.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
صبح امروزدر سومین روز ،50 نفر از کارگران نساجی پیاده از کارخانه نساجی طبرستان به سمت فرمانداری قائمشهر حرکت و خواستار پیگیری حقوق معوقه خود شدند به گفته جمعی از کارگران بنا بر توافقات انجام شده با فرماندار قائمشهر و پایان... سه روز و 4 تجمع مقابل فرمانداری قائمشهر
صبح امروزدر سومین روز ،50 نفر از کارگران نساجی پیاده از کارخانه نساجی طبرستان به سمت فرمانداری قائمشهر حرکت و خواستار پیگیری حقوق معوقه خود شدند به گفته جمعی از کارگران بنا بر توافقات انجام شده با فرماندار قائمشهر و پایان...(ادامه)
راه اندازي رشته علوم ارتباطات در يكي از واحدهاي دانشگاه‌ آزاد مازندران
(ادامه)
دیدار استاندار گیلان با سفیر فرانسه
(ادامه)
برخورد ناشایست مديران ورزشگاه رشت بارسانه ها
(ادامه)
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!
برکناری احتمالی مدیرعامل تاکسیرانی رشت،مدرک جعلی عضو شورای شهر انزلی ،دیدار چهره های اصلاح طلب با استاندار،تشکیل جبهه اصولگرایان تحول خواه2، تشکیل جبهه پیروان خط امام و رهبری و ...(ادامه)
اعتدالگرایان شمال نشاط سیاسی ایجاد می کند
(ادامه)
آداب عید بزرگ اسلامی در میان مسلمان جهان(ديدگاه)
(ادامه)
یک شهروند گيلاني ظهر ديروز در اعتراض به سهمیه بندی بنزین با حضور در وزارت کشور و بعد از اینکه به او اجازه دیدار با وزیر کشور داده نشد، به طور کامل لباس های خود را از تن خارج کرد.وي که برای ... مشكل بنزين و برهنه شدن در وزارت كشور !
یک شهروند گيلاني ظهر ديروز در اعتراض به سهمیه بندی بنزین با حضور در وزارت کشور و بعد از اینکه به او اجازه دیدار با وزیر کشور داده نشد، به طور کامل لباس های خود را از تن خارج کرد.وي که برای ...(ادامه)
نگاهی به نتایج گیلانی ها در هفته هفتم لیگ برتر
(ادامه)
آنچه مسلم است اینکه مسئولین استان بويژه استاندار که خود از یادگاران سالهای حماسه وایثار است و همچنین فرمانده ارشد سپاه در استان که از فرماندهان تا رده گردان و تیپ این لشکر سرافراز در دوران پرافتخار دفاع مقدس بوده و شناخت ... تأخیر جبران ناپذیر در معرفی رجال دفاع مقدس مازندران
آنچه مسلم است اینکه مسئولین استان بويژه استاندار که خود از یادگاران سالهای حماسه وایثار است و همچنین فرمانده ارشد سپاه در استان که از فرماندهان تا رده گردان و تیپ این لشکر سرافراز در دوران پرافتخار دفاع مقدس بوده و شناخت ...(ادامه)
ملاقات استاندار با 130 نفر از مردم مازندران
(ادامه)
واكنش اصلاح طلبان و اصولگرایان از فراکسیون اعتدالگرایان شمال
اعلام برنامه تشکیل فراکسیون دانشجویان و فارغ التحصیلان در مجلس هشتم از سوی مجمع اعتدالگرایان شمال (دانشجویان و فارغ التحصیلان گلستان، مازندران و گیلان) واکنشهایی را بین فعالان سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا به همراه ...(ادامه)
دیدار جمعی از فعالان سياسي شمال با خاتمی
(ادامه)
تاسیس انجمن مخترعین و مبتکرین در مازندران
(ادامه)
تعلیق 4دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در مازندران
(ادامه)
رئیس قوه قضائیه وارد استان گیلان شد
(ادامه)
لباس ترکمن برای حداد عادل
(ادامه)
بازرسان ويژه شهردار در سطح شهر ساري
(ادامه)
بحرین چگونه از خاک ایران جدا شد؟(ديدگاه)
(ادامه)
تساوی تیم فوتبال پیکان مقابل شموشک نوشهر
(ادامه)
در سفر هاشمی به گیلان چه گذشت؟
هاشمی رفسنجانی در جریان سفر اخیر خود به گیلان با فعالا ن سیاسی این استان دیدار کرد. در این دیدار مسئولان برخی گروه های اصلاح طلب در گیلان انتقادات زیادی به ...(ادامه)
تولد گوساله عجیب الخلقه در بخش خمام،۶هزار معتاد در گیلان ،افتتاح استادیوم سردار جنگل با دیدار پگاه ـ پرسپولیس،اعتصاب غذا در بیمارستان رازی رشت... خبرهای ویژه مرکز گیلان که گفته میشود!!
تولد گوساله عجیب الخلقه در بخش خمام،۶هزار معتاد در گیلان ،افتتاح استادیوم سردار جنگل با دیدار پگاه ـ پرسپولیس،اعتصاب غذا در بیمارستان رازی رشت...(ادامه)
نشست انتخاباتی طاهری در جمع بانوان آق قلا
(ادامه)
صبح امروز جمعی از پیشکسوتان ورزش مازندران در دیدار با آیت الله طبرسی ، نماینده ولی فقیه در مازندران نسبت به وضعیت نا بسامان ورزش مازندران اعتراض کردند.آنان با بر شمردن مشکلات و مسائل  ... اعتراض به وضعیت نا بسامان ورزش مازندران
صبح امروز جمعی از پیشکسوتان ورزش مازندران در دیدار با آیت الله طبرسی ، نماینده ولی فقیه در مازندران نسبت به وضعیت نا بسامان ورزش مازندران اعتراض کردند.آنان با بر شمردن مشکلات و مسائل ...(ادامه)
دیدار رئیس کنسرسیوم ملی ایتالیا با استاندار مازندران
رئیس کنسرسیوم ملی ایتالیا گفت : ایران کشوری است که صنعت آن به تناسب مذهب کشورش رو به رشد است اما در ایتالیا پیوند صنعت و مذهب رشد چندانی نداشته است.(ادامه)
استاندار گلستان با سفیر قزاقستان در ایران و معاون بر نامه ریزی استاندار منگستائو دیدار کرد . در این جلسه ضمن تاکید بر تسر یع در عملیاتی شدن تفاهم نامه فی مابین مقرر شد : گروهی مرکب از معاونین .... دیدار استاندار گلستان با سفير قزاقستان
استاندار گلستان با سفیر قزاقستان در ایران و معاون بر نامه ریزی استاندار منگستائو دیدار کرد . در این جلسه ضمن تاکید بر تسر یع در عملیاتی شدن تفاهم نامه فی مابین مقرر شد : گروهی مرکب از معاونین .... (ادامه)
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ... خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!
معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت(استانی شدن انتخابات،تغییر رئیس پارک و علم و فناوری ،حضور با هنر در گیلان ...(ادامه)
سفر دبیر اجرایی حزب مؤتلفه اسلامی پس از حضور در کلیه شهر‌های استان که این حزب در آنها دفتر دارد به بررسی وضعیت استان و برنامه‌ریزی برای انتخابات مجلس هشتم پرداخت.وی همچنین در دیدار با آیت‌الله جباری،لائینی وروحانی... مازندران ،کلید استارت موتلفه برای مجلس هشتم
سفر دبیر اجرایی حزب مؤتلفه اسلامی پس از حضور در کلیه شهر‌های استان که این حزب در آنها دفتر دارد به بررسی وضعیت استان و برنامه‌ریزی برای انتخابات مجلس هشتم پرداخت.وی همچنین در دیدار با آیت‌الله جباری،لائینی وروحانی...(ادامه)
گفتگوی تلویزیونی سوسن تسلیمی هنرپشه شمالی تاتر و سینمای ایران و سوئد(ديدگاه)
(ادامه)
شمال نیوز _ شنیده ها حاکی از آن است برخی از کاندیداهای احتمالی و مدعیان انتخابات مجلس هشتم همزمان با شروع سال جدید اقدام به برگزاری جلسات خانگی و رایزنی های گسترده در سطح شهرهای استان ... آغاز جلسات انتخاباتی مجلس هشتم در گیلان
شمال نیوز _ شنیده ها حاکی از آن است برخی از کاندیداهای احتمالی و مدعیان انتخابات مجلس هشتم همزمان با شروع سال جدید اقدام به برگزاری جلسات خانگی و رایزنی های گسترده در سطح شهرهای استان ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.676 seconds.