.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
واگذاري70مجتمع دولتي سواحل خزر به گردشگري
(ادامه)
توضیح مدیرعاملISP شهرزیرآب درخصوص یک خبر
(ادامه)
وی از کساني است که بيش از سه دهه وقت خود را صرف شناخت فرهنگ ايرانيان کرده و تاکنون به نتايج بسيار ارزنده اي رسيده است. او به خوبي با زبان فارسي آشنا است و از زماني که رساله دکتراي مردم شناسي خودش را درباره گيلان تهيه ... گيلاني ها به جهان عمودي نگاه مي کنند
وی از کساني است که بيش از سه دهه وقت خود را صرف شناخت فرهنگ ايرانيان کرده و تاکنون به نتايج بسيار ارزنده اي رسيده است. او به خوبي با زبان فارسي آشنا است و از زماني که رساله دکتراي مردم شناسي خودش را درباره گيلان تهيه ...(ادامه)
استقرار ناجيان غريق در272 کيلومتر ازسواحل گيلان
(ادامه)
در حالی که بیش از دو هفته صدا و سیمای مرکز مازندران به طور کامل در اختیار جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان ها قرار گرفته بود و تبلیغات شدید رسانه ای سراسر استان را فرا ... بی مهری شبکه استانی سیما
در حالی که بیش از دو هفته صدا و سیمای مرکز مازندران به طور کامل در اختیار جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان ها قرار گرفته بود و تبلیغات شدید رسانه ای سراسر استان را فرا ...(ادامه)
مدتي است عده اي سودجو در شمال کشور با سوء استفاده از استقبال مردم از"جواهري در قصر" ، يک CD غير اخلاقي را به دروغ به بازيگر نقش اول اين سريال منتسب و آن را روانه ... توزیع فيلم غیر اخلاقی منتسب به "يانگوم" در شمال کشور
مدتي است عده اي سودجو در شمال کشور با سوء استفاده از استقبال مردم از"جواهري در قصر" ، يک CD غير اخلاقي را به دروغ به بازيگر نقش اول اين سريال منتسب و آن را روانه ...(ادامه)
آزادی 75 درصد سواحل دریای مازندران
استاندار مازندران گفت : پس از ابلاغ مصوبه هیئت دولت کار آزاد سازی سواحل مازندران آغاز و تاکنون 75درصد سواحل که مربوط به دستگاه های اجرایی بود آزاد شده و در اختیار عموم مردم قرار گرفته است . (ادامه)
صنعت ، کلید توسعه مازندران است
(ادامه)
شايد براي مردم استان ما ،(به ويژه وقتي که با توفيقي ؟! يا مشکلي! برخورد مي کنند و به طور بديهي ذهن شان دنبال علل و عوامل آن مي گردد) مهم باشد که بيشتر از اين بدانند چه کساني در رقم زدن سرنوشت ... چه کساني براي مازندران تصميم مي گيرند؟!
شايد براي مردم استان ما ،(به ويژه وقتي که با توفيقي ؟! يا مشکلي! برخورد مي کنند و به طور بديهي ذهن شان دنبال علل و عوامل آن مي گردد) مهم باشد که بيشتر از اين بدانند چه کساني در رقم زدن سرنوشت ...(ادامه)
يگانه چاكلي معرفي عجايب هفتگانه اشكورات گیلان(گزارش)
يگانه چاكلي(ادامه)
كلنگ هتل 7 ستاره رامسر در خرداد امسال
ئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان مازندران اعلام كرد: در راستاي پيگيري مصوبات سفر هيئت دولت به استان مازندران 80 مجتمع خدماتي در استان مازندران طي هفته آينده افتتاح مي شود.(ادامه)
گفتگو:عبدالله مظلومی همه چیز درباره کشاورزی مازندران (يادداشت)
گفتگو:عبدالله مظلومی(ادامه)
بیست و هشتم صفر نزدیک است روز ...(ديدگاه)
(ادامه)
ویلاهای خصوصی و خانه‌های استیجاری مازندران باید مجوز بگیرند
ویلاهای خصوصی و خانه‌های استیجاری مازندران در نوروز 86، باید با نام‌نویسی و درج اطلاعات خود در 120 مرکز رزرواسیون مجوز فعالیت گرفته و تحت نظارت کامل به فعالیت بپردازند.(ادامه)
مدرسه اي در "گلوگاه" در آتش سوخت
مدرسه روستائي شهرستان گلوگاه به علت نامعلومي در آتش سوخت. به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، صبح روز گذشته يک از مدارس روستاهاي اطراف شهر گلوگاه دچار حريق شد. (ادامه)
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)
در دو روز اخیر هر چه  فکر میکنیم  پازل غیر قانونی معرفی کردن و فیلتر شدن بازتاب را باید با کدام قطعه های عدالتخواهی و فرهنگ سازی رسانه ای کامل کنیم نمیفهمیم ....!! شاید ایراد از نوع  تفکر ماست ... میراث خواهی وزارت ارشاد با کدام سند برادری ؟!
در دو روز اخیر هر چه فکر میکنیم پازل غیر قانونی معرفی کردن و فیلتر شدن بازتاب را باید با کدام قطعه های عدالتخواهی و فرهنگ سازی رسانه ای کامل کنیم نمیفهمیم ....!! شاید ایراد از نوع تفکر ماست ...(ادامه)
در دو هفته اخیر ، وجود آنفلوآنزای مرغی در برخی از روستاهای آمل و بابل و در چند واحد تولیدی مرغداری ، مثبت اعلام شده است.
بازگشت آنفولانزای مرغی به مازندران
در دو هفته اخیر ، وجود آنفلوآنزای مرغی در برخی از روستاهای آمل و بابل و در چند واحد تولیدی مرغداری ، مثبت اعلام شده است. (ادامه)
یک مازندرانی، رییس دفتر احمدی نژاد !!
هر چند رییس جمهور به وی اعتماد کامل دارد و از عملکرد مدیریتی او در سازمان ... راضی است ولی برای حفظ منافع کلان دولت احتمالاً فرد دیگری را به جای ایشان منصوب خواهد کرد ...(ادامه)
موانع رشد و توسعه تجارت الکترونیک در ایران (يادداشت)
فرشاد اكبري(ادامه)
علت افزایش سن ازدواج دختران» مساوی نبودن قانون بین زنان و مردان (ديدگاه)
زهرا بادلی(ادامه)
درپی سرماخوردگی مقام معظم رهبری که درسخنرانی هفته گذشته ایشان مشهود بود برخی رسانه های غربی اقدام به شایعه پراکنی گسترده ای مبنی بروخامت حال ایشان نموده وتعدادی از شبکه های ماهواره ای فارسی ... سعیدحدادیان :مقام معظم رهبری درسلامت کامل به سرمیبرند
درپی سرماخوردگی مقام معظم رهبری که درسخنرانی هفته گذشته ایشان مشهود بود برخی رسانه های غربی اقدام به شایعه پراکنی گسترده ای مبنی بروخامت حال ایشان نموده وتعدادی از شبکه های ماهواره ای فارسی ...(ادامه)
بزرگان ايران و جهان از شمال ميگويند(ديدگاه)
(ادامه)
نورُ علی نور(بخوانيد)
(ادامه)
ازدواج دو هزار نو عروس مازني در عيد غدير
. (ادامه)
صدام را به سمت دار بردند و خواستند سرش را بپوشانند، اما وی اجازه نداد. وی آیاتی از قران را می خواند که مامورین اعدام در واکنش به «خواندن آیات قرآن توسط صدام»، فریاد زدند که «تو دیگر چرا این ها را می خوانی... جزئیات کامل مشاجرات صدام پیش از اعدام
صدام را به سمت دار بردند و خواستند سرش را بپوشانند، اما وی اجازه نداد. وی آیاتی از قران را می خواند که مامورین اعدام در واکنش به «خواندن آیات قرآن توسط صدام»، فریاد زدند که «تو دیگر چرا این ها را می خوانی...(ادامه)
دكتر حسين علايي نگاهي به انتخابات 24 آذر(ديدگاه)
دكتر حسين علايي(ادامه)
بيانيه ائتلاف بزرگ اصولگرايان
ائتلاف بزرگ اصولگرايان در بيانيه‌اي با اشاره به حضور پرشور مردم ايران و تشکر از تمامي دست اندرکاران امر انتخابات خاطرنشان کرد: در مرحله کنوني شمارش آرا از مهم‌ترين وظايفي است که بر عهده دست‌اندرکاران برگزاري انتخابات است.(ادامه)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي چالش های جریان اصولگرایی(گزارش)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي(ادامه)
سیده فاطمه میرانی کناری فرهنگ سازی در تلفنهای سه رقمی (118) (يادداشت)
سیده فاطمه میرانی کناری(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.662 seconds.