.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
۸۰درصد معوقات بانکی در اختیار ۳۰نفر
(ادامه)
هزینه جراحی بینی تا 25ميليون تومان!
(ادامه)
«111» جایگزین نامه به رئیس جمهور
(ادامه)
اظهارات ترکان بوی تفرقه می‌دهد
(ادامه)
تکذیب کمبود سیب و پرتقال برای عید
(ادامه)
5 ویژگی خاص افراد بانفوذ
(ادامه)
تاریخچه دربي+اولین هاي دربي ازابتدا تابه حال
امروز جمعه 27 دي ماه ديدار 2 تيم پرسپوليس و استقلال در چارچوب رقابت‌هاي دور برگشت ليگ برتر سيزدهم برگزار مي شود. (ادامه)
رای جلوگیری از تولد بابک زنجانی ها باید سیستم نظامند داشته باشیم تا متوجه شویم گردش مالی یک فرد در طول ماه یا سال چقدر است و چنین سرمایه و دارایی را از کجا آورده است. بابک زنجانی در تیم مشایی است
رای جلوگیری از تولد بابک زنجانی ها باید سیستم نظامند داشته باشیم تا متوجه شویم گردش مالی یک فرد در طول ماه یا سال چقدر است و چنین سرمایه و دارایی را از کجا آورده است.(ادامه)
یازده ویژگی مهم اولیاء‌الله
دوستان خدا با آنچه مردم آشتي كردند، دشمني ورزيدند و با آنچه دنيا پرستان دشمن شدند، آشتي كردند، قرآن به وسيله آنان شناخته مي‏‌شود، و آنان به كتاب خدا آگاهند.(ادامه)
واردات میوه ممنوع شد
(ادامه)
لیست 18 نفره پرسپولیس برای داربی 78
(ادامه)
عکس/ صحنه فراموش شده در دربی استقلال و پرسپولیس
مدت هاست در داربی تهران همان بازی معروف استقلال و پرسپولیس شاهد حلقه اتحاد دو تیم نیستیم؛ حالا هرکس برای خودش بازی می کند …(ادامه)
روایت فرح از فرار شاه/ ماه‌ها بود خواب راحت نداشتیم
ساعت دو بعد از ظهر 26دی ماه بود که خبر فرار شاه از رادیو پخش شد، فریاد شادمانی مردم ایران به هوا رفت، چراغ اتومبیل ها روشن شد، برف پاکن ها به رقص درآمدند، بوق ها به راه افتاد، و غلغله شهر های ایران را برداشت.برخی عکس شاه را در اسکناس درشت پانصد تومانی و هزار تومانی سوراخ کرده بودند و بر دست گرفته بودند. جمعی نیز عکس های حضرت امام خمینی (ره) را بین سرنشینان اتومبیل ها پخش می کردند.(ادامه)
اولتیماتوم ۱۰ روزه یک استاندار به مدیران استانی
استاندار سمنان گفت: دستگاه‌های اجرائی استان سمنان ۱۰ روز کاری مهلت دارند تا اولویت های پروژه‌ ای خود را مشخص کنند. (ادامه)
نوزاد عجول آملی در تاکسی به دنیا آمد
(ادامه)
مدیرکلی که در معارفه و تودیع خود گریه کرد
امیر عبدوس مدیرکل سابق حفاظت محیط زیست گیلان هنگام تودیع خود بغض گلویش را شکست و برای چند لحظه گریه کرد.(ادامه)
"ورسک"، پلی با قدمت 77 ساله
(ادامه)
عکس/هیوندا جنسیس 2015
شرکت خودروسازی هیوندای کره که نسل دوم جنسیس سدان را در بازار خود در بوته آزمایش گذاشته، می خواهد شانس این خودرو را در بازار آمریکا هم بسنجد و آن را به نمایشگاه دیترویت امسال آورده است.(ادامه)
داماش گیلان؛ رکورددار گل به خودی ها
داماش گیلان حضور پررنگی در زمینه گل به خودی ها داشته و نیمی از 12 گل به خودی لیگ سیزدهم، در بازی های داماش اتفاق افتاده است!(ادامه)
عکس/مزار حضرت خدیجه(س) اینجاست
(ادامه)
پرداخت دو میلیارد تومان به پرسپولیسی ها پیش از دربی
(ادامه)
ماجرای عکس برداری از مدارس مختلط +تصاویر
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش تهران گفت: عکس‌های منتشر شده در این گزارش، مربوط به گزارشی در سال ۸۹ با عنوان «کلاس های موسیقی در تهران» است که با دستکاری و حذف عکس‌های مربوط به تخته نت و وسایل موسیقی، به عنوان کلاس درس مدرسه معرفی شده است. (ادامه)
چگونه جلوی سکته قلبی را بگیریم
یک متخصص قلب و عروق گفت: زنان به دلیل ترشح هورمون‌های زنانه کمتر از مردان گرفتار بیماری‌های قلبی می‌شوند ولی درد پشت جناغ سینه به طوریکه دست چپ تیر بکشد و با استراحت قطع و دوباره شروع می شود را باید جدی گرفت.(ادامه)
توصیه ای برادرانه به حاج محمود کریمی
(ادامه)
جواد رضویان رئیس سازمان صدا وسیما شد!
(ادامه)
زیباترین پلیس زن فلسطین+ عکس
انتشار تصویری از یک پلیس زن فلسطینی که در رام الله مشغول به کار است، تبدیل به یکی از پرمخاطب ترین موضوعات کاربران شبکه های اجتماعی در کشورهای عربی شده است. (ادامه)
تصاویر طرفداران آبی و قرمز در محل اسکان
شهرداری منطقه 22 چندین سال است که در زمان دربی پایتخت میزبانی انصافا خوبی از تماشاگران شهرستانی این دو تیم میکند (ادامه)
عکس/ التماس دعا کوچولو
(ادامه)
تصاویری منتشر نشده ودیدنی از شهیدچمران
(ادامه)
عکس/آیت الله بهجت در یک صبح زمستانی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.23 seconds.