.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آخرین خبرها از یمن، بحرین و لیبی
(ادامه)
از همه مهم‏تر آن که، بیش از همه دوستان و همکاران طبیب ایرانی در شگفت از آن بودند که چه کار زیبایی و پوست سودمندی در این قاره فقیر در وجود انسان های سیاه آفریقایی نهفته می باشد که من از آن همه درآمد در کشورم از لیزر و ژل و تزریق و ویزیت چند هزار تومانی گرفته تا جراحی زیبایی میلیونی که تازه روز به روز افزونتر هم می شد صرفنظر نموده و ... هفت سین پزشک مازندرانی در قاره آفریقا + تصاویر
از همه مهم‏تر آن که، بیش از همه دوستان و همکاران طبیب ایرانی در شگفت از آن بودند که چه کار زیبایی و پوست سودمندی در این قاره فقیر در وجود انسان های سیاه آفریقایی نهفته می باشد که من از آن همه درآمد در کشورم از لیزر و ژل و تزریق و ویزیت چند هزار تومانی گرفته تا جراحی زیبایی میلیونی که تازه روز به روز افزونتر هم می شد صرفنظر نموده و ...(ادامه)
کارشکنی آمریکا در تفحص شهدا در عراق
(ادامه)
ممنوعیت برای فیلمی باحضور«مبارک»
(ادامه)
وعده سفیر ایران به آرش برهانی
(ادامه)
سفیر عربستان در تهران احضار شد
(ادامه)
اعتراف جالب آخرین سفیر اسرائیل در ایران
(ادامه)
مهندس یونس رنجکش بازگشت به سرداری دیگر! (ديدگاه)
مهندس یونس رنجکش(ادامه)
نگرانی از پارتی‌های شبانه سفارتخانه ها
(ادامه)
بی‌نزاکتی دو دیپلمات در مقابل احمدی نژاد
(ادامه)
نامه انتقادی توکلی خطاب به احمدی‌نژاد
(ادامه)
جمع‌آوری و انتشار خبرهای ویژه همواره مورد توجه رسانه‌ های ‌‌‌‌خبری قرار گرفته است.این بخش از اخبار خود را در قالب‌ ستون‌‌هایی‌‌چون‌ ‌"ویژه" ، "پشت پرده"، "جهت‌اطلاع" و "گفته می‌شود" منتشر می‌کنند( تلاش استاندار گیلان برای ماندن ، استاندار بومی، خواسته نماینده ولی فقیه ، آرزم همچنان گزینه جدی شهرداری رشت ،آغاز فعالیت انتخاباتی یک بانوی تالشی، بازداشت مدیرکل گمرک آستارا ،خانه تکانی در استانداری   و...) از این خبرها می باشند.
آخرین شنیده ها از استان گیلان !
جمع‌آوری و انتشار خبرهای ویژه همواره مورد توجه رسانه‌ های ‌‌‌‌خبری قرار گرفته است.این بخش از اخبار خود را در قالب‌ ستون‌‌هایی‌‌چون‌ ‌"ویژه" ، "پشت پرده"، "جهت‌اطلاع" و "گفته می‌شود" منتشر می‌کنند( تلاش استاندار گیلان برای ماندن ، استاندار بومی، خواسته نماینده ولی فقیه ، آرزم همچنان گزینه جدی شهرداری رشت ،آغاز فعالیت انتخاباتی یک بانوی تالشی، بازداشت مدیرکل گمرک آستارا ،خانه تکانی در استانداری و...) از این خبرها می باشند. (ادامه)
پس از انتشار خبری مبنی بر اینکه «روح‌الله قهرمانی چابک» به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در کویت منصوب شده ، شنیده ها حاکی از آن است که قهرمانی این حکم را نپذیرفته است و این در حالیست که ... استاندار گیلان حکم سفارت را نمی پذیرد
پس از انتشار خبری مبنی بر اینکه «روح‌الله قهرمانی چابک» به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در کویت منصوب شده ، شنیده ها حاکی از آن است که قهرمانی این حکم را نپذیرفته است و این در حالیست که ...(ادامه)
انتصاب قهرمانی به عنوان سفیر کویت
(ادامه)
نیمه پنهان قذافی و خانواده اش
(ادامه)
حاشیه‌های دیدار ایران- قرقیزستان
(ادامه)
حرکت جالب توجه سفیر ایران!/ عکس
(ادامه)
جزئیاتی از فساد مالی دیکتاتور یمن
(ادامه)
صادقعلی رنجبر میلاد پیامبر رحمت، نویدبخش وحدت!
صادقعلی رنجبر(ادامه)
سرکنسول اسپانیا در ایران بازداشت شد
(ادامه)
4 ببر دیگر از روسیه می آید
(ادامه)
سهم چینی‌ها از اقتصاد ایران چقدر است؟
(ادامه)
دکتر غلامعلی رجایی چرا رژیم پهلوی سقوط کرد؟ (ديدگاه)
دکتر غلامعلی رجایی(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
دیدار مشایی با سفیر ایتالیا در تهران
(ادامه)
آخرین صحبتهای پیامبر (ص) باحضرت زهرا (س)
(ادامه)
پس از تشکیل وزارتخانه جدید رییس جمهور موظف است حداکثر ظرف سه ماه پس از لازم‌الاجرا شدن قانون، وزیر را به مجلس معرفی کند. رییس جمهور در مجموع ۲۳ روز فرصت دارد تا سرپرست این وزارتخانه را معرفی کند. رویانیان برای وزارت ورزش خیز برداشت!
پس از تشکیل وزارتخانه جدید رییس جمهور موظف است حداکثر ظرف سه ماه پس از لازم‌الاجرا شدن قانون، وزیر را به مجلس معرفی کند. رییس جمهور در مجموع ۲۳ روز فرصت دارد تا سرپرست این وزارتخانه را معرفی کند.(ادامه)
همه گزینه های مطرح برای وزارت ورزش و جوانان
(ادامه)
سعیدلو از قطر قهر کرد و به تهران برگشت!
(ادامه)
حکم جدید احمدی نژاد برای موسوی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.