.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
واکنش نماینده رشت به اظهارات جنجالی نماینده رودبار
شمال نیوز: جعفرزاده ایمن آبادی در خصوص موضوعات مطرح شده در جلسه غیر علنی گفت: دو موضوع در این جلسه غیر علنی مورد بررسی قرار گرفت؛ اول اینکه یکی از ناطقان در نطق پیش از دستور نوبت صبح، به رئیس جمهور توهین کرد و از صحبت هایی انجام داد که از آن صحبت ها بوی نقد نمی آمد و به نظر بیشتر بوی نفرت داشت، این جملات آنقدر بد بود که برازنده لباس روحانیت نبود.(ادامه)
اعمال سلیقه در تخفیف عوارض شهری ساری
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های صبح امروز
(ادامه)
تصویر معنی دار اینستاگرام حسن روحانی
(ادامه)
حدیث روز/ سفارش امام علی(ع) به کمیل درباره راز سلامتی
امام علی علیه‌السلام در سفارشی ارزشمند به کمیل، راز سلامتی را در کم خوردن و کم آشامیدن دانسته‌اند. (ادامه)
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با انتقاد از نطق میان‌دستور یکی از نمایندگان توهین به رئیس جمهور را توهین به ملت دانست. توهین به رئیس جمهور، توهین به ملت است
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با انتقاد از نطق میان‌دستور یکی از نمایندگان توهین به رئیس جمهور را توهین به ملت دانست.(ادامه)
فرش گیلان، نه به نام و نه به کام(ديدگاه)
(ادامه)
شمال نیوز: آقای رئیس جمهور ژنرال هایی که با خود آورده اید همه بیمارند؛ یا بیماری جسمی دارند و یا بیماری اقتصادی و هر روز حاشیه برای نظام درست می کنند. اطلاع کامل دارم بعضی از ژنرال‌های دولت پاسپورت دول بیگانه را دارند
شمال نیوز: آقای رئیس جمهور ژنرال هایی که با خود آورده اید همه بیمارند؛ یا بیماری جسمی دارند و یا بیماری اقتصادی و هر روز حاشیه برای نظام درست می کنند.(ادامه)
5 راه برای شفاف کردن خون
فیبر و غذاهای فیبردار از جمله موادی هستند که می توان از آن ها برای تصفیه کردن خون استفاده کرد. سعی کنید در رژیم غذاییتان موادی مانند آناناس، تخم کتان داشته باشید تا میزان فیبر بدن شما به طور کامل تامین شود. (ادامه)
تشخیص سرطان معده با اسفنج
(ادامه)
بزرگترین عکس سلفی دنیا/ تصویر
مایکروسافت دو ماه پیش، گوشی هوشمند لومیا 730 را با تمرکز روی عکس‌برداری سلفی عرضه کرد و حالا طرفداران محصولات سری لومیا در بنگلادش دور هم جمع شده‌اند تا بزرگ‌ترین تصویر سلفی دنیا را ثبت کنند. (ادامه)
ای کاش این داستان اینچنین اتفاق نمی افتاد چراکه در آینده ای نه چندان دور اذهان عمومی از این جریان پاک شده و آنچه که باقی می ماند جواب وجدانی است که ما باید در پیشگاه خداوند پاسخگوی آن باشیم. بابای همیشه خوب من را بدهید / این سهمیه‌های جنگ من مال شما!
ای کاش این داستان اینچنین اتفاق نمی افتاد چراکه در آینده ای نه چندان دور اذهان عمومی از این جریان پاک شده و آنچه که باقی می ماند جواب وجدانی است که ما باید در پیشگاه خداوند پاسخگوی آن باشیم.(ادامه)
علیرضا سعیدآبادی
نسل دوم بسیج(يادداشت)
علیرضا سعیدآبادی (ادامه)
تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های دوشنبه
(ادامه)
تصاویر/ صف مراجعه به احمدی‌نژاد
با وجود پایان یافتن دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد همچنان مراجعات مردم به وی برای رفع مشکلات ادامه دارد.منزل محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق پس از پایان ریاست جمهوری خود هم‌اینک در میدان 72 نارمک در دورترین نقاط شرقی تهران همچنان محل رجوع جمعی از مردم است. برخی از شهروندان تهرانی روزها با صف کشیدن در مقابل منزل رئیس جمهور سابق ضمن دیدار حضوری و بیان مشکلات خود نامه‌هایشان را نیز به دست وی می رسانند.(ادامه)
وزیر پیشنهادی علوم در این جلسه عنوان کرد که من فتنه 88 را محکوم می‌کنم و ادامه داد که من در سال 88 در بحث تهیه برنامه‌های بهداشت و درمان میر حسین موسوی بودم، اما پس از آن هیچ دخالتی در امور نداشتم و هیچ نامه‌ای را امضا نکردم و نامه‌ای هم که نام من پای آن آمده بنده آن را امضا نکردم و بنده این کار را تقبیح می‌کنم. هیچ نامه‌ای را در ایام فتنه امضا نکردم/ موافقت مشروط کمیسیون آموزش با وزارت فرهادی
وزیر پیشنهادی علوم در این جلسه عنوان کرد که من فتنه 88 را محکوم می‌کنم و ادامه داد که من در سال 88 در بحث تهیه برنامه‌های بهداشت و درمان میر حسین موسوی بودم، اما پس از آن هیچ دخالتی در امور نداشتم و هیچ نامه‌ای را امضا نکردم و نامه‌ای هم که نام من پای آن آمده بنده آن را امضا نکردم و بنده این کار را تقبیح می‌کنم.(ادامه)
سنگ قبر هنری مرتضی پاشایی /عکس
در تصویر زیر سنگ مزار مرحوم مرتضی پاشایی در سنگ قبر تراشی بهشت زهرا(س) که هنوز بر روی قبر آن مرحوم نصب نشده است را می بینید.(ادامه)
شکایت سازمان بازرسی از سعید مرتضوی
شاکی پرونده رئیس سابق سازمان تأمین اجتماعی، گفت: سازمان بازرسی کل کشور پس از بررسی پرونده مرتضوی و تأیید تخلفات صورت گرفته در مدیران دوره وی، از این متهم شکایت کرد که به این ترتیب یک شاکی حقوقی دیگر به این پرونده اضافه شد.(ادامه)
داستان عکس؛ ظریف روی بالکن
پس از روزها انتظار، محمدجواد ظریف رئیس هیأت مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان خیلی غیرمنتظره در بالکن هتل «کوبورگ» محل مذاکرات ظاهر شد. برای ما که به عنوان خبرنگار ساعت‌ها منتظر خبر و حتی نشانه‌ای از اتاق در بسته مذاکرات بودیم چه چیزی از این هیجان‌انگیزتر؟(ادامه)
عکس/ بیمارستان هاشمی رفسنجانی
تصویر زیر متعلق به بیمارستان تاکتیکی هاشمی رفسنجانی در دوران دفاع مقدس است.(ادامه)
نماز اول وقت ظریف؛ این بار مقابل جان کری+ عکس
(ادامه)
جزئیات جلسه غیر علنی مجلس در خصوص توهین به رئیس جمهور
(ادامه)
پیام آیت الله طبرسی به مناسبت درگذشت آیت الله شجاعی
(ادامه)
تصاویر/ تشييع پيكر مرحوم آيت الله شجاعي(خبر)
(ادامه)
برتری پرسپولیس مقابل استقلال
تیم پرسپولیس در دیدار برابر استقلال به برتری رسید.(ادامه)
شمال نیوز: اتفاقات رای اعتماد به وزرای پیشنهادی علوم، قدرت نمایی لاریجانی در قبال دولت بود. لاریجانی با این رفتار خود به روحانی نشان داد که دوست ندارد احمدی نژاد دیگری را تجربه کند. وقتی لاریجانیِ آرام، دوست ندارد روزهایِ تلخ احمدی نژاد را تجربه کند(خبر)
شمال نیوز: اتفاقات رای اعتماد به وزرای پیشنهادی علوم، قدرت نمایی لاریجانی در قبال دولت بود. لاریجانی با این رفتار خود به روحانی نشان داد که دوست ندارد احمدی نژاد دیگری را تجربه کند.(ادامه)
مقداد نجف نژاد هننگام عبور از منطقه امین آباد در جاده فیروزکوه در حالی که با خودروی زانتیای خود رانندگی می کرد دچار سانحه رانندگی شد و از ناحیه دست ، کتف و پهلو زخمي شد .... مصدومیت نماینده بابلسر و فریدونکنار درسانحه رانندگی
مقداد نجف نژاد هننگام عبور از منطقه امین آباد در جاده فیروزکوه در حالی که با خودروی زانتیای خود رانندگی می کرد دچار سانحه رانندگی شد و از ناحیه دست ، کتف و پهلو زخمي شد ....(ادامه)
طلب پیمانکاران وزارت راه پرداخت میشود
(ادامه)
عکس/ تلفن همراه جان کری
در حواشی مذاکرات هسته ای در وین(ادامه)
مجلس بر سر دوراهی انتخاب فرهادی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.305 seconds.