.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
تباهي دختر ۱۷ ساله با پيامک تبليغاتي
دختر ۱۷ ساله اي که با مشاهده پيامک تبليغاتي روي گوشي تلفن همراهش، با ارسال کننده پيام ارتباط تلفني برقرار کرده بود پس از فرار از منزل در دام خلافکاران گرفتار شد تا اين که پليس طرقبه و شانديز او را در يک منزل که محل رفت و آمد افراد ناباب بود دستگير کرد. تحقيقات کارآگاهان آگاهي نشان داد دختر مذکور در ماجراي زورگيري از يک طلافروش نيز نقش داشته است. بررسي هاي بيشتر در اين باره ادامه دارد.(ادامه)
جواد لاریجانی:روحانی دوره پسافتنه را کلیدزده
معاون بین‌الملل قوه قضاییه با بیان این‌که «نتیجه انتخابات ۲۴ خرداد فضای خوب روانی ایجاد کرده است» گفت: جریان اصولگرایی نباید ناراحت باشد، چون در انتخابات برد و باخت وجود دارد؛ حماسه سیاسی و منفعت نظام، بسیار ارزشمند است؛ انتخابات اخیر نشان داد بنیه اجتماعی و مدنی نظام بسیار قوی است.(ادامه)
خواستگار خشن گوش تازه داماد را برید!
جوان فحاش با تازه داماد درگیر شد و با چنان خشونتی با چاقو به سمت وی حمله ور شد که حاضران را میخکوب کرد و کسی جرات دخالت در غائله را نیافت تا در حالی که تازه داماد با داد و فریاد به ضارب می‌گفت که دختر مورد اشاره همسر قانونی اوست، آنچه نباید، در مقابل چشمان بسیاری رخ بدهد.(ادامه)
حذف سه «دهک» از فاز دوم یارانه‌ها
(ادامه)
این روغن زیتون را نخرید
(ادامه)
محمد رضا منصوريان كاركنان دولت بخوانند(ديدگاه)
محمد رضا منصوريان(ادامه)
آغاز جلسه علنی امروز مجلس
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
عکس/ گلزار و ماشین میلیاردیش
(ادامه)
شمال نیوز:  استانداران باید از قدرت تعامل در سطح منطقه با نمایندگان مجلس و نمایندگان ولی فقیه، ائمه جمعه، مردم و نخبگان علمی برخوردار باشند. چرا که قرار است این استانداران همه ظرفیت‌ها را فعال کنند. برای انتخاب استانداران تحت فشار نیستم و فقط با رئیس جمهور مشورت می‌کنم
شمال نیوز: استانداران باید از قدرت تعامل در سطح منطقه با نمایندگان مجلس و نمایندگان ولی فقیه، ائمه جمعه، مردم و نخبگان علمی برخوردار باشند. چرا که قرار است این استانداران همه ظرفیت‌ها را فعال کنند.(ادامه)
وضعیت نگران کننده بدحجابی در مازندران
(ادامه)
مجلس مراقب دلالان رأی باشد
(ادامه)
کشف بي خبرترين کارگروه ويژه دولت
(ادامه)
بی‌ادب‌ترین گردشگران جهان
آیا تاکنون به این مساله فکر کرده‌اید که بی‌ادب‌ترین گردشگران از کدام کشورها هستند؟(ادامه)
موضع کاملا متفاوت وزیر جدید
(ادامه)
وصیت به چه مقدار از دارایی، شایسته است؟
(ادامه)
مهمترین عناوین برخی از روزنامه‌های صبح
(ادامه)
عکس کمتر دیده شده از جلسه هیئت دولت به ریاست آیت‌الله خامنه‌ای
دولت اول حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که از سال 1360 تا 64 عهده دار اداره کشور بود (ادامه)
لباس بنفش بر تن برخی مدیران
شمال نیوز: جلسات تودیع و معارفه وزرایی که رای اعتماد گرفتند از روز گذشته برگزار شد و آنها نخستین روز کاری خود را در این مراسم گذراندند.(ادامه)
دومین انتصاب نجفی در میراث
مهدی حجت با حکم محمدعلی نجفی، قائم مقام و معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شد.(ادامه)
 توسعه كشور با ترويج آموزش‌هاي مهارتي محقق مي‌شود.سياست دانشگاه علمي كاربردي كشور بر محور توسعه و مهارت است و كسي كه از اين دانشگاه فارغ‌التحصيل مي‌شود خود به عنوان كارآفرين در بخش‌هاي خصوصي موجب اشتغال به كار ديگران ميشود. افراد متخصص هيچ وقت بيكار نمي‌ماند
توسعه كشور با ترويج آموزش‌هاي مهارتي محقق مي‌شود.سياست دانشگاه علمي كاربردي كشور بر محور توسعه و مهارت است و كسي كه از اين دانشگاه فارغ‌التحصيل مي‌شود خود به عنوان كارآفرين در بخش‌هاي خصوصي موجب اشتغال به كار ديگران ميشود.(ادامه)
حسین برزگر 7 اصل در انتخاب استاندار مازندران(ديدگاه)
حسین برزگر(ادامه)

ادای دینی به ساحت شهید باغبانی(ديدگاه)
(ادامه)
شمال نیوز: علی اصغر فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، صبح خیز مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش را برکنار و آقای بابالو را به این سمت منصوب نمود. مدیر مازندرانی، اولین برکنار شده وزارت آموزش و پرورش
شمال نیوز: علی اصغر فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، صبح خیز مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش را برکنار و آقای بابالو را به این سمت منصوب نمود.(ادامه)
قائم مقام ربیعی منصوب شد
(ادامه)
‫از رشت خبر می‌رسد که در ورودی‌ها و خروجی این شهر، تعداد زیادی بیلبورد تبریک خطاب به یکی از معاونان رئیس‌جمهور نصب شده است.
بیلبوردهای تبریک برای معاون شمالی دولت و انتظار تاریخی مردم
‫از رشت خبر می‌رسد که در ورودی‌ها و خروجی این شهر، تعداد زیادی بیلبورد تبریک خطاب به یکی از معاونان رئیس‌جمهور نصب شده است. (ادامه)
چه کسی وزیر ورزش روحانی می‌شود
(ادامه)
اتاق فکر مذاکرات هسته ای تشکیل شد
(ادامه)
مشاور وزیر علوم استعفا داد
به دنبال استعفای مدیرکل دفتر وزارتی و مشاور وزیر علوم، سرپرست این وزارتخانه عبدالحسین فریدون را به این سمت منصوب کرد. (ادامه)
تصویری منتشرنشده از روحانی در کنار خانواده‌اش
تصویر زیر، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی را در کنار خانواده‌اش نشان می‌دهد. به گزارش اعتدال، این عکس را مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر کرده است. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.