.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فضاسازی ایسنا علیه وزیر کشور
(ادامه)
حمله شدید فاطمه رجبی به وزیر کشور و مشائی
(ادامه)
یک منبع نزدیک به رییس جمهور  گفت که رییس جمهور با تمام توان از وزیر کشور حمایت میکند. وکردان به هیچ قیمتی حاضر به استعفا نیست روي مين سياسي استعفا برويد
یک منبع نزدیک به رییس جمهور گفت که رییس جمهور با تمام توان از وزیر کشور حمایت میکند. وکردان به هیچ قیمتی حاضر به استعفا نیست(ادامه)
اگر همین دولت بماند، احتمال عمل به برنامه پنجم زیاد است
هزینه های دولت بسیار بالا رفته است. در حال حاضر آموزش و پرورش با هشت هزار میلیارد تومان کسری بودجه مواجه است. وزارت نیرو بالای سه هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد و جمع کل کسری های دولت بیش از 20 هزار میلیارد تومان است. و همه اینها در حالی است که دولت در اوج درآمدهای نفتی بوده است. این نکات بیانگر آن است که دولت باید هر چه سریعتر حجم خود را کاهش دهد وگرنه در سالهای آینده این اصلاحات با هزینه به مراتب بیشتری انجام خواهد گرفت.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز کشور
(ادامه)
سخنان بی پرده مصطفی تاج زاده در نشست "کابینه متزلزل"
(ادامه)
مجموعه نمایندگان مردم در شمال کشور با تمام توان از وزیر کشور دفاع کرده و می کنند و تاکنون هیچیک از نمایندگان شمالی پیگیر استیضاح نبوده و نیستند...
نمایندگان شمالی با تمام توان از وزیر کشور دفاع میکنند
مجموعه نمایندگان مردم در شمال کشور با تمام توان از وزیر کشور دفاع کرده و می کنند و تاکنون هیچیک از نمایندگان شمالی پیگیر استیضاح نبوده و نیستند... (ادامه)
برداشتن گام‏های رسمی انتخاباتی با جلسات در شمال کشور
حضور این مقام ارشد سابق و پرحاشیه در جمع کاندیداهای ریاست جمهوی قطعی شده و احتمال ائتلاف و کناره گیری وی از این فعالیت ها تاکنون منتفی به نظر می رسد...(ادامه)
برکناری چند فرماندار،حاصل جلسه نمایندگان استان با وزیر کشور
(ادامه)
بنگاه های زودبازده دروازه ای به سوی اشتغالزایی
(ادامه)
اگر احمدی‌نژاد طی چند ماه آینده در عمل نشان دهد که نقص‌هایی که در روش مدیریتش وجود دارد را اصلاح کرده، این احتمال وجود دارد که اصول‌گرایان در انتخابات پیش رو بر روی وی اجماع کنند... مطهری : امیدی به استعفا یا عزل کردان نیست
اگر احمدی‌نژاد طی چند ماه آینده در عمل نشان دهد که نقص‌هایی که در روش مدیریتش وجود دارد را اصلاح کرده، این احتمال وجود دارد که اصول‌گرایان در انتخابات پیش رو بر روی وی اجماع کنند...(ادامه)
استعفای وزیر کشور تکذیب شد
(ادامه)
با استناد سوابق و اعتبار شواهد گواهی میدهیم که مدیریت آقای کردان همواره با هاله ای از اخلاص و تعبد همراه بود و تنها شاخص و معیار فعالیتی ایشان اسلام ، انقلاب اسلامی ، قانون اساسی، امام و ولایت مطلقه فقیه با محوریت منویات حضرتعالی در دو وجه مولوی و ارشادی بوده و ... رنجنامه ای برای مقام معظم رهبری
با استناد سوابق و اعتبار شواهد گواهی میدهیم که مدیریت آقای کردان همواره با هاله ای از اخلاص و تعبد همراه بود و تنها شاخص و معیار فعالیتی ایشان اسلام ، انقلاب اسلامی ، قانون اساسی، امام و ولایت مطلقه فقیه با محوریت منویات حضرتعالی در دو وجه مولوی و ارشادی بوده و ...(ادامه)
3 طرح استیضاح آماده جهت تحویل به هیئت رئیسه مجلس
(ادامه)
ربیعی که سابقه فعالیت در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه خود دارد، پیش از این رئیس سازمان کار و امور اجتماعی استان گلستان بوده است.
ربیعی مدیرکل روابط عمومی وزارت کشور شد
ربیعی که سابقه فعالیت در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را در کارنامه خود دارد، پیش از این رئیس سازمان کار و امور اجتماعی استان گلستان بوده است. (ادامه)
لاریجانی: دکترای قلابی در کشور کم نداریم
(ادامه)
نشست اعضای فراکسیون نمایندگان شمال با وزیران شمالی
به منظور بحث و بررسی پیرامون مسائل و مشکلات استانهای شمالی ، ایجاد بستر مناسب برای جبران عقب ماندگی ، تعامل و هم اندیشی در تحولات اقتصادی و برون رفت استانهای شمالی از وضعیت موجود ، اولین جلسه مشترک وزیران شمالی ( کردان وزیر کشور ،حسینی وزیر اقتصاد و دارایی ،متکی وزیر امور خارجه ،عباسی وزیر تعاون ) کریمی ...(ادامه)
احمدی‌نژاد گزینه حزب الله برای وزارت راه
(ادامه)
سید مجتبی هاشمی ثمره مشاور ارشد رییس جمهوردر گفتگو با خبرنگار ما ،خبر تابناک را تکذیب کرد و گفت تاکنون شخص وزیر کشور آقای کردان استعفای را به بنده ارائه نداده است و از استعفای وزیر کشور بی اطلاع ... خبر استعفای کردان تکذیب شد
سید مجتبی هاشمی ثمره مشاور ارشد رییس جمهوردر گفتگو با خبرنگار ما ،خبر تابناک را تکذیب کرد و گفت تاکنون شخص وزیر کشور آقای کردان استعفای را به بنده ارائه نداده است و از استعفای وزیر کشور بی اطلاع ...(ادامه)
فرمانده ناجا:سرپرستی وزارت کشور را نمی‌پذیرم
(ادامه)
فاضل هوشمند آیا کردان بهترین گزینه وزارت کشور است؟(ديدگاه)
فاضل هوشمند(ادامه)
ديدار فرماندار و نماينده ساري با وزیر کشور
(ادامه)
اولین واکنش سردار افشار پس از برکناری
(ادامه)
به محض اطلاع از جعلى بودن مدرك تحصيلى اش ، از فردى كه مدعى نمايندگى دانشگاه آكسفورد در تهران بوده، شكايت كرده ام. در طول هشت سال گذشته هرگز مسئله اى كه صحت مدرك ياد شده را مورد سؤال قرار دهد در ذهنم خطور نكرده بود و لذا همواره به صحت مدرك مذكور اعتقاد و اطمينان كامل داشتم...
نامه کردان به رئیس جمهور درباره مدرک تحصیلی اش
به محض اطلاع از جعلى بودن مدرك تحصيلى اش ، از فردى كه مدعى نمايندگى دانشگاه آكسفورد در تهران بوده، شكايت كرده ام. در طول هشت سال گذشته هرگز مسئله اى كه صحت مدرك ياد شده را مورد سؤال قرار دهد در ذهنم خطور نكرده بود و لذا همواره به صحت مدرك مذكور اعتقاد و اطمينان كامل داشتم... (ادامه)
عصر امروز در پی انتشار خبر برکناری علیرضا افشار از سمت معاونت سیاسی وزارت کشور و انتصاب وی به عنوان مشاور فرهنگی وزیر کشور اخباری مبنی بر جایگزینی دانشجو به جای وی دراین وزارتخانه در برخی خبرگزاریها منتشر شد.خبرنگار ما طی تماس کوتاه تلفنی با وزیر کشور ... کسالت وزیر کشور اطلاع رسانی را مختل کرد
عصر امروز در پی انتشار خبر برکناری علیرضا افشار از سمت معاونت سیاسی وزارت کشور و انتصاب وی به عنوان مشاور فرهنگی وزیر کشور اخباری مبنی بر جایگزینی دانشجو به جای وی دراین وزارتخانه در برخی خبرگزاریها منتشر شد.خبرنگار ما طی تماس کوتاه تلفنی با وزیر کشور ...(ادامه)
تکذیب انتصاب دانشجو به سمت معاون سياسي وزارت كشور
(ادامه)
13 وزیر این هفته به مجلس می‌روند
(ادامه)
حاشيه های حضور وزير كشور در آمل
(ادامه)
یک انتصاب دیگر در وزارت کشور
(ادامه)
42 تغییر و جابه جایی استانداران در دولت نهم
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.751 seconds.