.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
نظررهبر انقلاب درمورد ریاست مجلس هشتم
(ادامه)
در گيلان هم اين روال به اين شکل دنبال مي شود که استاندارسه شنبه هر هفته از ساعت هشت صبح تا ظهر در نماز خانه ي استانداري گيلان به همراه معاونان و مديران برخي دستگاه‌ها منتظر ديدار با شهروندان مي ماند تا مشکلات متعدد آنان ... سرنوشت نامه های مردم در سفر استانی دولت به گیلان
در گيلان هم اين روال به اين شکل دنبال مي شود که استاندارسه شنبه هر هفته از ساعت هشت صبح تا ظهر در نماز خانه ي استانداري گيلان به همراه معاونان و مديران برخي دستگاه‌ها منتظر ديدار با شهروندان مي ماند تا مشکلات متعدد آنان ...(ادامه)
بر اساس شنیده‌ها اكنون كمیته‌ای با ریاست ناطق‌نوری در حال رایزنی و فعالیت برای ریاست لاریجانی بر مجلس هشتم است. اما شرایط زمانی برای حدادعادل سخت‌تر می‌شود چراكه شنیده شده محمدرضا باهنر نایب حدادعادل در مجلس هفتم با حضور در این كمیته برای ریاست لاریجانی تلاش می‌ك حمایت ناطق نوری از ریاست لاریجانی بر مجلس هشتم؟
بر اساس شنیده‌ها اكنون كمیته‌ای با ریاست ناطق‌نوری در حال رایزنی و فعالیت برای ریاست لاریجانی بر مجلس هشتم است. اما شرایط زمانی برای حدادعادل سخت‌تر می‌شود چراكه شنیده شده محمدرضا باهنر نایب حدادعادل در مجلس هفتم با حضور در این كمیته برای ریاست لاریجانی تلاش می‌ك(ادامه)
سه‏چهارم خاویار دریای خزر قاچاق می‏شود
(ادامه)
در خصوص انتشار گزارش تحت عنوان هشدار به کارمندان بد حجاب و مدیران مجرد شمال کشور که در مطلب مذکور به استاندار یکی از استانهای شمال شرقی کشور منتسب کرده اید و متاسفانه آگاهانه و یا با بی تدبیری از عکس استاندار مازندران استفاده کرده اید . جوابیه استانداری مازندران به سايت فردا
در خصوص انتشار گزارش تحت عنوان هشدار به کارمندان بد حجاب و مدیران مجرد شمال کشور که در مطلب مذکور به استاندار یکی از استانهای شمال شرقی کشور منتسب کرده اید و متاسفانه آگاهانه و یا با بی تدبیری از عکس استاندار مازندران استفاده کرده اید .(ادامه)
دختر 19ساله ايراني جوان‌ترين پروفسور جهان
(ادامه)
شما اگر مهدی و حمید و مهدی‌ها و حمیدها و همت‌ها و... را خیلی دوست دارید، این هزینه‌ها را برای ایجاد كارخانه و اشتغال برای فرزندان شهدا و رسیدگی به خانواده‌هایی كه هدفشان از جان بر كف گذاشتنشان، تنها بهتر زندگی كردن ملت فقرزده بود صرف كنید. 
رنجنامه خواهر شهيدان باكري
شما اگر مهدی و حمید و مهدی‌ها و حمیدها و همت‌ها و... را خیلی دوست دارید، این هزینه‌ها را برای ایجاد كارخانه و اشتغال برای فرزندان شهدا و رسیدگی به خانواده‌هایی كه هدفشان از جان بر كف گذاشتنشان، تنها بهتر زندگی كردن ملت فقرزده بود صرف كنید. (ادامه)
انتقاد خواهر باكري از مراسم يادبود برادرانش
(ادامه)
نزاع زودهنگام در اردوگاه اصلاح‌طلبان برای انتخابات 88
(ادامه)
لابي ويژه براي رياست لاريجاني بر مجلس هشتم
(ادامه)
ما نبايد دنبال مقصر بگرديم ولي دولت نمي تواند از تصميمات مجلس سر باز زند. دولت بايد پيرو انديشه ها و تصميمات مجلس باشد. در ضمن آنکه خود دولت نيز بايد راغب باشد تا مشکلات مطرح شده هرچه زودتر برطرف شوند زيرا اين مشکلات گريبانگير خودشان است. لذا من فکر مي کنم دولت هم پيشگام باشد و در فضاي تعامل با مجلس وارد شود... یوسف نژاد:از رياست لاريجاني استقبال مي کنم
ما نبايد دنبال مقصر بگرديم ولي دولت نمي تواند از تصميمات مجلس سر باز زند. دولت بايد پيرو انديشه ها و تصميمات مجلس باشد. در ضمن آنکه خود دولت نيز بايد راغب باشد تا مشکلات مطرح شده هرچه زودتر برطرف شوند زيرا اين مشکلات گريبانگير خودشان است. لذا من فکر مي کنم دولت هم پيشگام باشد و در فضاي تعامل با مجلس وارد شود...(ادامه)
مایلی‏کهن: گناه من حمایت از احمدی‏نژاد بود
(ادامه)
گلايه‌هاي دانش‌جعفري در مراسم توديع
(ادامه)
آقای دکتر احمدی نژاد روز دوشنبه با ارسال نامه ای تند خطاب به دکتر حداد عادل و انتشار آن در رسانه ها، با لحن بی سابقه ای رئیس قوه مقننه را در مقابل افکار عمومی و رسانه های خارجی، مورد انتقاد و تهمت قرار داد... پشت پرده نامه تند احمدی‏نژاد به رئیس مجلس
آقای دکتر احمدی نژاد روز دوشنبه با ارسال نامه ای تند خطاب به دکتر حداد عادل و انتشار آن در رسانه ها، با لحن بی سابقه ای رئیس قوه مقننه را در مقابل افکار عمومی و رسانه های خارجی، مورد انتقاد و تهمت قرار داد...(ادامه)
آشنایی با رحیمی سرپرست آینده وزارت کشور
(ادامه)
صاحب عکس از طریق فرزندش چندین مرتبه رضایت خویش را جهت استفاده از چهره خویش ارائه نموده است. عکسی که هنوز به نام «پیرمرد مازندرانی» در قسمت عکس‌های سال 84 آن خبرگزاری موجود است در حالی که تبليغات انتخاباتي و پير مرد 108 ساله مازندراني
صاحب عکس از طریق فرزندش چندین مرتبه رضایت خویش را جهت استفاده از چهره خویش ارائه نموده است. عکسی که هنوز به نام «پیرمرد مازندرانی» در قسمت عکس‌های سال 84 آن خبرگزاری موجود است در حالی که(ادامه)
انتقاد عكاس از استفاده اثرش در تبليغات انتخاباتي
(ادامه)
نه به عنوان یک خبرنگار و بلكه به عنوان یک ایرانی، آنگاه که در قاب تلويزیون کوچک خانه‌ام، فریاد و اوج نامه های روانه شده به سمت رئیس جمهور کشورم را می دیدم به جای آنکه مست و مدهوش حضورشان به گرد آقای رئیس جمهور شوم، یاد نیاز و احتیاجی که به خاطرش فرسنگ ها می پیمایند تا نامه ای را تقدیم دولت مردی کنند ... دسته گل خبرنگار مازندرانی و عذرخواهی کروبی
نه به عنوان یک خبرنگار و بلكه به عنوان یک ایرانی، آنگاه که در قاب تلويزیون کوچک خانه‌ام، فریاد و اوج نامه های روانه شده به سمت رئیس جمهور کشورم را می دیدم به جای آنکه مست و مدهوش حضورشان به گرد آقای رئیس جمهور شوم، یاد نیاز و احتیاجی که به خاطرش فرسنگ ها می پیمایند تا نامه ای را تقدیم دولت مردی کنند ...(ادامه)
نامزدهاي مورد حمايت جبهه اصولگرايان مستقل گيلان
(ادامه)
نشست منتخبان مجلس هشتم
(ادامه)
نتایج تحقیق مركز مطالعاتي بركمان آمریکا از وبلاگهای ایرانی
(ادامه)
سوسیس و کالباس سرطانزاست
(ادامه)
متن كامل ضوابط اجرايي بودجه 87
(ادامه)
سال موش و هر آنچه در باره آن می خواهید
(ادامه)
علی شمیرانی گزارشی از عملکرد رسانه ها در سال 86
علی شمیرانی(ادامه)
خاطراتي منتشر نشده از حاج احمد آقا خمینی
(ادامه)
ارزيابي رسانه‌هاي بيگانه از انتخابات 24 اسفند
(ادامه)
شايعه و نقش آن در انتخابات
(ادامه)
نگاهي به شعارهاي تبليغاتي نامزدهاي انتخابات در غرب مازندران
(ادامه)
گزارش كامل مناظره محمدرضا خاتمي و محمدرضا باهنر
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.651 seconds.