.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
ورود دوباره خودروهای اروپایی به ایران
(ادامه)
خبرخوش برای۱۳میلیون ایرانی فاقد بیمه
(ادامه)
تفویض برخی اختیارات به مدیران شهرستانی
تفویض برخی اختیارات به مدیران شهرستانی.(ادامه)
در دیدار دو تیم راه ساری و زمزم اصفهان یکی از هواداران مشتی به صورت داور زد که باعث نیمه تمام ماندن بازی شد بدرقه داور با مشت این بار در ساری + عکس
در دیدار دو تیم راه ساری و زمزم اصفهان یکی از هواداران مشتی به صورت داور زد که باعث نیمه تمام ماندن بازی شد(ادامه)
داود احمدی‌نژاد: اطرافیان برادرم بی‌دین‌اند!
داود احمدی‌نژاد اطرافیان برادرش را «آدم‌های ناصوابی» معرفی کرده که «دین» ندارند!(ادامه)
انتصاب دو بانوي ديگر​ در میراث فرهنگی
روسای پژوهشکده‌های «باستان‌شناسی» و «زبان‌شناسی، کتیبه‌ها و متون» تغییر کردند.(ادامه)
حمایت شورا و شهرداری بابل از موسسه خيريه آبشارعاطفه ها
(ادامه)
شمال نیوز: نكند دوستان و منابع آماري تان در مازندران بر اين باورند كه عامل عقب ماندگي و در جا زدن اين استان ،مديران ساروي بوده اند كه اينچنين كمر به خانه نشيني آنها بسته و حتي از مطرح شدن نام آنها بعنوان گزينه مديريت در مازندران پرهيز مي كنند؟
دامادي: پاداش حمايت ساروي ها از دولت چه شد؟
شمال نیوز: نكند دوستان و منابع آماري تان در مازندران بر اين باورند كه عامل عقب ماندگي و در جا زدن اين استان ،مديران ساروي بوده اند كه اينچنين كمر به خانه نشيني آنها بسته و حتي از مطرح شدن نام آنها بعنوان گزينه مديريت در مازندران پرهيز مي كنند؟ (ادامه)
خانه ‏ای را که رسول خدا(ص) در آن متولد شده، با نام ‏«مولد النبی‏» می‏ شناسند. این مکان در نزدیکی مسجد الحرام و در انتهای باب صفا قرار دارد. محل تولد پیامبر اکرم(ص) + عکس
خانه ‏ای را که رسول خدا(ص) در آن متولد شده، با نام ‏«مولد النبی‏» می‏ شناسند. این مکان در نزدیکی مسجد الحرام و در انتهای باب صفا قرار دارد. (ادامه)
خوردن اسفناج کشنده است!
تحقیقات نشان داده است برخی کشاورزان برای پرورش سبزی های برگی همچون کاهو، اسفناج، شاهی و کلم پیچ تا پنج برابر بیشتر از آنچه مجاز است از کودهای شیمیایی، بویژه نیتراته استفاده می کنند که متاسفانه این کودها دقیقا به همان شکل و میزان در بافت گیاه ذخیره می شود.(ادامه)
حکم عفو رهبرانقلاب برای تعدادی ازمحکومان
رهبر معظم انقلاب به مناسبت میلاد پیامبراعظم(ص) و امام جعفر صادق (ع) با عفو و تخفیف مجازات تعدادی از محکومان موافقت کردند.(ادامه)
8 صفت شبیه‌ترین افراد به پیامبر اعظم(ص)
رسول خدا حضرت محمد صلی الله علیه و آله در حدیثی گران‌بها هشت صفت شبیه‌ترین افراد به خودشان را بیان فرموده‌اند.(ادامه)
پسر مغنیه درآغوش پدر معنوی‌اش/عکس
عکس زير، جهاد مغنيه فرزند شهيد حاج عماد مغنيه (حاج رضوان) فرمانده ارشد مقاومت اسلامي لبنان را در آغوش سيد حسن نصرالله، دبيرکل حزب‌الله لبنان نشان مي‌دهد.(ادامه)
مسر محمدرضا عارف که در بیمارستان های شهدای تجریش و خاتم الانبیاء نیز سابقه فعالیت دارد، ارتباط خود را با زنان اصلاح طلب در جامعه و مخصوصا در حوزه سلامت گسترش داده است. همسر عارف هم دست به کار شد
مسر محمدرضا عارف که در بیمارستان های شهدای تجریش و خاتم الانبیاء نیز سابقه فعالیت دارد، ارتباط خود را با زنان اصلاح طلب در جامعه و مخصوصا در حوزه سلامت گسترش داده است.(ادامه)
سایت رادیو فرانسه به مسابقه ای غیراخلاقی برای ارسال تصاویر زنان ایرانی دامن زند. مسابقه ارسال تصاویر غیراخلاقی بانوان ایرانی به بهانه فیگور ورزشی+تصاویر
سایت رادیو فرانسه به مسابقه ای غیراخلاقی برای ارسال تصاویر زنان ایرانی دامن زند.(ادامه)
عكس / ظريف در جمع محافظان مسلح
(ادامه)
عکس/ژست عجیب آقای رئیس جمهور
(ادامه)
رشد 621 درصدی صادرات مازندران
(ادامه)
دختر‌مسیحی‌رضاخان‌پهلوی+عکس
شمس (خدیجه) پهلوی (۱۲۹۶ - ۱۰ اسفند ۱۳۷۴) دومین و بزرگ‌ترین فرزند رضا خان از تاج‌الملوک آیرملو و خواهر ارشد محمدرضا شاه پهلوی بود.(ادامه)
رحمان احمدی دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان اصفهان که عملکرد خوبی در درون دروازه این تیم داشته است یکی از گزینه‌های کیروش در درون دروازه تیم ملی است. دروازه‌بانمازنی، یکی از مسافران جام‌جهانی
رحمان احمدی دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان اصفهان که عملکرد خوبی در درون دروازه این تیم داشته است یکی از گزینه‌های کیروش در درون دروازه تیم ملی است.(ادامه)
نجات شاهین زخمی توسط یک دوست دار طبیعت
(ادامه)
ترور یک دیپلمات ایرانی در صنعا
(ادامه)
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: آزمایش های لازم و نتایج اخذ شده نشان داد برنج های نمونه برداری شده با استانداردهای تعریف شده، انطباق دارد و آلودگی آنان تکذیب می شود. معاون دانشگاه علوم پزشکی: برنج مازندران آلوده نیست
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: آزمایش های لازم و نتایج اخذ شده نشان داد برنج های نمونه برداری شده با استانداردهای تعریف شده، انطباق دارد و آلودگی آنان تکذیب می شود.(ادامه)
شمال نیوز: پس از تغییر مدیران کل آموزش و پرورش استان های گیلان و گلستان،وزیر آموزش و پرورش طی حکمی مدیر کل جدید آموزش و پرورش مازندران را منصوب کرد. مدیرکل جدید آموزش و پرورش مازندران منصوب شد
شمال نیوز: پس از تغییر مدیران کل آموزش و پرورش استان های گیلان و گلستان،وزیر آموزش و پرورش طی حکمی مدیر کل جدید آموزش و پرورش مازندران را منصوب کرد.(ادامه)
رسول مهرباني و آخرين سفير الهي (يادداشت)
(ادامه)
شمال نيوز: متاسفانه اعضاي شوراي شهر بابل تاکنون هيچ فعاليت مفيد واساسي براي شهر بابل انجام نداده اند ولي درعوض براي خودشان سه درخواست شخصي داشتندوبايدگفت اکثرابه نوعي به نوايي رسيدند؟ 3 درخواست شخصي يا 3 اشتباه شوراي شهر بابل ؟
شمال نيوز: متاسفانه اعضاي شوراي شهر بابل تاکنون هيچ فعاليت مفيد واساسي براي شهر بابل انجام نداده اند ولي درعوض براي خودشان سه درخواست شخصي داشتندوبايدگفت اکثرابه نوعي به نوايي رسيدند؟(ادامه)
حذف نام شهید از یک مدرسه در فریدونکنار
(ادامه)
اسد: ژنو2 دستاورد جدیدی نخواهد داشت
(ادامه)
شوماخر دیگر آن شوماخر قبلی نخواهد بود!
(ادامه)
رییس جمهوری ونزوئلا به ایران می آید
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.