.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
انتشار بولتن انصار حزب‌الله گرگان
(ادامه)
در نخستين جلسه‌ شوراي اسلامي مازندران امروز با رأي‌گيري 16 عضو شوراي استان، رضا محسن پور از حوزه انتخابيه بابلسر با 12 رأي به عنوان رئيس شوراي اسلامي، فرامرز نقيبي از ... انتخاب اعضاي هيئت رئيسه شوراي اسلامي مازندران
در نخستين جلسه‌ شوراي اسلامي مازندران امروز با رأي‌گيري 16 عضو شوراي استان، رضا محسن پور از حوزه انتخابيه بابلسر با 12 رأي به عنوان رئيس شوراي اسلامي، فرامرز نقيبي از ...(ادامه)
کشفیات جدید ناجا در نوشهر
(ادامه)
در پی حضور سید رمضان شجاعی مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی و ضرورت استعفای مدیران حداکثر تا  20 تیر ماه ، گزارشها حاکیست که انتصاب ... اینبار نوبت به فرنیا رسید؟!!
در پی حضور سید رمضان شجاعی مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی و ضرورت استعفای مدیران حداکثر تا 20 تیر ماه ، گزارشها حاکیست که انتصاب ...(ادامه)
افشاگري سازمان بازرسي درباره تصرفات ساحل گيلان
(ادامه)
جابر معافی
دريا با چشمان گريان زيبا نيست(ديدگاه)
جابر معافی (ادامه)
آمار تکان دهنده مصرف کراک دررشت
(ادامه)
شناسایی451خانوار كولي توسط فرمانداری آمل
(ادامه)
پس از چند روز بحث در انتخاب رئیس جدید آموزش و پرورش مازندران ، انتصاب عبدالوحید فیاضی به عنوان ریاست این سازمان نهایی شده و صبح فردا مراسم معارفه وی ... حکایت 3 " ف " در آموزش و پرورش مازندران
پس از چند روز بحث در انتخاب رئیس جدید آموزش و پرورش مازندران ، انتصاب عبدالوحید فیاضی به عنوان ریاست این سازمان نهایی شده و صبح فردا مراسم معارفه وی ...(ادامه)
ضريب نفوذ اينترنت در مازندران 19 درصد است
(ادامه)
صدور كارت سوخت ویژه تاكسي‌هاي تلفني در گلستان
(ادامه)
تقدیر رهبر معظم انقلاب ازشجاعت دولت نهم
(ادامه)
كد رايانه‌اي برای300 هيئت مذهبي آمل
(ادامه)
استاندار:ساماندهي سواحل درياي خزر
استاندار مازندان گفت : طرح ساماندهي سواحل درياي خزر از سال آينده پس از پايان يافتن طرح آزادسازي حريم قانوني دريا در اين استان آغاز مي‌شود. " ابوطالب شفقت " روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاري جمهوري اسلامي در چالوس افزود : ساماندهي سواحل و اعمال مديريت بهينه به رونق گردشگري اين استان كمك مي‌كند. وي همكاري دستگاهها و مجتمع‌هاي دولتي را در اجراي ماده ‪ ۶۳‬قانون برنامه چهارم توسعه مبني بر عقب نشيني از حريم قانوني دريا به طول ‪ ۶۰‬متر را مطلوب دانست. وي با اشاره به واگذاري مجتمع‌هاي دولتي به سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان خاطرنشان كرد : در استفاده از اين مجتمع‌ها اولويت با پرسنل آن مجتمع و سازمان است. طبق مصوبه مجتمع‌هاي دولتي مستقر در مازندران هفته‌اي سه روز بايد براي استفاده عمومي در اختيار مردم قرار گيرد. شفقت ادامه داد:گردشگران در استفاده از اماكن گردشگري ، اصول انضباطي و شئونات اخلاقي را رعايت كنند. استاندار مازندارن يادآور شد : با بهره‌برداري از طرح‌هاي سالمسازي در دست اجراي دريا كمبودي دراين زمينه وجود ندارد. ‪ ۱۲۰‬طرح سالمسازي دريا در نوار ساحلي خزر در مازندران وجود دارد.(ادامه)
فرماندار گرگان در راه تعاون
(ادامه)
جام ناطق نوری از تقویم فیلا حذف نشده
(ادامه)
گشايش اقامتگاه هاى ساحلى گلستان بر روى مسافران
(ادامه)
وی از کساني است که بيش از سه دهه وقت خود را صرف شناخت فرهنگ ايرانيان کرده و تاکنون به نتايج بسيار ارزنده اي رسيده است. او به خوبي با زبان فارسي آشنا است و از زماني که رساله دکتراي مردم شناسي خودش را درباره گيلان تهيه ... گيلاني ها به جهان عمودي نگاه مي کنند
وی از کساني است که بيش از سه دهه وقت خود را صرف شناخت فرهنگ ايرانيان کرده و تاکنون به نتايج بسيار ارزنده اي رسيده است. او به خوبي با زبان فارسي آشنا است و از زماني که رساله دکتراي مردم شناسي خودش را درباره گيلان تهيه ...(ادامه)
ساخت موزه منطقه‌اي خزر در ساري
(ادامه)
تعدادى از جوانان شهرستان نكا در واكنش به اعطاى لقب شواليه به سلمان رشدى مرتد در مقابل سفارت انگليس در تهران تجمع كردند. يكى از ... تجمع جوانان نکائی مقابل سفارت انگليس
تعدادى از جوانان شهرستان نكا در واكنش به اعطاى لقب شواليه به سلمان رشدى مرتد در مقابل سفارت انگليس در تهران تجمع كردند. يكى از ...(ادامه)
سخني با صدا و سيماي مركز مازندران
به طور معمول تلاش انسانها بر اين استوار است كه سرمايه هاي مادي و معنوي خويش را عزيز شمرده و درپاسباني از آنها از هيچ كوششي دريغ نورزند كه البته اين موضوع مبتني بر عقل ...(ادامه)
محور چالوس بسته شد
(ادامه)
سه مسافر در آب هاي گيلان غرق شدند
(ادامه)
افتتاح 54 واحد صنعتي در هفته صنعت و معدن
(ادامه)
تقدير وزير آموزش و پرورش از فاضلي
(ادامه)
حضور سخنگوي وزارت امورخارجه در لنگرود
(ادامه)
درگیری خانوادگی و مرگ دختر 9 ساله رشتی
(ادامه)
یک داوطلب دختر شرکت کننده در کنکور سراسری دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در یکی از حوزه های امتحانی آمل در حین پاسخگویی به سئوالات دچار بیهوشی ... بیهوشی داوطلب کنکور در جلسه آزمون
یک داوطلب دختر شرکت کننده در کنکور سراسری دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در یکی از حوزه های امتحانی آمل در حین پاسخگویی به سئوالات دچار بیهوشی ...(ادامه)
حضور كمرنگ مسوولان در نمازجمعه
(ادامه)
تلف شدن هزاران قطعه بچه ماهى در بابلسر
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.