.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تبليغات 4600 نامزد ورود به مجلس هشتم آغاز شد
(ادامه)
اسامي نامزدهاي جبهه اصولگرايان مستقل گيلان
(ادامه)
جوابیه روابط عمومی استانداری مازندران به خبرگزاری ايرنا
انعکاس خبر بی پایه و اساس و سراسر کذب تغییر استاندار (انتصاب سردار رویانیان به عنوان استاندار مازندران که در خبر 16 روز شنبه مورخ 11/12/86 ان خبرگزاری درج گردیده و مورد بهره برداری تمامی سایت های خبری و روزنامه های سراسری و محلی قرار گرفته است عواقب نامبارکی را به دنبال داشته است .از جنابعالی خواستاریم که مسئولیت اشتباه خود و آن خبرگزاری رسمی دولتی (ايرنا) را پذیرفته و علاوه بر تکذیب رسمی این خبر کذب در پیشگاه مردم قدر شناس و ولایت مدار مازندران رسما عذرخواهی نمایید.(ادامه)
مسعود ادهمی- کارشناس ICT انتخابات رايانه‌اي، بايدها و نبايدها
مسعود ادهمی- کارشناس ICT(ادامه)
فرمانده سپاه: سپاه اصولگراست اما نه به معنای حزبی
(ادامه)
شيوه‌نامه تبليغات انتخابات مجلس شوراي اسلامي (ديدگاه)
(ادامه)
 بسياری كه حتی جرات نام بردن از امام حتی در خفا را نداشتند ، امروز مدعي راه امام شده‌اند.در همين منطقه برخي آقايان كه خدا رحمتشان كند بعد از انقلاب بود كه متولي راه امام و انقلاب شدند. گردهمايي اصلاح‌طلبان گلستان در منزل نورمفيدي
بسياری كه حتی جرات نام بردن از امام حتی در خفا را نداشتند ، امروز مدعي راه امام شده‌اند.در همين منطقه برخي آقايان كه خدا رحمتشان كند بعد از انقلاب بود كه متولي راه امام و انقلاب شدند.(ادامه)
دكتر يدالله جواني 
چرا سپاه از تفكر اصولگرايي حمايت مي كند؟ (ديدگاه)
دكتر يدالله جواني (ادامه)
هرگونه تغییر در تصمیم آقای لاریجانی در قرار گرفتن ایشان در سرلیست قطعی ائتلاف فراگیر اصولگرایان تغییری ایجاد نخواهد کرد و کاندیدای قطعی ما برای ریاست مجلس هشتم است ... دبیرائتلاف فراگیر اصولگرایان:لاریجانی رییس مجلس ماست
هرگونه تغییر در تصمیم آقای لاریجانی در قرار گرفتن ایشان در سرلیست قطعی ائتلاف فراگیر اصولگرایان تغییری ایجاد نخواهد کرد و کاندیدای قطعی ما برای ریاست مجلس هشتم است ...(ادامه)
متن قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي (بخوانيد)
(ادامه)
فهرست نامزدهای اصلاح طلب ردصلاحیت شده
(ادامه)
وقتی استانداران هم غیرخودی می شوند
(ادامه)
30سوال اصلاح طلبی از اصول گرايان
(ادامه)
رد صلاحيت اصلاح طلبان در گلستان
(ادامه)
نگاهي به تبليغات غير رسمي نامزدها در غرب مازندران
(ادامه)
اسامي كانديداهاي سرشناس گيلاني باگرايشات سياسي
(ادامه)
وحید احمدی آرا با چشمانی کاملاً بسته / سخنی با استاندار(ديدگاه)
وحید احمدی آرا (ادامه)
مهدي واحديان اردكاني فرهنگ واخلاق انتخاباتي(ديدگاه)
مهدي واحديان اردكاني(ادامه)
سيدمحمدسعيد مدنی شب اول قبر نامزدها !(يادداشت)
سيدمحمدسعيد مدنی(ادامه)
ابوذر پورادیب (دانشجوی روابط دیپلماتیک) ترور بوتو و پاسخ به چند سئوال (بخوانيد)
ابوذر پورادیب (دانشجوی روابط دیپلماتیک)(ادامه)
راه اندازي تشكيلات صنفي روزنامه نگاران دوم خردادي، انشعاب در اصلاح طلبان رودسر، جمع شدن كانديداهاي اصولگرا در رشت ، وعده و وعيد يك كانديداي لنگرودي ، تكذيب انتشار ليست اصولگرايان اصلاح طلب و... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
راه اندازي تشكيلات صنفي روزنامه نگاران دوم خردادي، انشعاب در اصلاح طلبان رودسر، جمع شدن كانديداهاي اصولگرا در رشت ، وعده و وعيد يك كانديداي لنگرودي ، تكذيب انتشار ليست اصولگرايان اصلاح طلب و...(ادامه)
محسن رضایی: ناگفته های تکان دهنده جنگ را می گویم
(ادامه)
انتقاد امام جمعه ساري از برگزاری کنسرت زنان
(ادامه)
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس هشتم آرایش کاندیداهای مجلس رفته رفته شکل می گیرد و تا کنون طیف وسیعی از دانشگاهیان ، اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر، مدیران ارشد اجرایی دولتهای قبل و نیز طیفی ... آخرين كانديدهاي احتمالي مجلس هشتم در استان گيلان
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس هشتم آرایش کاندیداهای مجلس رفته رفته شکل می گیرد و تا کنون طیف وسیعی از دانشگاهیان ، اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر، مدیران ارشد اجرایی دولتهای قبل و نیز طیفی ...(ادامه)
در ميان ليست احتمالي تهران نام برخي از افراد بيشتر به چشم مي آيد كه در اين بين چند چهره مازندراني از جمله فردوس حاجيان ، عبدالحسين مختاباد، فلاح خواننده محبوب مازندراني ،سيد كمال الدين ميرهاشم زاده شاعر و مجري بين المللي صدا و سيما... سایه اهل فرهنگ و هنر بر کرسی مجلس
در ميان ليست احتمالي تهران نام برخي از افراد بيشتر به چشم مي آيد كه در اين بين چند چهره مازندراني از جمله فردوس حاجيان ، عبدالحسين مختاباد، فلاح خواننده محبوب مازندراني ،سيد كمال الدين ميرهاشم زاده شاعر و مجري بين المللي صدا و سيما...(ادامه)
انتظار از مديريت ورزش استان
(ادامه)
نامه‌ سردفترداران گيلان به رييس قوه قضاييه
(ادامه)
سفر سیدهادی خامنه ای به گیلان
(ادامه)
ابطحي در نشست ائتلاف اصلاح طلبان گيلان
(ادامه)
در حاليكه بازار تبليغات انتخاباتي به تدريج گرم و طبيعتاً شيوه‌هاي مختلف براي جلب اعتماد مردم هم به كار بسته مي‌شود، برادر يكي از  نمايندگان مجلس در يكي از شهرهاي استان اقدام به پر كردن بطري‌هاي بنزين و ارائه آن به افرادي مي‌كند كه در برخي... تبليغات انتخاباتي بنزيني !!
در حاليكه بازار تبليغات انتخاباتي به تدريج گرم و طبيعتاً شيوه‌هاي مختلف براي جلب اعتماد مردم هم به كار بسته مي‌شود، برادر يكي از نمايندگان مجلس در يكي از شهرهاي استان اقدام به پر كردن بطري‌هاي بنزين و ارائه آن به افرادي مي‌كند كه در برخي...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.867 seconds.