاگاندای سیاسی(ديدگاه)
(ادامه)
8 میوه کم‌قند را بشناسید
افراد اغلب برای کاهش میزان قند دریافتی بدن تنها به کاهش مصرف نوشیدنی‌های شیرین و شکلات توجه دارند و اغلب از قند موجود در میوه‌های شیرین غفلت می‌کند.(ادامه)
واکنش محسن رضایی به پایان داعش +عکس
(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
عیادت نماینده ولی فقیه در ارتش از زلزله زدگان +تصاویر
نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از مصدومان حادثه زلزله در غرب کشور بازدید کرد.(ادامه)
دختر 19 ساله مازندرانی، پدیده جدید تکواندوی ایران
زهرا یزدانی پدیده تکواندو کشور افتخاربرای برای ورزش مازندران است که با توجه به رشدی که در این رشته در مدت کوتاه داشت، در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.(ادامه)
نفوذ سامانه سرد بارشی از چهارشنبه در مازندران
سامانه سرد بارشی از روز چهارشنبه آسمان استان در برمی گیرد.(ادامه)
شمال نیوز : یک پرسش ساده در خصوص در آمد بلیت فروشی مسابقات نساجی مازندران و سهم هیچ درصدی(!) باشگاه که توسط بخش خصوصی اداره می شود پرسیدیم و صدای آقایان در آمد...... باشگاه نساجی : به لیگ برتر صعود می کنیم؛اگر غضنفرهای خودی بگذارند !
شمال نیوز : یک پرسش ساده در خصوص در آمد بلیت فروشی مسابقات نساجی مازندران و سهم هیچ درصدی(!) باشگاه که توسط بخش خصوصی اداره می شود پرسیدیم و صدای آقایان در آمد......(ادامه)
شمال نیوز : عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: روحانی اگر عقب‎نشینی‎هایی دارد تاکتیکی است. چاره‎ای جز این نیست، سیاستمدار همیشه نباید رو به جلو حرکت کند. البته استراتژی او باید این باشد ولی در تاکتیک باید روش یک گام به عقب و دو گام به جلو را پذیرفت...... روحانی، ۹۲ با «گازانبر» و ۹۶ با «لوله» کار را تمام کرد
شمال نیوز : عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه گفت: روحانی اگر عقب‎نشینی‎هایی دارد تاکتیکی است. چاره‎ای جز این نیست، سیاستمدار همیشه نباید رو به جلو حرکت کند. البته استراتژی او باید این باشد ولی در تاکتیک باید روش یک گام به عقب و دو گام به جلو را پذیرفت......(ادامه)
عمامه خاکی رهبر انقلاب در میان زلزله زدگان + عکس
عمامه خاکی رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم زلزله زده کرمانشاه مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است(ادامه)
قیمت سکه و ارز در بازار + جدول
(ادامه)
۷ ادویه لاغر کننده را بشناسید
مصرف برخی چاشنی‌های غذایی یک راه ساده و آسان برای سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن و از دست دادن چربی‌های اضافه است.(ادامه)
(تصاویر) حضور سردار سلیمانی البوکمال سوریه
سردار سرلشکر قاسم سلیمانی شخصا در عملیات آزادسازی شهر البوکمال سوریه حضور داشته است.(ادامه)
رازهای کنترل دیابت
هرچقدر چربی بیشتری مصرف کنید، کنترل قند خون برای بدن شما آسان‌تر خواهد بود. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید مصرف نوع مناسب چربی یعنی اسیدهای چرب غیراشباع امگا3 است.(ادامه)
جدول/قیمت انواع محصولات ایران خودرو در بازار
(ادامه)
جالب‌ترین تصویر از بلوار کشاورز که ندیده اید!
در نگاه اول شاید این عکس، تصویری از یک روستای دورافتاده در اطراف تهران باشد که گله گوسفندی در آن به چرا می‌پرداختند اما این عکس مربوط به 100 سال پیش از بلوار کشاورز است؛ زمانی که هنوز تهران تا این حد گسترده نبود.(ادامه)
۸ معجزه درمانی آب عسل برای بدن
عسل را به عنوان یک منبع عالی مواد مغذی می‌شناسند که خواص زیادی برای سلامتی دارد. با این حال بسیاری از مردم نمی‌دانند که عسل وقتی در ترکیب با آب مصرف شود، خواص درمانی فوق العاده ای دارد. (ادامه)
عکس/ دست‌نوشته زلزله‌زدگان برای رهبر انقلاب
در حاشیه سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع مردم زلزله‌زده شهر سرپل ذهاب کرمانشاه.(ادامه)
حکم جدید معاون اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت
وزیر صنعت با صدور حکمی معاون امور اقتصادی و بازرگانی را به عضویت ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت صنعت منصوب کرد. (ادامه)
حضور پزشک بدون مرز ایرانی به‌همراه تیم پزشکی در مناطق زلزله‌زده+تصاویر
یک تیم پزشکی به سرپرستی دکتر سیدناصر عمادی پزشک بدون مرز ایرانی برای یاری هم‌وطنان آسیب‌دیده در کرمانشاه مشغول اقدامات درمانی هستند.(ادامه)

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به ابعاد حادثه، تاکید کردند: این داغ و مصیبتی است که مردم ما در این منطقه، حدود ۵۰۰ نفر از عزیران خود را از دست دادند؛ اما ببینید که مردم ایران چطور همه خودشان را کرمانشاه می دانند. مردم احساس می کنند که به کرمانشاه مدیونند.این حجم گسترده ای که هرکس به قدر وسع خودش کمک کرد. مسئولین هم هر کدام در بخشهای مختلف تلاش کردند...
با یکایک دلهای داغدار شما همدردم / شما مردانگی و استقامت خود را در جنگ تحمیلی نشان دادید / انسان‌های دلاور و پهلوان می ایستند و حادثه را مغلوب(خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به ابعاد حادثه، تاکید کردند: این داغ و مصیبتی است که مردم ما در این منطقه، حدود ۵۰۰ نفر از عزیران خود را از دست دادند؛ اما ببینید که مردم ایران چطور همه خودشان را کرمانشاه می دانند. مردم احساس می کنند که به کرمانشاه مدیونند.این حجم گسترده ای که هرکس به قدر وسع خودش کمک کرد. مسئولین هم هر کدام در بخشهای مختلف تلاش کردند... (ادامه)
پرداخت تسهیلات 5میلیارد تومانی اقتصاد مقاومتی در ساری
فرمانده سپاه ناحیه ساری از پرداخت تسهیلات 5میلیارد تومانی اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبرداد. (ادامه)
تصاویر/ مراسم تشییع پیکر بازیگر مختارنامه
مراسم تشییع پیکر محمد پور ستار بازیگر سینما و تلوزیون صبح امروز دوشنبه با حضور اهالی سینما برگزار شد.(ادامه)
عکس/ حضور رهبر انقلاب در چادر اسکان یکی از زلزله‌زدگان
حضور رهبر انقلاب در چادرهای اسکان زلزله‌زدگان در روستای کوئیک کرمانشاه.(ادامه)
دفتر یک باشگاه لیگ برتری پلمب شد +عکس
دفتر باشگاه سیاه جامگان مشهد در آستانه بازی با استقلال پلمب شد.(ادامه)
شمال نیوز : اکنون جمنا تنها تر از همیشه شده است ؛ بر همین اساس است که برخی می گویند باید جمنا را یک پروژه تمام شده دانست..... «جمنا» در محاق ؛ فروپاشی زودهنگام سامانه وحدت اصولگرایان !
شمال نیوز : اکنون جمنا تنها تر از همیشه شده است ؛ بر همین اساس است که برخی می گویند باید جمنا را یک پروژه تمام شده دانست.....(ادامه)
46 کامیون کمک‌های مردم مازندران به مناطق زلزله‌زده ارسال شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: 46 کامیون کمک‌های مردم مازندران به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.