.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس جمهور یازدهم کیست؟
(ادامه)
متن و حاشیه دیدار استقلال و پرسپولیس
(ادامه)
دستگیری دوعضو شورای شهر سنگر،راه اندازی اولین شعبه بانک شهردر رشت،انتقاد رئیس دهه فجر گیلان از کمبود اعتبارات،توافق شهرداررشت با اعضای شورا در خصوص زمان کناره گیری از شهرداری، و... آخرین شنیده ها از استان گیلان!
دستگیری دوعضو شورای شهر سنگر،راه اندازی اولین شعبه بانک شهردر رشت،انتقاد رئیس دهه فجر گیلان از کمبود اعتبارات،توافق شهرداررشت با اعضای شورا در خصوص زمان کناره گیری از شهرداری، و...(ادامه)
حاشیه پرسپولیس - راه آهن
(ادامه)
ایرانی‌ها 10سال زودتر از بقیه می‌میرند!
(ادامه)
حاشیه پرسپولیس - ذوب آهن
(ادامه)
لیگ فوتبال ایران ،رکورددار تغییر سرمربی
(ادامه)
عكس: سید حسن خمینی در عزاداری بیت رهبر انقلاب
شب گذشته در مراسم شب تاسوعای حسینی كه در بیت رهبر انقلاب برگزار شد، حجت الاسلام حاج سید حسن خمینی، نوه امام راحل نیز در مراسم شركت كرد. وی در كنار رهبر انقلاب، آیت الله جنتی ، آیت الله باقری كنی و حجت الاسلام ناطق نوری نشست. (ادامه)
آگهی بی سابقه حرم امام (ره) در آستانه تاسوعا و عاشورا
(ادامه)
مقام سومی تیم فوتسال بنیاد مسکن مازندران
(ادامه)
شورای شهر ساری در روز یکشنبه  جلسات هفتگی خود را در محل صحن علنی شورا برگزار می کند و عدم حضور به موقع برخی از اعضای شورا باعث لغو جلسات شورا می شود. اپیدمی تعطیلی جلسات شورای شهر ساری
شورای شهر ساری در روز یکشنبه جلسات هفتگی خود را در محل صحن علنی شورا برگزار می کند و عدم حضور به موقع برخی از اعضای شورا باعث لغو جلسات شورا می شود.(ادامه)
از 9 مدیرعامل فعلی زیرمجموعه شهرداری ساری تنها سه مدیرعامل دارای مدرک تحصیلی معتبر هستند و سایر مدیران عامل که برخی مدارک پایین داشته و افرادی نیز علیرغم دارا بودن مدرک رده پایین تحصیلی سالهای مدیدی در سمت های خود ابقاء شده اند. انتصاب مدیران غیرمرتبط در شهرداری ساری
از 9 مدیرعامل فعلی زیرمجموعه شهرداری ساری تنها سه مدیرعامل دارای مدرک تحصیلی معتبر هستند و سایر مدیران عامل که برخی مدارک پایین داشته و افرادی نیز علیرغم دارا بودن مدرک رده پایین تحصیلی سالهای مدیدی در سمت های خود ابقاء شده اند.(ادامه)
زلزله نیمی از ساختمانهای شهر ساری را تخریب می کند
(ادامه)
تاکید بر همدلی برای رفع عقب ماندگی
(ادامه)
استقبال گرم از اولین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در مازندران
(ادامه)
بررسی امور آموزشی شرق استان در علم وصنعت بهشهر
(ادامه)
اعتراض فرمانداران مازندران به نحوه توزیع آرد در استان
(ادامه)
باقری لنکرانی در یک قدمی جهاد دانشگاهی
(ادامه)
کمبود ایستگاه آتش نشانی در کلانشهر رشت
(ادامه)
مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی از شرایط نامناسب ماشینهای حمل آرد در مازندران انتقاد کرد و گفت: در مورد حمل گندم از بندر امیر آباد گزارش رسیده که ماشین ها پودر سیمان به بندر حمل کرده و در راه برگشت گندم بار می زنند... وقتی تانکرهای سیمان گندم حمل می کنند؟!
مدیر نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی از شرایط نامناسب ماشینهای حمل آرد در مازندران انتقاد کرد و گفت: در مورد حمل گندم از بندر امیر آباد گزارش رسیده که ماشین ها پودر سیمان به بندر حمل کرده و در راه برگشت گندم بار می زنند...(ادامه)
باقری‌لنکرانی: کابینه یازدهم از الان چیده شده
(ادامه)
یک عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه اعمال کمیسیونهای بی مورد ماده 100 سبب اشتغال کاذب در شهرداری و زشت شدن سیمای شهر می شود، اظهار داشت: شورای شهر باید جلوی شهر فروشی شهرداری مرکز استان را بگیرد ... شورای شهر ، جلوی شهرفروشی شهرداری را بگیرد
یک عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه اعمال کمیسیونهای بی مورد ماده 100 سبب اشتغال کاذب در شهرداری و زشت شدن سیمای شهر می شود، اظهار داشت: شورای شهر باید جلوی شهر فروشی شهرداری مرکز استان را بگیرد ...(ادامه)
14 وزیر کجا هستند؟
(ادامه)
هفته گردشگری و برپایی تور خبرنگاران مازنی
(ادامه)
طنر/ گروهک موسوم به نهضت آزادی
(ادامه)
متاسفانه منحنی سن اعتیاد در مازندران سیر نزولی به خود گرفته و این بلای خانمان سوز اکنون دامنگیر دانش آموزان در برخی مدارس راهنمایی شده که در صورت بی توجهی مسئولین امر مواد مخدر دامن دانش آموزان مدارس ابتدایی را در زمانی نزدیک خواهد گرفت... کاهش سن اعتیاد در ساری
متاسفانه منحنی سن اعتیاد در مازندران سیر نزولی به خود گرفته و این بلای خانمان سوز اکنون دامنگیر دانش آموزان در برخی مدارس راهنمایی شده که در صورت بی توجهی مسئولین امر مواد مخدر دامن دانش آموزان مدارس ابتدایی را در زمانی نزدیک خواهد گرفت...(ادامه)
تیغ تیز به روی 90
(ادامه)
صادقعلی رنجبر حکایت روزگار ما!(کالبد شکافی جناحهای سیاسی)(ديدگاه)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
تصویر/ تودیع و معارفه وزیر بهداشت
(ادامه)
تودیع وزیر بهداشت و حاشیه های مراسم
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.