.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
دیدار نمایندگان جنبش امل با آیت‌الله سیستانی
هیئتی مذهبی-سیاسی از جنبش امل با سفر به نجف اشرف با آیت الله سیستانی دیدار کرد.(ادامه)
عکس/ ژست کری در مذاکره با ظریف
در حاشیه چهارمین نشست سه جانبه وزرای خارجه ایران، آمریکا و هماهنگ کننده 1+5 در وین.(ادامه)
شمال نیوز: دانشگاه نباید به شهریه متکی باشد/ دولت رقیب بخش خصوصی است/ مقصر این ورشکستگی ها دولت ها هستند / فرهادی بهترین گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت علوم است/ شهریه دانشگاه آزاد اسلامی تا مهر 94 افزایش نخواهد داشت


دانشگاه آزاد ساری جزو دانشگاه‌های برتر کشور است
شمال نیوز: دانشگاه نباید به شهریه متکی باشد/ دولت رقیب بخش خصوصی است/ مقصر این ورشکستگی ها دولت ها هستند / فرهادی بهترین گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت علوم است/ شهریه دانشگاه آزاد اسلامی تا مهر 94 افزایش نخواهد داشت (ادامه)
قیمت طلا، سکه و ارز صبح یکشنبه ۲ آذر
(ادامه)
حکم دست دادن با نامحرم با دستکش
(ادامه)
حدیث روز/ سخن امام علی(ع) درباره پنج فضیلتی که فقط به دوستان اولی‌الامر داده می‌شود
اگر از خداوند پروا کنید و حرمت پیامبر(ص) را درباره اهل بیتش حفظ کنید قطعا او را به بهترین صورت عبادت و به بهترین شکل یاد و به بهترین حالت حمد کرده‌ و بهترین مرتبه صبر و شکر را بجا آورده‌اید و به برترین صورت جهاد کرده‌اید. (ادامه)
شاسی بلند خاص با پلاک ملی /عکس
اینفینیتی (infiniti) شرکت خودروسازی ژاپنی است که به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت نیسان، وظیفه تولید خودروهای لوکس این شرکت را بر عهده دارد. (ادامه)
استعفای ۴ عضو هیات مدیره نظام مهندسی گلستان
(ادامه)
پيام استاندار مازندران به مناسبت درگذشت آيت الله شجاعي
(ادامه)
اعتراض 30 نماینده به اقدام صدا و سیما
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: صدا و سیما با پخش تصاویر نزاع از شهر اردبیل چهره حسینی و با فرهنگ مردم این دیار را مخدوش کرد. (ادامه)
تصاویری ازرهبرانقلاب درکسوت سرپرست سپاه
در دوم آذرماه 1358، شورای انقلاب طی حکمی آیت الله سیدعلی خامنه‌ای را به سرپرستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب کرد. از دستاوردهای این دوره از مدیریت سپاه، کاهش برخی جناح‌بندی و چند دستگی‌ها در این نهاد انقلابی بود که محصول مدیریت پیش از ایشان به شمار می‌رفت. وجود این پیشینه ارزشمند موجب گشت تا اشتغالات نظامی ایشان کماکان به صورت‌های گوناگون تداوم یابد و آثار ارجمند آن بیشتر تبلور یابد. تصاویری که پیش روی شماست مربوط به این دوره و نمایانگر گوشه‌هایی از این تلاش خستگی ناپذیر است.(ادامه)
عکس/ مذاکره جان کری در حلقه محافظان
جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در کنفرانسی تلفنی، سران کشورهای قطر، کویت، بحرین و امارات را در جریان مذاکرات هسته‌ای وین قرار داد. (ادامه)
شمال نیوز : مدیران جهاد کشاورزی استان به جای مجیز گویی باید مشخصا اعلام کنند که در سفر یک روزه وزیر چه پیشنهادی برای برون رفت از بن بست در کشاورزی استان مطرح شده و چه نتایجی حاصل شده است در غیر اینصورت سفر حجتی حاصلی برای مازندران نداشته است ... افتتاح یک شالیکوبی دربابل با دستان مبارک آقای وزیر!
شمال نیوز : مدیران جهاد کشاورزی استان به جای مجیز گویی باید مشخصا اعلام کنند که در سفر یک روزه وزیر چه پیشنهادی برای برون رفت از بن بست در کشاورزی استان مطرح شده و چه نتایجی حاصل شده است در غیر اینصورت سفر حجتی حاصلی برای مازندران نداشته است ...(ادامه)
طبیعت پاییزی / تصاویر
(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه‌های یکشنبه
(ادامه)
دست دادن با زن نامحرم به وسيله دستكش و مانند آن، چه حكمى دارد؟ حکم دست دادن با نامحرم با دستکش
دست دادن با زن نامحرم به وسيله دستكش و مانند آن، چه حكمى دارد؟(ادامه)
شمال نیوز: با حکمی از سوی دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سعید کاردار به سمت معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد. یک مازنی معاون دانشجویی دانشگاه آزاد شد
شمال نیوز: با حکمی از سوی دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سعید کاردار به سمت معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.(ادامه)
غلامعلی رنجبر سرفرازان بسیج مدافعان قابل اعتماد منافع ملی(يادداشت)
غلامعلی رنجبر(ادامه)
عکس/ پیراهن‌ مشکی‌ استقلال در دربی
(ادامه)
مازندران ‌تامین کننده گوشت سفید قزاقستان
رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: تولیدکنندگان گوشت سفید در مازندران آمادگی دارند تا بخشی از نیازمندی‌های قزاقستان به گوشت مرغ را تامین کنند. (ادامه)
مراسم کلنگ زنی مسجد روستای زرندین شهرستان نکا + تصاویر
(ادامه)
مرتضی پاشایی در بازی استقلال و پرسپولیس
(ادامه)
زیباترین دختر جهان اسلام /تصاویر
مسابقه دختر شایسته جهان اسلام بامداد امروز با معرفی "فاطیما بن گوفراچه" به عنوان دختر شایسته سال 2014 به کار خود پایان داد. (ادامه)
تبار شناسی این جریان سیاسی لصولگرا- احمدی نژادی و نیروهای منتسب به آن در مازندران، ما را بر آن داشت تا روند احتمالی ورود این افراد را شهرستانهای مختلف استان مورد بحث وبررسی قرار دهیم.... اولین گمانه زنی ها از حضور مدیران احمدی نژاد در انتخابات مجلس دهم
تبار شناسی این جریان سیاسی لصولگرا- احمدی نژادی و نیروهای منتسب به آن در مازندران، ما را بر آن داشت تا روند احتمالی ورود این افراد را شهرستانهای مختلف استان مورد بحث وبررسی قرار دهیم....(ادامه)
شمال نیوز: روسای سه قوه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درپی درگذشت حجت‌الاسلام سیدحسن شجاعی کیاسری نماینده چهار دوره مجلس شورای اسلامی پیام‌های تسلیت جداگانه‌ای صادر کردند که متن این پیام‌ها به این شرح است. پیام‌های تسلیت روسای قوا و رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت مرحوم سید حسن شجاعی
شمال نیوز: روسای سه قوه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درپی درگذشت حجت‌الاسلام سیدحسن شجاعی کیاسری نماینده چهار دوره مجلس شورای اسلامی پیام‌های تسلیت جداگانه‌ای صادر کردند که متن این پیام‌ها به این شرح است.(ادامه)
پزشک مالزیایی برای "جهاد نکاح" به سوریه رفت! +تصاویر
یک دختر پزشک مالزیایی برای "جهاد نکاح" به صفوف داعش در سوریه پیوسته است.(ادامه)
قیمت روز تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاپ و دوربین دیجیتال در بازار
(ادامه)
عكس: بنر جالب پارك دوبل
(ادامه)
داماد در عروسی از همسرش جدا شد
اواخر هفته جاری یک مرد سعودی بلافاصله پس از دیدن چهره همسر آینده‌اش در مراسم عروسی از او جدا شد.(ادامه)
«محمد اصفهانی» عزادار شد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.