.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دومین همایش سارویهای مقیم پایتخت برگزار شد
(ادامه)
جدا از بحث هائی که درخصوص حوزه اختیارات وزرای کشور و خارجه در کشور وجود دارد و در جای خود نیز قابل تامل است ولی حال آنچه که به لحاظ شکلی مشخص شده است برای اولین بار در تاریخ ایران زمین اجرای سیاست خارجی و سیاست داخلی در دستان مردان شمالی قرار گرفته است... سیاست داخلی و خارجی در دست شمالی ها
جدا از بحث هائی که درخصوص حوزه اختیارات وزرای کشور و خارجه در کشور وجود دارد و در جای خود نیز قابل تامل است ولی حال آنچه که به لحاظ شکلی مشخص شده است برای اولین بار در تاریخ ایران زمین اجرای سیاست خارجی و سیاست داخلی در دستان مردان شمالی قرار گرفته است...(ادامه)
لاریجانی:نمی‌خواهیم اقتصاد کمیته امدادی داشته باشیم
(ادامه)
متن دفاعیه مقیمی از کردان وزیر پیشنهادی کشور
(ادامه)
کردان: در پرونده صدا و سیما تبرئه شدم
(ادامه)
دیدگاه وزیر پیشنهادی اقتصاد درباره مباحث کلان اقتصاد ایران
(ادامه)
حکومتداری با لهجه شمالی(يادداشت)
رضا مياندره(ادامه)
عضو هئیت رییسه مجلس: کردان مقتدر و با انگیزه است
(ادامه)
مسافر مقتدر مازندراني ساختمان خیابان فاطمی
سر انجام تصمیم رییس جمهوری برای سپردن سکان وزارت کشور به قطعیت رسید و دکتر علی کردان قائم مقام و مرد مقتدر وزارت نفت به مجلس معرفی شد...(ادامه)
شرط کردان برای تغییر ندادن استانداران
(ادامه)
دکتر علی کردان وزیر پیشنهادی کشور بدلیل سوابق درخشان و عملکرد قوی در مدیریتهای مختلف و نزدیکی بسیار به شخص دکتر علی لاریجانی سه شنبه آینده در مجلس براحتی رای بالا و قابل توجه بین 186 تا 212 رای کسب خواهد کرد... رای بالا و چشمگیر نمایندگان مجلس به کردان
دکتر علی کردان وزیر پیشنهادی کشور بدلیل سوابق درخشان و عملکرد قوی در مدیریتهای مختلف و نزدیکی بسیار به شخص دکتر علی لاریجانی سه شنبه آینده در مجلس براحتی رای بالا و قابل توجه بین 186 تا 212 رای کسب خواهد کرد...(ادامه)
واكنش سايت حامیان دولت به معرفي کردان
(ادامه)
سر انجام تصمیم رییس جمهوری برای سپردن سکان وزارت کشور به يك مازندراني به قطعیت رسید و دکتر علی کردان قائم مقام و مرد مقتدر وزارت نفت به مجلس معرفی شد. وزارت کشور بی شک بین 3 وزارتخانه اصلی و نهاد مهم و کلیدی کشور نقشی ویژه دارد... خبر شمال نيوز محقق شد/اولين وزير مازني در كابينه
سر انجام تصمیم رییس جمهوری برای سپردن سکان وزارت کشور به يك مازندراني به قطعیت رسید و دکتر علی کردان قائم مقام و مرد مقتدر وزارت نفت به مجلس معرفی شد. وزارت کشور بی شک بین 3 وزارتخانه اصلی و نهاد مهم و کلیدی کشور نقشی ویژه دارد...(ادامه)
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ... رئیس جمهور آینده ایران کیست؟
محمود احمدی نژاد را شاید بتوان اولین گزینه مورد نظر اصولگرایان رایحه خوشی برای ریاست جمهوری دهم نامید، چرا که حالا تقریباً دو سالی است که اجماع اصولگرایان بر رییس دولت اصولگرا شکسته است وشرایط با سال 84 بسیار فرق دارد. سه سال پیش ...(ادامه)
دهمرده : انگشت کوچک احمدی نژاد نمی شوم
(ادامه)
رضا تیموری تاملي دوباره به سخنان استاندار مازندران(ديدگاه)
رضا تیموری(ادامه)
آیا «شاخص اصول گرایی» که ‌این روزها بیش از همیشه منتقد سیاست‌های دولت حاکم است و به قول وزیر ارشاد دولت نهم «از زمره معدود کسانی است که برای [تصدی مقام ریاست جمهوری] فکر منظم، اطلاعات طبقه بندی شده و برنامه منسجمی‌دارد» بار دیگر به «رقیبی» برای رییس دولت در دور دوم ریاست جمهوری تبدیل خواهد شد؟ وداع احمدتوکلی با مرکز پژوهش‌ها
آیا «شاخص اصول گرایی» که ‌این روزها بیش از همیشه منتقد سیاست‌های دولت حاکم است و به قول وزیر ارشاد دولت نهم «از زمره معدود کسانی است که برای [تصدی مقام ریاست جمهوری] فکر منظم، اطلاعات طبقه بندی شده و برنامه منسجمی‌دارد» بار دیگر به «رقیبی» برای رییس دولت در دور دوم ریاست جمهوری تبدیل خواهد شد؟(ادامه)
شرط های موتلفه برای احمدی نژاد
(ادامه)
بزودی بانک اصناف در کشور راه اندازی میشود
(ادامه)
نخبگان سیاسی گلستانی در قامت نخبگان کشوری
یکی از ویژگیهای دولت نهم که برای برخی از کارگزاران دولتی استان گلستان موجب میمنت و مبارکی است تغییر و تحولات در عرصه مدیریت دولتی است و این امر البته باعث سربرآوردن نخبگان سیاسی استان گلستان در قامت نخبگان کشوری شده است...(ادامه)
ایرج ندیمی، مشاور وزیر کشور شد
(ادامه)
وزير راه:آزادراه تهران - شمال اولویت ندارد
(ادامه)
چمران ؛ مرد علم ، جهاد و شهادت
(ادامه)
ملت همواره در آیین ها و مناسبت ها یارای دولت بوده بنابراین باید دولت نیز برای تامین رفاه جامعه چاره اندیشی کند. اصل نظارت و جدی گرفتن بر کارکردهای دولت از سوی نمایندگان و ضرورت صفت ماندگار ... دولت باید برای کاهش تورم چاره اندیشی کند
ملت همواره در آیین ها و مناسبت ها یارای دولت بوده بنابراین باید دولت نیز برای تامین رفاه جامعه چاره اندیشی کند. اصل نظارت و جدی گرفتن بر کارکردهای دولت از سوی نمایندگان و ضرورت صفت ماندگار ...(ادامه)
هر چند عدالت‌خواهي، مهرورزي و مردم داري شعار محوري دولت نهم است، اما گراني‌ها و تورم افسار گسيخته مردم را آزرده خاطر كرده و شايسته است دولت در رفع اين معضلات اقدامات جدي‌تري انجام دهد... مقيمي آغازگر اولین نطق مجلس هشتم
هر چند عدالت‌خواهي، مهرورزي و مردم داري شعار محوري دولت نهم است، اما گراني‌ها و تورم افسار گسيخته مردم را آزرده خاطر كرده و شايسته است دولت در رفع اين معضلات اقدامات جدي‌تري انجام دهد...(ادامه)
اعلام قیمت جدید برنج توسط دولت
(ادامه)
گفتگویی جالب و خواندنی با وزیر سابق کشور
(ادامه)
رضا مياندره ریاست لاریجانی بر مجلس و آینده استانهای شمالی (ديدگاه)
رضا مياندره (ادامه)
شماری از مشترکان غرب مازندران از قطع و خاموشیهای مکرر برق در این منطقه گردشگر پذیر انتقاد دارند و خواستار توجه و رسیدگی مسئولان امر به این مهم شدند... انتقاد مشترکان از خاموشی های مکرر برق
شماری از مشترکان غرب مازندران از قطع و خاموشیهای مکرر برق در این منطقه گردشگر پذیر انتقاد دارند و خواستار توجه و رسیدگی مسئولان امر به این مهم شدند...(ادامه)
فتاح درساري: خاموشی ها از تابستان شدت می گیرد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.789 seconds.