.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حضور 12 وزیر در مجلس
(ادامه)
 برغم تلاش دشمن برای خدشه دار جلوه دادن انتخابات در ایران ملت بزرگ ایران با حضور پرشور و صمیمانه خود در انتخابات ریاست جمهوری انتخاباتی می آفریند که دشمن را خشمگین کند... ملت انتخاباتی می آفریند که دشمن را خشمگین می کند
برغم تلاش دشمن برای خدشه دار جلوه دادن انتخابات در ایران ملت بزرگ ایران با حضور پرشور و صمیمانه خود در انتخابات ریاست جمهوری انتخاباتی می آفریند که دشمن را خشمگین کند...(ادامه)
عصر امروز جلسه شورای اسلامی شهر ساری جهت انتخاب هیات رئیسه شورای شهر ساری باحضور 7 عضو اصلی و نماینده فرمانداری ساری تشکیل و پس از رای گیری بعمل آمده ، فرامرز نقیبی با ... نقیبی رئیس جدید شورای شهر ساری شد
عصر امروز جلسه شورای اسلامی شهر ساری جهت انتخاب هیات رئیسه شورای شهر ساری باحضور 7 عضو اصلی و نماینده فرمانداری ساری تشکیل و پس از رای گیری بعمل آمده ، فرامرز نقیبی با ...(ادامه)
عدم تسهيلات بانكها به كشاورزان بهشهر
(ادامه)
حاشیه های دیدار پرسپولیس و پیکان
(ادامه)
شهرداری ساری تیم متخصص زیباسازی ندارد
(ادامه)
تعجب خبرنگاران چيني ازفعاليتهاي اقتصادي دايي
(ادامه)
حمایت یوزارسیف از احمدی‌نژاد
(ادامه)
مازندران قهرمان بوکسینگ چند جانبه کشور شد
(ادامه)
ميانگين بيماري سرطان در مازندران 19 برابر دنیا
(ادامه)
فرماندار:نرخ 17درصدی بیکاری شایسته مردم بهشهر نیست
(ادامه)
ایران با 3 گل چین را بدرقه کرد
(ادامه)
اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی
(ادامه)
اسامی مجروحان مازندرانی در انفجار کاظمین
(ادامه)
برخورد با مدیران خاطی در طرح مسکن مهر
(ادامه)
عقب ماندگی شهر ساری محصول مدیریت های فرسوده است
(ادامه)
20 وزیر دولت فردا در شهرهای مختلف استان مازندران
20 عضو دولت نهم فردا به شهرها و مناطق مختلف استان مازندران سفر می‌کنند تا ضمن بررسی مصوبات دور اول سفر به آن استان با انجام ملاقات مردمی طرحها و پیشنهادات را بررسی و به شکایات مردمی رسیدگی کنند...(ادامه)
تصویب مطالعات اولیه احداث شهر بازی در ساری
(ادامه)
حاشیه‌هایی دربی 65 دیدار استقلال و پرسپولیس
(ادامه)
820 میلیارد ریال برای جبران خسارات به گیلان...سهم مازندران ؟؟؟
(ادامه)
سخنگوی شورای شهر ساری با اشاره به بروز روزمرگی در کارکرد برخی اعضای شورای شهر مرکز استان اظهار داشت: متاسفانه نوع برخورد برخی از این اعضای شورا با شهردار جهت نظارت بر پروژه ها محافظه کارانه است... انتقاد از محافظه کاری برخی اعضای شورای شهر ساری
سخنگوی شورای شهر ساری با اشاره به بروز روزمرگی در کارکرد برخی اعضای شورای شهر مرکز استان اظهار داشت: متاسفانه نوع برخورد برخی از این اعضای شورا با شهردار جهت نظارت بر پروژه ها محافظه کارانه است...(ادامه)
بهشهری ها سالانه دو بار به بیمارستان ميروند
(ادامه)
برنامه‌های آتی کانون وکلای دادگستری مازندران
(ادامه)
شهر تهران دارای بیشترین سهمیه در دولت بوده و متولدین تهران 7 پست از 21 پست وزارتی را اشغال کرده اند.در حالیکه در دولت های هاشمی و خاتمی نفرات زیادی از استانهای محل تولد آنها یعنی کرمان و یزد در کابینه حضور داشتند اما در حال حاضر از استان سمنان که استان زادگاه رئیس جمهور میباشد کسی در کابینه حضور ندارد... سهم استانها در کابینه دولت احمدی نژاد
شهر تهران دارای بیشترین سهمیه در دولت بوده و متولدین تهران 7 پست از 21 پست وزارتی را اشغال کرده اند.در حالیکه در دولت های هاشمی و خاتمی نفرات زیادی از استانهای محل تولد آنها یعنی کرمان و یزد در کابینه حضور داشتند اما در حال حاضر از استان سمنان که استان زادگاه رئیس جمهور میباشد کسی در کابینه حضور ندارد...(ادامه)
وضعیت صلاحیت 292 نفر از داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی در گیلان از سوی هیاتهای نظارت اعلام شد .كه صلاحیت 110 نفر تایید و 99 نفر هم رد صلاحیت شده اند  و 69 نفر هم عدم احراز صلاحیت ابلاغ شده است ... اسامی کامل نامزدهای رد و تایید صلاحیت شده به تفکیک شهرهای گیلان
وضعیت صلاحیت 292 نفر از داوطلبان ورود به مجلس شورای اسلامی در گیلان از سوی هیاتهای نظارت اعلام شد .كه صلاحیت 110 نفر تایید و 99 نفر هم رد صلاحیت شده اند و 69 نفر هم عدم احراز صلاحیت ابلاغ شده است ...(ادامه)
فشار گاز در مازندران رو به بهبودی است
(ادامه)
 بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس نسبت به تغییر اسامی مراکز آموزشی مزین به نام ائمه اطهار و شهدای دفاع مقدس در استان مازندران اعتراض کرد. 
اعتراض بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به تغییر نام مدارس
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس نسبت به تغییر اسامی مراکز آموزشی مزین به نام ائمه اطهار و شهدای دفاع مقدس در استان مازندران اعتراض کرد. (ادامه)
جشن ازدواج شکوفه های ایثار در گیلان
(ادامه)
حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تربیت بدنی مازندران
(ادامه)
مدتی است که در محافل غیر رسمی از کاندیداتوری محمدباقرنوبخت و الیاس حضرتی از رشت سخن می رود.  اصلاح طلبان گیلان برای هر کرسی لااقل 3تا4 چهره سرشناس را کاندیدا خواهند کرد .در این میان خانم ها هم بدون... اخبار کاندیداها از اردوگاه اصلاح طلبان گیلان
مدتی است که در محافل غیر رسمی از کاندیداتوری محمدباقرنوبخت و الیاس حضرتی از رشت سخن می رود. اصلاح طلبان گیلان برای هر کرسی لااقل 3تا4 چهره سرشناس را کاندیدا خواهند کرد .در این میان خانم ها هم بدون...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.