.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


آرشیو
روز پزشک و تبریک مدیرکل بیمه سلامت مازندران
(ادامه)
توقف انتشار دومین روزنامه احمدی‌نژادی
(ادامه)
فلج شدن دوبلور پیشکسوت با اشتباه پزشکی
(ادامه)
علت افزایش قیمت تخم مرغ
(ادامه)
تخریب خانه‌های تاریخی «آلاشت»
(ادامه)
نحوه عجیب استخدام‌هاي دقيقه‌ نودي
(ادامه)
دردسر روحانی در صدور حکم جایگزین بهمنی
(ادامه)
پیش بینی وضع هوای استان مازندران
(ادامه)
تسليت طاهایی درپي شهادت شهید باغباني
(ادامه)
ایراد 19 هزار میلیارد تومانی بودجه 92
(ادامه)
بازار دارو تا ۶ ماه دیگر آرام می‌شود
(ادامه)
وزیر اطلاعات: نیازمند کمک نخبگان هستیم
(ادامه)
واژه "برزخ" در اصل به معنی چیزی است كه در میان دو چیز حایل می‌‏شود و عالم برزخ از آن جهت که عالمی بین عالم دنیا و عالم آخرت است آیا ارواح مردگان به خانه برمی گردند؟
واژه "برزخ" در اصل به معنی چیزی است كه در میان دو چیز حایل می‌‏شود و عالم برزخ از آن جهت که عالمی بین عالم دنیا و عالم آخرت است(ادامه)
تیراندازی در حیاط مجمع تشخیص مصلحت
این عکس به تیراندازی آیت‌الله هاشمی در حضور یکی از قهرمانان تیراندازی کشور در حیاط مجمع تشخیص مصلحت نظم اختصاص دارد.(ادامه)
استاندار مازندران درباره مخالفش با استان شدن غرب مازندران گفت: درباره استان شدن غرب مازندران نظر شخصی داشتم و گفتم الان باید به مازندران یکپارچه فکر کنیم. اگر شدنی بود " مشایی" کار را تمام می کرد
استاندار مازندران درباره مخالفش با استان شدن غرب مازندران گفت: درباره استان شدن غرب مازندران نظر شخصی داشتم و گفتم الان باید به مازندران یکپارچه فکر کنیم.(ادامه)
تغییر در ترکیب شورای شهر تهران
همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای شهر تهران موجب شده تا تعدادی از منتخبان در منظر انتخاب برای مناسب دولتی قرار گیرند و به این ترتیب ترکیب شورای چهارم هم دستخوش تغییراتی شود. انتخاب افرادی از میان اعضای شورا برای تصدی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی باعث شده تت ترکیب قطعی ۳۱ نفره اعضای شورا در حدود دو هفته مانده به شروع شورای چهارم، مشخص نباشد.(ادامه)
شمال نیوز: سرانجام ریاست محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم به اتمام رسید؛ باشگاه خبرنگاران تلاش کرده است به بررسی آینده شغلی، مدیریتی و سیاسی 18 وزیری بپردازد که تا آخرین روز تکیه احمدی‌نژاد بر کرسی پاستور، عهده‌دار ریاست وزارتخانه‌های دولت پرحاشیه وی بودند. یاران احمدی‌نژاد، این روزها چه می‌کنند؟ / از خانه‌نشيني تا کار آزاد
شمال نیوز: سرانجام ریاست محمود احمدی‌نژاد در دولت دهم به اتمام رسید؛ باشگاه خبرنگاران تلاش کرده است به بررسی آینده شغلی، مدیریتی و سیاسی 18 وزیری بپردازد که تا آخرین روز تکیه احمدی‌نژاد بر کرسی پاستور، عهده‌دار ریاست وزارتخانه‌های دولت پرحاشیه وی بودند.(ادامه)
تکذیب کشف دستگاه شنود در منزل وزیر کشور
(ادامه)
در برنامه صرفا جهت اطلاع این هفته از معرفی اساتید دانشگاه حاج محمود احمدی نژاد داریم تا پشت در ماندن حاج محمد باقر قالیباف .
متن برنامه صرفاجهت اطلاع این هفته
در برنامه صرفا جهت اطلاع این هفته از معرفی اساتید دانشگاه حاج محمود احمدی نژاد داریم تا پشت در ماندن حاج محمد باقر قالیباف . (ادامه)
شمال نیوز: استان مازندران به دلایل متعدد از قافله صنعت کشور به دلیل بی تدبیری وسوء مدیریت از فرصتهای ایجادشدعقب مانده...

چه کسی سکاندار صنعت و تجارت استان خواهد شد؟
شمال نیوز: استان مازندران به دلایل متعدد از قافله صنعت کشور به دلیل بی تدبیری وسوء مدیریت از فرصتهای ایجادشدعقب مانده... (ادامه)
دكتر جواد محمد قلي نيا* بهزيستي نيازمند خانه تكاني است (ديدگاه)
دكتر جواد محمد قلي نيا*(ادامه)
احسان حسنلو


پیام‌های متقابل بهارستان و پاستور(يادداشت)
احسان حسنلو (ادامه)
فوتبالیست های معروف در حال نماز /عکس
(ادامه)
عکس/حضور روحانی در بین مدافعان حرم
پس از بالا گرفتن درگیری ها در منطقه زینبه(س) ،بسیاری از محبین اهل بیت (ع) برای دفاع از حرم فرزند امیرمومنان لباس رزم بر تن کرده و عازم منطقه زینبیه(س) شدند. حضور محبین اهلبیت با ملیت های مختلف (سوری ،عراقی، لبنانی، ایرانی، آفریقایی و.. )در میان مدافعان حرم حضرت زینب(س)،قابل رویت است. در تصویر زیر حضور یکی از روحانیون برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و برای مقابله با تروریست های تکفیری در خاک سوریه مشاهده می شود .(ادامه)
خوراکی هایی که حافظه تان را ضعیف می کنند
مصرف زیاد قند موجب مقاومت به انسولین و در نتیجه کاهش قدرت حافظه می شود. (ادامه)
شهید هادی باغبانی که برای ساخت مستندی از بحران سوریه به این کشور سفر کرده بود در درگیری‌های مناطق حاشیه‌ای دمشق توسط تروریست‌های تکفیری جبهه النصره به شهادت رسید. هادی باغبانی ثابت کرد که «در باغ شهادت باز باز است» (خبر)
شهید هادی باغبانی که برای ساخت مستندی از بحران سوریه به این کشور سفر کرده بود در درگیری‌های مناطق حاشیه‌ای دمشق توسط تروریست‌های تکفیری جبهه النصره به شهادت رسید.(ادامه)
چهار عكاس مازندراني با 8 اثر در بخش نهایی جشنواره بین المللی عكس رژان حضور دارند . حضور پر رنگ عكاسان مازندراني در رژان
چهار عكاس مازندراني با 8 اثر در بخش نهایی جشنواره بین المللی عكس رژان حضور دارند .(ادامه)
متکی در دوران ریاست جمهوری خاتمی هم مدتی معاونت بین الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات را بر عهده داشت.متکی حاضر نشد حتی با فشار رئیس جمهور سابق محمد جواد ظریف نماینده وقت ایران در سازمان ملل را تا پایان ماموریتش به دلیل نزدیکی به اصلاح طلبان عزل کند . او اگرچه در دولت احمدی نژاد حضور داشته اما جزو وزرایی بود که هیچ گاه با سیاست های افراط گرایانه دولت قبل به ویژه در عرصه بین الملل همراهی نکرد و به همین علت بود که در سال 89 در سفر به سنگال به صورت غیرمنتظره عزل شد . متکی گزینه اصلی ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات
متکی در دوران ریاست جمهوری خاتمی هم مدتی معاونت بین الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات را بر عهده داشت.متکی حاضر نشد حتی با فشار رئیس جمهور سابق محمد جواد ظریف نماینده وقت ایران در سازمان ملل را تا پایان ماموریتش به دلیل نزدیکی به اصلاح طلبان عزل کند . او اگرچه در دولت احمدی نژاد حضور داشته اما جزو وزرایی بود که هیچ گاه با سیاست های افراط گرایانه دولت قبل به ویژه در عرصه بین الملل همراهی نکرد و به همین علت بود که در سال 89 در سفر به سنگال به صورت غیرمنتظره عزل شد .(ادامه)
 محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در جریان کسب رای اعتماد از مجلس اشاره داشت که بعد از یکی از سخنرانی هایش در سازمان ملل سفیر انگلیس در جلسه فردای سفارت به همکارانش گفته که" این سخنرانی را باید در کلاسهای دیپلماسی برای دیپلمات‌های انگلیسی تدریس کنیم تا بفهمند که چطور باید از منافع ملی‌شان دفاع کنند" که متن کامل این سخنرانی امروز منتشر شد.
سخنرانی ظریف و توصیه سفیر انگلیس به دیپلمات ها
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در جریان کسب رای اعتماد از مجلس اشاره داشت که بعد از یکی از سخنرانی هایش در سازمان ملل سفیر انگلیس در جلسه فردای سفارت به همکارانش گفته که" این سخنرانی را باید در کلاسهای دیپلماسی برای دیپلمات‌های انگلیسی تدریس کنیم تا بفهمند که چطور باید از منافع ملی‌شان دفاع کنند" که متن کامل این سخنرانی امروز منتشر شد. (ادامه)
قبلي 1 ... 50 51 52 53 54 55

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.